RSS

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΧΘΕΣ) 18 Ιανουαρίου 2010 … του Αγίου Αθανασίου ανήμερα … βοήθεια μας

19 Ιαν.
Στο χθεσινό μου ποστ , πήρα ένα σχόλιο που το θεώρησα σαν το πιο όμορφο δώρο , που μου έκανε σε επέτειο γάμου , … ξένος (όχι ο δικός μου) άντρας , κι αυτό , γιατί μέσα σε μια εποχή γενικής δυσθυμίας , με έκανε και γέλασα με την καρδιά μου και ως γνωστόν , το γέλιο , μακραίνει την ζωή , ανοίγει τα πνευμόνια , κάνει τους εχθρούς σου να … ανησυχούν και σου χαρίζει … αξιαγάπητες ρυτίδες .
Έτσι λοιπόν αποφάσισα να αναρτήσω σήμερα , 18 Ιανουαρίου , του Αγίου Αθανασίου βοήθειά μας , ένα νέο ποστ , που να περιλαμβάνει το … επίμαχο σχόλιο , αλλά και την απάντηση μου σ΄αυτό :
===============================
πρεσβύωψ
Ιανουαρίου 18 , 2010 σε 22:14 · Επεξεργασία
Nα ζήσετε. Να χαίρεστε τους κανακάρηδες που του χάρισες. Να του δίνει ο ύψιστος υπομονή να σε…αντέχει. Να προσπαθήσει να σε επαναφέρει εις τον δρόμο του Υψίστου ξεκινώντας απο το εορτολόγιο. 18 Γενάρη είναι του Αγίου Αθανασίου (και όχι του Αγίου Αντωνίου , βοήθεια μας) βεβαίως-βεβαίως!!!!Φιλιά πολλά και στους δυο σας.
.
@ πρεσβύωψ
Α χα χα χα χα χα !!! Καλέ μου Πρεσβύωπα !!! Το καλύτερο σχόλιο που μου έκαναν σ’ αυτό το blog , ever …Γέλασα με την ψυχή μου . Να είσαι καλά .
Θα μπορούσα να δικαιολογηθώ (για το εορτολογικό μου λάθος) , αλλά , δεν θα το κάνω … Θα μπορούσα ακόμη και να … το διορθώσω , αλλά , επίσης … δεν θα το κάνω . Θα το αφήσω εκεί … φάτσα μόστρα στην μαρκίζα , να φιγουράρει και να θυμίζει σε όλους ότι έχουν να κάνουν με μία … αμαρτωλή (ας μου εξηγήσει κάποιος , τι σκ… ήθελα και πρόσθεσα στην ημερομηνία τον … Άγιο βοήθειά μας… ) … Θα το αφήσω εκεί όμως και για έναν ακόμη λόγο . Θα το αφήσω αδιόρθωτο , με την ελπίδα , ότι ο «γέροντας» που πριν 14 χρόνια με … αφόρισε (παντελώς άδικα … πίστευα τότε) , μπορεί να είναι είναι (κρυφά βέβαια) blogger , και σερφάροντας στην Μπλογκόσφαιρα , να πέσει πάνω στο μπλογκ μου , να διαβάσει αυτό το … φριχτό εορτολογικό λάθος , και έτσι πειθόμενος για την δίκαια τιμωρία , που μου επέβαλλε τότε , να ησυχάσει η ψυχούλα του από τις Ερινύες , που τον κατατρύχουν , εδώ και 14 χρόνια , γιατί ειρήσθω εν παρόδω , ότι τότε , μη ξέροντας πώς να αντιδράσω στον κατά την γνώμη μου άδικο … αφορισμό , τον καταράστηκα να έχει … ενοχές … κι εμένα οι κατάρες μου σχεδόν πάντα … «πιάνουν» …
Έτσι λοιπόν , (μετά από αυτό το τραγικό αμάρτημα της άγνοιας του Εορτολογίου) τα … κουβαδάκια μου και … subito για την Κόλαση …
Το μόνο που με παρηγορεί , είναι πως … δεν θα είμαι μόνη … ‘Ένα σωρό άνθρωποι το διάβασαν αυτό το ποστ και … σχολίασαν κιόλας , και ΜΟΝΟ ο καλός μου ο «Πρεσβύωπας» το πρόσεξε και το … στηλίτευσε , ως όφειλε σαν καλός Χριστιανός … (Τελικά , μου αρέσει ο ΣΥΡΙΖΑ … πολύ Χριστιανικό κόμμα … Θα πάω να γραφτώ κι εγώ … λες να μου πούνε όχι , επειδή είμαι μια … αφορισμένη ;… Θα δώ … )
Κοίτα τώρα τι καλή παρέα που θα μαζευτούμε εκεί στην άχαρη Κόλαση :
H αφεντιά μου
Ο apon
Η Lilith
Η DaisyCrazy
Ο faros
Η lympiap
Η glarenia
Η Sofiascomments
Ο Mr e.
Η Θεία Λένα
H amelinia
H Liakada
Ο Κούκος μόνος
H anomia
…….
Μόνο ο καλός μου ο Πρεσβύωπας θα λείπει … Βρε καλέ μου … Πραγματικά , χάνεις … Μια χαρά θα περάσουμε … Δεν κόβεις κι εσύ ένα … εισητήριο για Κόλαση μεριά ; …   Εύκολο είναι … Κάνε μια … αμαρτία … Ό, τι νάναι … Ό, τι σου έρχεται πιο … βολικό … Στην ανάγκη , αν δεν ξέρεις τί ακριβώς να κάνεις … “χτύπα” στο Google : “Λίστα … αμαρτιών” … Κάτι θα βρεις …
=================================
Αφιερωμένο στον φίλο μου Πρεσβύωπα .
………
Λοιπόν , τα ξαναλέμε , εκεί ….

