RSS

ΤΡΙΑ , THREE , DREI , TROIS , TRE , ТРИ , (και να μας τα κάνει … δύο,κανένας δεν μπορεί)

29 Ιαν.

.
.
..
 

107 responses to “ΤΡΙΑ , THREE , DREI , TROIS , TRE , ТРИ , (και να μας τα κάνει … δύο,κανένας δεν μπορεί)

  1. Γιωργος

    Ιανουαρίου 29 , 2010 at 17:26

    Είπα κι εγω………τρελλάθηκε η κυρία η μήπως τα βλέπει τριπλά;;;μέχρι που έφτασα στο ΄»υπόγειο» και διαπίστωσα τον λόγο!!!!κυρία μέσα απο την καρδιά μου σας εύχομαι να το πάτε οσο πιο μακριά γίνεται και νάμαστε και του χρόνου εδω για τα τέταρτα γενέθλια και του παραχρόνου και…και…να γινετε και η γηραιότερη μπλόγκερ!!!

     
    • Sofiascomments

      Ιανουαρίου 29 , 2010 at 17:55

      Καλέ κυρία Σίλια!!! Χρόνια πολλά!!! Να μας δίνεται όμορφες αναρτήσεις!!

       
      • silia

        Ιανουαρίου 31 , 2010 at 23:21

        @ Sofiascomments
        Ευχαριστώ Σοφία . Θα σας δίνω … ώσπου να μου βγει η ψυχή … (τρόπος του λέγειν) .

         
    • silia

      Ιανουαρίου 31 , 2010 at 23:19

      @ Γιωργος
      Στα … «υπόγεια είναι η θέα» , που λέει και ο Πασχαλάκης .
      Και κατά κάποιον τρόπο , είμαι από τις γηραιότερες μπλογκερ(ς) … Στην ηλικία φυσικά (με τρώει – απ’ ό, τι ξέρω – η «Θεία Λένα» .
      Thanks για τις ευχές .

       
  2. Liakada

    Ιανουαρίου 29 , 2010 at 18:16

    Nα τα πολλαπλασιάσεις Σίλια μου κι πάντα να μας γράφεις ! Ακόμα κι απ την Κόλαση 😉
    Φιλάκια κι ένα δωράκι , έτσι για να σου θυμίζει εμένα !

    Υ.Γ Επειδή ψυχανεμίζομαι οτι σύμφωνα με τις ρυθμίσεις σου δεν θα το δεχτεί εδώ, δες το μειλ σου!

     
    • silia

      Ιανουαρίου 31 , 2010 at 23:26

      @ Liakada
      Και από την Κόλαση θα σας γράφω . Κι αν (λέω «αν» ) ο Μεγάλος , μου δώσει και κανένα «δρομολόγιο» για Παράδεισο , ακόμα κι από εκεί θα γράφω … Αλήθεια , τί συνδέσεις έχουν στην Εδέμ ; «Τρέχουν» καλά ;… ή «σέρνονται» σαν τον πάλαι ποτέ …. κατηραμένο όφη ;…
      ΥΓ. Το πήρα το δωράκι στο μέιλ … Πολύ γλυκό .

       
  3. anomia

    Ιανουαρίου 29 , 2010 at 19:47

    Κι είπε η ηρωίδα που συναντήθηκε με τον ήρωα στο σκοτάδι: «Με εξαπατήσατε κύριε! Ο εραστής μου τα έχει τρία».
    (εσείς να τα χιλιάσετε)

     
    • silia

      Ιανουαρίου 31 , 2010 at 23:31

      @ anomia
      Συγγνώμη δηλαδή …. Με εξιτάρετε επικίνδυνα καλή μου φίλη …. και μου είναι αδύνατον να μην ρωτήσω : «Έλεος !… ο ήρωας (αυτός , μέσα στο σκοτάδι) … πόσα τα είχε ;;;
      Το σκοτάδι , βαθύ , ε ;… Δια της … ψηλαφήσεως τον βρήκε τον αριθμό των εχόντων του … ήρωα ;…
      Τί κάθομαι και λέω , η γυναίκα ;…
      Μερσί .

       
      • anomia

        Φεβρουαρίου 1 , 2010 at 11:04

        Ε σας ζητώ συγνώμη, αλλά μού βάλατε ιδέες για το προφίλ της περσόνας μου, λόγω ονόματος, ενώ εγώ η σεμνή ήθελα να το χρησιμοποίησω (το όνομα) ως σχήμα οξύμωρον.
        Και νας σας εξηγήσω για την ηρωίδα: Δεκέμβρης του 74 και το βιβλιοπωλείο έχει πλημμυρίσει από νέους τίτλους μεταξύ δε αυτών το «Κάμα Σούτρα» σε περίοπτη θέση στη βιτρίνα. Μπαίνω να το αγοράσω για τον καλό μου, που έχει γενέθλια, αλλά ως σεμνή – είπαμε- κόρη, που πέρασε την εφηβία της (ολόκληρη) στην επταετία ντρέπομαι να πάω με αυτό στο ταμείο. Κοιτάζω γύρω μου και βλέπω ένα βιβλίο μπλε του Απολιναίρ «Τις έντεκα χιλιάδες βέργες». Τον Απολιναίρ τον γνωρίζω από κάποια αντιπολεμικά του ποιήματα που τα έγραφε όταν βρισκόταν σε κάποια από τα χαρακώματα του Α’ παγκοσμίου πολέμου και υποθέτω ότι το περιεχόμενο του μπλε βιβλίου είναι κάτι ανάλογο. Βάζω λοιπόν βιαστικά αυτό που θεωρώ ως πολίτικαλυ κορέκτ από πάνω, πληρώνω τα δυο βιβλία και φεύγω. Αργά το βράδυ στο σπίτι κατάλαβα τί αγόρασα……Και όντως το σκοτάδι ήταν βαθύ και ο αληθινός εραστής της ηρωίδας – που τού έκλεψαν τη θέση – υπέρμετρα προικισμένος από τη φύση!

