RSS

PLEASE …

30 Οκτ.

Αυτό το ποστ , καλοί μου φίλοι και αναγνώστες , το «χρωστάτε» στον διαδικτυακό μου φίλο Φάρο , και συγκεκριμένα , σ’ εκείνο το υπέροχο «… Μάζεψε τα κουράγια σου και ξαναβγές στο προσκήνιο … Μέρες που περνάμε, είμαστε απαραίτητοι ο ένας στον άλλον … Πλιζ …» , που μου έγραψε σαν σχόλιο στην ακριβώς προηγούμενη από αυτήν , ανάρτηση μου . 

Αν έχεις τρόφιμα στο ψυγείο σου, ρούχα στην πλάτη σου, μια στέγη πάνω απ’ το κεφάλι σου και ένα μέρος για να κοιμηθείς, είσαι πλουσιότερος από το 75% αυτού του κόσμου.

Αν έχεις χρήματα στην τράπεζα, στο πορτοφόλι σου και λίγα κέρματα σ’ ένα πιατάκι , είσαι ανάμεσα στο 8% των ανθρώπων που ευημερούν.

Αν ξύπνησες σήμερα το πρωί με περισσότερη υγεία από όση αρρώστια είσαι πιο ευλογημένος από όσους δεν θα επιζήσουν καν ως την αυριανή μέρα.

Αν ποτέ δεν βίωσες την εμπειρία του φόβου του πολέμου, της μοναξιάς , της φυλακής, της αγωνίας , του βασανισμού και της σουβλιάς της πείνας, είσαι μπροστά από 700 εκατομμύρια ανθρώπους αυτής της γης.

Αν μπορείς να μπεις σε έναν οποιονδήποτε ναό οποιασδήποτε θρησκείας , χωρίς τον φόβο της επίθεσης, της σύλληψης ή της εκτέλεσης , θα σε ζηλεύουν σίγουρα περίπου 3 δισεκατομμύρια άνθρωποι στον κόσμο.

Αν οι γονείς σου είναι ακόμα ζωντανοί , είσαι … τυχερός .

Αν μπορείς να κρατάς το κεφάλι σου ψηλά και να χαμογελάς , δεν είσαι ο κανόνας , είσαι η εξαίρεση για όλους όσους ζουν μέσα στην αμφιβολία και στην απόγνωση.

Και αν διαβάζεις τώρα αυτό το ποστ , είσαι πιο τυχερός από 2 δισεκατομμύρια ανθρώπους, που δεν ξέρουν καν να διαβάζουν.

Καλέ μου φίλε Φάρε … Καρδιακέ μου φίλε (και δεν υπερβάλω σ’ αυτόν τον χαρακτηρισμό)  : Θέλω να σου πω ένα μεγάλο «ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ» γι αυτές σου τις λέξεις … Έδρασαν επάνω μου , θετικά … σαν ένα μικρό θαύμα … Με έκαναν να βγω από μια «λακκούβα» θλίψης και μιζέριας και να ξαναχτυπήσω τα πλήκτρα με όρεξη … όπως παλιά … μετά από αρκετό καιρό … Είναι μερικά πράγματα , που όμορφα στην απλότητα τους , δρουν σαν «πασπαρτού» και ξεκλειδώνουν «κλεισμένες» καρδιές . Σ’ ευχαριστώ καλέ μου … Ιδίως , για εκείνο το μικρό , από καρδιάς … «πλιζ» …          


 
28 Σχόλια

Posted by στο Οκτώβριος 30 , 2011 in blogging, φιλίες, Uncategorized

 

Ετικέτες: , ,

28 responses to “PLEASE …

  1. erimos

    Οκτώβριος 30 , 2011 at 15:05

    όντως από καρδιάς και θερμή η παράκληση του Φάρου, του πρέπει ένα
    ευχαριστώ και από μας, που κατάφερε με δυο λέξεις να σε ξεκλειδώσει…
    πράγματι, «χρειαζόμαστε ο ένας τον άλλον».
    είπαμε…»μας κρατάει το χρέος ακόμα»… και πρέπει νάμαστε όρθιοι.
    καλό απόγευμα, και… μην ξεχνιέσαι
    ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

     
    • silia

      Νοέμβριος 10 , 2011 at 23:46

      @ erimos
      Και βέβαια πρέπει να είμαστε όρθιοι …
      Τρία από τα πιο σπουδαία πράγματα στη ζωή : 1) να είσαι όρθιος , 2) να παραμένεις όρθιος , όταν όλα γύρω σου γκρεμίζονται και 3) να ξανασηκώνεσαι όρθιος , όταν για οποιονδήποτε λόγο κάποτε γονατίσεις .
      .
      .
      …να ξανασηκώνεσαι όρθιος και να … χαμογελάς . (όπως κάνω κι εγώ κάθε φορά που σε «βλέπω» στο μπλογκ μέσα , να μου «μιλάς» .

