RSS

«ΞΕΚΟΥΡΔΙΣΜΕΝΟΙ» … ΝΟΜΟΙ (ένα αφιέρωμα στην … Πρωταπριλιά)

31 Μαρ.
Νόμοι απαγορευτικοί και υποχρέωσης , φτιάχνονται συχνά στην Ελλάδα . Το ότι δεν υπάρχουν όταν τους χρειαζόμαστε , δεν σημαίνει ότι δεν εφαρμόζονται … Εφαρμόζονται σε πρώτη φάση , αλλά  , σε κάποια φάση , …  «ξεκουρδίζονται» και ξεχνιούνται .
Θυμάμαι τον περίφημο Νόμο , που έκανε υποχρεωτικά τα κράνη στίς μηχανές και τις ζώνες στα αυτοκίνητα … Θυμάμαι πως ερχόντουσαν στίφη διαμαρτυρόμενων για την υποχρεωτική ζώνη και ζητούσαν από τους Νοσοκομειακούς γιατρούς βεβαίωση , που να … απαγορεύει την χρήση ζώνης για διάφορους λόγους … πχ. λόγω ύπαρξης εκζέματος στο στήθος , ή θωρακοτομής για by-pass που τάχα πονούσε , ή για παθήσεις του θυρεοειδούς (! ) … Οι πολύ … κοντοί να μην φορούνε ζώνες για να μην πνιγούν (μη γελάτε) , οι πολύ χοντροί για να μην τους σφίγγει και τους αποσπά την προσοχή . Πονοκέφαλοι και ημικρανίες σαν αιτίες αποφυγής του κράνους , ή όχι στο κράνος για να μην … αποτύχουν θεραπείες εμφύτευσης τριχών σε φαλάκρα (επίσης για το κράνος … και επίσης … μην γελάτε) …
Κάποτε , κάποιος στον οποίο αρνήθηκα να του δώσω κάποια τέτοια βεβαίωση (όχι γιατί ήμουν υπέρ της υποχρεωτικής ζώνης , αλλά γιατί απλά ΔΕΝ είμαι κλινικός γιατρός και δεν είναι αρμοδιότητα μου να δίνω ιατρικές γνωματεύσεις) , έβγαλε ένα κίτρινο 200ευρο (το θυμάμαι γιατί μέχρι τότε , δεν έτυχε να δω χαρτονόμισμα των 200 ευρώ … και ούτε που έτυχε να ξαναδώ) … και μου το κούνησε μπροστά στη μούρη . Τον πέταξα κλωτσηδόν (τρόπος του λέγειν) έξω και την άλλη ημέρα υπέστην το μαρτύριο της λογοδοσίας σε ΕΔΕ , που κινήθηκε εναντίον μου , μετά από αναφορά του “ασθενή” για … “ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ” …
Μην με … λυπάστε … Κόρακας κοράκου μάτι , δεν βγάζει … Οι περισσότερες ΕΔΕ στο Δημοσιοϋπαλληλίκι , καταλήγουν στον κάλαθο των αχρήστων , αλλά μένει το στρες και το “γ…μώτο” … και η ντροπή και η ρετσινιά και η κοροϊδία …
Τί έγινε λοιπόν μ’ αυτόν τον νόμο ;… Τίποτα . Μέσα στην πόλη , όποιος θέλει φοράει ζώνη … κανείς πια δεν νοιάζεται , όσο για τα κράνη , τα αστέρια της Τροχαίας μας βουτάνε κανέναν ντιλιβερά , που δεν τους γεμίζει και καλά η φάτσα του και του κόβουν πρόστιμο (που βεβαίως πληρώνει ο εργοδότης του και μετά φυσικά … τον απολύει το ντιλιβερά , για να πάρει άλλον , που σαν πιο … «μάγκας» και καπάτσος , θα αποφύγει το επόμενο πρόστιμο) .
Καρατσεκαρισμένα , όλα αυτά .
===================================
Τώρα θα με ρωτήσετε , από που κι ως πού , αφιέρωμα στην Πρωταπριλιά (ημέρα αφιερωμένη στο ψεύδος) , όλα αυτά που γράφω … και δικαίως θα απορήσετε .
Ε , καλοί μου αναγνώστες . Κάτι απ’ όλα τα παραπάνω , είναι … ψέμμα .
Για να δω … Θα το βρείτε ;
.
 

