RSS

ΔΗΜΟΣΙΟ Η ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ;

09 Απρ.
Από την προσωπική μου ηλεκτρονική αλληλογραφία , ανέσυρα ένα παράπονο – διαμαρτυρία φίλου :
“Πρόσφατα πέθανε έγγυος γυναίκα μαζί με το μωρό – μα αν είναι δυνατόν! – περιμένοντας σε θάλαμο αναμονής σε δημόσιο νοσοκομείο της Κρήτης – πραγματικό έγκλημα του συστήματος υγείας”…
Δεν παριστάνω ούτε τον δικηγόρο του Διαβόλου , ούτε θα επιχειρήσω συντεχνιακή υπεράσπιση του χώρου μου (Δημόσια Ιατρική) .
Απλά θέλω να μιλήσω λίγο για πράγματα , που πολύ με βαραίνουν και με πονούν και πολύ δύσκολα θα αποτολμούσα να τα πω σε μια κατά πρόσωπο συζήτηση , με κάποιους φίλους .
Επιτρέψτε μου όσο μπορώ πιο σύντομα μια ιστορία , όχι και πολύ πρόσφατη αλλά όχι και να χάνεται στο μακρυνό παρελθόν … Πάνε 4-5 χρόνια από τότε που συνέβη σε κοντινή επαρχιακή πόλη :
Η κόρη φίλου μου , έγκυος στον μήνα της  που λένε , επιλέγει να γεννήσει σε ιδιωτική κλινική ,  γιατί δεν εμπιστεύεται το Δημόσιο Νοσοκομείο , ακριβώς λόγω αυτών των “ειδήσεων” που διαρρέουν εύσχημα και επί σκοπώ (ακροαματικότητα) από τα ΜΜΕ . Όχι πως είναι ψευδείς ή παραποιημένες , αλλά ΔΕΝ έχουν σκοπό την ενημέρωση και την προφύλαξη του πολίτη από τις κακοτοπιές … Σκοπό μοναδικό , έχουν την ακροαματικότητα και δυστυχώς , αυτού του είδους οι ειδήσεις ,… «πουλάνε» .
Η ιδιωτική κλινική (μιλάμε φυσικά για ιδιωτική κλινική μικρής επαρχιακής πόλης)δεν έχει το σύστημα των ενεργών εφημεριών , όπως τα δημόσια Νοσοκομεία , και την στιγμή του τοκετού , όταν δυστυχώς ο τοκετός εξελίσσεται κακώς , λόγω πρόωρης αποκόλλησης πλακούντα , καλούν Αναισθησιολόγο από “έξω” (μιλάμε , επαναλαμβάνω για μικρές επαρχιακές πόλεις , όπου δεν υπάρχει μόνιμο ιατρικό προσωπικό) , ο οποίος όμως βρίσκεται σε γειτονική πόλη (οι Αναισθησιολόγοι ακόμα και σήμερα αποτελούν πολύτιμο είδος εν ανεπαρκεία) και ώσπου να έρθει (παθαίνει και ένα ελαφρό τροχαίο στον δρόμο και καθυστερεί) για την επείγουσα ανάγκη καισαρικής , το μωρό έχει υποστεί ήδη βαριά ανοξαιμία , και στο τέλος γεννιέται με βαριά εγκεφαλική βλάβη …
Αν κάτι τέτοιο συνέβαινε στο Δημ. Νοσοκομείο , όλοι θα τα έβαζαν με το Νοσοκομείο (και δεν θα είχαν και εντελώς άδικο)… Στην ιστορία μας , όλοι τα έβαλαν με τον … Θεό … (για το … τροχαίο του αναισθησιολόγου) και εξήραν τον … “ηρωισμό” του Γυναικολόγου , που πάλεψε την κατάσταση με αυταπάρνηση και ιδρώτα … … αλλά “τί να κάνει ;… η κακιά η ώρα…” (αντί να στείλει αμέσως το περιστατικό στο Νοσοκομείο , που τα έχει όλα … και αναισθησιολόγους , απίκο , και αιμοδοσίες , και παιδίατρους … αλλά δεν έχει καλό … όνομα) .
Τα πράγματα , δεν είναι πάντα  ή “άσπρα” ή “μαύρα” … Χρειάζεται πολύς δρόμος ακόμα , για να έχουμε ένα … απλά ανεκτό  , Σύστημα Υγείας … Και χρειάζεται και ευθύνη από τους λειτουργούς της Υγείας , και Παιδεία , και σωστή ενημέρωση από όλους μας …
Ζόρικα τα πράγματα φίλοι μου … πολύ ζόρικα …
Συγγνώμη που κάθησα και σας διηγήθηκα , μια τόσο θλιβερή ιστορία , … αλλά κι εμένα με … πνίγουν όλα αυτά … και δεν ξέρω από που με “βαραίνει” και τί μου φταίει τελικ
ά …
**************************************************

 

Ετικέτες: , ,

51 responses to “ΔΗΜΟΣΙΟ Η ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ;

  1. espectador

    10 Απριλίου , 2010 at 09:31

    Υπηρχε μια παλια ρηση (φιλων γιατρων εδω στην Ξανθη) που νομιζω ισχυει κα σημερα. «Καλυτερο το χειροτερο νοσοκομειο απο την καλυτερη κλινικη». Οπως λες και συ αναφερονταν σε κλινικες της επαρχιας.Περσυ τετοιο καιρο χρειαστηκε να κανει μια επεμβαση στις φλεβες η συντροφος μου. Παρ ολο που ειμαστε υπερ του δημοσιου-για καποιους λογους που δεν ειναι της ωρας-την εκανε σε ιδιωτικη κλινικη σε διπλανη πολη. Κλινικη τρισαθλια(απορω πως ειχε αδεια λειτουργιας). Το μονο βραδυ που εμεινε (δυστυχως εν μπορεσα να μεινω μαζι της λογω δισκοπαθειας), υπηρχε μια νοσοκομος για 3 πατωματα. Η τουαλεττα ηταν στου διαολου την μαννα. Να μην αναφερθω βεβαια στην μαχη που δοσαμε για να παρουμε αποδειξη απο γιατρο για το μισο-εστω-ποσο που πληρωσαμε. Η δε κλινικη στο βιβλιαριο υγειας-που μας το εστειλε μετα 1 εβδομαδα-χρεωσε 3 μερες νοσηλειας αντι μιας. Αν στο δημ. νοσοκομειο περιοριζονταν οι σπαταλες και προσλαμβανονταν νοσηλευτικο προσωπικο και τα απαραιητα διαγνωστκα οργανα, νομιζω οτι η παροχη υγειας θα ηταν πολυ καλυτερη. Μου βγηκε σεντονι Αννα και με συγχωρεις, αλλα ειναι πολυ σοβαρο θεμα, οπως καταλαβαινεις και μας «καιει» ολους, ειδικα εμας τους «απερχομενους» 🙂

