RSS

Crisis , cucumbers , dildos and swollen eyelids … (= Κρίση , αγγούρια , δονητές και πρησμένα βλέφαρα)

14 Μαρ.

Τις παρακολουθούσα με την άκρη του ματιού μου , από ώρα …
Συγχρόνως αγωνιζόμουν να μην με πάρουνε χαμπάρι και σταματήσουν το μπλά-μπλα , αλλά να μην καταλάβει και ο φίλος , που με συνόδευε και μου κερνούσε τον καφέ σε κοσμικό Cafe της πλατείας και εδώ και μία ώρα , μου διηγιόταν τα πρόσφατα αισθηματικά του προβλήματα (… μάλιστα κύριοι και κυρίες … είμαι το «μεγάλο αυτί» για τους άρρενες φίλους μου , όσο απίθανο κι αν σας ακούγεται αυτό) .
Τις παρακολουθούσα , λοιπόν , όσο πιο προσεκτικά και διακριτικά γινόταν (όχι … για να ξέρετε τί τραβάω η φιλοπράγμων και πολυπράγμων βλόγερ , προκειμένου να έχετε ένα σπαρταριστό , φρέσκο-φρέσκο και ενδιαφέρον ποστ στις οθόνες σας … ) .
Γύρω στα 50+something και οι δύο . Οξυζεναρισμένο και στυλιζαρισμένο κοντό μαλλί βγαλμένο σε … ορθή επανάληψη και για τις δύο . Κομψές … αρκετά κομψές τέλος πάντων , αλλά με το … λάθος της εφαρμοστής μπλούζας κατάσαρκα (= φαίνονται τα … παχάκια της μέσης) . Επιμελώς και εξεζητημένα , διπλωμένες γάμπες και νευρικό κάπνισμα , η μια στα μούτρα της άλλης … (Ναι , ναι … κάπνισμα στην καφετέρια … Όχι έξω στα αερόθερμα μανιτάρια … Μέσα … μέσα στο … «ο ένας πάνω στον άλλον» … Τ’ ακούς Λοβέρδε μου ;… Όλοι (σχεδόν) καπνίζουν … Παντού (σχεδόν) … Τελικά αυτό το «Λοβέρδε μου» δεν μου αρέσει και τόσο … Καλύτερα έννοιωθα όταν γκρίνιαζα για το κάπνισμα με το «Μαριλίζα μου» … Άβυσσος η ψυχή μιας μεταμοντέρνας βλόγερ … Τές πα , που λένε και οι μορφωμένοι του Διαδικτύου … πλατειάζω και δεν είναι στις ευγενείς προθέσεις μου) …

– Τελικά , … υπάρχει κρίση …
– Τί κρίση ;
– Κρίση οικονομική … Συγκεντρώσου .
– Α …
– Λοιπόν , τί έλεγα ;… Α , ότι υπάρχει κρίση . Κάτι που δεν υπάρχει σαν προηγούμενο …
– Γιατί το λες αυτό ;
– Άκου : Μετά το «Τσοβόλα , δώστα όλα» , δεν είχαμε τον Σημίτη ;
– Για να το λες …
– Ε , … Πόσο έκαναν τα … αγγούρια επί Σημίτη ;
– Πού να θυμάμαι … Φθηνά , πάντως … Καμιά … 10ριά  δραχμές ;…
– Δυό δραχμές … άντε τρεις , αργότερα προς το τέλος του Σημίτη …
– Ναι , ε ;… πολύ φθηνά όντως .
– Λοιπόν … Ο κόσμος τότε , δεν είχε … (είχαμε) λεφτά , αλλά υπήρχε και φτήνια …
– Ναι … κάτι θυμάμαι …
– Τότε λοιπόν , αν είχες … σεξουαλικό πρόβλημα , τί έκανες ;
– Δεν είχα ποτέ σεξουαλικό πρόβλημα …
– Αν είχε πρόβλημα ο … δικός ντε … και … δεν ;
– Α , … ναι … τί ;
– Αγόραζες … δύο αγγούρια … φθηνά .
– Ναι … Και ;
– Τί «και» ;… Και το χρησιμοποιούσες σαν … δονητή …
– Σαν τί ;;;
– Σαν dildo βρε … Συγκεντρώσου .
– Α ναι … Μίλα Ελληνικά  , να σε καταλαβαίνω …
– Με το άλλο έκανες … μάσκα προσώπου … Ξέρεις φετούλες πάνω στα πρησμένα βλέφαρα . Με ένα τάλληρο , ήσουν σένια …
– Ωραίες εποχές …
– Ακολούθησαν και καλύτερες …
– Μπα ;… για λέγε …
– Να … επί Καραμανλή , τα αγγούρια ακρίβυναν … Ένα euro πήγαν … το ένα …
– Ε , ένα euro , φτηνά είναι …
– Ένα euro , βρε βλαμμένη , είναι 340 και κάτι δραχμές … φτηνά είναι ;
– Άουτςςςς … ναι … καλά λες .
– Ακρίβυναν λοιπόν τα αγγούρια , αλλά ο κόσμος είχε πολλά λεφτά πια και όταν έχεις πολλά λεφτά , τί τα χρειάζεσαι τα αγγούρια ;
– Γιατί το λες αυτό ;
– Γιατί δεν τα χρειάζεσαι πια , παρά μόνο για σαλάτα … Για το … «πρόβλημα», πήραμε … dildo …Και για τα πρησμένα βλέφαρα ειδική lotion , γαλλική … Garnier … δεν θυμάμαι και καλά …
– Ναι , ναι … γαλλική … Εγώ το θυμάμαι καλά αυτό … Αλλά όχι Garnier … της L’ OREAL ήταν …
– Και το dildo , καλής ποιότητας … από τα ακριβά , όχι σαν τα Κινέζικα που εκρήγνυνται κατά την δεύτερη χρήση …
– Ναι …
– Τώρα με τον Γιώργο , τί γίνεται ;
– Με τον Γιώργο ;… Ούτε που να με φτύσει .
– Όχι με τον δικό σου τον Γιώργο βρε … Συγκεντρώσου … Με τον πρωθυπουργό , λέω …
– Ε , τί ;
– Τί γίνεται με τα αγγούρια επί Γιώργου ;
– Τί ;;;
– Ακρίβυναν κι άλλο … Δύο euro πήγαν … και τρία , κάτι μεγάλα …
– Ναι … μη σου πω πως τα Χριστούγεννα , είδα και κάτι κρητικά θερμοκηπίου , ένα πεντάευρω το ένα …
– Κι όχι μόνο ακρίβυναν , αλλά ο κόσμος πια δεν έχει (έχουμε) και λεφτά …
– Ναι … δεν έχουμε πια …
– Οπότε ;…
– Οπότε ;…
– Οπότε αντίο dildos … Αντίο lotion γαλλικές …
– Αχ …..
– Τώρα πια , παίρνεις ένα αγγούρι (κι εκείνο … αν) και το τρως για σαλάτα … Ξανά … «πρόβλημα» … Ξανά πρησμένα βλέφαρα …
– Ναι … ξανά … Μήπως ;… Αν … πριν το κόψεις για σαλάτα ;….
– Τρελλή είσαι ; Ούτε να το σκέφτεσαι … Το διανοείσαι ;…
– Για τα … πρησμένα βλέφαρα λέω … όχι για το «πρόβλημα» …
– Ούτε … Μαραίνονται πάνω στα μάτια . Μαραμένα αγγούρια θα φας ;
– Αχ …
– Αχ … Τελικά , … υπάρχει κρίση …
– Μεγάλη … Σαν τα κρητικά του θερμοκηπίου …