Ετικέτες: , , , , , , , ,

42 responses to “«ΞΕΚΟΥΡΔΙΣΜΕΝΟΙ» … ΝΟΜΟΙ (ένα αφιέρωμα στην … Πρωταπριλιά)

  1. faros

    Μαρτίου 31 , 2010 at 18:16

    Εντάξει μας έπιασες στα … πράσα !!!
    Και μεις τα ίδια κάνουμε !
    (εχτός αν οδηγάμε car με … φωνητική προειδοποίση για τη ζώνη … οπότε τι να κάνουμε τη φοράμε!!! )

    Τώρα, για το … αίνιγμα !
    Πολύ δύσκολα μας βάζεις !
    Το διάβασα πέντε έξη φορές και δεν το … βρήκα!
    Όλα αλήθεια μου φαίνονται !
    Και το διακοσάρι, και το … κόρακας κόρακα μάτι κλπ., και τις δικαιολογίες για την … τριχόπτωση και … όλα !
    Εχτός αν το … διακοσάρι ήταν … δεκαχίλιαρο !!!

    Άντε και καλό μήνα !!!

     
    • silia

      Απρίλιος 8 , 2010 at 22:32

      @ faros
      Αχά ! Φάρε … Μερσεντάκιας , ε ;… (φωνητική προειδοποίηση ζώνης , εγώ μόνο σε Mercedes είδα) .
      Και … 50 και 60 φορές να το διαβσεις , πάλι δεν θα το βρεις το ψέμμα … Τόσο δύσκολο για να το βρεις , είναι …
      Και 10χίλιαρο νόμισμα δεν υπάρχει . Εκτός αν εννοείς τον πάλαι ποτέ … «Γιατρό» (ως γνωστόν , «γιατρό» , λέγαμε το χαρτονόμισμα των 10.000 δρχ , που είχε επάνω την εικόνα του Παπανικολάου .
      Πω πω ! … μου είπες καλό μήνα , κι εγώ εξαφανίστηκα … Κοντεύει να τελειώσει ο μήνας !

       
      • faros

        Απρίλιος 9 , 2010 at 07:55

        Ωωωω, που πήγε το μυαλό σου !!!
        Για τη ζώνη μίλαγα, καλέ !!!
        Για τη ζώνη.

        Μην είσαι σίγουρή … καμιά φορά … παίζω …

        Εντάξει, βάλε … δυο … πετσετάκια !!! 😆

        Δεν πειράζει …

         
  2. Aldebaran

    Μαρτίου 31 , 2010 at 22:15

    Μα είναι κίτρινο το 200ευρω;… Κι εσύ ΔΕΝ είσαι κλινικός γιατρός;..

     
    • silia

      Απρίλιος 8 , 2010 at 22:38

      @ Aldebaran
      Κίτρινο … κιτρινότατο είναι το 200ευρω .
      Κι εγώ ΔΕΝ είμαι κλινικός γιατρός … Ούτε εργαστηριακός γιατρός είμαι …. Θυμάσαι εκείνον τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας με τα … πατομπούκαλα στα μάτια , που είπε το περίφημο «Είμεθα Έθνος , ανάδελφον» ;… Ε , κι εγώ κάτι τέτοιο είμαι . Η Αναισθησιολογία , είναι ειδικότητα … ανάδελφος … Δεν υπάρχει κάτι παρόμοιο στις ειδικότητες … Δεν είμαστε κλινικοί γιατροί (να βάζουμε δηλ. διάγνωση και να δίνουμε θεραπεία) , αλλά ούτε και εργαστηριακοί γιατροί , για να δίνουμε αποτελέσματα εξετάσεων …
      Επομένως φίλε μου Aldebaran ;;;…
      Δεν το βρήκες το ψέμμα .
      Σε φιλώ και θα το σκεφτώ , αν θα το γράψω κάπου στο τέλος …

       
  3. mr e.