     
    • silia

      11 Απριλίου , 2010 at 22:01

      @ espectador
      Για το «σεντόνι» , μην ανησυχείς … Μου αρέσουν τα «σεντόνια» .
      Θα επιχειρήσω να πω (όσο πιο σύντομαγίνεται) μια ιστορία , η οποία κατά κάποιο τρόπο αποτελεί … κριτική ΚΑΙ για ιδιωτικές υπερ-κλινικές του κέντρου :
      Πριν κάποια χρόνια (10 περίπου) χρειάσθηκε να υποβληθώ σε μια αρκετά βαριά νευροχειρουργική επέμβαση . Απευθύνθηκα σε φίλο , τακτικό καθηγητή του Αριστοτέλειου που χειρουργεί στο ΑΧΕΠΑ . Μου είπε , πως η λίστα αναμονής είναι τεράστια , αλλά για μένα θα την … «πηδήξει» και θα χειρουργηθώ αμέσως . Σκεφτόμενη πόσοι άρρωστοι άνθρωποι θα πάνε ακόμα πιο πίσω στην αναμονή , ζήτησα εναλλακτική λύση και μου πρότεινε μεγάλη ιδιωτική κλινική της Θεσσαλονίκης όπου και χειρουργήθηκα . Εκτός που «κοιμήθηκα» με τα πιο … φθηνά φάρμακα , που στο Δημόσιο επαρχιακό Νοσοκομείο μας δεν διανοούμαστε καν να χρησιμοποιήσουμε , εκτός που ακριβοπλήρωσα την αποκλειστική αδελφή , γιατί απαγορευόταν αυστηρά να υπάρχει συνοδός το βράδυ (αποκλείσθηκε και ο χειρουργός σύζυγος μου) , την πατάτα την έφαγα , όταν χρειάστηκε γιατρός για μια επιπλοκή το δεύτερο βράδυ . Ζήτησα να τηλεφωνήσουν στον γιατρό μου και πήρα την απάντηση «Δεν είμαστε καλά … Να ξυπνήσουμε τον κυριο καθηγητή…» και μετά από φασαρία , μου στείλανε τον διανυκτερεύοντα γιατρό του ορόφου (ο όροφος φιλοξενούσε πάνω από … 50 νευροχειρουργικούς και γενικής χειρουργικής αρρώστους) ο οποίος ήταν ένας νεαρός ειδικευόμενος της … Μικροβιολογίας , που έκανε νυχτερινές βάρδιες στο Νευροχειρουργικό τμήμα της κλινικής για να συμπληρώσει το πενιχρό του εισόδημα του .
      Με κοίταξε με τρόμο και για την επιπλοκή που είχα , αλλά και γιατί πληροφορήθηκε την ειδικότητα μου . Του έβαλα στο χέρι δυο «γιατρούς» (δεκαχίλιαρα) , και του ζήτησα να πάει στην είσοδο , και να φέρει μέσα τον σύζυγο μου που κοιμόταν σε διπλανό ξενοδοχείο και ήδη ξεροστάλιαζε στην είσοδο της κλινικής μετά από τηλεφώνημα μου . Ο χειρουργός άντρας μου ήρθε και όλα τελείωσαν σε δυο ώρες με φάρμακα που μου χρέωσαν εξτρά .
      Την άλλη ημέρα πήρα και την απάντηση κόλαφο , στις διαμαρτυρίες μου : «Γιατρό δεν θέλατε ;… Γιατρό σας στείλαμε … Δεν σας στείλαμε μανάβη»
      Επίσης την άλλη ημέρα , με βρήκε και ο νεαρός συνάδελφος , που μου επέστρεψε τα δεκαχίλιαρα και στις διαμαρτυρίες μου , αντέταξε το περίφημο : «πάρτε τα κυρία συνάδελφε , σας παρακαλώ πίσω … γιατί θα μαθευτεί και θα χάσω την δουλειά μου , που την έχω μεγάλη ανάγκη» ….
      Πίκρα !….
      ————————————
      Να οι μικρές , να και οι μεγάλες Ιδιωτικές Κλινικές .
      Μεγάλη πίκρα , φίλε μου .

       
      • espectador

        12 Απριλίου , 2010 at 06:59

        Ανατριχιαστικη ιστορια! Εγω,παρηγοριεμαι παντως με τον ….Graig House καθε απογευμα στις 6.30 στο House M.D. Μου αρεσει ο κυνισμος του, ο αντικονφορμισμος του και…ο Χιου Λορι ειναι πολυ καλος ηθοποιος , απο την παρεα των Mondy Pythons.
        Ευτυχως τα δημοσια νοσοκομεια ακομη κρατανε χαρις στους ανθρωπους τους κυριως. Ελπιζω για πολυ ακομη.
        Και μια…αφιερωση..

         
      • silia

        12 Απριλίου , 2010 at 10:07

        @ espectador
        Δεν βλέπω σχεδόν καθόλου τηλεόραση (παρα κάποιες κινηματογραφικές ταινίες ίσως) , αλλά την συγκεκριμένη σειρά την έχω ακουστά και έχει πέσει κάποιες φορές το μάτι μου .
        Και μια που με «κέρασες» αυτή την ομορφιά και μου «μίλησες» για το φεγγάρι των ανθρώπων της υπαίθρου , του Νότου , του … προπερασμένου αιώνα , του μόχθου , και του πάθους , θα σε κεράσω κι εγώ ένα φεγγάρι … του σύγχρονου ανθρώπου , της μεγάλης πόλης , της μοναξιάς , του ρεμβασμού και του ονείρου . Γιατί ο ρομαντισμός και το όνειρο ΕΥΤΥΧΩΣ , είναι … σαν την Ελλάδα … Δεν παθαίνουν ποτέ .


        ————————————
        Εσύ , αν θέλεις , βάλε τον ήχο που σου αρέσει .
        Φιλιά και καλημέρες .

         
  2. faros

    10 Απριλίου , 2010 at 10:26

    Η γνώμη μου είναι υπέρ του Δημόσιου Τομέα ΠΑΝΤΟΥ !
    Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για το ύψιστο αγαθό – την Υγεία !
    Δυστυχώς, οι γνωστοί και μη … εξαιρετέοι (να μην πω ακριβώς και … έχουμε πάλι τα … παλιά), προωθούν ειδικά μέσω των καναλιών τον ιδιωτικό τομέα !
    Δεν θεωρώ … έγκλημα τον ιδιωτικό τομέα, αλλά πως να το κάνουμε το Δημόσιο αποτελεί ασφάλεια !
    Η Υγεία είναι το μόνο αγαθό που σε όλο τον κόσμο το Δημόσιο παρεμβαίνει αποφασιστικά !
    Δεν είναι τυχαίο αυτό !
    Ο γιατρός δεν είναι ένας απλός επαγγελματίας, είναι λειτουργός !
    Ειδικά οι σωστοί γιατροί, ξέρεις αυτοί που δεν παίρνουν «φακελάκι», ή δεν έχουν … καβαλήσει καλάμι, είναι ό,τι καλύτερο έχει να παρουσιάσει ο κατά τα άλλα βάρβαρος κόσμος μας !

    Θέλοντας να πιστεύω ότι και εσύ ανήκεις στην κατηγορία των καλών γιατρών, θέλω να σου πω, ότι το να δουλεύεις σε Δημόσιο Νοσοκομείο, είναι σαν να αγαπάς πάρα πολύ τους ανθρώπους και αυτό είναι πολύ σημαντικό – το σημαντικότερο ίσως !

    Να είσαι καλά !
    Θερμή Καλημέρα !