        ΥΓ. Δυο βδομάδες μετά τα αντίτυπα του βιβλίου κατασχέθηκαν και ο εκδότης δικάστηκε για προσβολή των ηθών και, αν θυμάμαι καλά, καταδικάστηκε. Σήμερα φυσικά κυκλοφορεί σε ένα σωρό εκδόσεις. Το έχω κάνει δώρο «τρεις» (!) φορές και κανένας δεν άντεξε να το τελειώσει.

         
      • silia

        Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 21:52

        @ anomia
        Α , … ώστε σετάκι το «Κάμα Σούτρα» με το … ακατανόμαστο μπλε βιβλίο του Απολιναίρ …
        Ε , μα πια , καλή μου φίλη , αν σας έμεινε πια κάτι αμαρτωλότερο , είναι να … ρίξετε μια ματιά στα … «Άπαντα της ΝΔ» (για το μπλε του Απολιναίρ το λέω αυτό) , με έξτρα τόμο την «Ζαχοπουλιάδα» ή «Πως να μονιμοποιηθείτε στο Δημόσιο με ένα lip-gloss» ….
        ———————————
        Άσχετο : Ο … γενεθλιάζων «καλός» σας , τί σας κέρασε για τα «χρόνια πολλά» που του ευχηθήκατε με τόσο καλό δώρο ; … Θυμάστε ;

         
      • anomia

        Φεβρουαρίου 9 , 2010 at 23:08

        Λοιπόν αν θυμάμαι καλά, ένα παιδάκι.

         
      • silia

        Φεβρουαρίου 10 , 2010 at 01:47

        @ anomia
        Ενεός …
        ————————————-
        Όσο περνάει ο καιρός , μου αρέσεις και περισσότερο .
        Ξανά φιλιά .

         
  4. faros

    Ιανουαρίου 29 , 2010 at 20:37

    Ξέρεις τι θα ήθελα ;;;
    Να μπορούσα να σου στείλω ένα πακέτο με Κόκκινα Τριαντάφυλλα (3 τον αριθμό) με μια ευχή από καρδιάς:

    – Αυτή τη δυνατότητα να την είχα (με ανάλογη αύξηση του αριθμού των τριαντάφυλλων) και το 2011, το 2012, το 2013, το 2014, το 2015, το 2016, το 2017, το 2018, το 2019, το 2020, το 2021, το 2022, το 2023, το 2024 … και επειδή μου αρέσει να είμαι και λίγο … πηδηχτούλης, ΚΑΙ το 2099, το 2100, το … , το … , το …

    Να είσαι καλά !
    Θερμή Καλησπέρα !

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 1 , 2010 at 01:47

      @ faros
      Είσαι πολύ γλυκός …
      Μπορείς να μου τα στείλεις τα τρία τριαντάφυλλα . Γιατί λες , «θα ήθελα να μπορούσα» ;…
      Θέλεις να σου στείλω την … διεύθυνση μου ;
      Πλάκα κάνω .
      Όσο για το … 2099 … τότε καλέ μου πιθανώς , θα έχουνε λειώσει ακόμα και τα κόκκαλα μου ….
      «Πιθανώς» , είπα !!!

       
      • faros

        Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 09:07

        Χαίρομαι που μιλάς … μόνο για σένα !!!!!!!!!!!
        😆 😆 😆

         
      • silia

        Φεβρουαρίου 6 , 2010 at 00:53

        @ faros
        Και βέβαια μιλώ μόνο για μένα …
        Εσύ είσαι (συγκριτικά με μένα) … βρέφος ακόμα .

         
  5. Νερένια

    Ιανουαρίου 29 , 2010 at 20:54

    Είθε τούτο το μπλογκ να μακροημερεύσει και να συνεχίσει να μοιράζεται μ’ εμάς μέρος από την ευαισθησία, τον προβληματισμό και το χιούμορ της ιδιοκτήτριάς του.

    Να είστε καλά να το τροφοδοτείτε και να το χαιρόμαστε! 🙂

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 1 , 2010 at 01:50

      @ Νερένια
      Ευχαριστώ για τον κολακευτικό σου λόγο … Η ευαισθησία, ο προβληματισμός και το χιούμορ , είναι τρεις σπουδαίες Αρετές , και σε ευχαριστώ που μου τις αποδίδεις .
      Θα προσπαθώ πάντα , να το τροφοδοτώ .

       
  6. agrampelli

    Ιανουαρίου 29 , 2010 at 21:07

    Σιωπηλά παρακολουθώ και απολαμβάνω… και εύχομαι (μα την αλήθεια) να τις χιλιάσεις υπέροχη Άννα τις αναρτήσεις σου!
    Φιλί;

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 1 , 2010 at 01:51

      @ agrampelli
      Ευχαριστώ .
      Και βέβαια φιλί . Γιατί όχι ;…

       
  7. lympiap

    Ιανουαρίου 29 , 2010 at 22:31

    Να χιλιάσεις τις αναρτήσεις σου…!
    Να είσαι πάντα γερή να γράφεις…!
    Να είμαστε γεροί εμείς να σε διαβάζουμε και να σε απολαμβάνουμε…
    Και από την «άλλη σου» ιδιότητα…αχρίαστη(!!!) να είσαι :-Ρ

    Φιλιά και
    πολλές καλησπέρες

     
  8. lympiap

    Ιανουαρίου 29 , 2010 at 22:33

    Συγνώμη, ξέχασα να κεραστώ…ένα γλυφιντζουράκι θα πάρω, είμαι εντάξει…
    Ευχαριστώ!

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 2 , 2010 at 15:22

      @ lympiap
      Υπέροχος ο Βασίλης . Ευχαριστώ .
      Και μη νομίσεις πως μόνο ταπεινά γλυφιντζουράκια διαθέτει το κατάστημα … Έχουμε κι άλλα γλυκάκια .
      Να είσαι καλά .

       
      • lympiap

        Φεβρουαρίου 2 , 2010 at 20:38

        Καλέ, εμείς έχομεν ολόκληρο ζαχαροπλαστείο!
        Να σας στείλω να τους κεράσουμε όλους…
        Τι αγαπάτε;

         
      • silia

        Φεβρουαρίου 2 , 2010 at 22:39

        @ lympiap
        Ένα … προφιτερόλ , ίσως ;…

         
  9. πρεσβύωψ

    Ιανουαρίου 29 , 2010 at 23:23

    Εύχομαι τα 3 να γίνουν 33 και…βλέπουμε.
    Σ’ ευχαριστώ γιαυτά που μας προσφέρεις.
    Να είσαι καλά.