    Μαρτίου 31 , 2010 at 22:42

    Χμμμμμμμμμ…. μάλλον ξέχασες να γράψεις το ψέμμα και έγραψες μόνο αλήθειες… Είχα μια ελπίδα στο… χρώμα του 200ευρου…. αλλά τζίφος ! Και εκεί αλήθεια γράφεις… Οπότε ? Τό μόνο που μας μένει είναι οι… φωτογραφίες….
    Νάσαι καλά και να προσέχεις αύριο μη σου πούν πώς θα φύγουν τα ράντζα από τους διαδρόμους των νοσοκομείων και το …πιστέψεις….

     
    • silia

      Απρίλιος 8 , 2010 at 22:40

      @ mr e.
      Ουάου !!! φίλε μου mr e. !
      Πλησιάσατε επικίνδυνα στην αλήθεια …
      Οι φωτογραφίες , που «κολλάνε» ;

       
      • mr e.

        Απρίλιος 9 , 2010 at 07:01

        Καλημέρα.
        «πλησιάσατε…» (?) εκ παραδρομής φαντάζομαι… αντι «πλησίασες»…
        Φιλιά

         
      • silia

        Απρίλιος 9 , 2010 at 14:09

        @ mr e.
        Έχεις δίκιο …
        Εκ παραδρομής βεβαίως , βεβαίως …
        Τελικά η εξοικείωση με την … οικειότητα και η εφαρμογή της , είναι σαφώς σπουδαιότερη και δυσχερέστερη από την καθιερωμένη τυπικότητα και απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή και παιδεία , και εξάσκηση για να μην κάνουμε λάθη , που θα οδηγήσουν τους ανθρώπους στους οποίους απευθυνόμαστε , στην … αμηχανία (στην καλύτερη περίπτωση) και στην απογοήτευση (στην χειρότερη) .
        Ζητώ ειλικρινά , συγγνώμη .

         
  4. glaykidarling

    Απρίλιος 1 , 2010 at 10:55

    Συνήθως τα τρώω τα ψέματα…ή μάλλον θέλω και τα τρώω γιατί κάποιες φορές με βολεύουν….επομένως δεν είμαι ικανή να βρω που βρίσκεται εδώ η αλήθεια..
    όμως
    δε θα μπορούσα να μη σου ευχηθώ:
    Καλό Πάσχα..Καλή Ανάσταση…και κάθε καλό για σένα και τους άνδρες της οικογένειάς σου και εννοείται και της ζωής σου!
    Φιλιά!

     
  5. Αρης

    Απρίλιος 1 , 2010 at 18:42

    Καλό μηνα Αννα και

    Καλη Ανάσταση και μια Χαρούμενη Πασχαλιά να εχεις.

    Αρης

     
    • silia

      Απρίλιος 8 , 2010 at 22:41

      @ Αρης
      Χρόνια πολλά και σε σένα Άρη .
      Μου λείπεις .

       
  6. faros

    Απρίλιος 2 , 2010 at 08:22

    … εκείνο το … «ούτε ξαναείδα 200ευρω» … μάλλον είναι το πρωταπριλιάτικο …

    Καλημέρα, Καλό Πάσχα !

     
    • silia

      Απρίλιος 8 , 2010 at 22:44

      @ faros
      Όχι … στις συναλλαγές μου , δεν έτυχε ποτέ να δω 200ευρω … 500άρικο , είδα , αλλά 200ευρω , όχι .

       
  7. Γιωργος

    Απρίλιος 2 , 2010 at 10:49

    επειδή δεν τα πάω καλά,αντι σχολίου….

     
    • silia

      Απρίλιος 8 , 2010 at 22:45

      @ Γιωργος
      Thanks Γιώργο . Πολύ όμορφο τραγούδι . Από τα αγαπημένα μου .

       
  8. faros

    Απρίλιος 3 , 2010 at 07:54

    Καλημέρα (ηλιόλουστη) !

    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ !
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !

    υ.γ. τα λέμε …

     
  9. faros

    Απρίλιος 5 , 2010 at 14:40

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ! 😀 😀 😀

     
  10. faros

    Απρίλιος 6 , 2010 at 07:30

    Καλημερούδια !

     
    • silia

      Απρίλιος 8 , 2010 at 23:51

      @ faros
      Χρόνια πολλά και σε σένα φίλε μου και σε όλους όσους αγαπάς .
      Ένα γλυκό φιλί , για κάθε χαιρετισμό σου .

       
  11. Karabouzouklides

    Απρίλιος 6 , 2010 at 09:31

    Χρονια πολλά και κουρδισμένα.

     
    • silia

      Απρίλιος 8 , 2010 at 23:53

      @ Karabouzouklides
      Χρόνια πολλά Στιχάκια μου και σε σένα και στην (σχετικά) νέα παρέα σου .
      Και … ναι . Κουρδισμένα σαν … καλοκουρδισμένο σε La … μπουζουκάκι

       
  12. irlandos

    Απρίλιος 6 , 2010 at 13:07

    Λοιπόν νομίζω ότι αυτό το κείμενό σου, το έχω ξαναδιαβάσει (ή κάνω λάθος ?)

    Ίσως αυτό με το «κράνος και την εμφύτευση των τριχών» να είναι το «πρωταπριλιάτικο»

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

     
    • silia

      Απρίλιος 9 , 2010 at 00:30

      @ irlandos
      Δεν κάνεις λάθος . Το έχω ξαναγράψει κάπου αλλού σαν απάντηση σε κάποια σχόλια .
      Χα χα χα! … Όχι δεν είναι ψέμμα το “κράνος και την εμφύτευση των τριχών” .
      Μου το είπε φίλος και κουμπάρος μου ΠΠΕ (Περιορισμένης Πνευματικής Εμβέλειας) , που είχε κάνει πρόσφατα εμφύτευση τριχών για την φαλάκρα του . Στην εύλογη απορία μου , ότι οδηγεί αυτοκίνητο και τι την θέλει την βεβαίωση για το κράνος , μου απάντησε : «Μήπως χρειαστεί καμιά φορά , να πάρω την μηχανή κάποιου φίλου» …
      Και τώρα με όλα αυτά τα περι … φαλάκρας , θυμήθηκα μια ωραία ιστορία , που θα την γράψω εν καιρώ .
      ——————————-
      Χρόνια σου πολλά .

       
  13. irlandos

    Απρίλιος 6 , 2010 at 13:08

    Ααα ναι
    και χρόνια πολλά
    (έγραψα, δεν έγραψα?)

     
  14. faros

    Απρίλιος 7 , 2010 at 07:30

    Πολύ πολύ Καλημέρα !

     
  15. DaisyCrazy

    Απρίλιος 8 , 2010 at 06:16

    Απαντώ χωρίς να δω τις απαντήσεις των άλλων…

    Λοιπόν νομίζω ότι το ψέμα είναι αυτό με το 200ευρώ και την ΕΔΕ. Σιγά μην έτυχε ποτέ κάτι τέτοιο στην Αννούλα μας 🙂

    Χριστός Ανέστη!

    Φιλιά πολλά

     
    • silia

      Απρίλιος 9 , 2010 at 00:40

      @ DaisyCrazy
      Κι όμως … Μου έτυχε …
      Όσο για την ΕΔΕ , την γράφω στα παλαιότερα των υποδημάτων μου . Αν θα μου ξανατύχει , τα ίδια θα ξανακάνω … Εδώ , βρέθηκε ιεράρχης , που με … αφόρισε . Στην ΕΔΕ θα κολλήσω ;
      Ξέρεις , είμαι … ευέξαπτος άνθρωπος και όταν αντιλαμβάνομαι … π%#&@ , γίνομαι έξαλλη .
      Αληθώς Ανέστη και τα δικά μου τα φιλιά .

       
  16. faros

    Απρίλιος 8 , 2010 at 06:27

    Νταίζη, είτε … της έτυχε είτε όχι, μας την … «έκανε» και έτσι μας κρύβει την αλήθεια !!!