 

Ετικέτες: , , , ,

47 responses to “(ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΧΘΕΣ) 18 Ιανουαρίου 2010 … του Αγίου Αθανασίου ανήμερα … βοήθεια μας

  1. Γιωργος

    Ιανουαρίου 19 , 2010 at 08:15

    Κυρίααααααααα εμένα με ξεχάσατε;;;δούλευα χθές μέχρι αργά και δεν σχολίασα…..σιγά μην το πρόσεχα επομένωα πάρτε με μαζί σας εκεί που δικαιωματικά ανήκω,στην Κόλαση μαζί σας!!!!

     
    • silia

      Ιανουαρίου 21 , 2010 at 00:31

      @ Γιωργος
      Τέλος πάντων Γιωργάκη , επειδή σε έχω και σε συμπάθεια , θα σε πάρω μαζί μου …
      Μάζεψε τα κουβαδάκια σου , ρίξε πέντε σλιπ σε ένα σακ-βουαγιάζ , πάρε μια κρέμα με υψηλό δείκτη για … εγκαύματα και φύγαμε … Α, πάρε και την μαμά σου στο κινητό να την ενημερώσεις : «Θα είμαι με την κυρία Σίλια στην … Κόλαση» , πες της … για να μην ανησυχεί και μετά κλείσε οριστικά το κινητό …
      Και να μην ανήκες δικαιωματικά στην Κόλαση , από τούδε και στο εξής (μετά το εγκεφαλικό που θα προξενήσεις στην μαμά σου) , … θα ανήκεις .

       
  2. faros

    Ιανουαρίου 19 , 2010 at 09:43

    Καλημέρα θερμή !

    Επιλογή μου ήταν …
    1. Έχω κοντινούς (πολύ) συγγενείς που γιορτάζουν … έτσι την ξέρω τη γιορτή …
    2. Ήταν τόσο γλυκό το άρθρο σου, που δεν ήθελα να στη … χαλάσω ! 😀

    Τώρα για την κόλαση …
    Λόγω … πεποιθήσεων (και όχι μόνον) έχω από καιρό … καπαρώσει μια πολύ καλή θεσούλα !
    (μεταξύ μας, επειδή προφανώς θα με … βρεις εκεί, να σου δώσω … στίγμα – όλο και κάτι θα κερδίσεις … μην ξεχνάς Έλληνες είμαστε παντού… κυριαρχεί το … μέσον, η κόλαση θα μας … ξέφευγε;;; ).
    Λοιπόν, μόλις μπεις, 12η ροδιά, αριστερά – στην πάνω πάνω ραχούλα !

     
    • silia

      Ιανουαρίου 21 , 2010 at 00:45

      @ faros
      Αν το δικό μου το άρθρο , ήταν γλυκό , το δικό σου το σχόλιο , ήταν γλυκύτερο , ιδίως εκεί στο «Ήταν τόσο γλυκό το άρθρο σου, που δεν ήθελα να στη … χαλάσω ! » .
      Με «γύρισες πολλά χρόνια πίσω , εκεί στην αθωότητα των παιδικών μου χρόνων , όταν ονειρευόμουν όνειρα απλησίαστα και ο μπαμπάς μου δεν με επανέφερε ποτέ στην πραγματικότητα («ταξίδευε» κι αυτός μαζί μου) , για να μην μου χαλάσει το όνειρο … https://silia.wordpress.com/2007/03/16 (KABΑΛΑ ΣΤΟΝ ΚΟΜΗΤΗ)
      Να είσαι καλά φίλε μου … Με συγκίνησες .

       
  3. lympiap

    Ιανουαρίου 19 , 2010 at 09:50

    Και γω, δεν έχω πρόβλημα να ακολουθήσω την παρέα στο «πυρ το εξώτερον» και αν θέλουν ας έρθουν κι άλλοι να γίνουμε πιο πολλοί…
    Αλλά, αγαπημένη Σίλια, σκέφτομαι τη μαμά μου που με έβλεπε πάντα σγουρόμαλλο ξανθό, γαλανό και όμορφο κοριτσάκι και μου έλεγε » Άγγελος είσαι μωρό μου» !
    Προλαβαίνω να πάω κομμωτήριο να τα βάψω μαύρα (κάρβουνο)?
    Ε? Προλαβαίνω?
    Τι ώρα φεύγει το πούλμαν για «κάτω»?