       
  2. DaisyCrazy

    Οκτώβριος 30 , 2011 at 17:28

    Να’ναι καλά ο Φάρος που σε έκανε να επιστρέψεις σε μας και να’σαι καλά κι εσύ γλυκιά Σίλια μου μοιράζεσαι τις σκέψεις σου μαζί μας… έστω και όχι τόσο συχνά όσο θα θέλαμε.

    Φιλιά γλυκά!

     
    • silia

      Νοέμβριος 10 , 2011 at 23:49

      @ DaisyCrazy
      Να είναι καλά ο φίλος Φάρος , αλλά να είστε και όλοι σας καλά . Όλοι εσείς , που με την παρέμβαση σας εδώ μέσα και με την πρόθεσή σας να δεχτείτε και να συζητήσετε τις σκέψεις μου , μου κάνετε … αφάνταστο καλό . Φιλιά κι από εμένα .

       
  3. faros

    Οκτώβριος 30 , 2011 at 19:13

    Λένε, κάποιοι, Κινέζοι … αδιάφοροι ποιοι.
    – Μια εικόνα, χίλες λέξεις …

    Καλό, αλλά να πούμε και το εξής:
    – Μια λέξη, ΤΑ ΠΑΝΤΑ !

    Δεν ξέρω … Χαίρομαι αφάνταστα … αν κατάφερα να ανοίξω την δική Σου καρδιά …
    Όμως, εμένα, με ενθουσίασε το από ψυχής ευχαριστώ σου !
    ια λέξη (το ευχαριστώ) που δεν μπορείς να φανταστείς πόσο με ανεβάζει, στα ουράνια με πάει. Και δεν υπερβάλω. Καθόλου !

    Εγώ σ΄ ευχαριστώ καλή μου, εγώ σ΄ ευχαριστώ, για τις απίστευτες στιγμές που μου χαρίζεις πέντε χρόνια τώρα !

    Να πω και το εξής, προσθέτοντάς το στο άρθρο σου.
    – Αν έχεις φίλους, καλούς φίλους, ΕΙΣΑΙ Ο ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ !

     
    • silia

      Νοέμβριος 10 , 2011 at 23:55

      @ faros
      Χαίρομαι ιδιαίτερα μ’ αυτό το σχόλιο σου , γιατί αν θυμάσαι (εγώ το θυμάμαι πολύ καλά γιατί με είχε εντυπωσιάσει φοβερά) στην αρχή της διαδικτυακής επικοινωνίας μας , είχες δηλώσει , ότι … ΔΕΝ έχεις φίλους … Τέσσερα (ή πέντε) χρόνια μετά δηλώνεις το πανέμορφο «Αν έχεις φίλους, καλούς φίλους, ΕΙΣΑΙ Ο ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ !» , πράγμα που σημαίνει ότι το Διαδίκτυο έδρασε πολύ θετικά για την πάρτη σου , καλέ μου και … «πάμπλουτε» πια φίλε μου .

       
      • faros

        Νοέμβριος 13 , 2011 at 20:55

        Ναιαιαιαιαιαιαι ! 😀 😀 😀

         
  4. mr e.

    Οκτώβριος 30 , 2011 at 20:21


    Σ΄ευχαριστω….

     
    • silia

      Νοέμβριος 11 , 2011 at 01:39

      @ mr e.
      Το «ευχαριστώ» , εγώ πρέπει να το λέω σε σένα .
      Η σταθερή σου παρουσία εδώ μέσα , μου προσφέρει πολλά καλά .

       
  5. Νεφελόεσσα

    Οκτώβριος 30 , 2011 at 23:30

    Είναι οι μέρες τέτοιες.. Τό’χουμε ανάγκη να ξαναβρεθούμε. Το ‘χουμε ανάγκη να μιλήσουμε.-

     
    • silia

      Νοέμβριος 11 , 2011 at 01:44

      @ Νεφελόεσσα
      Καλώς τηνε .
      Ουδέν κακόν αμιγές … κλπ…
      Από τα καλά μιας οικονομικής πολιτικής , κοινωνικής κρίσης – δυστυχίας , είναι ότι οι άνθρωποι θέλουν και έρχονται πιο κοντά ο ένας στον άλλον … Ας κρατήσουμε αυτό το καλό κι ας πορευτούμε .
      Χάρηκα αφάνταστα που σε «ξαναβρήκα» .