     
    • silia

      12 Απριλίου , 2010 at 00:00

      @ faros
      Οι «γνωστοί και μη εξαιρετέοι» , μπορεί να κάνουν ό, τι θέλουν από τα κανάλια και τον λοιπό Τύπο , η ουσία όμως , είναι … τί κάνουμε εμείς , Φάρε μου . Εμείς , που είμαστε πολύ φειδωλοί στον καλό λόγο και στον έπαινο και στο «ευχαριστώ» αλλά , λαλίστατοι (τις περισσότερες φορές) στο παράπονο , στην έγκληση , στην καρμιριά …
      Δεν λέω ότι έχουμε ένα σωστό σύστημα υγείας . Αλλά κι αυτό που έχουμε , δεν το φροντίζουμε , σαν δικό μας . Σαν να μην είναι δικό μας … Σαν να μην μας αφορά … Σαν να είναι ο … εχθρός μας … Όλοι … Ασθενείς και εργάτες Υγείας . Και δεν μας φταίνε μόνο οι … Άλλοι … Οι πολιτικοί , οι δημοσιογράφοι … οι «ξένοι δάκτυλοι» …
      Ξέρω … ξέρω τί σκέφτεσαι και τί σκέφτονται όλοι σχεδόν που διαβάζουν αυτοί την στιγμή . Ότι … πώς αλλιώς να σκέφτεται ένας πολίτης , όταν όλοι οι δρόμοι , όλες οι ενδείξεις , αποδείξεις , αποτελέσματα , οδηγούν στην … «άνωθεν» διαφθορά ;… Πώς να εμπιστευθεί ;… Πως να κάνει κουράγιο ;… Που να βρει την καλή διάθεση να επαινέσει και να επιβραβεύσει το καλό ;… Το καλό , που … συμβαίνει φίλε μου …και υπάρχει ακόμα και στο δημόσιο σύστημα Υγείας .
      Χρειάζεται … μεγάλη καρδιά , και υψηλή Παιδεία για να πάει μπροστά αυτό το ρημάδι το Σύστημα Υγείας …
      Δεν θα πω περισσότερα , γιατί πληγώνομαι .
      —————————————————–
      Σ’ ευχαριστώ που με θεωρείς «σωστό» γιατρό .
      Να κάτι τέτοια (θετική κρίση στο καλό και έπαινος και κουράγιο) χρειάζεται το Σύστημα Υγείας .
      καλό σου βράδυ .

       
  3. Talisker

    10 Απριλίου , 2010 at 14:14

    Para πολυ προσφατα
    ειχα μια σχετικα σοβαρη περιπετεια υγειας και νοσηλευτηκα στο δημοσιο νοσοκομειο της πολης μου
    απλα και μονο γιατι ο δ/ντης χειρουργικης ειναι ανεκτιμητος!
    Δεν ειχα καμια αλλη εμπειρια ποτε απο τετοιο νοσοκομειο
    ενα ομως σας λεω
    ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΑΨΟΓΑ
    προσωπικο, ωραριο , οργανωση τα παντα…

    απο κει και περα ολα τα αλλα ειναι λαικισμοι χειριστου ειδους
    και στα οποια πιθανα και συστυχως συχνα δυσαρεστα συμβαντα
    δε θεωρω πως φταιει το προσωπικο (αλλωστε παντου υπαρχουν σε ολες τις ειδικοτητες και ανθρωποι που δεν κανουν σωστα τη δουλεια τους για τους χιλιους δικους τους λογους )
    -αλλα το κ ρ α τ ο ς…

    Ποιο κρατος δηλαδη?
    αυτη η αποστεωμενη μηχανη φθορας και διαφθορας.

    Αν -κουφια η ωρα – παντως συμβει το οτι ..
    και παλι στο Νοσοκομειο της Πολης μου θα πηγαινα κι αυτο γιατι εγω οπως και πολλοι αλλοι μπορουν να καταλαβουν πισω απο τις ιαχες ….τις σκοπιμοτητες.

     
    • silia

      12 Απριλίου , 2010 at 19:10

      @ Talisker
      Η πιο …»σοφή» απάντηση που πήρα ποτέ , συζητώντας αυτά τα θέματα … είναι το «αλλωστε παντου υπαρχουν σε ολες τις ειδικοτητες και ανθρωποι που δεν κανουν σωστα τη δουλεια τους για τους χιλιους δικους τους λογους» , που είπες και ειλικρινά σ’ ευχαριστώ πολύ που μου το θύμησες .
      Χαίρομαι που στην πόλη που ζεις , υπάρχει ένα Νοσοκομείο , που κρίνεται τόσο θετικά , από εσένα αλλά και από»πολλούς άλλους με κατανόηση» που λες .

       
  4. mr e.

    10 Απριλίου , 2010 at 14:27

    «…Τα πράγματα , δεν είναι πάντα ή “άσπρα” ή “μαύρα” … »
    Ποιός μπορεί να έχει αντίθετη σ΄ αυτό γνώμη ? Νομίζω κανένας… Η ουσία, κατά τη γνώμη μου, είναι ότι η περίθαλψη είναι συνάρτηση κοινών και στις δύο περιπτώσεις παραγόντων όπως.
    • αθρωπισμός και επιστημονική κατάρτιση γιατρών
    • διαγνωστικά μέσα
    • καταρτισμένο και φιλότιμο νοσηλευτικό προσωπικό
    • ξενοδοχειακή υποστήριξη…
    • διαθεσιμότητα νοσηλευτικών κλινών- χειρουργείων- εντατικών κλπ
    αυτά δυστυχώς επιτυγχάνονται μόνο με διάθεση, από πλευράς ασθενών ικανού αριθμού χιλιάρικων, που αν δεν τα έχει μια αξιοπρεπής νοσηλεία καθίσταται όνειρο θερινής νύκτας ή/και απόκτηση διαβατήριου για τον…. Παράδεισο…

     
    • silia

      12 Απριλίου , 2010 at 16:36

      @ mr e.
      Πω πω … μεγάλο θέμα «ανοίγεις» και είναι αδύνατον να το ξεδιπλώσουμε εδώ , στα σχόλια , ενός ιστολογίου .
      Θα πω μονάχα :
      Η επιστημονική κατάρτιση επιτυγχάνεται , αλλά προς Θεού , όχι με την «βοήθεια» των φαρακευτικών εταιριών . Ο ανθρωπισμός όμως των γιατρών , όχι … Ο ανθρωπισμός ή υπάρχει μέσα σου , ή καλλιεργείται στην απαλών ονύχων ηλικία από το σπίτι σου και τους δασκάλους σου … νωρίς , πολύ νωρίς , αλλιώς το «τραίνο» , χάνεται .
      Πρέπει να καταργηθεί (όσο γίνεται) η … ειδική μεταχείρηση του νοσηλευτικού προσωπικού … Δηλ. η τάδε νοσοκόμα , είναι δικά μου , φίλη μου , γκόμενα κλπ… και λουφάρει αλλά η άλλη φορτώνεται όλη την δουλειά και δεν φτάνει το προσωπικο … Οι μετατάξεις με βύσματα , … οι μεταθέσεις με βύσματα , οι τοποθετήσεις με βύσματα … να καταργηθούν τα «βύσματα» , γενικώς (μπαααα, σαν αδύνατον μου ακούγεται) .
      Η ξενοδοχειακή υποστήριξη α.π.α.ρ.α.ί.τ.η.τ.η…. Και όχι να χάνονται λεφτά σε …. άστα … δεν βγαίνει άκρη … είπαμε να μην ξεκινήσουμε τέτοιο θέμα εδώ μέσα …
      και … οι Εντατικές … Αχ αυτές οι Εντατικές και ποιός πρέπει να νοσηλευτεί εκείμέσα και ποιός όχι … Δούλεψα πολλά χρόνια εκεί μέσα και θα αποτολμήσω να πω κάτι υπερβολικό :
      Μια από τις μεγαλύτερες πληγές των συστημάτων Υγείας , ςίναι το να πιέζεις , αναγκάζεις εξωθείς τους γιατρούς να ασκούν αμυντική Ιατρική και Ιατρική Πρωτοκόλλων (πχ . Ας τον χώσουμε τον άνελπι ασθενή στην Εντατική , για να μην φωνάζουν οι συγγενείς και μας πάνε σε κανέναν Τριανταφυλλόπουλο ή κανέναν Εισαγγελέα , μια που δεν υπάρχει πρωτόκολλο του ποιος μπαίνει και ποιος όχι στην εντατική , και ποιός γ@…. τον κρανιοεγκεφαλικό νεαρό , που μπορεί και να σωθεί με μια κλίνη στην Μονάδα , … Λέμε ένα , «είμαστε πλήρεις» , και άστους να ψάχνονται …)
      Κανένας γιατρός πια , δεν είναι έτοιμος να το παίξει … Δον Κιχώτης … Και όποιος αποφασίζει να το παίξει , είναι από χέρι «καμένος» .
      Άντε … πολλά είπα και η μελαγχολία μου χειροτερεύει …
      Φιλάκια .