    Καλημέρααααα….

    Υγ
    Μα τι απόλαυση να σε διαβάζω (στο ξαναείπα!)

     
    • silia

      Ιανουαρίου 20 , 2010 at 20:12

      @ lympiap
      Μην μπαίνεις σε έξοδα (για την βαφή στο κομμωτήριο , λέω) . Άστα στο φυσικό τους τα μαλλιά σου . Κι αν κάποιος στην είσοδο (της Κόλασης) σε σταματήσει , πες «Μασκαρεμένη είμαι … Απόκρηες δεν έχουμε άλλωστε ;» …
      Πάντα να έχεις μια έτοιμη ατάκα , κάτω από την γλώσσα σου , για τους … «εξυπνάκηδες» .
      Μην ανησυχείς για την ώρα αναχώρησης . Μετά από αυτό το ποστ και με την μεγάλη ζήτηση εισητηρίων (καλέ , τί σουξέ που έχει , τέλος πάντων , αυτή η Κόλαση ; ) μπήκαν και … έκτακτα δρομολόγια . Επίσης , εισητήρια προπωλούνται σε περίπτερα δίπλα σε όλους τους Ναούς και διατίθενται δωρεάν και στον ΟΑΕΔ της περιοχής σας , επιδεικνύοντας μόνο …. 800.000 ένσημα (άνθρωπος , που έχει δουλέψει για 800.000 ένσημα και δεν έχει ακόμα συνταξιοδοτηθεί , έχει πει τόσες πολλές βρισιές , που δικαιωματικά , ανήκει στην Κόλαση) .
      ———————————
      ΥΓ. Η απόλαυση δικιά μου , να … διαβάζω τέτοια σχόλια .

       
      • lympiap

        Ιανουαρίου 20 , 2010 at 23:06

        ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
        «Ο ΚΑΤΩ ΚΟΣΜΟΣ»

        Ανακοίνωση:
        Προς όλους τους ενδιαφερόμενους ανακοινώνουμε πως ξεκινάνε διήμερες, τριήμερες και πενταήμερες εκδρομές «εις το πυρ το εξώτερον» από την Παρασκευή 23 Ιανουαρίου (του Αγ. Αναστασίου του Πέρσου – βοήθειά μας) και ως το πέρας της σαρακοστής (ανήμερα του Πάσχα, 4 Aπριλίου) οπότε και θα ολοκληρωθούν λόγω «Ανάστασης» και επιστροφής των κολασμένων στα εγκόσμια.
        Το πρόγραμμα θα επαναληφθεί μετά την Πεντηκοστή σε τακτική, εβδομαδιαία βάση!

        Τιμή εισιτηρίου-συμμετοχής:
        1) Το πρώτο διήμερο δωρεάν (γνωριμία και εξικοίωση με το νέο περιβάλλον)
        2) Κάθε επόμενο διήμερο, τριήμερο ή πενταήμερο, επίσης δωρεάν με υποχρέωση την επίδειξη βεβαίωσης παρακολούθησης μαθημάτων κατήχησης στην ενορία σας!

        Πληροφορίες εντός του Blog!

         
      • silia

        Ιανουαρίου 21 , 2010 at 00:55

        @ lympiap
        Άντε καλά … εγώ είμαι σκράπα στα Θρησκευτικά … Εσύ ούτε τα Μαθηματικά γροικάς ;
        Από τις 23 Ιανουαρίου έως τις 4 Απριλίου , είναι … διήμερο , τριήμερο ή πενταήμερο ;;;
        Αϊνστάιν … έ, Αϊνστάιν , που προκαλείς και την … άμβλυνση του Χρόνου …
        Άσε που την Παρασκευή θα έχουμε 22 του Γενάρη …και όχι 23…
        Και … άντε , εγώ έχω Alzheimer … Εσύ τί έχεις μικρή κοπέλα ; (γενέθλια σήμερα , έ ; ) … ερωτευμένη είσαι ;

         
  4. mamma

    Ιανουαρίου 19 , 2010 at 11:03

    Γλυκιά μου, πολλοί το είδαμε. Αλλά έχε χάρη που δεν έχουμε όλοι το υπέροχο χιούμορ του πρεσβύωπα. Και πώς να πεις σε μια τόσο υπέροχη γυναίκα σαν κι εσένα ότι δεν ξέρει τι της γίνεται (όσον αφορά στις γιορτές βεβαίως βεβαίως 🙂 )

    Φιλιά!

