RSS

ΠΟΙΟΣ ΗΡΘΕ ;… ΠΟΙΟΣ ;;;…

01 Μαρ.
.
… Βασικά , ήρθε η … Άνοιξη … αλλά , όχι μόνη .
Ήρθε και η Silia  , ξανά στην … «αγκαλιά» σας (με την … ευρεία έννοια το «αγκαλιά» ) …
Για το καλωσόρισμα της Άνοιξης , αλλά και σαν αφιέρωμα στο ταξίδι μου στην Πρωτεύουσα , διάλεξα να σας αντιγράψω ένα κομμάτι από ένα υπέροχο και … τα μάλα πρωτότυπο βιβλίο , το «Βιβλίον καλούμενον ’Ερωτικόν»  του ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΑΤΡΟΜΑΝΩΛΑΚΗ του … Κρητός (Dottore di Filosofia : Con licenza de’ Superiori & Privilegio) … και στο οποίο , είχα αναφερθεί και παλιότερα .
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Τώρα … «αμήν» να πω ;… «μη χειρότερα Θεέ μου» να πω ;… «τί είναι τούτο πάλι» να πω ;… , ό, τι και να πω , η αλήθεια είναι μία :
ΚΑΙ η Άνοιξη μας … μπήκε ΚΑΙ επέστρεψα από την Αθήνα …
Και , ναι μεν η Άνοιξη συνάδει με κάθε τι … ερωτικόν … Η Αθήνα όμως , τί σχέση έχει και πως συνδέεται με όλα αυτά τα «Περιφρονημένος καβαλητής» , «τα μέσα και τα έξω δάχτυλα» , «στάσις λιγωτική» , «θα σου κάτσει» , «θα υποσκύψει σου» , «βάτευσε και κοπουλάρησε την» , και το κρεσσέντο του τέλους «έως στεντορείου γρυλλισμού» ..;;;…
Άβυσσος η ψυχή και η … επαγωγική σκέψη του ανθρώπου φίλοι μου … Άβυσσος …
Εγώ λέω , πως είναι πιθανόν , να έκανα αυτή την σύνδεση (Αθήνα – ερωτική πράξη) , γιατί αντιλήφθηκα , πως η ζωή στην Πρωτεύουσα είναι σκέτο γ@….
Εσείς , … τί λέτε ;

 
36 Σχόλια

Posted by στο Μαρτίου 1 , 2010 in Uncategorized

 

36 responses to “ΠΟΙΟΣ ΗΡΘΕ ;… ΠΟΙΟΣ ;;;…

  1. Aldebaran

    Μαρτίου 1 , 2010 at 07:35

    Καλωσόρισες Silia… καλωσόρισες Άνοιξη…
    Πες μου όμως… γιατί έχω την εντύπωση πως δεν ήσουν στην Αθήνα;…

     
    • silia

      Μαρτίου 2 , 2010 at 11:45

      @ Aldebaran
      Σ’ ευχαριστώ καλέ μου φίλε , για τα καλωσορίσματα .
      Τώρα , τί να σου πω ;… Εγώ δεν είμαι καθ’ ύλην αρμόδια για να σου απαντήσω στο γιατί σου δημιουργήθηκε αυτή η εντύπωση . Αλλά και η … μόνη αρμόδια να ήμουν , πάλι δεν θα έπαιρνες απάντηση , γιατί αποφεύγω να εφαρμόζω ατομική ψυχολογία και ψυχανάλυση από διαδικτύου και … εξ αποστάσεως , όχι γιατί δεν τα καταφέρνω , αλλά γιατί δεν με συμφέρει πια το … ΦΠΑ …
      Ωστόσο , επειδή είμαι very-very … περίεργο άτομο και επειδή με έβαλες , όπως λένε … στα φυτίλια , εξήγησέ μου σε παρακαλώ, τί εννοείς μ’ αυτό ;… Τί σε κάνει να πιστεύεις ότι έπλασα παραμύθι για την Αθήνα ;… Πού νομίζεις ότι μπορεί να εξαφανίστηκα για ένα 10ήμερο ;…
      ΠΟΙΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ;;;
      Φιλάκια , και περιμένω απάντηση .