       
  5. mamma

    10 Απριλίου , 2010 at 21:57

    Είμαι κατά των ιδιωτικών νοσοκομείων. Στην πρώτη μου εγκυμοσύνη άλλαξα γυναικολόγο στον 6ο μήνα γιατί δεν συνεργαζόταν με δημόσιο μαιευτήριο. Γέννησα στο Αρεταίειο και είμαι 100% ικανοποιημένη.

    Τον περασμένο Αύγουστο ήμουν έγκυος. Η κύηση παλινδρόμησε και έπρεπε να μπω για απόξεση. Η ατυχία μου ήταν πως όλα αυτά συνέβησαν στις 14 Αυγούστου. Με συμβούλεψε (ο παραπάνω γιατρός) να πάω τις προγραμματισμένες μου διακοπές (μια βδομάδα σε νησί) και να προχωρήσει στην επέμβαση όταν θα επέστρεφα.
    Τον άλλαξα.

    Είμαι πάλι έγκυος, στον 8ο μήνα. Αυτή τη φορά με παρακολουθεί ιδιώτης γιατρός και θα γεννήσω σε ιδιωτικό μαιευτήριο.

    Η αλήθεια είναι πως αν ο γιατρός δεν ήταν φίλος του άντρα μου θα είχα ξαναγυρίσει στο δημόσιο νοσοκομείο.

    Μισώ ιδιωτικά νοσοκομεία και μαιευτήρια, γκρρρρ!

    Πες Άννα. Πες τα γιατί ακούω κάτι αναθέματα για τη δημόσια υγεία που με κάνουν και βγάζω σπυριά (ας όψεται που δεν μπορώ να μιλήσω για να μην γίνει παρεξήγηση, οικογενειακός φίλος βλέπεις…). Πάντως αν κάνω και τρίτο παιδί ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να μην γεννήσω σε δημόσιο νοσοκομείο.

     
    • silia

      11 Απριλίου , 2010 at 22:25

      @ mamma
      Α, καλά … Μπράβο να του πεις του καλού σου του γιατρού … εκείνου που με παλίνδρομη κύηση , σε … έστειλε για εβδομαδιαίες διακοπές … και σε νησί μάλιστα … Να χρειστείς επειγόντως Γυναικολόγο και να βρείς μόνο … γλάρους .
      —————————-
      Το σημερινό μου ποστ , δεν είναι και ό, τι καλύτερο για μια ετοιμόγεννη έγκυο γυναίκα , αλλά πιστεύω πως η αυτοκυριαρχία και η λογική σου αντιμετωπίζοντας την … ορμονική σου θύελλα , θα … φέρουν 1 (1, 2, x… σαν ΠΡΟ-ΠΟ , ξέρεις) .
      Όλα θα πάνε καλά … Θα με θυμηθείς .
      Και … τί είπες ;… Στον όγδοο μήνα ;… Ουάου ! Φαντάζομαι πόσο περισσότερο (απ’ το κανονικό σου) θα … ομόρφηνες …

       
  6. faros

    11 Απριλίου , 2010 at 08:32

    Καλή λευτεριά, mamma, κι ας είναι και σε … ιδιωτικό !!!
    Δεν πειράζει ! Όλα μέσ΄τη ζωή είναι !

    Θερμή Καλημέρα !

     
  7. mr e.

    11 Απριλίου , 2010 at 09:26

    Τρομερή η λεζάντα σου. Μου εφτειαξε τη διάθεση. Να είσαι καλά. Καλή σου μέρα.

     
    • silia

      11 Απριλίου , 2010 at 22:07

      @ mr e.
      Κάνω ότι μπορώ για να φτιάξω και το δικό μου κέφι που τον τελευταίο καιρό δεν είναι και στα καλύτερα του .
      Καμιά φορά , κάτι πολύ απλό φαινομενικά (μια εικόνα , ένα άκουσμα) μπορεί να σου φτιάξει την διάθεση .
      Χαίρομαι που η κεφαλίδα μου το κατάφερε αυτό , για σένα .
      Σκέφτομαι , να αλλάζω συχνά , ή όποτε το χρειάζεται η … διάθεσή μου εικόνα στην μαρκίζα …
      Τί λες για την σημερινή ;

       
      • mr e.

        12 Απριλίου , 2010 at 08:52

        Η σημερινή ? Μου φέρνει μια ηρεμία… νάναι λές το χαμομήλι ? Καλημέρα και άκου να σου πώ εδώ μέσα έχω γνωρίσει μια διαφορετική ΄Αννα, δεν θέλω πεσιμισμούς μαύρες σκέψεις και πεσμένες… διαθέσεις… Ο χειμώνας εξάλλου πέρασε… μπροστάμας έχουμε ανοιξη και καλοκαιράκι… Φιλιά.

         
      • silia

        12 Απριλίου , 2010 at 16:06

        @ mr e.
        Έχεις δίκιο …
        Τέρμα οι πεσσιμισμοί και οι μελαγχολίες … Καλά έκανες και με ταρακούνησες λιγάκι .
        Τέρμα και τα … «χαμομήλια» …
        ———————————–
        … όμως , να … είναι που σε λίγο «χωρίζω» … Εγκαταλείπω την μεγαλύτερη αγάπη της ζωής μου και μου κάνει … κάπως …
        Πίστευα ότι θα χαιρόμουν την εποχή που θα υπέβαλα την παραίτηση μου από το Νοσοκομείο … αλλά , δεν …
        Πρέπει να κάνω κάτι , για να το καταπολεμήσω αυτό το συναίσθημα «κενου» … Ίσως πάω σε καμιά εφημερίδα να … αρθρογραφώ … ίσως , ανοίξω free (τζάμπα) ιατρείο στο χωριό … ίσως ερωτευτώ … αυτό το τελευταίο , σαν καλύτερο απ’ όλα τα άλλα μου ακούγεται) … Πάντως με τίποτα , δεν θα γίνω μέλος φιλανθρωπικού ή φιλοζωικού συλλόγου ή σωματείου … με τίποτα λέμε … Με πειράζει στα νεύρα … Θα νοιώθω σαν … γριά .
        Συγχώρεσε μου το ψιλο…παραλήρημα , αλλά μάλλον με έχει βαρέσει αυτή η Άνοιξη …
        Κι αυτή η αίτηση συνταξιοδότησης , που υπέβαλλα σήμερα …