Τότε ήταν που … αγνοώντας τον κακόμοιρο ερωτευμένο και κερατωμένο απ ‘ο,τι είχα μισοκαταλάβει απ’ την διήγηση του , φίλο μου , γύρισα τελείως προς το μέρος τους και τις κοίταξα στα μάτια …
Όμορφα , το πάλαι ποτέ μάτια … Μάτια με μαύρους κύκλους κάτω , με ελαφρά πρηξίματα ολόγυρα και … με μια μικρή , ανεπαίσθητη θλίψη …


 
 
 

Ετικέτες: , , , , , , , , ,

50 responses to “Crisis , cucumbers , dildos and swollen eyelids … (= Κρίση , αγγούρια , δονητές και πρησμένα βλέφαρα)

  1. Espectador

    Μαρτίου 14 , 2011 at 08:14

    Πιο τραγικά δεν θα μπορούσε να περιγραφεί το….μέγεθος και κυρίως η ποιότητα της κρίσης. Καημένες γυναίκες και καημένοι άντρες για τον τρόπο που μπαίνετε στις αφηγήσεις τους(των γυναικων)…ζαρωμένοι και ανήμποροι. Ούτε ως υποκατάστατα..αγγουριών πια…..

     
    • silia

      Μαρτίου 16 , 2011 at 00:12

      @ Espectador
      Αν και … υποφώσκει μέσα μου η υποψία ότι … ειρωνεύεσαι , εν τούτοις έχω να πω , ότι παρ’ όλη μου την προσπάθεια της εισαγωγής να δημιουργήσω την εντύπωση μιας χιουμοριστικής συνέχειας , ο διάλογος που ακολουθεί , είναι όντως τραγικός … Υπάρχουν μέσα του πολλές θλιβερές εικόνες … Θλιβερότερες από την οικονομική ανέχεια των ημερών μας ….
      Νομίζω …
      Ακόμα θέλω να πω πως ακόμα και το χιούμορ , όταν σου αφήνει μια επίγευση τραγικότητας , είναι ανατριχιαστικό .
      Νομίζω … (πάλι)

       
  2. glaykidarling

    Μαρτίου 14 , 2011 at 11:56

    όταν η κρίση είναι βαθύτατα πολιτισμική….

     
    • silia

      Μαρτίου 16 , 2011 at 00:13

      @ glaykidarling
      … τί να σου κάνουν και τα … αγγούρια ;…

       
  3. An-Lu

    Μαρτίου 14 , 2011 at 12:21

    Προβληματα που εχουν και οι desperate housewives…

     
    • silia

      Μαρτίου 16 , 2011 at 00:21

      @ An-Lu
      Χμμμμ …
      Τα χρόνια που περνούν …
      Οι σύντροφοι που … «δεν» …
      Η δραχμούλα που ήταν καλύτερη …
      Οι κινέζικοι δονητές που πλημύρισαν την αγορά…
      Αχχχχχχ!

       
  4. newagemama

    Μαρτίου 14 , 2011 at 12:26

    Δεν ξέρω αν κάποιοι τη βρίσκουν αστεία, εμένα η φάση μου φάνηκε θλιβερή, βαθιά θλιβερή…

    Anyway, καλή εβδομάδα!
    http://newagemama.com

     
    • silia

      Μαρτίου 16 , 2011 at 00:25

      @ newagemama
      Θαρρώ πως αστεία , δεν την βρήκαν και πολλοί … Ίσως και κανείς μέχρι τώρα .
      Καθώς το έγραφα , σκεφτόμουν : «Τουλάχιστον , θα ακουστεί σαν αστείο η ψιλοάγνοια και η αφέλεια της β’ … Κι όμως τελικά η πιο μεγάλη θλίψη (για μένα τουλάχιστον) βγαίνει από την αφέλεια της αυτή καθ’ αυτή …
      Καλή εβδομάδα σε όλους μας .