    Πρεσβύωψ

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 2 , 2010 at 15:26

      @ πρεσβύωψ
      Έτσι όπως ξεκίνησες να το γράφεις , «…τα 3 να γίνουν…» , πρός στιγμήν τρόμαξα … Λέω , τί θα μου ευχηθεί ο … γυαλάκιας φίλος μου …
      Ας αστειευτούμε και λίγο .
      Εγώ σ’ ευχαριστώ , που με διαβάζεις .

       
  10. Lilith

    Ιανουαρίου 29 , 2010 at 23:54

    Δεν ευχόμαστε να συνεχίσεις να γράφεις.
    Το απαιτούμε!!!
    Συγνώμη που είμαι λίγο… επιθετική, αλλά βλέπεις… μπήκε η Σελήνη στον Λέοντα και μας έχει κάνει όλους… Ράμπο!
    Χαχαχαχααααα!!! 😆

    Να’ σαι πάντα καλά Silia μου!
    Χρόνια Πολλά και σε σένα και στο όμορφο blog σου!
    Μας χαρίζεις χαμόγελα και – ενίοτε – δάκρυα συγκίνησης…
    Σ’ ευχαριστούμε!

    Φιλιά πολλά!

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 2 , 2010 at 15:35

      @ Lilith
      Εγώ σ’ευχαριστώ Lilith , για τον καλό σου λόγο .
      Ε , καλά , εμείς οι Λέοντες , δεν μας χρειάζεται και πολύ να μας μπει (τί λέω Χριστέ μου πια , η γυναίκα) η Σελήνη στο ζώδιο για να γίνουμε … Ράμπο …
      Άσχετο : Μια που έγινε λόγος , όταν μιλάμε για Ράμπο , πρόκειται για εκείνον τον ηθοποιό , του οποίου η πρώην σύζυγος , όταν δεν της «έκατσε» και καλά η διατροφή , που του ζήτησε , τον … έχρισε «mr … μικρότερο τσουτσούνι του Χόλλυγουντ» ;…
      Α χα χα χα χα χα χα!!!…
      Φιλάκια .

       
  11. Mr e

    Ιανουαρίου 30 , 2010 at 01:39

    Αγαπητή κυρία, να σας έχει ο θεός καλά να γιορτάσετε, και μείς μαζί σας, και «χρυσή» και «πλατινένια» και… επέτειο γραφής. Άλλωστε τα μάτια σας έχουν την ίδια λάμψη μ΄ εκείνα της φοιτητριούλας του «όμνυμι»… που σημαίνει νιάτα διαχρονικά και… ατελείωτα… Θα σας διαβαζουν/με για πολλά χρόνια ακόμα…

    [img]http://www.fileden.com/files/2007/5/22/1102709/pink-rose.jpg[/img] αυτό, με την ευκαιρία της «επετείου», για σας με όλη μου την εκτίμηση.

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 2 , 2010 at 23:41

      @ Mr e
      Πω πω !… φοβερά όμορφη φιλοφρόνηση .
      Μου θύμισες μια ιστορία , απ’ τα παλιά … Ίσως όχι τόσο παλιά ,όπως στην εποχή του «όμνυμι» … , αλλά , …παλιά .
      Επέτρεψέ μου :
      … Ξυπνώ μέσα στη νύχτα και τον βλέπω να … ξαγρυπνάει δίπλα μου .
      – Τί τρέχει ; γιατί δεν κοιμάσαι ;
      – Δεν μπορώ να κοιμηθώ με … τόσο φως .
      – Πού είναι το φως ;.. Για ποιό φως μιλάς ;
      – Αυτό που βγαίνει από σένα … Τα μάτια σου λάμπουν τόσο πολύ …
      – Άντε βρε μαλαγάνα … (φανερά ικανοποιημένη και κολακευμένη) … Αφού κοιμόμουν και τα μάτια μου ήταν κλειστά , πώς λάμπουν ;
      – Τα δικά σου λάμπουν και πίσω απ’ τα κλειστά βλέφαρα … Πάει … θα πεθάνω από … αϋπνία …
      ———————————-
      Συγχώρεσέ με , που το έγραψα αυτό (μοιάζει σαν … κομπασμός) , αλλά να … απλά το θυμήθηκα , μ’ αυτό που είπες .
      Ευχαριστώ για τις ευχές .

      ΥΓ. Γιατί ξαναγύρισες στον … Πληθυντικό ; Δεν με νοιώθεις πια , σαν δικό σου άνθρωπο ;
      Φιλί .

       
      • Mr e

        Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 15:30

        Λάθος μου ! Και βέβαια σε νοιώθω έτσι.! Να είσαι καλά. Φιλιά.
        ———
        Πιστεύω ότι «βρήκες» και το δωράκι μου με την ευκαιρία της… επετείου…

         
      • silia

        Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 17:15

        @ Mr e
        Όχι φίλε μου , όσο και να προσπάθησα , δεν κατάφερα να το βρώ . Ίσως είναι κάποιο λάθος δικό σου , ίσως δικό μου , ίσως του υπολογιστή μου … Δεν είμαι και καλά ενημερωμένη σε όλα αυτά τα ηλεκτρονικά … tips , ξέρεις …
        Όπως και να έχει όμως , σ’ ευχαριστώ πολύ . Ένα pink-rose , είναι πάντα ευπρόσδεκτο και φοβερά ευχάριστο .

         
  12. ελευθερία

    Ιανουαρίου 30 , 2010 at 01:46

    Χρόνια πολλά στο υπέροχο μπλογκ σου. Μου αρέσει να σε διαβάζω, μου αρέσει αυτός ο ιδιαίτερος τρόπος που έχεις να εκφράζεσαι. Να είσαι πάντα καλά. Καλό Σαββατοκύριακο.

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 02:53

      @ ελευθερία
      Κι εμένα μου αρέσει αυτός ο πολύ γλυκός τρόπος που μιλάς για μένα .
      Σ’ ευχαριστώ και να είσαι πάντα καλά .