         
  8. faros

    12 Απριλίου , 2010 at 08:19

    Κοίτα, είναι τόσο μεγάλο το θέμα, που θέλει … τόμους να το εξαντλήσεις !
    Κι αν δεν βάλεις και τη … γνωστή (φτου … κακά) πινελιά – ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ – μένει στη μέση !
    Το να λέμε απλά φταίμε όλοι – επί δικαίων και αδίκων η ρομφαία – δεν οφελεί.
    Και ξέρεις γιατί δεν οφελεί ;;;
    Διότι αυτό θέλουν και οι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ φταίχτες, να μας φορτώσουν ΚΑΙ σε μας τις ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ αποκλειστικές ευθύνες και αυτοί να τη βγάζουν … ζάχαρη !
    Σίγουρα πάντως οι νοσοκομειακοί γιατροί και ειδικά το νοσηλευτικό προσωπικό είναι οι τελευταίοι που θα μπορούσαν να φταίνε για τα χάλια του ΕΣΥ – όχι παντού!
    Πριν δυο χρόνια που έκανα επέμβαση στην Ξάνθη, όλα ήταν υπέροχα !
    Τέλος, επίτρεψέ μου, τι να φταίνε οι ασθενείς ;;;
    Επειδή και τώρα περνάω μια γερή ίωση, τι να κάνουμε οι … δίσμοιροι ;;;
    Με γιατρούς απλήρωτους, ή δυο γιατροί στη βάρδια και έρχονται καμιά 20αρία άρρωστοι τι να κάνουν ;;;
    Ούτε οι γιατροί φταίνε, ούτε οι ασθενείς !
    Αλλά, δεν μας αφήνεις να πούμε τι φταίει …

    Θερμή Καλημέρα και να έχεις μια Πολύ Καλή Βδομάδα !

    υ.γ. αν δεν σε θεωρούσα ΣΩΣΤΗ θα έκανα τόσους διάλογους μαζί σου ;;;
    Άλλωστε με «υποχρέωσες» σ΄αυτή τη διαπίστωση με τα γραφόμενά σου …

     
  9. AMANTA

    12 Απριλίου , 2010 at 12:44

    H συνέχεια της ιστορίας του Espectador:
    Μία κοπέλα υπήρχε για τρεις ορόφους, και για νοσηλεία και για διατροφή και για γραμματιακή υποστήριξη. Ασανσέρ που να να χωράει φορείο δεν είχε. ετσι δεν με πήγαν σε δωμάτιο κανονικό οπότε θα υπήρχε και κανένας άλλος άνθρωπος, αλλά με έβαλαν δίπλα στο χειρουργείο, χωρίς τουαλέτα. Υπήρχε μια στο βάθος του διαδρόμου με σπασμένα τζάμια, Φεβρουάριο μήνα. Την νύχτα έπεσε η πίεσή μου και στην προσπάθεια να φθάσω το κουδούνι που ηταν σε μεγάλη απόσταση ζαλίστηκα. Οταν καποτε ήρθε η νοσηλεύτρια και με μέτρησε κόντεψε να πάθει και εκείνη. Τηλεφώνησε στο γιατρό και μου έβαλε ορό με ότι χρειαζόταν για να ανεβεί η πίεση.
    Και το αστείο, πριν τη βρούμε την κλινική έλεγα από μεσα μου κρίμα που δεν πήρα και το λαπ τοπ μαζί μου, δεν μπορεί ιδιωτική κλινική και να μην έχει συνδεση στο διαδίκτυο. Μάλλον χημική τουαλέτα έπρεπε να πάρω.

     
    • silia

      30 Απριλίου , 2010 at 13:14

      @ AMANTA
      «…Τηλεφώνησε στο γιατρό και μου έβαλε ορό με ότι χρειαζόταν για να ανεβεί η πίεση….»
      ——————————————
      Θαύμα … Και … Ιατρική από τηλεφώνου . Τί άλλο θέλεις ;… Όχι να έρχεται κοτζάμ γιατρός νυχτιάτικα να σε … εξετάζει και να αποφασίζει για ορους κλπ … Δίνει οδηγίες στην νοσηλεύτρια και όποιον πάρει ο Χάρος …
      Αλλά , αυτά , παντού γίνονται … Δυστυχώς .

       
  10. AMANTA

    12 Απριλίου , 2010 at 12:53

    Και από την άλλη είχα προσφατα εμπειρία απ το νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης. Απόλητη τάξη, εξυπηρέτηση και ολοι με το χαμόγελο στα χείλη. οτι να τους ρωτήσεις θα σε κατατοπίσουν πληρως.

     
    • silia

      30 Απριλίου , 2010 at 13:16

      @ AMANTA
      Έτυχε … μη νομίζεις …
      Αλλά , ναι … εδώ έχεις τα δίκια σου . Στο Πανεπιστημιακό της Αλεξανδρούπολης , φυσάει καλύτερος άνεμος … τελευταία … Όχι γενικά , αλλά σε ένα μεγάλο μέρος του .

       
  11. DaisyCrazy

    13 Απριλίου , 2010 at 10:27

    Σίλια μου θίγεις ένα θέμα που με έχει προβληματίσει πολύ.

    Γιατί κι εδώ στην Κύπρο κάτι τέτοιο ισχύει. Αν όλα πάνε καλά μια χαρά στην ιδιωτική κλινική όλα ωραία. Αλλά αν ω μη γένοιτο γίνει κάτι, πάει κάτι στραβά στον ιδιωτικό τομέα αμέσως θα στείλουν τη γυναίκα στο νοσοκομείο και θα νίψουν τας χείρας τους.

    Από την άλλη όμως στα κρατικά νοσοκομεία τα μηχανήματα είναι απαρχαιωμένα και δεν πάει πολυς καιρός που βγήκε άρθρο στις εφημερίδες που έλεγε ότι στη Λεμεσό χάλασε το απαρχαιωμένο μηχάνημα και οι γυναικολόγοι δηλώνανε ξεκάθαρα ότι αν δε πάνε οι γυναίκες να πάνε στον ιδιωτικό τομέα κινδυνεύουν γιατί δεν μπορούν να κάνουν ulstrasound.

    Άρα μπρος γκρεμμός και πίσω ρέμα. Από τη μια ο ιδιωτικός τομέας που έχει όλα τα πρόσφατα μηχανήματα αλλά αν πάει κάτι στραβά δε θα σε προσέξουν όπως πρέπει είτε γιατί δεν έχουν τις γνώσεις ή το προσωπικό. Κι απ’την άλλη ο δημόσιος τομέας που έχει τις γνώσεις, τις ειδικότητες σε ετοιμότητα αλλά απαρχαιωμένα ή χαλασμένα μηχανήματα.