    Ας είναι καλά … που θα πάει … η αγωνία μας κάποια στιγμή θα πάρει τέλος !!!

    Καλημερούδια !

     
  17. faros

    Απρίλιος 9 , 2010 at 08:00

    Νταίζη, τελικά, είδες ;;; Εμφανίστηκε ! Ως λίγο … πριν !!!!!!
    Αλλά δεν μας … φώτισε !
    Να κάνω μια ακόμη απόπειρα ;;;
    Εκείνο με τον … θυροειδή, δεν πολυστέκει !!!

    Θερμή Καλημέρα !

     
    • DaisyCrazy

      Απρίλιος 9 , 2010 at 12:05

      Δε μας φώτισε και μάλλον δεν υπάρχει ψέμα… άρα αυτό είναι το ψέμα… ότι μας έβαλε να ψάχνουμε κάτι που δεν υπάρχει! 😆

      Καλημέρα Φάρε!

       
    • silia

      Απρίλιος 9 , 2010 at 12:25

      @ faros
      Και όμως … η δικαιολογία με τον θυρεοειδή , είναι αλήθεια . Πως … τάχα μου λέει , του πονάει η ουλή από την θυρεοειδεκτομή , από την ζώνη που περνάει κάπου εκεί κοντά .
      … Τώρα που το καλοσκέφτομαι , όλοι αυτοί που γύρευαν πιστοποιήσεις για να δικαιολογήσουν την μη εφαρμογή ζώνης , ήσαν … άντρες . Το λέω αυτό , γιατί η συντριπτική πλειοψηφία των θυρεοειδεκτομηθέντων , είναι γυναίκες . Και όμως , καμία γυναίκα δεν «ενοχλείτο» από την ζώνη στην ουλή …
      Φιλάκια … μεσημεριανά .

       
      • faros

        Απρίλιος 9 , 2010 at 12:30

        Καλά !
        Εντυπωσιακό ότι δεν ερχόταν γυναίκες !
        Ίσως επειδή δεν τις … γράφουν !!!

        Καλή όρεξη (μεσημεριανή) !

         
  18. espectador

    Απρίλιος 9 , 2010 at 08:11

    Αυτο το ….200ευρο ειναι σαν το…700δραχμο που εφτιαχναν…ποντιοι παραχαρακτες παλιοτερα.

     
  19. espectador

    Απρίλιος 9 , 2010 at 08:18

    Φτου γμτ….τελικα υπαρχουν 200ευρα. Εμεις ειμαστε του …50ρικου και μεχρις εκει. Τωρα που να ειναι το ψεμμα? Μαλλον στο οτι δεν ερχονταν ολοι αυτοι που λες για να παρουν βεβαιωση….απαλλαγης. Σιγα τωρα ο Ελληνας οδηγος που ξερει οτι καθε νομος 5 μερες ισχυει να μην ηθελε βεβαιωση. Απο Δευτερα παλι ..εμεις και εμεις θα ειμαστε, σου λεει. Ποια τροχαια τωρα!

     
    • silia

      Απρίλιος 9 , 2010 at 12:53

      @ espectador
      Και βέβαια υπάρχει 200ευρω … Σε λίγο βέβαια , λένε πως θα … το βάλουν στο μουσείο , προς επίδειξη , σαν εντελώς σπάνιο είδος .
      ——————————
      Λοιπόν , … αυτό που λες για τον Έλληνα οδηγό και για την βεβαιότητα , ότι όλα σε λίγες μέρες θα πάνε … περίπατο , δεν το είχα σκεφθεί όταν κάθησα να γράψω αυτό .
      Ενδιαφέρουσα παρατήρηση .
      Αλλά , να ξέρεις … ήρθαν … Και τα γύρευαν …
      Τελικά ο Νεοέλληνας , είναι … «άπαιχτος» …
      Την αγάπη μου .

       
  20. silia

    Απρίλιος 9 , 2010 at 13:53

    @ Προς όλους
    And the OSCAR goes to ………..

    DaisyCrazy !!!!