       
  5. Lilith

    Μαρτίου 14 , 2011 at 13:08

    Το πρώτο σχόλιο τα είπε όλα, νομίζω.
    Δεν είναι το αγγούρι το πρόβλημα.
    Το πρόβλημα είναι ότι αναφέρεται τόσο εκτεταμένα σε μια συζήτηση για το σεξ. Δεν θα έπρεπε να είναι αυτό ο πρωταγωνιστής.

    Φιλιά!

     
    • silia

      Μαρτίου 16 , 2011 at 00:28

      @ Lilith
      Στο θέατρο του παραλόγου της σύγχρονης ζωής , Lilith μου , να μην απορείς γιατί ανεβαίνουν φάτσα – κάρτα , σαν πρώτα ονόματα στην «μαρκίζα» … οι δευτεράντζες …
      Πολλά φιλιά .

       
  6. faros

    Μαρτίου 14 , 2011 at 21:03

    Άντε να σχολιάσεις, τώρα …
    Καϋμένες γυναίκες …
    Που μου θέλετε και … ισότητα !!!!!!!!!!!!!
    Με τι ρε κορίτσια ;;;;;;;;;;;;;
    Ισότητα με … τ΄αγγούρια και τις … μπανάνες ;;;;;;;;;;;;;;

    Και, πάω στοίχημα, οι εν λόγω «κυρίες» που είχαν αυτήν την πολύ … υψηλού επιπέδου συζήτηση, ήταν αυτό που λέμε: «του καλού κόσμου» , έ ;;;

    Γιατί, οι άλλες … οι απλές γυναίκες … οι βιοπαλαίστριες, έχουν τους άντρες τους, έχουν τον έρωτά τους, την Αγάπη τους και δεν ψάχνουν … υποκατάστατα του χειρίστου είδους !

    Άποψή μου: Σεξ χωρίς Αγάπη = σκορδαλιά χωρίς σκόρδο !

    Ουφ, μ΄έκανες πάλι να βγάλω τ΄απωθυμένα μου !

    Γεια χαρά ! 😀

     
    • silia

      Μαρτίου 16 , 2011 at 00:46

      @ faros
      Αχ βρε Φάρε … ΑΧ ΒΡΕ ΦΑΡΕ !!!
      Τί να σου πω ;… Να σου πω δεκάδες ιστορίες βιοπαλαιστριών , που καμιά Αγάπη από κανέναν άντρα δεν έχουν …
      Δεν θα σου πω όμως … Τζάμπα θα σου τις πω …
      Τζάμπα θα χαλαστούμε , αν αρχίσουμε να συζητάμε για τα υποκατάστατα χειρίστου είδους και ποια είναι αυτά …
      Άστο …
      Ξέχνα το …
      Γειά και σε σένα .

       
  7. ακροβατιστής

    Μαρτίου 14 , 2011 at 22:52

    Διαβάζοντας αυτή την ιστορία είχα ταυτόχρονα δύο συναισθήματα.Θυμό και λύπη.Από την άλλη, αν ετσι είναι φτιαγμένη η ζωή τους…με κυρίαρχο ενδιαφέρον τα…αγγούρια κάθε είδους, είναι αναμενόμενο εκεί να δουν και τις επιπτώσεις της κρίσης.Εκαστος στο είδος του.
    Να μου επιτρέψεις ένα σχόλιο στον φίλο Φάρο:
    Ουτε για πλάκα όλες οι γυναίκες σ’ένα τσουβάλι σύντροφε!Δεν δείχνει διαλεκτικό τρόπο σκέψης…:D
    Από πότε όλες οι βιοπαλέστριες έχουν τον έρωτά τους,την Αγάπη τους?Να μου πείς οτι δεν έχουν χρόνο ούτε για τσίσα τους (πόσο μάλλον για υποκατάστατα) να το καταλάβω…
    Φιλιά πολλά και στους δυό σας

     
    • silia

      Μαρτίου 17 , 2011 at 03:12

      @ ακροβατιστής
      Σωστά συναισθήματα … Θυμός και λύπη…
      Τελικά ο κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται την ζωή και τα «γυρίσματά» της , ανάλογα με τον Νου και την Παιδεία (καλλιέργεια) που κουβαλάει μέσα του (για το πως αντιλαμβάνεται ο καθένας την κρίση , λέω) .
      Να έχεις μια όμορφη ημέρα …
      Την εκτίμηση μου .

       
  8. faros

    Μαρτίου 15 , 2011 at 09:38

    Ωωωωωω, παρεξήγησις !
    Για τις δυο «κυρίες» του άρθρου έκανα το σχόλιο …
    Όχι για όλες !!!

    Καλημέρα σας !

    υ.γ. για τις εργάτριες ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΟΛΕΣ !

     
  9. DaisyCrazy

    Μαρτίου 15 , 2011 at 16:23

    Μα βρε Σίλια μου πως κατάφερε αυτή η αθεόφοβη και συνδύασε τα αγγούρια, την κρίση, τους δονητές και πρησμένα βλέφαρα;! 😆
    Μπράβο της! Και μπράβο και στην άλλη που κατάφερε να παρακολουθήσει τι της έλεγε 🙂
    Όσο για σένα που κατέγραψες όλη την πιπεράτη κουβεντούλα σαν βοηθούσες το φίλο σου δέκα μπράβο! Και αυτόν κράτησες ευχαριστημένο και εμάς… φτάνει να μη διαβάζει ο φίλος το μπλογκ σου βέβαια 😉
    Φιλιά και να πηγαίνεις πιο συχνά για καφέ!

