RSS

Σήμερα γάμος γίνεται …

20 Αυγ.
.
Σήμερα παντρεύεται ο μεγάλος μου γιος . Χαρείτε με την χαρά μου .
 

Ετικέτες:

52 responses to “Σήμερα γάμος γίνεται …

  1. xk

    Αύγουστος 20 , 2011 at 08:38

    όλες μου τις ευχές για βίον ανθόσπαρτον
    τυχερή η νύφη που παντρεύετε τέτοιο παλληκάρι
    αλλά πιό τυχερή που θα έχει τέτοια πεθερά!
    σε ασπάζομαι!

     
    • silia

      Αύγουστος 24 , 2011 at 23:02

      @ xk
      Οι πρώτες ευχές και το πρώτο φιλί σ’ αυτό τον χώρο , για τον γάμο του παιδιού μου (… των παιδιών μου , ήθελα να πω … συγγνώμη , αλλά είμαι άμαθη ακόμα) .Σ’ ευχαριστώ από καρδιάς .

       
  2. Τζίνα

    Αύγουστος 20 , 2011 at 09:06

    Να σου ζήσουν! Νά’χουν αρμονική ζωή και να περνάνε τα καλά και τα κακά πάντα μαζί και μονιασμένοι! Τα φιλιά μου :))

     
    • silia

      Αύγουστος 24 , 2011 at 23:03

      @ Τζίνα
      Ευχαριστώ και εύχομαι τις ίδιες χαρές για όλα τα παλικάρια σου .

       
  3. Τσαλαπετεινός

    Αύγουστος 20 , 2011 at 09:40

    βιον ανθόσπαρτον και ανέφελον

    και γρήγορα τα εγγόνια!

    Να σου ζήσουν!

     
    • silia

      Αύγουστος 24 , 2011 at 23:05

      @ Τσαλαπετεινός
      Να και η πρώτη ευχή για … εγγόνια (στον χώρο αυτό , εννοώ) …
      Ό,τι καλύτερο θα μπορούσε να επιθυμήσει η ψυχή μου .
      Ευχαριστώ σε «πουλάκι» μου .

       
  4. faros

    Αύγουστος 20 , 2011 at 11:49

    Είπα να σε πάρω τηλέφωνο, αλλά ΟΧΙ !

    Θα στα πω από δω να δουν ΟΛΟΙ πόσο χαίρομαι κι εγώ !

    Για άλλη μία φορά με έκανες να δακρύσω, από ΑΝΕΙΠΩΤΗ ΧΑΡΑ αυτή τη φορά !
    Χαίρομαι τόσο πολύ …

    Σίλια μας,
    Μετέφερε σε παρακαλώ στον γιο σου, στη νύφη σου, στα συμπεθέρια και όσους … ξέχασα, τις ειλικρινείς ευχές μας για ΒΙΟ ΑΝΘΟΣΠΑΡΤΟ ΣΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ και γεροί να είστε όλοι οι υπόλοιποι να χαρείτε την χαρά τους !
    Θέλω να σύρεις ένα χορό για … χάρη μου !
    Σαν να είμαι εκεί – νοερά ΕΙΜΑΙ ! ΕΙΜΑΣΤΕ !

    ΦΑΡΟΣ – ΦΑΡΑΙΝΑ !

     
    • silia

      Αύγουστος 24 , 2011 at 23:22

      @ faros
      Βρε Φάρε … με συγκινείς βρε παλιόπαιδο … με όλη αυτή σου την χαρά και την αγάπη που μου δείχνεις . Σας ευχαριστώ … αμφότερους .
      ΥΓ. Τι σε εμποδίζει να με πάρεις ΚΑΙ τηλέφωνο ?
      ΥΓ.2 Χορό έσυρα για χάρη όλων όσων μ’ αγαπάνε … Έννοια σου . Φορτώθηκα ένα ακόμη δίμηνο λουμπάγκο … Αλλά χαλάλι του .

       
  5. Πειραχτήρι

    Αύγουστος 20 , 2011 at 12:03

    Όταν θα τη στεφανωθεί πρέπει να ‘χει φεγγάρι
    να φέγγει, για να φαίνεται πως έχει αγγέλου χάρη…

     
    • silia

      Αύγουστος 24 , 2011 at 23:15

      @ Πειραχτήρι
      Όταν στεφανωνότανε , ο ήλιος βρήκε λύση
      δυο «ήλιοι» να μην φέγγουνε , και πήγε προς την Δύση …

       
  6. Sotiris Kanell.

    Αύγουστος 20 , 2011 at 18:01

    Η ώρα η καλή!!!
    Να ζήσουν ευτυχισμένοι!!!!!