       
  13. faros

    Ιανουαρίου 30 , 2010 at 08:39

    Καλημέρα και Καλό Σαββατοκύριακο (… τρις) !!!

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 1 , 2010 at 01:52

      @ faros
      Καλό μήνα (άπαξ) …
      Σε … πρόλαβα !

       
  14. An-Lu

    Ιανουαρίου 30 , 2010 at 11:46

    Να τα χιλιάσεις κούκλα μου!!!!
    😉

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 1 , 2010 at 01:56

      @ An-Lu
      Ευχαριστώ Γοργόνα μου . Να είσαι καλά .

       
  15. The_Stranger

    Ιανουαρίου 30 , 2010 at 21:15

    Και είναι και των…3 Ιεραρχών σήμερα!!! Καλές εμπνεύσεις εύχομαι!!!

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 1 , 2010 at 01:55

      @ The_Stranger
      Και έπεσε και Σάββατο (αργία , ούτως ή άλλως) … Γκαντεμιά , για τον μαθητόκοσμο .
      Ευχαριστώ παλιέ καλέ μου φίλε .

       
  16. faros

    Ιανουαρίου 31 , 2010 at 09:12

    Πολύ Καλημέρα !

     
  17. Γιωργος

    Ιανουαρίου 31 , 2010 at 12:05

    Ευχαριστώ για την φωτογραφία….κι αυτός γιορτάζει μαζί μας μιάς και τα΄χει τρια….ΡΑΝ-ΤΑΝ-ΠΛΑΝ!!!

     
    • silia

      Ιανουαρίου 31 , 2010 at 23:46

      @ Γιωργος
      Ναι …. Τα εγκεφαλικά του κύτταρα , τρία είναι … Και του πέφτουν και πολλά .

       
  18. ερμία

    Ιανουαρίου 31 , 2010 at 19:41

    ..να γίνουν πολλά !
    🙂

     
    • silia

      Ιανουαρίου 31 , 2010 at 23:48

      @ ερμία
      Αμήν … Μακάρι .
      Πόσο χαίρομαι που σε «ξαναβλέπω» εδώ , μετά από αρκετό καιρό …

       
  19. Aldebaran

    Ιανουαρίου 31 , 2010 at 23:19

    Ρε συ Άννα… τι τρία και δύο μου τσαμπουνάς;
    Μετριούνται ρε με χρόνια οι ψυχούλες;

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 02:49

      @ Aldebaran
      Όχι , δεν μετριούνται … Αυτό είναι μια αλήθεια .
      Καλώς ήρθες .

       
  20. kanali

    Φεβρουαρίου 1 , 2010 at 02:34

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 17:27

      @ kanali
      Πολύ όμορφο και … τσαχπίνικο το «χρόνια πολλά» σου . Με έκανε να νοιώσω , σαν Πρόεδρος … σαν Προεδρίνα , τέλος πάντων) .
      Αν και … ωραίο δεν θα ήταν , να είναι λέει στην οθόνη ο … (για κάτσε να σκεφτούμε … ) … ο George Clooney ας πούμε , να ανεβαίνει στο βήμα , να με κοιτάζει λιγωμένα και προτάσοντας το θεληματικό του πηγούνι και τον σκληρό αντρισμό του , να μου τραγουδάει τσαχπίνικα :
      «Happy birthday to you ,
      Happy birthday to you …
      Happy birthday to Mrs Anna-Siliaaaaaa
      Happy birthday to you «….
      ———————————
      Ουάου !!!…
      Να το ξέρεις Καναλιώτη μου , εγώ ΔΕΝ θα έχω καλό τέλος … μ’ αυτές τις φαντασιώσεις μου … Πάνω σε κάποια απ’ αυτές , κάποια φορά , θα πάθω κανένα … εγκεφαλικό και θα μείνω … άπνους .

       
      • kanali

        Φεβρουαρίου 4 , 2010 at 03:03

        ….σκληρό αντρισμό του…!!!!!!!!!!!!!!

         
      • silia

        Φεβρουαρίου 4 , 2010 at 11:11

        @ kanali
        Tα ….14 θαυμαστικά στην έκφραση «σκληρός αντρισμός» , δείχνουν εντυπωσιασμό . Και εντυπωσιάστηκες Καναλιώτη μου , γιατί προφανώς δεν εντρύφησες όταν ήταν ο … καιρός σου στην … αισθηματική λογοτεχνία που φέρει τον βαρύγδουπο τίτλο «ΒΙΠΕΡ ΝΟΡΑ» …
        «σκληρός αντρισμός» , λοιπόν … όπως λέμε «ΒΙΤΑΜ SOFT» …

         
  21. DaisyCrazy

    Φεβρουαρίου 1 , 2010 at 07:36

    Σίλια μου να μας ζήσει το πολυαγαπημένο μας μπλογκ! 🙂
    Φιλιά

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 17:29

      @ DaisyCrazy
      Να ζήσει … να ζήσει . Σ’ ευχαριστώ .
      Να ζήσετε κι εσείς σαν τα ψηλά βουνά , να σας χαίρομαι που με διαβάζετε .

       
  22. amelinia

    Φεβρουαρίου 1 , 2010 at 07:49

    Χρόνια πολλά να υπάρχει αυτό το καταπληκτικό μπλογκ για να το χαιρόμαστε εμείς οι αναγνώστες σου. Κουράγιο κι έμπνευση να’χεις καλή μου Σίλια να γράφεις 🙂
    Πολλά πολλά φιλάκια!

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 17:32

      @ amelinia
      Επαναλαμβάνω αυτό που έγραψα στην φίλη DaisyCrazy , δηλαδή :
      «Να ζήσει … να ζήσει . Σ’ ευχαριστώ .
      Να ζήσετε κι εσείς σαν τα ψηλά βουνά , να σας χαίρομαι που με διαβάζετε» , γιατί βρίσκω ότι ταιριάζει και στο σχόλιο της γλυκειάς amelinia .
      Φιλιά .

       
  23. faros

    Φεβρουαρίου 1 , 2010 at 09:26

    Καλημέρα, Καλή Βδομάδα, Καλό Μήνα (κι ας με … πρόλαβες 😀 ), άντε και καλή … αποκριά !!!