    … διότι το ψέμμα είναι ότι σε όλα όσα γράφτηκαν υπάρχει ένα ψέμμα .
    ——————————–
    Και του χρόνου με υγεία .

     
  21. Liakada

    Απρίλιος 13 , 2010 at 17:47

    Πινοκια! Αντε απο δω! Σε πιστεψα και διαβαζα μια το κειμενο, μια τα σχολια μας και εντοπισω καμμια αληθεια! λολ
    ΠΟλλα φιλακια!

     
    • silia

      Απρίλιος 14 , 2010 at 21:07

      @ Liakada
      Άκου τώρα , τί μου θύμησες μ ‘ αυτό το «Πινόκια» :
      Σαν ήμουνα μικρή , δεν ήμου και … ΤΟΣΟ όμορφη όπως τώρα , γιατί είχα μεγάλα αυτιά και μεγάλη μύτη (τώρα και τα δυο … έχουν μικρύνει , γι αυτό και θεωρούμαι εκπάγλου καλλονής) . Και τα μεν αυτιά , όλο και τα έκρυβα κάτω από τα μαλλιά , αλλά την μύτη , δεν μπορούσα να την κρύψω με τίποτα . Ήταν λοιπόν ένα γειτονάκι μου , ένα κωλόπαιδο και μισό , που με φώναζε … Πινόκιο … κι εγώ επειδή ήξερα το παραμύθι , όλο πατούσα τα κλάματα , και παραπονιόμουν στην μάνα μου . Κάποτε η μάνα μου παρακάλεσε την μάνα του «κωλόπαιδου» να τον νουθετήσει να μην το κάνει αυτό και όντως ο πιτσιρικάς , άρπαξε φαινεται καμιά σφαλιάρα και το άλλαξε το τροπάρι . Άρχισε να με φωνάζει … «Παπανδρέου» (εννοώντας Γεώργιο Παπανδρέου … τον παππού του νυν) , που ειρήσθω εν παρόδω , είχε μεγάλη … μύτη (αλλά που να τα ξέρετε αυτά , εσείς ο νεαρόκοσμος… ).
      Εγώ μη πολυκαταλαβαίνοντας , ρώτησα την μάνα μου το γιατί και εκείνη (επειδή με είχε βαρεθεί πια με τα κλάμματα μου) , μου είπε πως με φωνάζει έτσι ο νεαρός γείτονας , γιατί μια μέρα θα γίνω μια … σπουδαία πολιτικός , ίσως και Πρωθυπουργός της Ψωροκώσταινας , και έτσι όλοι μείναμε ευχαριστημένοι και τα επεισόδια … αποσοβήθηκαν .
      ————————————-
      Τώρα που το ξανασκέφτομαι , μεγάλο για απάντηση σχολίου … Θα το κάνω ποστ .
      Τα φιλιά μου

       
  22. AMANTA

    Απρίλιος 13 , 2010 at 20:34

    Σιγά να μην πληρώσει το πρόστιμο του ντιλιβερά ο εργοδότης του, αυτό μαλλον ειναι το ψέμα…

     
    • silia

      Απρίλιος 14 , 2010 at 22:40

      @ AMANTA
      Κι όμως …
      Έχω έναν καλό φίλο που διατηρεί μια ανθούσα επιχείρηση fast-food και θεωρείται από τους πλέον … έντιμους στο συνάφι τους . Αυτός μου μίλησε για την περίπτωση των ντιλιβεράδων και μου είπε , ότι πληρώνει τα πρόστιμα της Τροχαίας και μετά τους … απολύει , γιατί λέει δεν είναι αρκούντως προσεκτικοί και πονηροί και άξιοι να μην πιαστούν παρανομούντες (και το επάγγελμα , θέλει «μάγκες» στο είδος… ) .
      Οι … μη έντιμοι , απλώς τους … απολύουν .
      Επομένως σ’ αυτή την πρόταση υπάρχει ίσως κάτι σαν υπερβολή , που μπορεί να εκληφθεί σαν ψέμμα , αλλά ψέμμα … δεν είναι .
      Την αγάπη μου .

       

Σχολιάστε

 