     
    • silia

      Μαρτίου 17 , 2011 at 03:06

      @ DaisyCrazy
      Η απάντηση στην ερώτηση σου καλή μου Daisy , είναι πως το επίπεδο της καλλιέργειας μας είναι ακόμα πολύ πολύ κάτω , στον τόπο μας …
      Μας λείπει πολλή Παιδεία ακόμα , για να μπορούμε να κάνουμε σοβαρές συζητήσεις και να έχουμε ουσιαστικούς και σοβαρούς προβληματισμούς .
      Η μεγάλη «θλίψη» σ΄αυτήν την ανάρτηση , είναι η … άλλη … αυτή η χωρίς πολλές γνώσεις σαν την πρώτη την πολύξερη … αυτή που προσπαθεί να θυμηθεί … που προσπαθεί να μάθει από την ηλίθια δασκάλα – φίλη της …
      Και … όχι , ο φίλος μου , δεν ασχολείται με το διαδίκτυο …
      Φιλιά κι από εμένα και πολλή -πολλή αγάπη ,και … ναι … πρέπει να βγαίνω συχνότερα … Το έχω παρακάνει τώρα τελευταία με την κλεισούρα μέσα και με τις καταθλίψεις μου …

       
      • DaisyCrazy

        Μαρτίου 17 , 2011 at 17:46

        να σου πω κάτι; θα στο πω.
        όταν είμαι σπίτι για πολλές μέρες πρόσεξα ότι κι εγώ παθαίνω μια ψιλοκατάθλιψη. όταν όμως βγω όλα μια χαρά.. αλλά ανυπομονώ να γυρίσω σπίτι από μια φάση και μετά όπου κι αν πάω, όπως κι αν περνώ.
        διαστροφή; 🙂

         
      • silia

        Μαρτίου 18 , 2011 at 01:32

        @ DaisyCrazy
        Καθόλου διαστροφή . Ανθρώπινο και πολύ διαδεδομένο στους καιρούς μας .
        Στην κατάθλιψη το … σπίτι μας , γίνεται το καταφύγιο μας και συνάμα ο «βρόχος» γύρω απ’ τον λαιμό μας …
        Αντιφατικό .
        Καταπολέμησε το .

         
  10. mr e.

    Μαρτίου 15 , 2011 at 17:40

    Με κυρίευσε μια θλίψη… Μια αφύσικη (?) θλίψη, αφού με αφορμή μια… αστεία (?) ιστορία κανονικά θάπρεπε να ξεραθώ στα γέλια… Οχι ! Δύσκολα βγαίνει γέλιο σήμερα…
    _______
    Βλέπεις και οι… μελιτζάνες είναι ακριβότερες από τ΄αγγούρια. Οπότε στο τέλος, μας βλέπω, να τρώμε τους δονητές μας…(γυναίκες και άνδρες….)
    _______
    Φιλιά

     
    • silia

      Μαρτίου 16 , 2011 at 00:50

      @ mr e
      Και στο απώτερο μέλλον , όλο και κάποιος … «αντιπρόεδρος» θα μας το χτυπήσει στα μούτρα το … «Μαζί τους φάγαμε»(τους δονητές μας … )
      Το ξέρω ότι δεν μπορείς να γελάσεις …
      Κι εγώ «μάτωσα» μέχρι να το «καταθέσω» στο πληκτρολόγιο …
      Η ιστορία καλέ μου , ΔΕΝ είναι αληθινή (πέρα από το ότι κάποιοι άρρενες – αλλά και θήλεις – φίλοι μου , μου καταθέτουν τα σώψυχα τους) …
      Θα μπορούσε όμως και να ήταν …
      Ε , mr e ;.. Δεν θα μπορούσε ;

      Την αγάπη μου .

       
  11. erimos

    Μαρτίου 15 , 2011 at 23:00

    «και… με μια μικρή,ανεπαίσθητη θλίψη»…
    —————-
    Θλιβερό… και συνάμα τραγικό, τα υπόλοιπα τα λέει η newagemama.
    Καλό ξημέρωμα και…χαμογέλα.

     
    • silia

      Μαρτίου 16 , 2011 at 00:59

      @ erimos
      Θα το προσπαθήσω (το χαμόγελο) …
      Καλό μας ξημέρωμα .

       
  12. Velvet

    Μαρτίου 15 , 2011 at 23:11

    Τρια πράγματα αποδεικνύονται απο την αφηγηματική ιστορία
    Η κυριαρχία της γυναίκας στην κουζίνα
    Η υποστήριξη της οικοκυρικής οικονομίας
    Κι ο ύπνος του δικαίου του κάθε ανδρός/συζυγου

     
    • silia

      Μαρτίου 16 , 2011 at 00:48

      @ Velvet
      Την …δημιουργία «πράσινης ανάπτυξης» εν μέσω κρίσης , ξέχασες να αναφέρεις .
      (πράσινα δεν είναι τα … αγγούρια; )

      Φιλί .

       
  13. faros

    Μαρτίου 16 , 2011 at 13:47

    Όσες ιστορίες κι αν πεις για τις Εργάτριες, σίλια μας, την ΑΛΗΘΕΙΑ δεν μπορείς να την αποκρύψεις !
    Αγγούρια και … δονητές, ΜΟΝΟ «κυρίες του καλού κόσμου» αγοράζουν !
    Και «αυτές» έχοντας λύσει τα άλλα τους προβλήματα, τους απασχολεί ΜΟΝΟ το σεξ !

    Ε, δεν θα τα ισοπεδώσουμε ΚΑΙ όλα !!!

    Καλημερούδια !