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 17:33

      @ faros
      Και καλά … Κούλουμα … Γιατί τα ξεχνάς τα Κούλουμα ;
      🙂 🙂 🙂

       
      • faros

        Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 21:05

        Πότε είναι αυτά τα κούλουμα ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

         
      • silia

        Φεβρουαρίου 6 , 2010 at 00:48

        @ faros
        30 Φεβρουαρίου τα απλά έτη και 31 Φεβρουαρίου τα … δίσεκτα …
        Αμάν πια ! Μέχρι πότε θα ζω να σου μαθαίνω …
        «Κούλουμα» , οι παλιολλαδίτες («καταυλακιώτες» κατά την προσφιλή σου φράση) , λένε την Καθαρή Δευτέρα .

         
  24. Z.

    Φεβρουαρίου 1 , 2010 at 21:19

    Το μπλογκ, εσύ και οι σκέψεις σου να μας συντροφεύουν για πολύ, πάρα πολύ ακόμα!!!
    Φιλάκια σβουριχτά και 3, α λα γαλλικά.

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 18:10

      @ Z.
      Μακάρι να ζήσω πολλά πολλά χρόνια ακόμα , να σας συντροφεύω .
      Τα σβουριχτά φιλάκια … είναι ok , για ένα γενέθλιο ποστ , αλλά τα 3 και α λα γαλλικά , μάλλον ταιριάζουν με το προπροηγούμενο ποστ … εκείνο με την … εκδρομή στην Κόλαση …
      Ακούς εκεί «3 και α λα γαλλικά» …
      Σόδομα και Γόμορρα …
      American bar … το κάναμε εδώ μέσα .
      ————————-
      Φιλιά … γενικώς … Όλων των εθνικοτήτων .
      =======================
      ΥΓ. Θυμάμαι τα χρόνια τα φοιτητικά , όταν δεν υπήρχαν mobils , chat , skype , MSN , SMS και όλοι αυτοί οι διαόλοι και αλληλογραφούσαμε με γράμματα στο Ταχυδρομείο , κάποιος αγαπημένος παιδικός μου φίλος , τέλειωνε τα γράμματά του , με την φράση «Σε φιλώ γλυκά στη μούρη»
      Σε φιλώ γλυκά στη μούρη λοιπόν καλή μου Ζ.

       
  25. Αρης

    Φεβρουαρίου 2 , 2010 at 01:14

    Σ ευχαριστούμε για την όμορφη παρουσία σου.

    Οχι μονο 3 αλλα κι αλλα πολλά ακόμα να σ εχουμε κοντά μας να μας ταξιδεύεις οπως μονο εσυ ξέρεις !!!!!

    Καλό σου μήνα

    Αρης

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 18:21

      @ Αρης
      Στην ιδιαίτερη πατρίδα μου φίλε Άρη , συνηθίζουμε να λέμε : «Δανεικά είναι τα καρύδια» … Αυτό σημαίνει (περίπου) πως … όμορφη παρουσία εμφανίζεις (για σένα το λέω) , όμορφη παρουσία θα απολαύσεις .
      Ευχαριστώ , φιλιά πολλά .

       
  26. faros

    Φεβρουαρίου 2 , 2010 at 09:11

    Καλημερούδια !

     
  27. apon

    Φεβρουαρίου 2 , 2010 at 13:02

    «… και κανένας δεν άντεξε να το τελειώσει.»

    Βλεπω οτι σου αρεσει να δημιουργεις …εντυπωσεις!

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 18:12

      @ apon
      Ωχ !…
      Η … ευειδής κυρία με το nickname «anomia» , να προσέλθει παρακαλώ στον πλησιέστερο έλεγχο διαβατηρίων … Την γυρεύουν και … όχι μόνον … Γυρεύουν και απαντήσεις .
      Άντε , μην απαντήσω κατά λάθος εγώ , και … μπλέξουμε τα μπούτια μας .
      Την … ατυχία μου μέσα …

       
      • anomia

        Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 19:58

        Αγαπητή Σίλια, θα χαιρόμουν ιδιαιτέρως να σας δω να τού απαντάτε (αν είναι παρών).

         
      • silia

        Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 22:50

        @ apon
        Απόντα φίλε μου : Αν και … “anomia” , με παντελώς νόμιμο τρόπο με εξουσιοδότησε να απαντήσω εγώ για πάρτη της (τελικά το συνεχές και αδιάκοπο blogging μου προσφέρει και κάποιες χαρές) …
        Για να δούμε λοιπόν … Σε τί πρέπει να απαντήσουμε ;… Α, μάλιστα … στο περίφημο «Βλεπω οτι σου αρεσει να δημιουργεις …εντυπωσεις!» …
        Μάλιστα …
        Εύκολο …
        Ο μόνος αντίλογος , που επιδέχεται ο λόγος σας καλέ μου Επικούριε , είναι ότι η φίλη anomia , είναι ένα χαρακτηριστικό και αντιπροσωπευτικό δείγμα του … φύλου της … και για να γίνω πιο σαφής , είναι πανάρχαιος και πανανθρώπινος κανόνας , η κάθε Γυναίκα , πιστή στα αμινοξέα του ΧΧ φυλετικού γονιδίου της να … δημιουργεί εντυπώσεις
        Τόσο … απλό .

        @ anomia
        Καλή μου φίλη , μην αγχώνεστε … Και … απών να είναι αυτή τη στιγμή , γρήγορα θα γίνει παρών … Πάντα τα αιλουροειδή μαζεύονται πίσω από τις λόχμες που βρίσκονται γύρω από τα μέρη όπου μαζεύονται οι δορκάδες , οι γαζέλες και … τα γκνου για να ξεδιψάσουν …
        Και ο καλός μας φίλος , είναι κατά γενική ομολογία … αίλουρος .

         
      • anomia

        Φεβρουαρίου 9 , 2010 at 22:58

        γκνου, γκνου, στο σώμα και στο νου
        (apon άπονος).