       
  2. DaisyCrazy

    Μαρτίου 1 , 2010 at 07:56

    Καλημέρα και καλό μήνα Σίλια μου! 🙂

    Η άνοιξη είναι η άκρως ερωτική εποχή… Τη λατρεύω!

    Τώρα γιατί συνέδεσες την Αθήνα με όλα αυτά; Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου. Εγώ πάντως αγαπάω την Αθήνα!

    Φιλιά πολλά!

     
    • silia

      Μαρτίου 2 , 2010 at 19:17

      @ DaisyCrazy
      Καλημέρα και σε σένα καλή μου φίλη.
      Ο Έρωτας , βρίσκεται παντού …. κυριολεκτικά παντού . Αρκεί βέβαια , να έχεις τα κατάλληλα … «μάτια» για να τον δεις και να τον αναγνωρίσεις … Απλά την Άνοιξη , γίνονται όλα τα περί τον Έρωτα , πιο … διάφανα και έτσι «αναγνωρίζεται» ευκολότερα . Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι άλλες εποχές , δεν μπορούν να γίνουν κι αυτές … «άκρως ερωτικές» .
      Με το παρόν ποστ όμως δεν ήθελα τόσο να υμνήσω τον ερωτισμό μιας εποχής , ή μιας πόλης , αλλά να σας πω , πόσο ζόρικη πιστεύω ότι είναι γενικά η ζωή σε μια τόσο μεγάλη πόλη … Χρησιμοποίησα την έννοια της ερωτικής πράξης , με την … κακή του , την πρόστυχη , την ευτελή και βίαιη πλευρά … Συγκεκριμένα χρησιμοποίησα τον όρο «γ@… » , πράγμα που έκανε και κάποιου πολύ-πολύ αγαπημένους φίλους , να με … απειλήσουν με «πιπέρι» … Ε , και φυσικά , κάνω πλάκα …
      Όσο για την αγάπη σου για την Αθήνα , σου υπόσχομαι , ότι τώρα , θα μάθω να την αγαπάω κι εγώ , γιατί εδώ και ένα 6μηνο πια , ζει εκεί το παιδί μου .
      Φιλάκια .

       
  3. Γιωργος

    Μαρτίου 1 , 2010 at 08:58

    Καλέ κυρία τι «γλώσσα» ειν΄αυτή;τι σας κάνανε οι χαμουτζήδες και μέσα σε μιά βδομάδα μεταλλαχθήκατε;απο δω και πέρα θα πρέπει να κουβαλάμε πιπέρι στις τσέπες κάθε φορά που σας διαβάζουμε ή είναι παροδικό…….τέλος πάντων καλώς μας βρήκατε και πάλι……….πείτε μας οτι σας λείψαμε πολύ!!!!!