     
    • silia

      Ιανουαρίου 21 , 2010 at 22:18

      @ mamma
      «Και πώς να πεις σε μια τόσο υπέροχη γυναίκα σαν κι εσένα ότι δεν ξέρει τι της γίνεται»
      —————————————
      Πολύ απλό … Κάνεις αυτό που μου έκανε (είπε) κάποιος πριν λίγο καιρό :
      – Αν νομίζεις πως εγώ , δεν σε νοιάζομαι , δεν σε σκέφτομαι , δεν σ’ αγαπώ , … ε, τότε … δεν ξέρεις τί σου γίνεται …
      ==================
      Φιλιά και … θάθελα να σ’ ακούσω , να μου μιλάς για σένα .

       
  5. DaisyCrazy

    Ιανουαρίου 19 , 2010 at 11:45

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Γουστάρω κόλαση 😀

    Πάντως εγώ στις 18 το πήρα το χαμπάρι για τη γιορτή που’ρθα δουλειά και κερνούσαν οι Αντώνηδες κι οι Αντωνίες, άρα λογικό είναι να μου φάνηκε σωστή η ημερομηνία 🙂
    Α και σημασία δεν έχει η ημερομηνία αλλά η σκέψη 😉

    Να ζήσουν όλοι όσοι γιορτάζουν… όποτε κι αν γιορτάζουν βρε, εκεί θα τα χαλάσουμε;

     
    • silia

      Ιανουαρίου 21 , 2010 at 20:35

      @ DaisyCrazy
      Τελικά , ψιλο…αγαθιάρηδες αυτοί οι Αντώνηδες και οι Αντωνίες … Ενώ είχαν την τύχη φέτος , να πέσει η γιορτή τους ημέρα Κυριακή , και να το … σκαπουλάρουν το κέρασμα , αυτοί επέμειναν να … κερνούν την Δευτέρα … Ε , με το δίκιο μας μπερδευτήκαμε οι περισσότεροι … Και άντε εσύ , που στην τελική , δεν ξέρω και τι καπνό φουμάρεις , όσον αφορά την … λίστα αμαρτιών http://www.forums.gr/showthread.php?t=19433
      … Αλλά εγώ ;;; Εγώ , που είμαι μία σεμνή , αγαθή , απονήρευτη , και ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΘΩΑ κορασίς (λέμε τώρα) ;;;…
      Τελικά , ΟΙ ΑΝΤΩΝΗΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΩΝΙΕΣ … ΦΤΑΙΝΕ .

       
  6. Γλαρένια

    Ιανουαρίου 19 , 2010 at 15:03

    ΜΑΖΙ ΣΑΣ και στην κόλαση άσχημα …δε θα ήταν
    Τη γνώριζα την εορτή, δεν είπα όμως λέξη
    γιατί ένα φιλαράκι μας εμμέσως μ’ έχει μέμψει
    πως κάνω την πολύξερη και τούτο …παραήταν
    😉

    (σημ. κι οι γλάροι εορτάζαμε)

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
    • silia

      Ιανουαρίου 20 , 2010 at 22:42

      @ Γλαρένια
      Ωχ !… Ούτε του Αγίου Αθανασίου ήταν τελικά στις 18 ;… Του Αγίου Γλάρου ήταν ;…
      Ε, ας ήταν … Παρακάτω από την Κόλαση , δεν έχει .
      Φιλιά .

       
  7. Lilith

    Ιανουαρίου 19 , 2010 at 16:33

    Εμένα με παρέσυρες και όχι μόνο το πίστεψα, αλλά άρχισα να το ανακοινώνω και στους δίπλα μου: «Βρε παιδιά, του Αγ. Αντωνίου σήμερα, ε;».
    Ευτυχώς που αυτοί ήταν πιο άσχετοι από μένα και δεν κατάλαβε κανένας τίποτα. 😆
    Βέβαια, κατά το μεσημέρι έριξα μια ματιά στο ημερολόγιο και είδα τον Άγιο (ήταν με εικόνες το ημερολόγιο) να με κοιτάει με αποδοκιμασία!
    Όπως καταλαβαίνεις, κατέβασα τα μάτια μου και άρχισα να μονολογώ μέσα από τα δόντια μου: «Αχ βρε Σίλια! Ευτυχώς που δεν έχω και γνωστούς Αντώνηδες να τους παίρνω να τους λέω Χρόνια Πολλά!».
    Φυσικά, στον Άγιο σε «κάρφωσα» με τη μία!
    Του είπα καθαρά και ξάστερα ότι Η ΣΙΛΙΑ ΦΤΑΙΕΙ! :mrgreen:
    Δεν νομίζω να κατάφερα τίποτα όμως…
    Γι’ αυτό κρατήστε και για μένα μια θέση στο Κόκκινο Λεωφορείο…
    What the hell!
    The more, the marrier!
    Χαχαχαχααα!!! 😆