     
    • silia

      Αύγουστος 24 , 2011 at 23:16

      @ Sotiris Kanell.
      Σωτήρη , ευχαριστώ .
      Και στα παιδιά σου .

       
  7. erimos

    Αύγουστος 20 , 2011 at 18:36

    Να έχουν υγεία κι΄αγάπη να χαρούν τη ζωή τους!
    και γρήγορα να σου «αποκτήσουν» εγγόνια!!!

     
    • silia

      Αύγουστος 24 , 2011 at 23:24

      @ erimos
      Γλυκέ μου , έρημε φίλε μου … Σ’ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και σου εύχομαι κι εγώ , ό,τι καλύτερο μπορεί να επιθυμήσει η ψυχή σου .

       
  8. ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

    Αύγουστος 20 , 2011 at 22:01

    ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ!!!

    ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
    • silia

      Αύγουστος 24 , 2011 at 23:36

      @ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
      Πολλά ευχαριστώ , μαζί με πολλά φιλιά .

       
  9. Sisyfina

    Αύγουστος 20 , 2011 at 22:55

    «Λουλούδια δεν υπάρχουνε πιο όμορφα απ΄ τη νύφη
    μα σαν προβάλλει ο γαμπρός ανθίζουνε οι κήποι»
    πάντα χαρές!

     
    • silia

      Αύγουστος 24 , 2011 at 23:34

      @ Sisyfina
      Αχ , δεν αντέχω , μετά απ’ αυτό το σχόλιο και αποφάσισα να σου δείξω τον γιο μου γαμπρό … Μα , είναι να μην … ανθίζουν οι κήποι ?

      .
      .
      Σαν … αρχαίος Θεός δεν είναι ;
      Φυσικά , εμένα μοιάζει … Ολόϊδιοι , είμαστε …

       
  10. Tzoutzi Mantzourani

    Αύγουστος 21 , 2011 at 00:05

    Να ζήσει, να ειναι πάντα ευτυχισμένος και τυχερός στη ζωή του… και να τους χαίρεσαι και να τους καμαρώνεις και σύ πάντα Αννα μου…. Να είναι πάντα καλά τα παιδιά σου….

     
    • silia

      Αύγουστος 25 , 2011 at 12:38

      @ Tzoutzi Mantzourani
      Να είσαι κι εσύ , πάντα καλά . Ευχαριστώ για τις ευχές , και που με νοιάζεσαι .

       
  11. ακροβατιστής

    Αύγουστος 21 , 2011 at 00:48

    Να ζήσουν, να ευτυχίσουν και γρήγορα εγγόνι!!
    Εκεί σε φαντάζομαι να απογειώνεσαι από χαρά…
    Πάντα χαρές να σου δίνουν γλυκιά μου…

     
    • silia

      Αύγουστος 25 , 2011 at 12:41

      @ ακροβατιστής
      Γρήγορα … γρήγορα …
      Όχι απλά θα «απογειωθώ» … Το Columbia θα γίνω .
      Πάντα χαρές και σε σένα . Ευχαριστώ .

       
  12. silentcrossing

    Αύγουστος 21 , 2011 at 08:41

    Ένα πουλάκι κελαηδεί
    Τση λεμονιάς τα κλώνια
    Τ`αντρόγυνο που γίνεται
    Να ζήσει χίλια χρόνια

    Να σου ζήσουν τα παιδάκια σου Σίλια!

     
    • silia

      Αύγουστος 25 , 2011 at 12:45

      @ silentcrossing
      silent , γλυκέ μου … Δεν ξέρω αν έχεις παιδάκια , για να σου ευχηθώ κάτι ανάλογο , αλλά ξέρεις … λατρεύω τις μαντινάδες … Και μάλιστα τις Χανιώτικες .
      Χίλια ευχαριστώ .

       
      • silentcrossing

        Αύγουστος 29 , 2011 at 10:16

        Παιδάκια δεν έχω εγώ καλή μου, μόνο τον σκυλάκο μου, που κι αυτός είναι μικρός ακόμα για παντρειές 🙂
        Και πάλι να σου ζήσουν!