     
    • silia

      Μαρτίου 3 , 2010 at 00:54

      @ Γιωργος
      Φίλε Γιώργο :
      Αρκετό καιρό , τώρα , κυκλοφορείς στα … «σοκάκια» μου και θα έπρεπε να το είχες καταλάβει και εμπεδώσει πια , πως είμαι ένα … blog , πολυσχιδές και πολυποίκιλο … Περνάω με μεγάλα «άλματα» απότομα και απροειδοποίητα από το γέλιο στο δάκρυ , από την πραγματικότητα στο φανταστικό , από την προσωπική εξομολόγηση , στην κοινωνική ανάλυση . Δοκιμάζομαι σε πολλά συγχρόνως και δεν επιτρέπω εν πολλοίς τον εαυτό μου να καταπτοείται από μια πιθανή αποτυχία σε κάποιον τομέα , αλλά εισπράττω με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση κάθε «επιτυχία» μου .
      Έτσι , θα έπρεπε να ξέρεις , ότι δεν είναι η πρώτη φορά , που μπαίνει τέτοια γλώσσα στο στόμα μου (δηλ. στον τρόπο που εκφράζομαι μέσα στο μπλογκ) … και όχι μόνο .
      Και κάτι ακόμα :
      Έχω κάνει πολλά λάθη στη ζωή μου , αλλά το να παραστήσω την … σεμνότυφη , το πρόσεχα πολύ πάντα και ΔΕΝ το έχω κάνει ποτέ μου . Σεμνή , ναι . Σεμνότυφη , όχι …
      (Αυτά , για τα πιπέρια , και τα άλλα μπαχάρια , με τα οποία με «απειλείς» .
      Και … επειδή υπέπεσα (τώρα δα , μόλις) στο αμάρτημα της … περιαυτολογίας , για εξιλέωση έχω να σου πω το εξής :
      Μου έλειψες (μου λείψατε) αφόρητα , όλο αυτό το διάστημα του ταξιδιού μου . Κάποιο πρωινό , πριν εκδράμω με την νεαρή φίλη που ζει μαζί με τον γιο μου , δεν άντεξα και της ζήτησα να περάσω λίγη ώρα στο Διαδίκτυο στον υπολογιστή της , αλλά πήρα την απάντηση κόλαφο :
      -Τί είπαμε κυρία Άννα ;… Δεν είπαμε αποτοξίνωση από τον υπολογιστή για το ταξίδι ;… Εμπρός μαρς … Πάμε για βόλτες .
      Όπως βλέπεις καλέ μου , δεν φταίω εγώ … Οι «κακές και πονηρές , όπως πάντα» ΝΥΦΕΣ … φταίνε για όλα .
      ===================================
      Α, … θέλω με την ευκαιρία , να σου χαρίσω ένα τραγούδι , που πολύ αγαπώ :

       
  4. mamma

    Μαρτίου 1 , 2010 at 08:59

    Χαχαχαχα!
    Καλώς ήρθες. Με το καλό να μας μπει η Άνοιξη και το κυριότερο, όταν βγει να μας έχει αφήσει αν όχι σε καλύτερη τουλάχιστον όχι σε χειρότερη κατάσταση. Μήπως ο συνειρμός σου οφείλεται στα υπεργαμάτα μέτρα που μας δένουν τα χέρια μαζί με τα «μαρτάκια»;

     
    • silia

      Μαρτίου 3 , 2010 at 01:30

      @ mamma
      Round-overall mamma , εσένα (είναι σίγουρο και καρατσεκαρισμένο αυτό) η Άνοιξη θα σε αφήσει σε ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ … Με όλους εμάς τους άλλους , ειλικρινά δεν ξέρω τί θα γίνει . Εσύ όμως θα είσαι μια χαρά .
      «Μήπως ο συνειρμός σου οφείλεται στα υπεργαμάτα μέτρα που …κλπ» …
      Να σου πω … Μια σκέψη και μάλιστα καθόλου απίθανη , είναι κι αυτή .
      Καλά να περνάς . Χαιρετίσματα στο «Νησί» .

       
  5. faros

    Μαρτίου 1 , 2010 at 09:38

    1. Με κάλυψε απόλυτα ο Γιώργος !
    2. Όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα … μετάφραση – άρα και δεν μπορώ να σχολιάσω !
    3. Η άποψη ότι η Αθήνα είναι ερωτική με βρίσκει ριζικά αντίθετο ! Το λένε οι δήθεν αθηναίοι γιατί δεν έχουν ιδέα από την λοιπή Ελλάδα, ας μην τους κάνουμε και μεις οι επαρχιώτες (μεγάλη μου τιμή να είμαι επαρχιώτης) τη χάρη !

    Καλημέρα, Καλή Βδομάδα, Καλό Μήνα !

    Α, και, ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ !

     
    • silia

      Μαρτίου 3 , 2010 at 01:48

      @ faros
      1.Σε τί σε κάλυψε ο Γιώργος ;… Στα … πιπέρια και στα μπαχάρια ;
      2. Είμαι σίγουρη πως ΔΕΝ έψαξες καθόλου για μετάφραση … Μια χαρά τα κατάλαβες τα ελληνικά και την Κρητική τοπολαλιά του Dottore di Filosofia . απλά μας παριστάνεις την αθώα και άπραγη «περιστερά» .
      3. Καθόλου δεν έχω για ερωτική την Αθήνα . Αντίθετα πιστεύω , πως αν ζούσα εκεί , σε σύντομο χρονικό διάστημα , θα γινόμουν ΕΝΤΕΛΩΣ … ανοργασμικιά .
      ———————————
      Καλώς σας βρήκα . Με συγκινούν τα … 19 Ε στο «καλώς ήρθες» .
      Φιλιά .

       
  6. Mr e

    Μαρτίου 1 , 2010 at 10:34

    Καλώς την… Η ελευσίς σου καλύτερη και από αυτήν την έλευση της άνοιξης…. ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ και πάλι. Μας έλειψες αφάνταστα….
    ——
    Σίγουρα ο «Dottore di Filosofia…» όταν έγραφε την περίφημη «διατριβή» του θα είχε κατά νου το «οποιος πεινά καρβέλια ονειρεύεται…» Στο κάτω κάτω ένας άλλος σύγχρονος «δόκτωρ σεξολόγος» (ονόματα δε λέμε…) παραδέχεται την «κληρονομιά» του Αυνάν ώς πράξη φυσιολογική …. Αυνά… αυτά ήθελα να πω…
    ____
    Πάντως σε καταλαβαίνω. Αυτές τις μέρες όλη η Ελλάδα μιλά για το … «δάχτυλο» της Αφροδίτης… οπότε οι συνειρμοί σου περί δαχτύλων και ερώτων και τα σχετικά έχουν κάποια βάση εκτός και αν μετά τα ουζάκια στου Ψυρρή ακολουθούσαν νύχτες …ακολασίας… που δεν είναι και πολύ εύκολο να τις ξεχασει κανένας…(χαχαχα) εξ ού και το ότι βρήκες την Αθήνα πόλη πολύ…μπιπ…
    _____
    Τα φιλιά μου τα καλωσορισματά μου και την αγάπη μου. Καλό μήνα. Καλή δύναμη.

     
    • silia

      Μαρτίου 3 , 2010 at 02:24

      @ Mr e
      Τί όμορφο κοπλιμέντο αυτό : «Η ελευσίς σου καλύτερη και από αυτήν την έλευση της άνοιξης….» … Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός (Επίτηδες ρωτάω , για να μου ξανακάνεις κάποιο … παρόμοιο) .
      Κι εσείς μου λείψατε (βλέπε : απάντηση σχολίου στον Γιώργο , για το πόσο μου λείψατε) .
      Τελικά , ναι … πιστεύω πως το … “δάχτυλο” της Αφροδίτης ήταν αυτό , που υποσυνείδητα με ώθησε να γράψω αυτό το ποστ ….
      ……………………………………..
      … «νύχτες ακολασίας» ;… Τί είναι τούτο ;… Κάτι μου θυμίζει … κάτι μου θυμίζει , αλλά δεν είμαι σίγουρη . Θα ψάξω στου Μπαμπινιώτη , μήπως και το βρω …
      Και , δεν βρήκα την ζωή στην Αθήνα «γαμάτη» … Καθόλου μάλιστα . Αντίθετα είπα πως είναι σκέτο …. «γ@…» .
      ——————————–
      Σ’ ευχαριστώ για τις ευχές σου . Πράγματι ,… μου χρειάζεται δύναμη , αυτό τον καιρό .
      Φιλάκια .

       
  7. Talisker

    Μαρτίου 1 , 2010 at 10:45

    axxaxa!!

    κι εγω ετοιμη ημουν να πω «Ο Μιμικος ο Γιατρος!!!»
    -αλλα σας προτιμω και σενα και την ανοιξη!!!

    Καλο μηνα Σηλια και καλη μας εβδομαδα!!!!!!!!!!!!!