     
    • silia

      Ιανουαρίου 21 , 2010 at 20:18

      @ Lilith
      Τί θέση να σου κρατήσουμε στο κόκκινο λεωφορείο , βρε αγάπη μου ;… αφού εσύ έχεις μόνιμη θέση (γαλαρία προνομιακή) ρεζερβέ δια βίου αιώνων …
      Και μόνο το όνομα σου να πεις … Lilith … ανοίγουν όλες οι πόρετς της Κόλασης και η πρώτη φίρμα στην μαρκίζα τραγουδιστής του «μαγαζιού» , κάθεται στο τραπέζι σου (πρώτο στην πίστα) και σου αφιερώνει το καλύτερο του άσμα … πχ. «το ωραιότερο πλάσμα του κόσμου , μωρό μου είσαι εσύ…»
      Ακούς εκεί η Lilith , προβληματίζεται για το λεωφορείο της Κόλασης … Μη δε βρει … θέση …

      ———————————–
      Όσο για το … μικροπρεπές εκείνο «Η ΣΙΛΙΑ ΦΤΑΙΕΙ! :mrgreen: » … τί να σου πω ;… Σε συγχωρώ , γιατί ξέρω πολύ καλά , πως είναι … σπασμένη με κάτι τέτοια η καρδούλα του Αγίου (βοήθειά μας) , από τότε που άρχισε το «μπίρι- μπίρι» με τους Πρωτόπλαστους … Ξέρεις … «Όχι η Εύα φταίει …» , «όχι ο Όφις φταίει …» κλπ…
      Και ο «όφις» να έχει κατουρηθεί από τα γέλια …
      Φιλιά πολλά .

       
      • Lilith

        Ιανουαρίου 22 , 2010 at 10:45

        Χαχαχαχαχαααααα!!!
        Έχω σκάσει στα γέλια μιλάμε!
        Έχεις απόλυτο δίκιο!
        Ξέχασα ότι έχω τέτοια επιρροή στην κόλαση! 😆
        Να θεωρείς πάντως τον εαυτό σου προνομιούχα διότι αν είμαι εγώ πρώτο τραπέζι πίστα, θα είσαι κι’ εσύ! Μαζί θα τα πίνουμε και θα μας ρένουν με τα «κολασμένα» γαρύφαλα!
        Είδες όταν έχει γνωριμίες ο άνθρωπος…
        Χαχαχαχαααα!!!
        Όσο για το ποιος φταίει…
        Η Lilith πάντως τη μυρίστηκε νωρίς τη δουλειά και την έκανε από τη… σκηνή του εγκλήματος. Έριξε μια ματιά στον Αδάμ, τον «έκοψε» πολύ… λίγο και του είπε: «Σιγά μην κάτσω εδώ με σένα τον αποτυχημένο! Πάω γι’ άλλες πολιτείες! See you later aligator!».
        Ε, μετά από αυτή του την αποτυχία, ο Boss έφτιαξε την Εύα που ήταν πολύ πιο «γατούλα» και υπάκουη. Ε… δεν ήταν και τέρας ευφυίας και όπως καταλαβαίνεις δεν άργησε να την πάθει σαν τον χειρότερο ερασιτέχνη! 😆

        Σ’ ευχαριστώ πολύ για το τραγούδι!
        Άντε… στην υγειά μας!

         
  8. An-Lu

    Ιανουαρίου 19 , 2010 at 20:57

    Δεν με έβαλες κι εμένα στον κατάλογο των «κολασμένων»; Έτσι κι αλλιώς εξόριστη στην Καύκασο είμαι 😉

     
    • silia

      Ιανουαρίου 20 , 2010 at 22:59

      @ An-Lu
      Кавказ = Ад …
      Я огорченн

       
  9. πρεσβύωψ

    Ιανουαρίου 20 , 2010 at 00:17

    Ευχαριστώ πολυ για την αφιέρωση. Χαίρομαι που το σχόλιο σ’ εκανε να γελάσεις.
    Εις το πυρ το εξώτερον δεν θα σας ακολουθήσω. Εκτός εάν έχω κλείσει θέση επειδή αγαπάω κολασμένα τη γυναίκα της ζωής μου.( μεταξύ μας, …ξέρω ότι κρυφοδιαβάζει τα σχόλιά μου…)

     
    • silia

      Ιανουαρίου 20 , 2010 at 23:08

      @ πρεσβύωψ
      Το γέλιο , είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείς να προσφέρεις – χαρίσεις σε κάποιον . Είτε το κάνεις ενσυνείδητα , είτε ακόμη και κατά λάθος .
      ——————————-
      Τελικά απ’ ό, τι καταλαβαίνω εσείς είστε ο αρχηγός στο σπιτικό σας …
      Και …. ενημερωμένος Χριστιανός , και ο αδιαφιλονίκητος επικεφαλής του σπιτικού σας …. Χαρισματικός τύπος !
      ———————-
      Και βέβαια σας πειράζω … Τί στο καλό ;… Εσάς στο … απυρόβλητο θα σας άφηνα ;

       
  10. faros

    Ιανουαρίου 20 , 2010 at 09:41

    Θερμή Κολασμένη (με την καλή έννοια) Καλημέρα !