         
      • silia

        Σεπτεμβρίου 4 , 2011 at 23:59

        @ silentcrossing
        Ή μικρός μικρός παντρέψου … κλπ …κλπ …

         
  13. Liakada

    Αύγουστος 21 , 2011 at 11:39

    Με ολη μου την καρδια, σου ευχομαι να ζησουν τα παιδια κοντα κι αγαπημενα και συντομα να σου χαρισουν οχι μονο ενα αλλα πολλα εγγονια! Να εισαι καλα , κοντα τους και να τα χαιρεσαι…
    ΠΟλλα φιλια και παντα ετσι χαρουμενη !

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 2 , 2011 at 00:00

      @ Liakada
      Λιακάδα μου εύχομαι τα ίδια και σε σένα .
      Στην κοριτσάρα σου !

       
  14. koyklitis

    Αύγουστος 21 , 2011 at 12:41

    Χαίρομαι με τη χαρά σου και εύχομαι από καρδιάς την ευτυχία και την ανέφελη ζωή για τους νεόνυμφους.

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 2 , 2011 at 00:00

      @ koyklitis
      Καλώς ήρθες φίλε μου και σ’ αυχαριστώ .

       
  15. Lilith

    Αύγουστος 21 , 2011 at 13:48

    Εγώ θα τους δώσω αυτή που θεωρώ πιο σημαντική από όλες τις ευχές:
    Να μείνουν πάντα ερωτευμένοι.
    Τα καλύτερα εύχομαι!

    Φιλιά πολλά!!!

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 2 , 2011 at 00:01

      @ Lilith
      Πολύ όμορφη ευχή όντως …
      Είμαι ερωτευμένη με τον … Έρωτα … Το ξέρεις , φαντάζομαι .

       
  16. Snowball

    Αύγουστος 22 , 2011 at 07:36

    Έστω και καθυστερημένα, να σου ζήσουν, ευτυχία, υγεία και με γερά παιδιά!!! 🙂

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 2 , 2011 at 00:02

      @ Snowball
      Δεν υπάρχει ο όρος «καθυστερημένα» για τις από καρδιάς ευχές .

       
  17. Γιώργος Κατσαμάκης

    Αύγουστος 22 , 2011 at 08:40

    Στο εξής θα σε λέω «συμπεθέρα». Να είναι ευτυχισμένοι και μονιασμένοι πάντα.

     
    • silia

      Οκτώβριος 15 , 2011 at 23:10

      @ Γιώργος Κατσαμάκης
      Κατσαμάκη , είναι τόσο μεγάλη η χαρά μου , που σε … συγχωρώ , που με λές “συμπεθέρα” … Όχι δηλ. που είναι κάτι κακό , αλλά … να … βρε παιδί μου , δεν μου ταιριάζει εμένα της … «ντίβας» κάτι τέτοιο .
      —————————-
      Πέρα από την πλάκα , σ’ ευχαριστώ από καρδιάς , καλέ μου .

       
  18. Despoina's Decoupage

    Αύγουστος 22 , 2011 at 11:17

    Nα ζήσουν ευτυχισμένοι !!

    Σίγουρα ξέρει η νύφη σου πόσο τυχερή είναι.
    όχι μόνο επειδή παντρεύεται τον κούκλο σου, αλλά επειδή έχει εσένα πεθερά!

    Και συ Ανουλα μου, ετοιμάσου, κανε «πρόβες» για γιαγιά. η μήπως σε κάνανε ήδη τα παλιόπαιδα;
    τότε να δεις χαρές!
    Εγώ… καλού κακού… θα πάω από τώρα να σου αγοράσω παμπερς για εκείνη τη μέρα. Ξέρω τι σου λέω…

     
    • silia

      Οκτώβριος 15 , 2011 at 23:07

      @ Despoina’s Decoupage
      Δέσποινα , χίλια ευχαριστώ και συγνώμη , που άργησα να απαντήσω .
      Εσύ ήδη θα ξέρεις , τι μεγάλη χαρά είναι αυτή .
      Και … Όχι … δεν με κάνανε ακόμα «γιαγιά» … Τα παλιοτεμπέλικα … Αλλά μάλλον (λέω εγώ τώρα) τι έχουν στο μυαλό τους .
      Φιλιά πολλά .