     
    • silia

      Μαρτίου 3 , 2010 at 13:46

      @ Talisker
      Πω , πω !!! τί όμορφο σχόλιο !
      ——————————
      Αυτό το “Ο Μιμικος ο Γιατρος!!!” , είναι ένα είδος … συνθήματος , ανάμεσα σε μας τους Αναισθησιολόγους και τους Χειρουργούς (τουλάχιστον , στο δικό μας Νοσοκομείο) .
      Όταν τους … βαριόμαστε με τα συνεχή τους χειρουργεία , και … ψιλοκλειδωνόμαστε μέσα στο γραφείο μας , και έρχεται κάποιος χειρουργός να ζητήσει κάποια χάρη (=χειρουργείο εκτός προγράμματος) , αν απαντήσει στην ερώτηση «ποιός» με το όνομα του , του φωνάζουμε «κλείσαμε για σήμερα … αύριο … αύριο» . Αν όμως είναι από τους «μυημένους» (=συμπαθής , ή φίλος) και ξέρει το «σύνθημα» και στην ερώτηση «ποιος?» απαντήσει “Ο Μιμικος ο Γιατρος!!!”, του ανοίγουμε και … συζητάμε το … αίτημα του .
      Φιλάκια ρουφηχτά , που λέει και η … Πετρούλα .

       
  8. glaykidarling

    Μαρτίου 1 , 2010 at 11:01

    Η επαγωγική σκέψη στηρίζεται τόσο πολύ στη γενίκευση…στο εθνικό μας χόμπυ…που δεν την αντέχω!
    Καλώς ηρθες!
    κυρίως,ελπίζω να κατάλαβε ς τι περνάμε εμείς οι δόλιοι στην Αθηνα…καλά να πάθουμε όμως!φιλια!

     
    • silia

      Μαρτίου 3 , 2010 at 15:16

      @ glaykidarling
      Κατάλαβα … κατάλαβα τί περνάτε …
      Όμως , επειδή ουδέν κακό αμιγές καλού , έχω να πω , πως υπάρχουν «ομορφιές» στην Αθήνα , που μπορούν να σ’ αποζημιώσουν … Καλή ώρα , σαν αυτή :

      … που όταν την αντίκρυσα , έννοιωσα μια ευδαιμονία τέτοια , που μου ανέβασε δάκρυα στα μάτια .
      Ίσως ακούγομαι υπερβολική , αλλά … έτσι έννοιωσα και γι αυτό , σε όποιον με ρωτάει , πώς πέρασα στην Αθήνα , του απαντώ «Θαύμα» .
      Ευτυχείτε .

       
  9. Lilith

    Μαρτίου 1 , 2010 at 11:56

    Αχαχαχαχαχααααα!!!
    Απίθανο το κείμενο!
    Ειδικά στο…»θα λάβη στάσιν λιγωτικήν και θα σου κάτση μόλτο βολοντιέρι», έπεσα κάτω λέμε απ’ τα γέλια!!! 😆
    Άπαιχτος ο dottore!

    WELCOME BACK DEAR SILIA!!!

    Καλό μήνα σού εύχομαι και να’χεις μια πανέμορφη Άνοιξη!

    Φιλιά πολλά!

     
    • silia

      Μαρτίου 3 , 2010 at 01:14

      @ Lilith
      Απίθανο δεν θα πεις τίποτα … Αμ εκείνο το … «ο ύμνος του περιφρονημένου καβαλητή» … και το «έως στεντορείου … γρυλλισμού» πού το βάζεις ; Δυό μέρες γελούσα , όταν το πρωτοδιάβασα . Δεν είναι όμως μόνο ενδιαφέρον αυτό το κείμενο . Όλο το βιβλίο του dotore , βρίθει τοιούτων … ενδιαφερόντων … Ξέρεις ότι υπάρχει ένα Κεφάλαιο με τον τίτλο :

      ———————————
      Τίς ίδιες όμορφες ευχές και από μένα , για σένα .

       
      • Lilith

        Μαρτίου 3 , 2010 at 10:06

        Αχαχαχαχαχαχαααααα!!!
        Χαχαχαχαχαχαχχαχαααααα!!!
        Έχω σκάσει στα γέλια! 😆
        «Ακαταπαύστως και τέλεια»!
        Χαχαχαχααα!!!