         
      • silia

        Φεβρουαρίου 10 , 2010 at 01:48

        @ anomia
        Τί να πω ….
        Εσύ ξέρεις καλύτερα …

         
  28. Γιωργος

    Φεβρουαρίου 2 , 2010 at 19:15

    Εγώ τώρα δεν ξέρω γιατί μπήκα………..μάλλον απο συνήθεια….με κόλλησε ο αγαπητός faros αλλά είναι η τρίτη επομένως καλά είναι!!!

     
    • faros

      Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 09:10

      Γιώργο, χαίρομαι γι αυτό !
      Αξίζει τον … κόπο, πίστεψέ με !

      (και δεν θα … ξεκολάς, σε λίγο)

       
    • silia

      Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 22:00

      @ Γιωργος
      Μπορεί εσύ , να μην ξέρεις γιατί μπήκες για τρίτη φορά (πάει θα μου το κλείσει η WordPress το ρημάδι , με τέτοια διφορούμενα , που γράφω) , αλλά εγώ το ξέρω …
      Μπαίνεις και ξαναμπαίνεις , γιατί το έχεις καταλάβει ότι η συχνή σου παρουσία εδώ , με κάνει χαρούμενη .

       
  29. μούργος

    Φεβρουαρίου 2 , 2010 at 20:31

    τα τρια, δυο δεν μπορει να στα κανει κανενας [και για τεχνικους λογους 😆 ], φιλτατη Σιλια, αλλα τα τρια να γινουν δεκατρια [και ολα τα εις τρια-ειναι γουρικος αριθμος 😆 -], ειναι στο χερι σου-κυριολεκτικα-.
    πολλες ευχες! 🙂
    υ.γ.
    τα διαβασα μαζεμενα τα ποστ
    το πανεμορφο ριτακι εκανε αυτο που ειναι φυσιολογικο για ενα σκυλι. εδειξε τα αισθηματα του σε καποιον ον που πλεον το θεωρει μελος της αγελης του [και θα ειναι παντα εκει για να σου δειχνει τα ανιδιοτελη αισθηματα του , ακομη και σε καποια που λατρευει τις γατες]

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 4 , 2010 at 19:45

      @ μούργος
      Εάν …τα τρια, δύο δεν μπορεί να μου τα κάνει κανένας και για τεχνικούς λόγους , τότε γιατί όλοι αυτοί που τους … προειδοποιώ , ότι … «θα τους δείξω, εγώ» , …. μου το επαναλαμβάνουν στερεότυπα ;… για να με … τρομάξουν ;
      Και … εντάξει … Το ότι το 13 είναι γουρλίδικο και το … 23 καραγουρλίδικο , το ξέρω … Τα υπόλοιπα που τελειώνουν σε 3 , τί το γούρικο έχουν ;
      Χα χα χα … πλάκα έχουμε . Να είσαι καλά .
      Σ’ ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σου σχόλιο για την Ρίτα . Η ιστορία μου μαζί της , σε δικαιώνει απόλυτα , όταν στο παρελθόν υποστήριζες την umber alles αξία , ενός … μούργου … Τώρα , που έχω κι εγώ (σχεδόν , έχω … γιατί δεν είναι απόλυτα δική μου) τον (την) μούργο μου , σε νοιώθω …
      Μα , να την δεις Μούργε μου , μια … ασχημοπονηρόφατσα !… Σκέτη γλύκα .

       
  30. faros

    Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 09:11

    Θερμή Καλημέρα !

     
  31. museum

    Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 10:30

    Άννα συγχαρητήρια για τα τρίχρονα του blog σου! Εύχομαι να συνεχίσεις να γράφεις, όσο έχεις την όρεξη και το μεράκι. Οι αναγνώστες – σχολιαστές σου έχουν σταθερό και αυξανόμενο το ενδιαφέρον τους για το ιστολόγιο όπως είναι φανερό.

    Η συμπλήρωση τριών χρόνων είναι κάτι που έρχεται τόσο φυσιολογικά και αβίαστα για σένα, μία ακόμα επέτειος που εύκολα την περνάς και συνεχίζεις. Ξέρεις, όλες οι επέτειοι στον ετήσιο κύκλο έχουν και μία μεταφυσική χροιά για να σπάμε τη ρουτίνα της καθημερινότητας. Όμως, αυτή η ρουτίνα είναι που μας γεμίζει και μας κάνει χαρούμενους. Όπως ακριβώς κι εδώ στο blog σου με τα συνεχή ποιοτικά σου post.

    Να είσαι καλά και να συνεχίσεις με αμείωτη ενέργεια και ιδέες!

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 6 , 2010 at 00:28

      @ museum
      Ακόμα ένα όμορφο σχόλιο από σένα …
      Ιδίως εκείνο το «… είναι κάτι που έρχεται τόσο φυσιολογικά και αβίαστα για σένα, μία ακόμα επέτειος που εύκολα την περνάς και συνεχίζεις» , με … ξετρέλλανε .
      Πόσο πολύ σ’ ευχαριστώ …
      Φιλιά museum

       
  32. Κούκος

    Φεβρουαρίου 3 , 2010 at 19:28

    Οι καλύτερες ευχές μου για τα γενέθλια του μπλογκ σου. Να είσαι πάντα γερή και δημιουργική.
    Η παρουσία σου ομορφαίνει τη μπλογκόσφαιρα!

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 6 , 2010 at 00:30

      @ Κούκος
      Κούκε μου , σ’ ευχαριστώ .
      Όλα τα σχόλια μέχρι τώρα , με έκαναν να νοιώθω όμορφα . Με το δικό σου , έννοιωσα και … όμορφη .

       
  33. faros

    Φεβρουαρίου 4 , 2010 at 09:31

    Πολύ πολύ Καλημέρα, Καλό … τσίκνισμα !

     
  34. kanali

    Φεβρουαρίου 4 , 2010 at 17:01

    @ΒΙΠΕΡ ΝΟΡΑ

    Πως δεν τα γνωρίζω!
    Μάλιστα μια απο τις μεταφράστριες τους (περίπου το 1975 – 1985) ήταν η τότε φίλη μου. Θυμάμαι οτι σχολιάζαμε εκφράσεις όπως το «θεληματικό πηγούνι».
    Σε κουβέντες που κάναμε τότε, μου είχε πει οτι υπήρχαν κάποιες στάνταρ εκφράσεις που τις ακολουθούσε αλλά και άλλες που αυτή λάνσαρε.