       
  19. DaisyCrazyCrazy

    Αύγουστος 22 , 2011 at 11:35

    Σίλια μου απουσίαζα κι άργησα να μάθω τα χαρμόσυνα αλλά έστω και τώρα εύχομαι όλα να είναι πάντα χαρούμενα και ανθόσπαρτα για τα παιδιά που ξεκινούν τη κοινή τους ζωή τώρα. Ακόμα κι αν συναντήσουν δυσκολίες και προβλήματα να τα αντιμετωπίσουν μαζί και με δύναμη και κουράγιο.
    Καμιά φωτογραφιούλα θα απολαύσουμε κι εμείς; Έστω από τις ανθοστόλιστες συνθέσεις βρε αδελφέ 🙂
    Καλή ξεκούραση περήφανη μανούλα! Να σου ζήσουν!
    Φιλάκια πολλά πολλά

     
    • silia

      Αύγουστος 24 , 2011 at 23:55

      @ DaisyCrazyCrazy
      Μετά από τόσο όμορφες ευχές , την αξίζεις και με το παραπάνω μια … φωτογραφιούλα … (Θα ακολουθήσουν κι άλλες)

       
  20. μούργος

    Αύγουστος 24 , 2011 at 21:42

    Σιλια μας, σου ευχομαι ολοψυχα το πιο ακριβο και αγαπημενο σου φορεμα να γινει συντομα παπαρα απο βρεφικα τσισια! 🙂
    υ.γ.
    το «συμπεθερα» του γιωργου σκεφτομαι να το υιοθετησω και γω!

     
    • silia

      Οκτώβριος 15 , 2011 at 23:04

      @ μούργος
      Ας πάει και το παλιάμπελο , για κάτι τόσο όμορφο και επιθυμητό .
      Φιλί , κι ας με λέτε «συμπεθέρα» …
      Εμένα βρε … την εκπάγλου καλλονής δίμετρη κοπελάρα , με τα τραγανά μου νιάτα , να με φωνάζετε «συμπεθέρα» ;;;
      Τί παλιόπαιδα είστε εσείς ;… Τι ατίθασα ;…

       
  21. Pandespani

    Αύγουστος 25 , 2011 at 01:20

    πολλές ευχές για το καλύτερο στη ζωή τους

     
    • silia

      Οκτώβριος 15 , 2011 at 22:59

      @ Pandespani
      Ευχαριστώ σε … «νοστιμιά» μου .

       
  22. KaLLinaki

    Αύγουστος 27 , 2011 at 08:51

    Ευχομαι και εγώ με την σειρά μου τις πιο γλυκές ευχές για το νιόπατρο ζευγάρι. 🙂

     
    • silia

      Οκτώβριος 15 , 2011 at 22:59

      @ KaLLinaki
      KaLLinaki μου , χίλια thanks .

       
  23. Yiannis Stoupis

    Αύγουστος 27 , 2011 at 12:58

    Να ζήσουνε σαν τα ψηλά τα όρη
    και γρήγορα να κάνουν και μια κόρη!!
    πρεσβύωψ

     
    • silia

      Οκτώβριος 15 , 2011 at 22:58

      @ Yiannis Stoupis
      Αχ! … μια κόρη … Ναι να κάνουνε μια κόρη , που να είναι ολόϊδια η … γιαγιά της …
      Και όταν λέω «την γιαγιά της» , εννοώ την αφεντιά μου βεβαίως βεβαίως και όχι την … συμπεθέρα μου … Μην τρελαθούμε κιόλας .
      Σ’ ευχαριστώ Πρεσβύωπα .

       
  24. mr e.

    Σεπτεμβρίου 1 , 2011 at 15:43

    Να έχουν συντροφιά την ευωδιά των πρώτων λουλουδιών της άνοιξης…
    Να ζήσουν και να γεράσουν ευτυχισμένοι. Μαζί. Να δούν παιδια κι εγγόνια. Να σου δώσουν χαρές. Να σε κάνουν ευτυχισμενη… γιαγιά…
    Φιλιά.

     
    • silia

      Οκτώβριος 15 , 2011 at 22:55

      @ mr e.
      Να δουν παιδιά κι εγγόνια ;;;….
      Ουάου !!! Αυτό σημαίνει πως εγώ θα δω εγγόνια και … δισέγγονα !
      Ευχαριστώ σε mr e. Σε φιλώ .

       
  25. faros

    Σεπτεμβρίου 1 , 2011 at 20:06

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !

     
    • silia

      Οκτώβριος 15 , 2011 at 23:12

      @ faros
      Καλό μήνα κι από εμένα … Εντάξει , πέρασε πολύς καιρός , μέχρι να σου απαντήσω , αλλά μια ευχή , θαρρώ πως είναι πάντα καλοδεχούμενη .

       

Σχολιάστε

 