        Καλημέρα!

         
      • silia

        Μαρτίου 4 , 2010 at 10:59

        @ Lilith
        Και δεν ξέρεις και πιο είναι το …ΠΙΟ ΚΑΛΟ … Το «Ακαταπαύστως» ή το «τέλεια» ;…

         
  10. Σοφια

    Μαρτίου 1 , 2010 at 12:09

    Καλέ που το βρήκες!! Πολύ γέλασα..Στην αρχή λέω, μπα, κάτι δεν θα καταλαβαίνω….
    Σε καλό σου!!!
    Καλό μήνα και καλή βδομάδα!

     
    • silia

      Μαρτίου 3 , 2010 at 02:03

      @ Σοφια
      Μου το έκαναν (το βιβλίο) δώρο , πριν αρκετά χρόνια .
      Κι εγώ πολύ γέλασα . Μου άφησε όμως και μια αίσθηση γλύκας η ανάγνωση του . Είναι ένας ύμνος στην … «Μαγεία» του Έρωτα .
      Θα σου χαρίσω μία σελίδα του . Το εξώφυλλο του τέλους .

      Μια γλυκειά Άνοιξη να έχεις .

       
  11. kanali

    Μαρτίου 2 , 2010 at 04:26

    Ανανεωμένη και ορεξάτη σε «ακούω».
    Είδες η Αθήνα; Πολύς κόσμος και διάφορος, ένταση, άγχος. Εμπνέει όμως ακόμη ερωτισμό! 😉

     
    • silia

      Μαρτίου 3 , 2010 at 12:31

      @ kanali
      «Ορεξάτος»(η) είσαι πάντα Καναλιώτη μου , όταν απομακρυνθείς 10 μέρες από τον «πανικό» της δουλειάς και τριγυρίσεις και δεις αγαπημένους , και ξεκουράσεις την ψυχή σου απ’ την καθημερινότητα ….
      Είχα τρία χρόνια να τριγυρίσω στην Αθήνα . Μου άρεσε .
      Όσο για τον ερωτισμό , που μπορεί να σου εμπνεύσει κάποιος τόπος , έχω να πω , πως … ο ερωτισμός , πρέπει να υπάρχει μέσα σου , σαν ιδέα … σαν «σπόρος» , για να μπορέσεις να τον «ανακαλύψεις» κάπου …. Είναι σαν εκείνους τους … «Λαιστρυγόνες και τους Κύκλωπες» για τους οποίους μιλάει ο ποιητής (από μια πιο σκοτεινή , βέβαια, σκοπιά) .
      «Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας , τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις , αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου , αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου» .
      =======================
      ΥΓ. Η Αθήνα , έκρυβε για μένα αυτή την φορά και μια ευχάριστη έκπληξη . Μίλησα (μάλλον ήταν τυχαίο … συγκυρία να πω ;… ) με τον καλό σου φίλο , που πριν καιρό μου μίλησες γι αυτόν . Ήταν φοβερά ευχάριστη εμπειρία για μένα η συζήτηση μαζί του και σκέφτηκα ότι πρέπει να σε ευχαριστήσω , που έγινες η αιτία , να γνωρίσω , έναν (ακόμα) , τόσο ενδιαφέροντα άνθρωπο .
      Σε παρακαλώ , να … εστιάσεις στο (ακόμα) , γιατί έχεις γίνει αιτία να γνωρίσω αρκετούς ενδιαφέροντες ανθρώπους .
      Φιλιά .

       
      • kanali

        Μαρτίου 4 , 2010 at 02:23

        😉

         
  12. faros

    Μαρτίου 2 , 2010 at 08:40

    Γύρισες … γύρισες … μα που … χάθηκες πάλι ;;;

    Καλημέρα, καλημέρα !