    Τα θαυμαστικά …»θαύμαζαν» τον πλούτο γνώσεων σου 😉

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 6 , 2010 at 00:38

      @ kanali
      Εγώ πάλι … λάτρευα το ότι ενώ (στην συντριπτική πλειοψηφία των ιστοριών) , οι ήρωες (άρρεν – θήλυ) αντιπαθιόντουσαν , αλληλοσιχαινόντουσαν και μισιόντουσαν θανάσιμα στις 99 (αν όλες-όλες ήσαν 100) σελίδες , στην τελευταία μόλις σελίδα , αγαπιόντουσαν απότομα , φιλιόντουσαν … (άντε να μην πω και την συνέχεια) , και … χανόντουσαν αγκαλιά σε ένα πορφυρό δειλινό …
      Αχ ….. και πάλι … αχ .

       
      • anomia

        Φεβρουαρίου 8 , 2010 at 22:37

        Αυτό ήταν ο κανόνας, υπήρχαν όμως και οι εξαιρέσεις όπως το «Η άγνωστη ήταν γυναίκα του» της Κάρκαρα Μπάρτλαντ, ουπς συγνώμη, της Μπάρμπαρα Κάρτλαντ, της γιαγιάς της Λαίδης D. Μεγάλη επιτυχία!

         
      • silia

        Φεβρουαρίου 9 , 2010 at 22:16

        @ anomia
        Η εξαίρεση , ποια ήταν στο εν λόγω … πόνημα της mrs Barbara ?… Ότι χανόντουσαν μέσα σε ένα …»ολόλευκο ξημέρωμα» αντί μέσα σε ένα «πορφυρό δειλινό» ; … Γιατί το ότι μισιόντουσαν και στο τέλος αγαπιόντουσαν , δεν νομίζω ότι άλλαζε ποτέ … (Ακούς «Κάρκαρα» … α χα χα χα) .
        Την αγάπη μου .

         
      • anomia

        Φεβρουαρίου 9 , 2010 at 22:52

        Η εξαίρεση συνίσταται στο ότι η ηρωίδα που την παντρεύτηκε ο ήρωας με το ζόρι για λόγους οικογενειακών συμφερόντων είναι ερωτευμένη με τον ήρωα που την περιφρονεί κα την απεχθάνεται. Για να τον γοητεύσει μεταμφιέζεται σε γαλίδα κοκότα και μόλις την ερωτεύεται τον χωρίζει. Ως αγγλίδα σύζυγος αναλαμβάνει να τον παρηγορήσει χωρίς αποτέλεσμα και τελικώς του αποκαλύπτεται όταν τούς επισκέπτεται στο φτωχικό τους ο βασιλεύς, το δε έργο κλείνει με τα πύρινα βλέμματα θαυμασμού που της ρίχνει, καθώς αυτή κατεβαίνει αέρινη τη σκάλα, ενδεδυμένη με πράσινο ταυτά και εν μέσω γενικού θαυμασμού (του βασιλέως και των αυλικών).

         
      • silia

        Φεβρουαρίου 15 , 2010 at 00:43

        @ anomia
        Καλέ … σταμάτα …
        Δεν φτάνει που κατουρήθηκα μια φορά απ’ την χαρά μου , που αντιλήφθηκα παρόντα τον «απόντα» Επικούρειο , μετά από χρόνια , θα ξανακατουρηθώ πάλι μ’ αυτόν τον … Βασιλέα , που κουβάλησε στο φτωχικό ΚΑΙ τους αυλικούς του , να θαυμάσουν όλοι μαζί τον … Πράσινο Ταφτά ….
        ——————————–
        Άσχετο : Αυτός ο Πράσινος Ταφτάς , μήπως έχει κάποια … σημειολογική αξία ;…

         
      • anomia

        Μαρτίου 7 , 2010 at 17:22

        Τώρα είδα την ερώτηση: Καμιά σημειολογική αξία, εξάλλου για την Κάρκαρα ένα ήταν το πολίτευμα, η βασιλεία, και αυτή τη βασιλευομένη δημοκρατία στην οποία είχαν προλάβει να εκπέσουν οι πρόγονοί της δεν καταδέχθηκε να την καταλάβει ποτέ, εξάλλου διατηρούσε αρκετά εισοδήματα για να μην ασχολείται με την πολιτική.
        Ο πράσινος ταυτάς αναδείκνυε την ομορφιά της ηρωίδας που ήταν χλωμή με πράσινα μάτια και καστανά μαλιά, γιατί μέχρι τότε η καταχθόνια θεία της την έντυνε με κάτι ξεβαμμένα κίτρινα και μπεζ που δεν της πήγαιναν καθόλου για να μη τυχόν την προσέξει ο ήρωας που τον καλοκοίταζε για τη δική της κόρη (γιατί ήταν δούκας και πλούσιος).
        Η Κάρκαρα ήταν άφθαστη, πολύ λυπάμαι που μου «δανείστηκαν» το βιβλίο.

         
  35. Φωτεινή

    Φεβρουαρίου 4 , 2010 at 18:07

    Ακόμα και ένα τυπικό, επετειακό post, το έκανες ιδιαίτερα πρωτότυπο και εντυπωσιακό. Μαζί δε και με τα σχόλιά σου, κάθε σου ανάρτηση γίνεται ένα μικρό αριστούργημα.
    Πολλές ευχές για να είσαι γερή και…
    Go on Anna-Silia ή … Keep walking!

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 6 , 2010 at 00:40

      @ Φωτεινή
      Μου αρέσει να γράφω ποστ … γενικά . Αλλά πιο πολύ , μου αρέσει να απαντάω στα σχόλια . Επί λόγω τιμής , αυτό …
      Σ’ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Φωτεινή μου .

       
  36. faros

    Φεβρουαρίου 5 , 2010 at 07:57

    Καλημέρα … τσίκνισες χθες ;;;

    Αν ναι, άντε … καλή ξεκούραση, σήμερα !

    Εγώ πάω ταξιδάκι … (ΘΣΝ) !