    υ.γ. φαντάζομαι ξέρεις την καλή έννοια της λέξης κολασμένη … και φυσικά την κακή …

     
    • silia

      Ιανουαρίου 20 , 2010 at 22:57

      @ faros
      Πάντα πίστευα , πως δεν υπάρχει καλή έννοια στην λέξη «κολασμένος(η)» .
      Και πολύ θα ήθελα να μου την μάθεις κι εμένα , μια και δεν την ξέρω (την καλή έννοια στην λέξη «κολασμένος(η)» .
      Καλό βράδυ .
      Όνειρα γλυκά και απονήρευτα .

       
  11. Liakada

    Ιανουαρίου 20 , 2010 at 22:32

    Εχω σημειωσει πολλες απουσιες τελευταια! Οκ
    Αλλα θα με παρετε παρεα σας στην κολαση? Δεν γουσταρω Παραδεισο! Μου ακουγεται πολύ ξενερωτο! ¨-)

     
  12. silia

    Ιανουαρίου 20 , 2010 at 22:53

    @ Liakada
    Δεν έχεις και άδικο , που δεν γουστάρεις Παράδεισο … Φαντάσου τώρα , να είσαι αναγκασμένη να ακούς μουσική , μόνο με … άρπα … Να ξαπλώνεις μέσα σε μια καταπράσινη συστάδα (ξάπλωσε αν μπορείς μέσα στα χορτάρια με τα διάφορα μαμούνια) …. Να τρως μόνο μπανάνες (που ειρήσθω εν παρόδω , παχαίνουν κιόλας – τα μήλα … απαγορεύονται στον Παράδεισο) … Και όλα τα … ζώα , να σε παρακολουθούν …χαμογελώντας και μόνο το … φίδι (αχ , … το φίδι….) , να είναι τιμωρημένο στην … απραξία ….
    Ξενερουά , που λένε και οι Γάλλοι .

     
  13. lympiap

    Ιανουαρίου 21 , 2010 at 11:15

    Η χθεσινή μέρα ήταν λίγο δύσκολη…μια σχετική «μπερδεμάρα» υπήρχε! Να σκεφτείς πως μπέρδεψα ακόμη και τα χρόνια μου…λάθος κεριά πάνω στην τούρτα! (εννοείται λιγότερα)

    Back to normal, today…
    OMG! I am SO gifted that it scares the shit out of me!

    Πολύ πολύ καλημέρα σας :-))

     
    • silia

      Ιανουαρίου 21 , 2010 at 19:49

      @ lympiap
      A , μη σε … χαλάει αυτό … Όλοι λίγο πολύ περνάμε τέτοιες φάσεις (ιδίως με τα γενέθλια) και κάνουμε παρόμοια λάθη . Να , για παράδειγμα , εγώ στα περσινά μου γενέθλια , αντί για 59 κεράκια στην τούρτα , έβαλα … 21 … Αλλά ξέρεις ;… κανένας δεν το πρόσεξε … Όλοι είχαν επικεντρωθεί αλλού …

      Καλό σου βράδυ και χρόνια πολλά κι από εδώ .

       
      • lympiap

        Ιανουαρίου 22 , 2010 at 11:43

        I can imagine….
        Χαχαχαχαχαχαχαχαχα! ! ! ! !
        Φιλιά
        καλημέρα όλη μέρα 🙂

         
  14. Mr e

    Ιανουαρίου 21 , 2010 at 16:14

    Μα νομίζω οτι κάνετε λ’αθος αγαπητή… Ο πρεσβύωπας διαβάζει και αυτος τα κείμενα μιας … αμαρτωλής… οπότε και μόνο αυτή του η πραξη (η… super αμαρτωλή) τον καθιστά αυτόματα μέλος της … παρέα μας. Μαζί μας στην κόλαση τον βλέπω και αυτόν εκτός αν αρχίσει τα «πατεριμα» και τους ξορκισμούς…
    ———————–
    Την αγάπη μου σε ολους σας.

     
    • silia

      Ιανουαρίου 21 , 2010 at 18:32

      @ Mr e
      Ω , μα … ελάτε καλέ μου Mr e … Μην είστε τόσο αυστηρός με τους ανθρώπους . Αφήστε τους να διαβάζουν … Εμμανουήλ Ροΐδη , Ανδρέα Λασκαράτο , Νίκο Καζαντζάκη …. Anna Silia … (πάει … την «ψώνισα» ) , χωρίς την απειλή του … αφορισμού σαν αμαρτωλοί ….
      Πλάκα – πλάκα , εγώ έφαγα τον αφορισμό , γιατί κοντολογής , δεν δέχτηκα να κόψω την «καλημέρα» από κάποιον , που δεν ήταν της αρεσκείας του … Μητροπολίτη μας … Χριστιανός μεν , άλλου δόγματος δε …
      Ας αφήσουμε λοιπόν , τον φίλο μας τον Πρεσβύωπα να μείνει στον … «Παράδεισο» αυτού του κόσμου (ας καγχάσω) , μια και που ο ίδιος εδήλωσε , πως ΔΕΝ πολυγουστάρει να μας ακολουθήσει στην … noire vacance μας . (Το ότι αγαπάει …. κολασμένα την γυναίκα της ζωής του – η οποία ειρήσθω εν παρόδω , παρακολουθεί και τα γραφόμενα του στο Διαδίκτυο- , δεν αποτελεί αμαρτία …. Καρατσεκαρισμένο αυτό) .
      By the way , που λένε και οι μορφωμένοι , τσεκάρισέ το στην … Λίστα Αμαρτιών :
      http://www.forums.gr/showthread.php?t=19433
      ———————
      Φιλάκια .