     
    • silia

      30 Απριλίου , 2010 at 13:22

      @ DaisyCrazy
      Το κακό … το μεγαλύτερο κακό ξέρεις ποιό είναι ;
      Το ότι αυτοί μεν νίπτουν τας χείρας των , αλλά ο πάσχων κόσμος , στην πλειοψηφία του , το θεωρεί φυσιολογικό και … αρμόζον , το ότι νίπτουν τας χείρας των … Και … ορμούν ακάθεκτοι , να πάρουν κεφάλια από τους «πιτσιρικάδες» του ΕΣΥ . (‘Οταν λέω «πιτσιρικάδες» , εννοώ όλους εκείνους τους γιατρούς , εκτός των Διευθυντάδων και των Καθηγητάδων .
      Πίκρα , λέμε …

       
  12. faros

    13 Απριλίου , 2010 at 11:29

    Καλημέρα και … μην μου στεναχωριέσαι … το κλαμπ «μας» είναι τόσο μεγάλο … χωράει τους πάντες …
    Υπερήφανη να είσαι που έφτασες αισίως ΜΟΝΗ ΣΟΥ να υποβάλλει παραίτηση …
    Άλλοι, δεν προκάνουν, ούτε να το σκεφτούν …

    Άλλωστε, το μπλογκινγκ, δες το και σαν διέξοδο …
    Άσε τα ταξίδια κλπ. – αμάν όλα τα … χόρτασες πριν;;;;;;;;;;

    Θερμή Καλημέρα !

    υ.γ. πριν λίγο έκανα ένα ακόμη ταξιδάκι – αστραπή στην Κομοτηνή. Πως θα το έκανα αν δεν ήμουν συνταξιούχος ;;; Ε ;;;

     
    • silia

      14 Απριλίου , 2010 at 23:12

      @ faros
      Όταν λες … το κλαμπ “μας” , τί εννοείς ;… Μήπως την ΚΝΕ ;… Αποκλείεται φίλε μου Φάρε . Δυο όμορφες νεαρές , μέσα σε ένα κλαμπ , ΔΕΝ χωράνε … Ή η Αλέκα , ή εγώ …
      Και … όχι . Όλα , δεν τα χόρτασα πριν … Φέρ’ ειπείν τα … ραντεβού με νεαρούς , δεν πρόκαμα να τα χορτάσω … Είχα πολλή δουλειά βλέπεις , και οι νεαροί την σήμερον ημέρα , δεν κάνουν κέφι να σε βλέπουν … κουρασμένη .
      ——————————————
      ΥΓ. ΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ;;; και δεν πέρασες να με δεις και να προσκυνήσεις την παροιμιώδη ομορφιά μου ;;;…
      Αίσχος Φάρε !
      ΘΑ ΣΕ ΑΠΟΚΛΗΡΩΣΩ !!!
      Γεια σου τώρα . Πάω στον συμβολαιογράφο μου να … αλλάξω την διαθήκη μου .

       
  13. Γιωργος

    13 Απριλίου , 2010 at 15:50

    την πρωταπριλιά ‘επρεπε κανονικά να μας το βάλετε αυτο το ¨μαθημα»…να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι με τις απαντησεις-σχόλια των «συμμαθητών»…είναι να μην σου κάτσει η «αρρωστια» κυρια…….. διαφορετικά την έβαψες…….την ταπεινή μου γνώμη λέω,οι παρούσες και παρόντες εξαιρούνται…….τα ίδια σκατά είστε ολοι οι κτηνίατροι γιωταχήδες και δημόσιοι και αντιστοίχως ανάλογα είναι και τα κτηνιατρεία μας,εσεις κι εμεις τα φτιάχνουμε και οι τσογλαναραδες της δημόσιας διοικησης που ολο ταζουνε και υποσχονται περίθαλψη και κουραφέξαλα που βαρέθηκα να τα ακούω απο μικρο παιδι…..μην ξεχνατε άλλωστε πως εχω περάσει κι εγω απο τον χώρο των κλινικών ως «νοσοκόμα»……μην το ξεχνάτε ..!!

     
    • silia

      14 Απριλίου , 2010 at 23:01

      @ Γιωργος
      Το σχόλιο σου φίλε μου , το ένοιωσα σαν να έφαγα απότομα , αναίτια και χωρίς προειδοποίηση μια σφαλιάρα .
      Άφησα να περάσουν πάνω από 24 ώρες , μπας και απαντήσω υπό την επιρροή αυτού του δυσάρεστου συναισθήματος . Όμως , η ίδια πικρή γεύση και το ίδιο δυσάρεστο συναίσθημα της … «σφαλιάρας» παραμένουν ακόμα μέσα μου .
      Γι αυτό αποφασίζω , απλά … να μην απαντήσω .
      Και ….

       
  14. Γιωργος

    13 Απριλίου , 2010 at 15:53

    αν θέλετε κυρια Αννα σβήστε το….δεν παρεξηγιέμαι…αλλα πηρα φορα και τα ειπα λιγο χυμα….συγγνωμη.

     
    • silia

      14 Απριλίου , 2010 at 23:03

      @ Γιωργος
      … και δεν πρόκειται να το σβύσω …
      Θα το αφήσω εδώ , για να μου υπενθυμίζει τις … αφέλειες μου .

       
  15. Liakada

    13 Απριλίου , 2010 at 17:40

    Αννα μου , χρειάζεται πολύς δρόμος ακόμα , για να αποκτήσουμε ένα … απλά πιο ανθρωπινο θαλεγα και ανεκτό , Σύστημα Υγείας …! Συμφωνω απόλυτα μαζι σου! Και χρειάζεται και επίδειξη ευθύνης και συνεπειας αλλα και ευσυνειδησιας και ανθρωπιας από τους λειτουργούς της Υγείας.. Και επισης και Παιδεία , και σωστή ενημέρωση από όλους μας …
    Ειναι πολλα που μας λειπουν και αλλα τοσα αυτα που μας βαραινουν …
    Οσο για το ιδιωτικο ή δημοσιο επετρεψε μου φιλη μου να τοποθετηθω λιγο πιο διαφορετικα . Αν ειχα επιλογη μεταξυ των δυο θα επελεγα σαφως .. γιατρο, επιστημονα και δουλευει!
    Σε φιλώ!

     
  16. Liakada

    13 Απριλίου , 2010 at 17:42

    και … ασχετα με το που δουλευει!

    εννοουσα… αλλα μου κολλησε το πληκτρολογιο και εμφανιστηκε η σχετικη.. ασυναρτησια!

     
  17. AMANTA

    13 Απριλίου , 2010 at 20:28

    Tι ωραιες γατούλες, έχω εγώ έναν γλύκα! Να συμπεθεριάσουμε…

     
  18. apon

    13 Απριλίου , 2010 at 22:31

    Μου θυμισες μια -προ 30κονταετιας- δικη μου εμπειρια οταν ξαφνικα βρεθηκα ως εκτακτο περιστατικο στο Τζανειο και η οποια ειναι υποψηφια για oskar σεναριου και πρωτου ανδρικου ρολου (τουλαχιστον)
    Επιασα να την γραψω με λιγες λεξεις, μου βγηκε δυο σελιδες και τελικα την εχασα.
    Αυτη τη στιγμη βαριεμαι αλλα καποια στιγμη θα την γραψω.