     
  37. silia

    Φεβρουαρίου 6 , 2010 at 00:43

    @ faros
    Παρα…τσίκνισα και σήμερα , έχω … κολικό χοληδόχου …
    Ελπίζω να μην καταλήξω σε κανένα Νοσοκομείο , σαν … πελάτης (όχι τίποτα άλλο δηλ. αλλά για να δω και την … γλύκα) .
    Καλό δρόμο στο ταξίδι σου .

     
  38. AMANTA

    Φεβρουαρίου 7 , 2010 at 04:56

    καλημέρα, όταν γινει λαθος πως σβήνει; οπως το παραπάνω; που φυσικα δεν ειναι τιποτα
    Καλη Κυριακή εύχομαι

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 8 , 2010 at 15:03

      @ AMANTA
      Πάει … το έσβυσα … Λαθάκια πάντα γίνονται και αυτό είναι για όλους μας .
      Καλή εβδομάδα , πια .

       
  39. faros

    Φεβρουαρίου 7 , 2010 at 09:43

    Ευχαριστώ … αυτό ήταν … επέστρεψα !

    Θερμή Καλημέρα !

     
  40. Γιάννης Καραμήτρος

    Φεβρουαρίου 7 , 2010 at 15:49

    Πολύ ωραίες φωτογραφίες 🙂

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 8 , 2010 at 15:08

      @ Γιάννης Καραμήτρος
      Γειά σου Γιάννη Καραμήτρο , που νόμισα ότι μας είχες ξεχάσει πια .
      Το Διαδίκτυο (απ’ όπου βρίσκω τις πιο πολλές από τις φωτογραφίες που ανεβάζω) είναι αχανές … Υπάρχουν εκεί μέσα εκατομμύρια φωτογραφίες , άλλες όμορφες αλλά και άλλες πολύ «άσχημες» . Διαλέγω τις … κατά την κρίση μου όμορφες , Χαίρομαι που σου αρέσουν .
      Φιλιά .

       
  41. mamma

    Φεβρουαρίου 8 , 2010 at 12:22

    Κι εγώ νόμιζα πως τρελάθηκε το αφεντικό και τα βλέπει τριπλά αλλά έφτασα στο τέλος και κατάλαβα ότι το αφεντικό απλά γιορτάζει.

    Ώστε είσαι μια βετεράνος του μπλόγκινγκ!!!!

    Φιλιά τριπλά από την στρογγυλή μαμά 😀

    υγ. βγήκαν οι τελικές, όλα ΟΚ. όταν πάρω τα χαρτιά στα χέρια μου θα σου τα στείλω 🙂

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 9 , 2010 at 22:03

      @ mamma
      Σ’ ευχαριστώ πολύ … «στρογγυλή μαμά » .
      Σ’ ευχαριστώ , και χαίρομαι πολύ , για όλα όσα μου γράφεις .

       
  42. glaykidarling

    Φεβρουαρίου 9 , 2010 at 09:03

    ντροπή μου….πως δεν πήρα χαμπαρι τα βλοκογενέθλιά σου;;;;;;;
    Χρόνια πολλά στο βλοκάκιον σου Καλή μου Σηλια…να μας φτιάχνεις πνευματικά με τις όμορφες ιστορίες σου!!!!
    φιλιά!

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 9 , 2010 at 22:07

      @ glaykidarling
      Σ’ ευχαριστώ glayki , και μην ντρέπεσαι που άργησες λίγο . Σημασία έχει ότι …»έρχεσαι» εδώ και με διαβάζεις .
      Φιλιά .

       
  43. talisker

    Φεβρουαρίου 14 , 2010 at 15:53

    Θα Αφησω τρεις ευχες στην αριστοκρατικη κυρια που κλεινει τα 3!

    -Εκεινο το σπιτι,
    που τοσο αγαπησα κι εγω και αλλοι μεσα απο τις αφηγησεις, να ζησεις και να το χαρεις,
    πολλα πολλα χρονια,
    να γεμισει φωνες απο ανθρωπους αγαπης και σιωπες απο ωρες δημιουργιας…

    -Εκεινα τα χερια που δινουν ζωη και ζωντανευουν στιγμες στην οθονη να ειναι παντα σταθερα ..
    (ξερεις τι σημαινει αυτο για εναν γιατρο:)

    -Κι αυτο το μυαλο να παραμεινει για πολυ καιρο ακομα εδω γυρω (εδω η ευχη εχει και λιγη υστεροβουλια:)…χχχχχχχχχχχχχχχ!

    -Χρονια Πολλα κι ολα τα καλα!!!!

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 15 , 2010 at 00:36

      @ talisker
      Φίλη μου … καλή μου φίλη , με συγκινείς .
      Το σχόλιο σου ήρθε σε μια στιγμή , που συλλογιζόμουν λίγο … ελαφρά … πικραμένη , μήπως έκανα λάθος με το να χτίσω αυτό το σπίτι και να ξετιναχθώ οικονομικά σε μια εποχή που όλα είναι δυσκολότερα … Όχι πως το σχόλιο σου , διόρθωσε τα … οικονομικά μου , όχι πως έπαψα να το σκέφτομαι , αλλά … να … ένοιωσα σαν τότε … που ήμουν μικρή και η μαμά μου ακουμπούσε τα χείλια της πάνω στις γρατσουνιες μου και έπαυε να με πειράζει η γρατσουνιά …
      Τόσο γλυκά , ένοιωσα .
      ———————————-
      Και … θα με κάνεις να ομολογήσω , ότι λατρεύω κάποιους … υστερόβουλους ανθρώπους …
      Χρόνια πολλά και σε σένα .

       
  44. Χρονοστιβάδα

    Φεβρουαρίου 28 , 2010 at 23:59

    Ε λοιπόν, να τα… «Σιλιάσετε» !!! 🙂

     
    • silia

      Μαρτίου 1 , 2010 at 00:25

      @ Χρονοστιβάδα
      Ευχαριστώ σε .
      Και μια ευχή από μένα για σένα :
      Πολλά , πολλά , 100 και βάλε … χρόνια να … στιβιαστούν , επάνω σου .
      (λογοπαίγνιο εσύ ;… λογοπαίγνιο κι εγώ) .

       

Σχολιάστε

 