       
      • Mr e

        Ιανουαρίου 22 , 2010 at 15:59

        Ευχαριστώ για τα… φιλάκια….
        Φιλάκια και από μένα. ΦΙΛΙΚΑ…..

         
      • silia

        Ιανουαρίου 24 , 2010 at 20:49

        @ Mr e

        ———————————-
        …. παρακαλώ …
        Λύσε μου όμως μία απορία :
        Το «ΦΙΛΙΚΑ» , γιατί το έγραψες με … κεφαλαία ;

         
  15. faros

    Ιανουαρίου 21 , 2010 at 19:58

    Λέω, εγώ, τώρα …
    κολασμένη = ατελείωτη = τρομερή = φοβερή = «δεν παίζεται» = αχαλίνωτη = εξαίσια = τέλεια = χωρίς προκαταλήψεις = … αμακιγιάριστη = εεεε φτάνουν αυτά !!!
    Βάλε δίπλα, αγάπη, φιλία, … καλημέρα κλπ. !

    Γεια χαρά !

     
    • silia

      Ιανουαρίου 21 , 2010 at 22:24

      @ faros
      Σίγουρα , δεν μιλάς για μένα …
      Κι αυτό γιατί , μπορεί να είμαι ατελείωτη , τρομερή , φοβερή ,“δεν παίζομαι” , αχαλίνωτη , εξαίσια , τέλεια , χωρίς προκαταλήψεις , αλλά ΑΜΑΚΙΓΙΑΡΙΣΤΗ , ΠΟΤΕ !!!
      Γειά σου και χαρά σου .

       
  16. faros

    Ιανουαρίου 22 , 2010 at 14:17

    Αμακιγιάριστη = Απροσποίητη ! = Γνήσια !

    Και δεν το δέχεσαι ;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Αααα, κάτσε, μήπως … κάτσε να ρωτήσω την φάραινα … ααα, εννοείς χωρίς το μακιγιάζ που βάζουν οι γυναίκες δηλαδή τα πασαλίματα … κρέμες, κραγιόνια, κοκκινάδια κλπ. κλπ. … εντάξει, κατάλαβα ! Χε Χε !

    Θερμή Καλημέρα !

     
    • silia

      Ιανουαρίου 24 , 2010 at 20:51

      @ faros
      Άντε μπράβο !…
      Θερμή καληνύχτα .

       
  17. μούργος

    Ιανουαρίου 23 , 2010 at 00:19

    μη πιστευει κανεις τους θρησκευτικους μυθους για καζανια που κοχλαζουν στην κολαση.
    εχουν ξεκινησει οι κλιματικες αλλαγες και στο υπερπεραν. η κολαση ειναι μαστ τουριστικος προορισμος για τους ψαγμενους, ενω η κατασταση στον παραδεισο ειναι πλεον αφορητη απο την πολυ ζεστη.
    αφηστε που καποιες θεουσες που αντιστεκονται σθεναρα και παραμενουν εκει, ζεχνουν απο τη βρωμα [αμαρτια κολασιμη το μπανιο]
    και δεν χρειαζεται να ανεφερουμε και το κυριοτερο: ολη η καλη παρεα τραβαει για κολαση
    [οποτε υπολογιστε και μενα. Εμ, μουργος και παραδεισος δεν ταιριαζουν]
    .
    οπως παντα καθυστερημενα ολες οι ευχες μου για την επετειο του ΝΑΙ[στο γαμο σας] 🙂

     
    • silia

      Ιανουαρίου 24 , 2010 at 22:22

      @ μούργος
      Σαφώς και όλα αυτά τα περί καζανιών και άλλων … μουντζούρικων μύθων , σκοπό έχουν να μας απογοητεύσουν , να μας …. χαλάσουν την διάθεση για την … εκδρομή μας …και να μας τραβήξουν σε … ξενερουά προορισμούς , όπως πχ στην … Εδέμ , όπου η υπερβολική ζέστη , είναι το λιγότερο … Το ήξερες ότι απαγορεύονται αυστηρά τα μήλα ; … και λένε ότι θα … κόψουν και τις μπανάνες , γιατί το σχήμα τους , παραπέμπει στο ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ … ΦΙΔΙ ;… Μα ακούς εκεί … να απαγορέψουν τα … φίδια … Πού ακούστηκε αυτό ;… Διακοπές χωρίς «ερπετά» , γίνεται ;… Όχι αγάπη μου , δεν γίνεται … και μη μου πεις πως ερπετά είναι κάτι … ατροφικές γκουστερίτσες και κάτι … μικροσκοπικά σαμιαμίδια , (που επιτρέπονται) , γιατί θα … ξεράσω η γυναίκα …
      Αχ !… πού είναι οι καλές εποχές με τα … ανακόντα μας και τις βασιλικές μας κόμπρες …
      Γι αυτό καλέ μου Μούργο , έλα μαζί μας , να … γαυγίζεις και κανέναν κατηραμένο όφη να σπάμε πλάκα .
      Thanks για τις ευχές

       
  18. faros

    Ιανουαρίου 23 , 2010 at 09:19

    Καλημέρα Καλό Σαββατοκύριακο !