    Τωρα, σχετικα με τα δημοσια νοσοκομια κλπ εχω να πω οτι: το ΕΣΥ δεν ειναι τιποτε αλλο απο αυτο που θα μπορουσαμε να ονομασουμε ως ενα …»κακοσχηματισμενο συλογικο «εγω».
    Η χρηματοδοτηση ενος συστηματος «δωρεαν υγειας για ολους» αποτελει ιδιετερα υψηλο στοχο ακομα και για πειθαρχημενες κοινωνιες προτεσταντικης ηθικης που παραγουν πλουτο, ενω για εμας το μονο που μπορει να σημαινει ειναι ενας κοινωνικος ναρκισισμός, αλλη μια κουφια και και ατελεσφορη μεγαλοϊδεατικη ψευδαισθηση.
    Απο μηχανικη αποψη το εμβιο ον ειναι μια αυτοτελης θερμικη μηχανη που πρεπει να καταναλωνει ενεργεια για να ζει (μεταβολισμος).
    Ολα ειναι ενεργεια, ακομα και η παιδεια, το sex, η ελευθερια, η μαγκια, η υγεια, τα παντα ολα.
    Και η ενεργεια δεν ειναι τζαμπα αφου αποτελει στοιχειο του βασικου ισοζυγιου της φυσης : καταναλωση ενεργειας = παραγωγη εργου (ζωη).
    Η φροντιδα του εαυτού πρεπει να αποτελει ευθυνη του ατομου και ως εκ τουτου η υγεια ειναι μια -εν δυναμει- ιδιοτικη υποθεση.

     
  19. faros

    14 Απριλίου , 2010 at 07:57

    Θερμή Καλημέρα !

     
  20. irlandos

    14 Απριλίου , 2010 at 15:16

    Κι εγώ «ψηφίζω», σχεδόν …ασυζητητί, υπέρ τού Δημοσίου. Κυρίως με βάση την προσωπική μου πείρα, αλλά και με ιδεολογικά κριτήρια.

    Όμως τα πράγματα δεν είναι πάντα «άσπρα ή μαύρα» όπως κι εσύ επισημαίνεις. Π.χ. γνωρίζω πολύ καλά την περίπτωση τής κόρης ενός φίλου μου, που πήγε για τοκετό σε δημόσιο νοσοκομείο (όπου ευτυχώς τελικά γέννησε καλά), με απαγοητευτική στάση των γιατρών, τής διοίκησης και βεβαίως τής λειτουργία τού κράτους:
    Αν θες δες εδώ
    http://irlandos.blogspot.com/2008/01/blog-post.html

    κι εδώ
    http://irlandos.blogspot.com/2008/02/blog-post.html

     
  21. glaykidarling

    14 Απριλίου , 2010 at 22:57

    από ότι ήδη σου έχω πει…είχα μία μικρή περιπέτεια τον Νοέμβριο.Προσπαθώντας λοιπόν να βρω νοσοκομείο για να κάνω την επέμβαση…υπήρχαν δυο λύσεις:Ιδιωτικό…το οποίο στην καλύτερη των περιπτώσεων θα μου έφευγαν 8000 ευρώ και δημόσιο.Με πιάνει μία φίλη και μου λέει :ούτε για αστείο ιδιωτικό !Θα πας στο Ελενα…
    αλλαζω γιατρο…
    εχω καλή ασφάλιση δόξα τω θεω…
    και πήγα στο Έλενα..
    Ναι με κούρασαν οι διαδικασίες πριν την επέμβαση και η γραφειοκρατία…
    όμως….
    τους γιατρούς δεν τους αλλάζω με τίποτα…
    όλα πήγαν κατευχήν…
    έπαθα πλάκα με την οργάνωση..και το πιο ωραίο?
    όλα τα επείγοντα περιστατικά από τα ιδιωτικά είδα ότι έρχονταν τελικά στο Ελενα..
    Το ζήτημα είναι τί θες:
    Νοσοκομείο…ή ξενοδοχείο????

     
  22. faros

    15 Απριλίου , 2010 at 07:55

    Όχι καλέ, κοίτα που πήγε το μυαλό της !!!
    Ειναι δυνατό να κάνω εγώ τέτοιο … ατόπημα ;;;
    Το κλαμπ των συνταξιούχων εννοώ !
    Και μη το φοβάσια ! Δεν … πονάει καθόλου !!!

    Για το άλλο … έ, μάλλον … θεονήστικη θα μείνεις !!!
    Δηλαδή εγώ που το παραδέχομαι ότι είμαι, … έπαθα τίποτα ;;;;;;;;;

    Θερμή Καλημέρα ! 😀 😀 😀

     
  23. Karabouzouklides

    15 Απριλίου , 2010 at 08:20

    Το ερώτημά σου μοιάζει λίγο με το αυγό την κότα.
    Σίγουρα μιλάμε για δοχεία που επικοινωνούν και σίγουρα ξέρουμε ποιός στο τέλος «πληρώνει».
    Γνωρίζουμε όμως την λύση: «Νασαι τυχερός μη σου κάτσει».

     
  24. mr e.

    15 Απριλίου , 2010 at 14:55

    Αμαν βρε ΄Αννα με τις μαρκίζες σου… η μια καλύτερη από την άλλη… και αγαπώ και τις γατούλες… φαντάζομαι και συ αφού μια γατούλα διάλεξες για αβατάρ…
    Α με την ευκαιρία οι γατούλες δεν το βάζουν ποτέ κάτω…! Φιλιά

     
  25. faros

    16 Απριλίου , 2010 at 07:30

    Καλημερούδια !

     
  26. olvios

    16 Απριλίου , 2010 at 17:18

    Εδώ ή αλλού ? (Ελλάδα Αλβανία)-(Ελλάδα Ολλανδία)
    Στην επαρχεία ή στην Αθήνα ? (Αθήνα Λέρος)
    Για τον πλούσιο ή για τον φτωχό
    Πόσο μεγάλο είναι το Ε9 του γιατρού ?
    Πόσο αναγνωρίσιμος είσαι ?
    ……….

    Μήπως έχεις γονιό, σύζυγο, παιδί γιατρό ή έστω νοσηλευτή, (μερικές φορές και ο πορτιέρης αποκτά ειδικό βάρος ).

    Υπάρχουν και πολλές περιπτώσεις που σημασία έχει μόνο ο Γιατρός

    Καλησπέρα Γιατρέ

     
  27. faros

    17 Απριλίου , 2010 at 17:36

    ΄Σπέρααααααααα !

    … και καλό Σαββατοκύριακο !