     
    • silia

      Μαρτίου 3 , 2010 at 23:41

      @ faros
      Χάθηκα Φάρε μου , γιατί προσπαθώ από την ώρα που ανάρτησα αυτό το ποστ , να βρώ και να καταφέρω να γράψω κάτι της … αρεσκείας σου , που να το … καταλαβαίνεις στην μετάφραση του κιόλας και να αρέσει και του Γιώργου , για να μην με απειλείτε με … πιπέρι στο στόμα , γιατί εγώ το πιπέρι στο στόμα το αποφεύγω , γιατί με κάνει λίγο … πως να στο πω … ανοργασμικιά .
      Φιλάκι και σε … πειράζω , γιατί μου αρέσει .

       
  13. irlandos

    Μαρτίου 2 , 2010 at 16:26

    Καλώς επέστρεψες στην μπλογκόσφαιρα.
    Δεν ξέρω πότε θα ξανάρθεις κατά δω – ίσως να έρθω πιο πριν εγώ στα μέρη σου. Και ίσως τότε να τα πούμε από κοντά.

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

     
    • silia

      Μαρτίου 4 , 2010 at 00:13

      @ irlandos
      Σ’ ευχαριστώ Ιρλανδέ μου και …

       
  14. apon

    Μαρτίου 2 , 2010 at 19:18

    Ιρλανδε,
    τι ακριβως ζητας απο την κ Συλια και ετοιμαζεσαι να πας απο τα …μερη της;
    Ηρθε κανενας απο εμας στην Ιρλανδια να παρενοχλησει την κ. Ντόροθυ ή την κ. Σαμάνθα;
    Αντε μπραβο μην κληθει ο Ιρλανδος πρεσβης υπο του κ. Πετσαλνίκου και εχουμε ιστοριες.

     
    • silia

      Μαρτίου 5 , 2010 at 02:45

      @ apon
      «Θείε» … άστα … Έμαθα από έγκυρη πηγή , πως πήγε ο Πάγκαλος αγκαζέ με τον Βενιζέλο στην Ιρλανδία και ομού-μαζί … έφριξαν την κυρία Mary Mac Aleese , που είναι και Πρόεδρος της Δημοκρατίας αυτής της χώρας … Γι αυτό ,άστα … δεν σε παίρνει … Μην κάνεις τέτοιες ερωτήσεις …
      ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΟΣ , ΜΗΝ «ΞΕΝΕΡΩΝΕΙΣ» ΤΑ ΤΑΛΕΥΤΑΙΑ ΨΗΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΘΑΥΜΑΣΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΩ .
      ———————————
      Φιλάκια ρουφηχτά …
      Ρουφηχτά φιλάκια .

       
  15. Γιωργος

    Μαρτίου 2 , 2010 at 21:06

    κυριααααααα αργούμε,καλά είπα απ΄την αρχή πείρατε χούγια απο τους «μπρούκληδες» που ολοενα βιάζονται κι όλο εκεί είναι,εμ βέβαια αμα θές τρείς ώρες να πας για δουλειά…τους καταλαβαίνω και τους λυπάμαι……αλλα εδω τώρα πρέπει να ξαναμπούμε στους ρυθμούς τους γνωστούς….χάσαμε μαθήματα!!!!

     
    • silia

      Μαρτίου 5 , 2010 at 02:49

      @ Γιωργος
      Γιωργο , βιάζονται κι αυτοί , βιάζεσαι κι εσύ .
      Ήδη ανέβηκε καινούριο ποστ .
      Εμπρός μαρς , την τσαντούλα , τα κουβαδάκια σου και … φύγαμε .

       
  16. Γιωργος

    Μαρτίου 2 , 2010 at 21:11

    να το πρώτο κιόλας ορθογραφικό λάθος το διέπραξα…και δεν ξέρω να τα σβήνω ο καψερός..!

     
  17. faros

    Μαρτίου 3 , 2010 at 07:48

    Καλή … Καλημέρα !

     
    • silia

      Μαρτίου 5 , 2010 at 02:51

      @ faros
      Γειάαααα .
      Άσχετο : Υπάρχει και κακή «καλημέρα» ;

       

Σχολιάστε

 