    υ.γ. μούργε η κόλαση δεν είναι θέμα θρησκευτικό, αλλά … ταξικό !!!

     
  19. Liakada

    Ιανουαρίου 24 , 2010 at 20:21

    Σιλια μου ετσι ειναι! Ξενερουα οι vacance με τα προαναφερομενα! Γι αυτο σου λεω με καλη παρέα στην κολαση τις προτιμω!
    Αντι της γης τις αλλαγες τις κλιματικες σε συνδιασμο με τις αλλαγες τις «πρασινες» πρτομιμω να παω στην κολαση!
    Τωρα δε που δηλωσε συμμετοχη και ο αγαπητος μας Μουργος , και θα είναι εκει και Φαρος θα λυσουμε ολα τα ταξικα προβληματα εκει! λολ
    Αλλα πως θαναι μωρε χωρις Πρεσβυωπα?
    Καντε κατι ΄αμαρτωλες του μπλογκ ετουτου, να τον πεισουμε! 🙂

     
  20. silia

    Ιανουαρίου 24 , 2010 at 22:30

    @ Liakada
    Καλέ , όλος ο καλός κόσμος θα είμαστε .
    Όσο για τον φίλο τον πρεσβύωπα , τί να πω ;… Τί να κάνουμε οι … τρισκατάρατες ;…
    Μήπως να του … δανείζαμε κανένα κραγιόν μας ; (βλέπε http://www.forums.gr/showthread.php?t=19433 αριθμός αμαρτίας Νο 50)

     
  21. πρεσβύωψ

    Ιανουαρίου 25 , 2010 at 11:53

    Ζητάω συγγνώμη απ’ όλους γιατί αγνοούσα τον κατάλογο των αμαρτιών στον οποίο με παρέπεμψε η μπλογκοκυρά μας. Την Νο 50 δεν την έχω κάνει….ακόμα, αλλά στις υπόλοιπες μέτρησα πρόχειρα πάνω απο 40. Αρα μπορεί να καθυστερήσω λίγο, κρατήστε όμως μια καλή θέση να βολευτώ.
    Με …κολάσατε πάλι.

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 16 , 2010 at 02:41

      @ πρεσβύωψ
      Τά’ θελες όμως κι εσύ …

       
  22. faros

    Ιανουαρίου 25 , 2010 at 12:29

    Λιακάδα, Σίλια: Υποκλίνομαι … σεμνά και ταπεινά!
    Τον πείσατε τον πρεσβύωπα και έρχεται !
    (παρεχτός κι αν ήτανε «τραβάτε με κι ας … κλαίω»!
    Σίγουρα πάντως με όλων αυτών την παρουσία και ειδικά την δική σας … έ … θα κάνουμε μια Κόλαση που να μοιάζει με … κόλαση !!!!!!!! 😆 😆 😆

    Silia μας, να με συγχωρείς, όμως η αμαρτία νο 50 μόνο … αμαρτία δεν είναι !!!
    Σκέψου να παντρεύεσαι και να σε φιλάνε (ως γαμπρό) ένα σωρό … κραγιονοφορούσες !!!
    Αυτό, δηλαδή, τι είναι ;;;
    (αν δεν το … έπιασες … παρατάς το γάμο στη … μέση ή δεν τον παρατάς !!! )

    Πρεσβύωπα, το «με … κολάσατε πάλι» για … κακό το λες ;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Καλημέρα σας και Καλή Βδομάδα !

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 16 , 2010 at 02:43

      @ faros
      Τί «σεμνά και ταπεινά!» , ήταν αυτό Φάρε μου ;…
      Στην … πάλαι ποτέ Καραμανλική ΝΔ γράφτηκες ;…
      Θα σε μαλλώσει η Αλέκα … θα το δεις …

       
  23. Αρης

    Ιανουαρίου 25 , 2010 at 16:17

    Gimme a ticket for an aeroplane
    Ain’t got time to take a fast train
    Lonely days are gone, I’m a-goin (home)…. HELL

    So see you in HELL…

    ***** Οι ευχες μου για την επέτειόν σας …. μακρώθεν βεβαια αυτου του μακάβριου προορισμού… *****

    Aris

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 16 , 2010 at 02:39

      @ Αρης
      Thanks Άρη … Και για τις ευχες και για το άσμα .

       

Σχολιάστε

 