     
  28. faros

    18 Απριλίου , 2010 at 08:26

    … και καλημέρα …

     
  29. Νεφελόεσσα

    19 Απριλίου , 2010 at 00:09

    Να μια ωραία ερώτηση! Κάπως σαν το αβγό του Κολόμβου. Γιατί στην σούπερ οργανωμένη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας το Ε.Σ.Υ. έχει άμεση σχέση με το «εσύ».
    Είναι προφανές ότι το ιδιωτικό νοσοκομείο είναι σαφώς καλλίτερο ως οργανωμένη μονάδα και παρέχει οπωσδήποτε ένα στάνταρ παροχής υπηρεσιών από ένα αντίστοιχο κρατικό, ενώ για τις ιδιωτικές κλινικές δεν γεννάται καν θέμα συγκρίσεως (συγγνώμη γιατρέ μου, αλλά θεωρώ ατόπημα και μόνο ότι σκέφτηκες να συγκρίνεις μικρή επαρχιακή κλινική με νοσοκομείο). Από την άλλη πλευρά πάλι η νοοτροπία του ιδιωτικού νοσοκομείου προτάσσει την επιχείρηση από τον ανθρώπινο παράγοντα.
    Αντιθέτως, στα κρατικά νοσοκομεία βασιλεύει το (οργανωτικό) χάος πλην όμως η σχέση νοσηλευτικού προσωπικού και ασθενή μπορεί να είναι μερικές φορές πιο θερμή, διότι οι δομές είναι πιο χαλαρές και επομένως ο νοσηλευτής δύναται (εάν το επιθυμεί) να παρέχει το «επιπλέον» στον ασθενή του.
    Ειδικώς για τους γιατρούς θα έλεγα ότι τους εμπιστεύομαι με τον ίδιο τρόπο είτε λειτουργούν στην δημόσια είτε στην ιδιωτική υγεία. Εάν φυσικά το ευρύ κοινό είναι προκατειλημμένο έναντι των ιατρών των δημοσίων ιδρυμάτων αυτό είναι θέμα του κοινού και όχι δικό μου.
    Κατά την ταπεινή μου γνώμη η αντιμετώπιση ενός περιστατικού έχει σχέση με τον ιατρό, το νοσηλευτικό προσωπικό και το νοσηλευτικό ίδρυμα. Αθροιστικά.
    Επομένως δεν μπορεί πουθενά κανείς να είναι απολύτως σίγουρος, διότι εκτός των αντικειμενικών δεδομένων παίζει οπωσδήποτε ρόλο και η τύχη.
    Εγώ πάντως αλλιώς θα το έθετα το ερώτημα: να εμπιστευτώ τον γιατρό ή το νοσοκομείο;

    Ν.-

     
  30. faros

    19 Απριλίου , 2010 at 06:34

    Καλημέρα, Καλή Βδομάδα !

     
  31. museum

    19 Απριλίου , 2010 at 10:58

    Έχεις πολύ δίκιο αγαπητή Άννα ότι τα πράγματα δεν είναι μαύρο ή άσπρο. Μου έχει τύχει σε ιδιωτική κλινική να πληρώσουμε 300 Ευρώ για παραμονή 8-9 ωρών και αντίστοιχη επίσκεψη σε δημόσιο Νοσοκομείο με πολύ καλές υπηρεσίες από ειδικευμένους και ειδικευόμενους γιατρούς να στοιχίσει 0 Ευρώ!

    Δυστυχώς όμως παραμένει σήμερα και έντονο το ότι, όποιος έχει χρήματα ζει περισσότερο και καλύτερη ποιότητα ζωής (μιλάμε για την περίθαλψη υγείας). Όποιος έχει λίγα ή ελάχιστα δεν έχει και μεγάλη τύχη. Η υγεία σαν αγαθό απέχει από το να δίνεται σε όλους στον ίδιο βαθμό.

    Εκείνο που θα ήθελα ακόμα να αναφέρω έχει να κάνει με τα φάρμακα, που ενδεχομένως στα πλαίσια ενός ανταγωνισμού να έπεφταν οι τιμές τους (βλέπε όπως τεχνολογία, υπολογιστές κλπ).

    Χρειάζεται βέβαια εδώ και ενημέρωση του κόσμου άμεσα από διαδίκτυο και άλλα φόρα για την αναγκαιότητα πολλών φαρμάκων. Προσωπικά ο γιατρός δεν είναι Θεός και χρειάζεται και η ενημέρωση του απλού ανθρώπου.

    Να είσαι καλά!

     
  32. faros

    20 Απριλίου , 2010 at 08:54

    Μια βιαστική Καλημέρα … φεύγω σελίγα λεπτά για Κομοτηνή …

     
  33. Θεία Λένα

    23 Απριλίου , 2010 at 16:45

    Δεν είμαι υπέρ του δημοσίου νοσοκομείου, ούτε και κατα. Μπορεί να πάς ιδιωτικά και αντίστοιχα να καταλήξεις στα θυμαράκια. Ακριβώς το ίδιο μπορεί να γίνει και σε δημόσιο νοσοκομείο. Ακουσα ιστορία χθές για το σύζυγο γνωστής στη Κρήτη που πήγε σε δημ. Νοσοκομείο με εγκεφαλικό και επειδή ο τομογράφος ήταν χαλασμένος..καθυστέρησε..με ολέθριο αποτέλεσμα ..και ύστερα απο εγχείρηση και έμεινε με πάρεση των άκρων. Απο την άλλη ο γιός μου που έπεσε στο εξωτερικό,νοσηλεύτηκε σε δημόσιο νοσοκομείο και τον κάνανε καλά ώστε να ξαναπερπατήσει, τους αντίστοιχους (τραύμα στον 12 θωρακικό, 1 οσφυικό) τους βάζουν σε μία αναπηρική καρέκλα και ..έξω απο τη πόρτα, στην Ελλάδα. Χρωστάω τη ζωή μου στους γιατρούς του Ωνασείου που είναι ιδιωτικό και τη ζωή τω εγγονών μου στους γιατρούς του Νοσοκομείου Παίδων που είναι δημόσιο.
    Λεω λοιπόν ότι δεν είναι θέμα νοσοκομείου αλλά σωστής περίθαλψης, σωστής ιατρικής γνωμάτευσης και ήθους.

     
  34. αιδιοδοξη

    28 Απριλίου , 2010 at 09:40

    γεια σας!!
    διαβασα τα παραπανω σχολια και συμφωνω απολυτως οτι πρεπει να δινουμε ευκαιρια στα δημοσια νοσοκομεια και γιατρους…
    εγω εχω βρει εναν υπεροχο αγγειοχειρουργο που με εχει χειρουργησει στο δημοσιο νοσοκομειο και εχω μεινει παρα πολυ ευχαριστημενη με ολα… ολη αυτη η εμπειρια με εχει πεισει πως ακομα υπαρχουν τιμιοι γιατροι…
    τωρα ομως δυσκολευομαι εδω και μηνες να βρω εναν γυναικολογο ο οποιος δουλευει και στο δημοσιο μαιευτηριο, εχω απελπιστει…
    μηπως καποιος απο σασ μπορει να μου προτεινει εναν?

     
  35. ΜαμαΜινα

    5 Οκτωβρίου , 2010 at 13:08

    Ειμαι 5 μηνων εγκυος σε διδυμα κοριτσακια! Μετα απο πολυ ταλαιπωρια με εξωσωματικες… Τωρα ομως ολα πανε καλα και το εχω πιστεψει οτι επιτελους θα τα καταφερω. Θα ήθελα όμως να βρω ενα καλο μαιευτηρα στο Ελενα για νε γεννησω εκει και οχι στο Μητερα με τον γιατρο της εξωσωματικης μου που ειναι πανακριβος και πολυασχολος. Απ’οτι μου ειπε, μαλλον δεν θα ειναι καν διαθεσιμος στον τοκετο μου και σ’αυτη την περιπτωση, θα με ξεγεννησει καποιος συνεργατης του που δεν τον εχω γνωρισει καν!
    Καποιοι γιατροι που μου συστησαν δεν με αναλαμβανουν γιατι ειμαι σε προχωρημενη εγκυμοσύνη και θελουν να εχουν την ευθυνη απο την αρχη! Δηλαδη, δεν μπορω να αλλαξω γιατρο, τωρα πια;; Ειναι αργα;;;
    Καποια που ειχε παρομοια εμπειρια ή συμβουλή ή καλύτερα να μου συστησει καποιον γιατρο στο Έλενα, θα με βοηθουσε πολυ!!!

     

Αφήστε απάντηση στον/στην Νεφελόεσσα Ακύρωση απάντησης