     
    • silia

      Μαρτίου 17 , 2011 at 02:53

      @ faros
      Δεν ξέρω τί εννοείς εσύ όταν λες «καλός κόσμος» , αλλά όταν εγώ λέω «καλός κόσμος» , εννοώ ανθρώπους καλλιεργημένους , άσχετα με την οικονομική τους κατάσταση , άσχετα με την πολιτική τους θέση, άσχετα με το επάγγελμα και την κουλτούρα τους και άσχετα με την ενασχόληση τους με το σεξ . Άνθρωποι, έξυπνοι που δεν χρησιμοποιούν την μόρφωση και την νόηση τους για να μειώσουν ή να βλάψουν τους άλλους , που δεν προκαλούν και προσπαθούν ενσυνείδητα να μην κάνουν κακό στους ανθρώπους . Άνθρωποι που παλεύουν για την πρόώθηση της γνώσης , που προσπαθούν να αυτοβελτιώνονται και να βελτιώνουν την ζωή των άλλων … Άνθρωποι έντιμοι και ειλικρινείς , που δεν κομπάζουν και δεν αυτοδιαφημίζονται , αλλά και δεν μεμψιμοιρούν , ούτε θεωρούν apriori τον εαυτό τους πάντα σαν θύμα κάποιου Συστήματος … Άνθρωποι με δύναμη και γενναιότητα ψυχής . Άνθρωποι με χιούμορ χωρίς όμως να χλευάζουν ανθρώπους ή καταστάσεις . Άνθρωποι σεμνοί και όχι σεμνότυφοι .
      Αυτός (για μένα) είναι ο καλός κόσμος , και είμαι περήφανη , που υπάρχουν κάποιοι που θεωρούν ότι ανήκω σ΄αυτόν .
      Όμως , επειδή καταλαβαίνω τί εννοείς εσύ όταν λες «…αυτό που λέμε: “του καλού κόσμου” , θα ήθελα να σε ρωτήσω εμένα πού με κατατάσσεις ;… Σε ποιόν κόσμο ;
      Εμένα που :
      Έχω οικονομική άνεση …
      Ζω σε μονοκατοικία …
      Έχω 2 βαριά (2λιτρα) αυτοκίνητα .
      Απασχολώ δυο κηπουρούς και δυο οικιακές βοηθούς …
      Εμένα που :
      Δούλευα σκληρά μέχρι τα 61 μου με 10-12 ξενύχτια το μήνα … και τα τελευταία 3 χρόνια κρατώντας μπαστούνι λόγω κάποιας αναπηρίας …
      Δούλεψα εθελοντικά για 6 χρόνια κάνοντας καθημερινή (δουλειά 24ωρη επί 365 ημέρες τον χρόνο) εφημερία αμισθί .
      Δεν πήρα ούτε μια μέρα άδεια τοκετού και μόνο 10 ημέρες άδεια λοχείας (εθελοντικά … δεν μου το επέβαλλε κανείς) .
      Δεν πήρα ποτέ «μαύρο χρήμα» (= φακελάκι)
      Σπούδασα δυο παιδιά και τους έστειλα στον Ελληνικό Στρατό όπου υπηρέτησαν όχι σε γραφεία ή δίπλα στην μαμά και τον μπαμπά , αλλά πάνω στο τριεθνές του Έβρου …
      Εμένα που … αφορίσθηκα από τον τοπικό Ιεράρχη (μάλιστα … είμαι μια αφορισμένη από το 1996) όχι για θρησκευτικές πεποιθήσεις , αλλά γιατί δεν δέχτηκα να απορρίψω και να απαρνηθώ κάποιες δημοκρατικές διαδικασίες)
      Εμένα που :
      Η μία γιαγιά μου , η μάνα της μάνας μου ήταν Ρωσίδα αριστοκράτισσα (ο αδελφός της αξιωματικός της προσωπικής φρουράς του Τσάρου Νικόλαου του Β’) και θύμα εγκλήματος ερωτικού πάθους-εκδίκησης στα 33 της… (όχι δεν έχω ούτε Alzheimer , ούτε παραλήρημα , ούτε ονειροφαντασιώσεις , αλλά πληγώθηκα και θέλω κάπου να τα πω)
      και η άλλη γιαγιά μου , η μάνα του πατέρα μου , ήταν Ουκρανή επαγγελματίας πόρνη («εργάτρια» στα πορνεία της Οδησσού) …
      Εμένα που :
      Ερωτεύθηκα στη ζωή μου παράφορα και με ερωτεύθηκαν επίσης …
      που :
      Λατρεύω το σεξ …
      και …. που :
      … έχω αγοράσει στο παρελθόν και δονητή …
      .
      .
      Εμπρός λοιπόν , σε ποιόν κόσμο (κατα την δική σου έννοια) , με κατατάσσεις ;
      —————————————
      Και κάτι άλλο :
      Ο μόνος Θεός που πιστεύω και λατρεύω , είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ και οι ιστορίες μου σκοπό έχουν να την αναδείξουν και όχι να την αποκρύψουν
      και
      Ο μόνος Δαίμονας που μισώ και μάχομαι μέχρι τώρα ακόμα και στα γεράματα μου , είναι η ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ των πάντων και μάλιστα προς τα κάτω …
      ===============================
      Με πίκρανες φίλε μου πολύ .
      Με πλήγωσες …
      Χωρίς λόγο … Για ένα τσιτάτο … για κάποια εμμονή… για κάποια παλαιολιθική θεωρία …

       
  14. faros

    Μαρτίου 17 , 2011 at 08:29

    Πω πω …
    Που τα ΄κρυβες, καλέ, όλα αυτά ;
    Μέσα σου ;
    Ευτυχώς που βγήκαν … έξω σου !

    Απαντώ:
    1. Ποιος μίλησε για σένα ;
    2. Γιατί, ντε και καλά, πρέπει ΕΣΕΝΑ να σε κατατάξω κάπου ;
    3. Φαίνεται από τα σχόλια μου τι ακριβώς εννοώ με το «κυρίες του καλού κόσμου» … να το ξαναπώ πιο απλά: Αυτές που το χρήμα τις έχει χαλάσει … τις έχει κάνει να σκέφτονται μόνο τον εαυτούλη τους … αυτές που αν δουν στο δρόμο ένα ζητιάνο, θα κοιτάξουν με απορία και έκπληξη «τι είναι αυτό;» … αυτές που θεωρούν ότι ό κόσμος φτιάχτηκε γι αυτές … αυτές που (μαζί με «αυτούς») έχουν καταστρέψει κάθε Μεγάλο Αίσθημα, έχουν καταστρέψει τον κόσμο … που νομίζουν (ή μάλλον πιστεύουν) ότι επειδή έχουν το χρήμα μπορούν να τα «αγοράζουν» όλα, τις ανθρώπινες σχέσεις, την αγάπη και την πίστη, την ανατροφή των παιδιών τους, την σχέση τους με τον άντρα τους ή με διάφορους άντρες σαν να μην συμβαίνει τίποτα.
    4. Τέτοιες «κυρίες», θεώρησα τις κυρίες της ιστορίας του ποστ, αυτό σχολιάσα – τι να σχολίαζα, τα … αγγούρια ;;;;
    Μάλιστα με ισχυρή δόση χιούμορ, ειλικρινά δεν κατάλαβα γιατί αρτσώθηκες !
    5. Είναι δυνατό να βάλω σ΄αυτή την κατηγορία τις εργάτριες ;
    6. Δεν ξέρω αν σου φανεί παράξενο ή τι άλλο, αλλά ΕΣΕΝΑ στις ΕΡΓΑΤΡΙΕΣ σε κατατάσσω, ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ !
    7. Έχεις δίκιο (και πολύ μάλιστα) για τις εμμονές …
    Ναι, έχω εμμονές. Νόμιζα ότι το είχες καταλάβει αυτό, από καιρό και το συγχωρούσες …
    Δεν μπορώ να βάλω (σε καμία περίπτωση) στην ίδια θέση της καρδιάς μου τις Εργάτριες και τις «κυρίες του καλού κόσμου» !
    8. Περιγράφεις της Κυρίες του Καλού Κόσμου, ΚΑΙ ΟΧΙ, τις «κυρίες του καλού κόσμου» …
    Που φυσικά κι αυτές δεν τις δικαιολογώ σε καμία περίπτωση να … αγοράζουν δονητές – μπορώ να έχω αυτήν την άποψη, δεν μπορώ ;
    Αν δεν μπορώ: Σ Υ Γ Ν Ω Μ Η !
    9. Σχολιάζω το ποστ (ΚΑΙ ΤΩΡΑ), τίποτα το προσωικό – μην με βάζεις σε τέτοια λούκια … please …

    Θερμή Καλημέρα !

     
    • silia

      Μαρτίου 18 , 2011 at 00:33

      @ faros
      1) Όσες ιστορίες κι αν πεις για τις Εργάτριες, σίλια μας, την ΑΛΗΘΕΙΑ δεν μπορείς να την αποκρύψεις !
      (= με πρόσβαλες)

      2) Ε, δεν θα τα ισοπεδώσουμε ΚΑΙ όλα !!!
      (=με πρόσβαλες)

      Να γιατί αρτσώθηκα .
      Το να σε προσβάλλουν μέσα στο «σπιτικό» σου , δεν είναι και ό,τι το καλύτερο .
      Πιστεύω ότι δεν ήταν στις προθέσεις σου να με προσβάλλεις , ούτε ότι το έκανες επίτηδες .
      Όμως αυτό , δεν αναιρεί το ότι ένοιωσα προσβεβλημένη .
      Δεν θα ένοιωθα προσβολή και δεν θα ασχολιόμουν καθόλου , αν ήσουν κάποιος ανώνυμος περαστικός , από εδώ μέσα . Αλλά «γνωριζόμαστε» , μέσα από αυτόν τον χώρο που εντάξει , δεν είναι η ίδια η ζωή , αλλά είναι μια καλή απομίμηση της … εδώ και 3 ή 4 (δεν θυμάμαι καλά) χρόνια , πράγμα που ΔΕΝ σου επιτρέπει να με προσβάλλεις και μάλιστα μέσα στην «έδρα» μου . Μπορείς αν είμαι λάθος και σε κάτι σε προσβάλλω εγώ , να επιχειρήσεις να με προσβάλλεις στο δικό σου σπιτικό , ή κάπου «έξω» , αλλά εδώ μέσα όχι .
      Και κάτι ακόμα :
      Δεν επιθυμώ με τίποτα την συνέχιση αυτού του διαλόγου . Το να εξηγώ γιατί κάτι με πλήγωσε , με πληγώνει περισσότερο .
      Ας μείνει εδώ .
      Κι ας πάμε παρακάτω .

       
  15. πρεσβύωψ

    Μαρτίου 17 , 2011 at 19:38

    Υποκλίνομαι κυρία μου στην απάντησή σας της 17/3 0253 στο φίλο και αξιόλογο καθ΄’ όλα Φάρο. Τίποτε άλλο.

     
    • silia

      Μαρτίου 18 , 2011 at 00:37

      @ πρεσβύωψ
      Ευχαριστώ φίλε μου .
      Υποθέτω (από το «υποκλίνομαι») , ότι σου άρεσε .
      Το «τίποτε άλλο» , εμένα μου άρεσε πολύ . Δεν μου αρέσουν τέτοιες συζητήσεις … Η λιτότητα λοιπόν του λόγου σου , με κάνει να σε … ευχαριστώ .

       
  16. faros

    Μαρτίου 17 , 2011 at 21:05

    Πρεσβύωψ: γλιαμ … γλιαμ … γλιαμ … 😀 😀 😀
    (τίποτα άλλο) 😆

     
  17. πρεσβύωψ

    Μαρτίου 17 , 2011 at 21:49

    Φάρε ευχαριστώ πολύ.

     
  18. faros

    Μαρτίου 18 , 2011 at 10:22

    Μα κι εγώ λόγω αυτής της πολύχρονης γνωριμίας, πιστεύω ότι μπορώ να λέω ΕΛΕΥΘΕΡΑ τη γνώμη μου …
    Το να μου αποδίδεις τέτοιες προθέσεις (να σε προσβάλλω), στο κάτω κάτω όλα μου τα σχόλια έχουν μεγάλη ή μικρή δόση χιούμορ που περίμενα να το δεις έτσι, τουλάχιστον με αδικείς !
    Και γιατί ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΣΕ ΣΕΝΑ, και ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ, και ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ !
    ΣΕ ΕΧΤΙΜΑΩ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ …
    ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ …

    υ.γ. πρεσβύωψ, άστο, δεν «περνάει» το χιούμορ …

    Εντάξει τι να κάνω, Πολύ Θερμή Καλημέρα, και να με συμπαθάς !

     
    • silia

      Μαρτίου 20 , 2011 at 23:51

      @ faros
      «Μα κι εγώ λόγω αυτής της πολύχρονης γνωριμίας, πιστεύω ότι μπορώ να λέω ΕΛΕΥΘΕΡΑ τη γνώμη μου …»
      —————————————
      Ελεύθερα , μπορείς να την λες .
      Κι εγώ όμως ελεύθερα μπορώ να σου λέω … τι με προσβάλλει .
      Έχουμε τα ίδια δικαιώματα στην Ελευθερία .
      Ας τελειώσουμε επιτέλους με το θέμα αυτό .
      Καλό σου βράδυ .

       
  19. Velvet

    Μαρτίου 18 , 2011 at 13:32

    Θα μου επιτρέψεις να παρεμβω στην συζήτηση για λίγο Σιλια
    μια κι επισκέπτομαι αυτό το σπίτι
    Πιστεύω ότι ο Φάρος δεν σε πρόσβαλε με ότι έγραψε
    Εμένα το σχόλιο του αυτήν την εντύπωση μου έδωσε
    Τώρα τι να είχε στο πίσω μέρος του κεφαλιού, δεν ξέρω
    Ίσως ήθελε μόνο να σε ‘’πειράξει’’ με το θάρρος της ‘’γνωριμίας’’ σας

    Όσο για τον ορισμό της φράσης ‘’κυρίες του καλού κόσμου’’
    Συνήθως δεν εννοούμε ούτε τους ‘’καλούς’’ ούτε τους ‘’καλλιεργημένους’’
    Αλλά τους ‘’δήθεν’’ τους υποκριτές και σεμνότυφους

    Κι αν θες την γνώμη μου
    Εγώ δεν σε συγκαταλεγώ στις κυρίες του ‘’καλού’’ (του δικού σου)
    ούτε του ‘’καλού’’ του δικού μου
    Χωρίς να σε γνωρίζω βέβαια και μόνο από τα γραφόμενα σου εδώ
    Πιστεύω ότι είσαι μια γυναίκα, γενναία, έντιμη και ειλικρινής
    Και λαμβάνω πολλά από την γραφή σου
    Την καλημερα μου

     
    • silia

      Μαρτίου 20 , 2011 at 23:53

      @ Velvet
      «Βελούδινε» φίλε μου , Αν και δεν επιθυμώ την συνέχιση της κουβέντας , εντούτοις θεωρώ πως θα ήταν αγένεια να μην σου απαντήσω :
      Εκτός από κάποιες κλασσικές αξίες , η έλλειψη των οποίων αποτελεί προσβολή , το θέμα «Προσβάλλομαι» είναι και λίγο υποκειμενικό , και εξαρτάται από τον χαρακτήρα μας , τα βιώματα μας , τους αγώνες μας , το ήθος μας , και εν πολλοίς με το παρελθόν μας … Για μένα το να μου λένε ότι προσπαθώ να κρύψω την Αλήθεια , ή ότι τα ισοπεδώνω όλα , … είναι προσβολή .
      Και … όχι . Ο φίλος μου ο Φάρος , (που ειρήσθω εν παρόδω , με τίποτα δεν θα πάψει να είναι φίλος μου …. Να μου το θυμηθείς αυτό) , δεν είχε πρόθεση να με βλάψει . Το είπα αυτό , θαρρώ παραπάνω και δεν χρειάζεται να το επαναλαμβάνουμε .
      Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια .
      Χαίρομαι πολύ όταν με επαινούν με μόνο στοιχείο «επαφής» και γνώσης , την γραφή μου . Σημαίνει ότι … πιστεύουν αυτά που γράφω .
      Η ΑΛΗΘΕΙΑ «βελούδινη» ψυχή μου , είναι ο μεγάλος μου ΈΡΩΤΑΣ .
      Σ’ ευχαριστώ ακόμα που νοιάζεσαι .
      Καλό σου βράδυ .

       
  20. faros

    Μαρτίου 18 , 2011 at 18:48

    Velvet: Σε διαβεβαιώνω ότι έτσι είναι, σωστά το πιστεύεις αυτό για την Σίλια.

     
  21. erimos

    Μαρτίου 18 , 2011 at 21:15

    Αν μπορεί να βοηθήσει, αφιερωμένο. (αν βέβαια καταφέρω να περάσει το λινκ):

    embedded
    Την καλησπέρα μου, και χαμογέλα.

     
    • silia

      Μαρτίου 20 , 2011 at 23:54

      @ erimos
      Είναι δυνατόν έρημε φίλε μου να μην μπορεί να βοηθήσει σε … οτιδήποτε , μια τέτοια ομορφιά ;
      Σου είπα ποτέ , ότι κάποτε , πριν πολλά πολλά χρόνια ερωτεύθηκα τον Χατζιδάκι ;…. Και ότι …με ερωτεύθηκε κι αυτός ;
      Εδώ : https://silia.wordpress.com/2009/03/16
      Και έννοια σου … Χαμογελώ όταν ψυχανεμίζομαι αγάπη και ενδιαφέρον από τους ανθρώπους .
      Αλλά , γιατί λες πως δεν τα καταφέρνεις …. Εγώ βλέπω ήδη και ακούω αυτήν την όμορφη μουσική .
      Φιλί

       
  22. erimos

    Μαρτίου 18 , 2011 at 21:16

    Ξέχνα το, δεν τα καταφέρνω….

     
  23. faros

    Μαρτίου 19 , 2011 at 13:52

    Γεια χαρά και ένα Πολύ Καλό Σαββατοκύριακο !

     
    • silia

      Μαρτίου 20 , 2011 at 23:54

      @ faros
      Γεια χαρά και σε σένα . Το Σαββατοκύριακο μου ήταν απλά … μέτριο … Μάλλον δεν μου ευχήθηκες με όλη σου την καρδιά .
      Έλα βρε … Σε πειράζω .

       
  24. ακροβατιστής

    Μαρτίου 19 , 2011 at 21:26

    Να τολμήσω να πω κάτι κι ελπίζω να μην παρεξηγηθώ…Οι άνθρωποι που «τα χώνουν» έτσι ο ένας στον άλλον το κάνουν γιατί αγαπιούνται πολύ και κατά βάθος θα θελαν οι απόψεις τους να ταυτίζονται…Το παθαίνω συχνά με τους φίλους καρδιάς…Πλακώματα…Η άνεση που έχουμε μας κάνει μερικές φορές να το παρακάνουμε…
    Σας εκτιμώ βαθύτατα και τους δυο και ζορίστηκα αληθεια!
    Αννα Σίλια@
    Χαμογέλα σε παρακαλώ!
    Φάρε@
    Χάρηκα που είδα το σχόλιο σου στ ις Μαρτίου 19 , 2011 στις 13:52

     
    • silia

      Μαρτίου 20 , 2011 at 23:56

      @ ακροβατιστής
      Και βέβαια τον αγαπώ τον φίλο μου και το ίδιο πιστεύω για εκείνον , και δεν είναι μεγάλη κουβέντα αυτό που λέω . Άλλωστε , είχα την τύχη , να τον γνωρίσω «δια ζώσης» , πράγμα που έβαλε υπογραφή και σφραγίδα στην διαδικτυακή καλή εντύπωση που έφτιαξα γι αυτόν .
      Ας το ξεχάσουμε …
      Όμως γλυκιά μου φίλη («κοριτσάκι» δεν είσαι ; … μην λέω και άλλα αντί άλλων … αν κάνω λάθος , διόρθωσε με) , δεν μπορώ να χαμογελάω όταν προσβάλλομαι … Ακόμη κι αν με δεις ποτέ να το κάνω να ξέρεις ότι το άτομο με το οποίο συνδιαλέγομαι μου είναι παγερά αδιάφορο …
      Ας το ξεχάσουμε … Μόνον έτσι θα μπορέσω να ξαναχαμογελάσω .
      Σ’ ευχαριστώ πολύ για το νοιάξιμο . Είναι πραγματικά συγκινητικό .

       
      • ακροβατιστής

        Μαρτίου 21 , 2011 at 00:32

        Κοριτσάκι ναι!!!! (μου αρέσει το υποκοριστικό)
        Καλό Βράδάκι…

         
  25. faros

    Μαρτίου 20 , 2011 at 07:56

    Πολύ Καλημέρα σας !

     
  26. silia

    Μαρτίου 20 , 2011 at 23:57

    @ faros
    Πολύ … καληνύχτα σας .

     
  27. erimos

    Μαρτίου 21 , 2011 at 01:20

    Μου λες ότι το είδες και άκουσες τη μουσική.
    Σου απαντώ λοιπόν ότι στον δικό μου υπολογιστή μετά το κλικ στη δημοσίευση
    σχολίου, το λίνκ εμφανίζεται το μισό. Οπότε,καταλαβαίνεις,νομίζω ότι δεν το
    έχεις πάρει.
    σ΄ευχαριστώ που μου είπες ότι το είδες και το άκουσες.
    Καλό σου ξημέρωμα και… χαμογέλα.

     
  28. silia

    Μαρτίου 21 , 2011 at 02:01

    @ erimos
    Αν «ταξιδεύεις» στο Διαδίκτυο με Browser το Google Chrome άλλαξε τον Browser σου σε Mozilla ή Explorer … Μου συνέβη κι εμένα τελευταία και αυτό μου πρότεινε ένας πιτσιρικάς (ξέρεις οι πιτσιρικάδες , είναι αστέρια σε κάτι τέτοια… Κακά τα ψέμματα . Τα διαδικτυακά «ταξίδια» , δεν είναι για τα … γέρικα κόκκαλα μας) …


    Ευπειθεστάτη στην προτροπή σου , … χαμογελώ .

     

Σχολιάστε

 