       
  6. Stamatis Gr

    Οκτώβριος 31 , 2011 at 08:41

    Πράγματι, μερικές φορές είναι καλό να θυμόμαστε ότι ανήκουμε στους προνομιούχους αυτού του έρμου πλανήτη…

     
    • silia

      Νοέμβριος 11 , 2011 at 01:47

      @ Stamatis Gr
      Παράξενο … Τραγελαφικό το να είναι η δυσκολία- δυστυχία κάποιων , ανακούφιση για εμάς …
      Η ζωή όμως , είναι τόσο απρόβλεπτη … τόσο παράξενη .
      Σε φιλώ .

       
  7. Νewagemama

    Οκτώβριος 31 , 2011 at 08:56

    Yπέροχο, αναθάρρησα! Το ανεβάζω στο FB να αναθαρρήσουν κι άλλοι!

     
    • silia

      Νοέμβριος 11 , 2011 at 01:52

      @ Νewagemama
      Χαίρομαι που το κάνεις αυτό . Ποτέ δεν πίστευα πως θα με κέρδιζε τόσο πολύ το FB … Πάντα νόμιζα πως το μόνο που θα με ικανοποιούσε για πάντα θα ήταν το blogging … και όμως …
      Θα μου δώσεις την διεύθυνση σου ?… Ή μάλλον , άστο … σε βρήκα

       
  8. Liakada

    Νοέμβριος 1 , 2011 at 00:57

    Πολυ τη χάρηκα την επιστροφή σου! Θυμιζει σε ολα της την παλια καλη μας Σιλια! Οι φίλοι, λένε είναι σαν τα αστέρια..Μπορεί να μη τα βλέπεις να φέγγουν πάντα . αλλά είναι εκει για σένα!
    Φιλιά & Καλό μας ξημέρωμα

     
    • silia

      Νοέμβριος 11 , 2011 at 01:58

      @ Liakada
      Χρωστάω τουλάχιστον μια «συγγνώμη» απ’ όλους τους φίλους εδώ μέσα … Προσπαθώ με νύχια και δόντια , να μείνω πιστή στο blogging σε μια εποχή όπου κάθε ημέρα και πιο «κουρασμένη» και μισοάδεια με βρίσκει …
      Θα το παλέψω .
      … Με είπες «αστέρι» , ή μου φάνηκε ?
      Φιλί , όπως και νά’ χει .

       
  9. faros

    Νοέμβριος 1 , 2011 at 07:58

    … φιλοι … σαν τα αστέρια …

    Μμμμ, πολύ πετυχημένο, Liakada, και ωραίο !

    Καλημέρα, Καλό Μήνα !
    (με αγώνες)

     
    • Liakada

      Νοέμβριος 4 , 2011 at 21:22

      Eυχαριστώ Φάρε! 😀
      Kαλο βραδάκι και καλό μήνα και σε σένα ! ( είναι ήδη 4/11 αλλά τώρα το είδα)
      Ετσι δεν είναι οι φίλοι? Κάπως σαν τα αστέρια …Ισως μακρινά..Ισως κρύβονται φορές φόρές πίσω από την καταχνιά της ζωής μας .
      Μπορεί να μη σε ζεσταίνουν αλλά είναι πάντα εκει για σένα …

       
  10. ακροβατιστής

    Νοέμβριος 2 , 2011 at 17:03

    Σας ευχαριστώ και τους δυό!!!
    Αλήθεια…Μόνο ενωμένοι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τον οδοστρωτήρα της ζωής μας.Μπορούμε μαζί ν’ αλλάξουμε τα πάντα.Με γεμίσατε αισιοδοξία που τόσο την έχουμε ανάγκη όλοι μας.
    Αννα Σίλια μου χες λείψει…
    Φιλιά.

     
    • silia

      Νοέμβριος 12 , 2011 at 23:01

      @ ακροβατιστής
      Αυτό το … «μαζί» , πόσο όμορφο , πόσο γλυκό είναι …
      Κι εμένα μου έλειψε ο μετρημένος σου λόγος .
      ——————————–
      Όλοι μαζί … και αισιόδοξα .
      Φιλί .

       
  11. Liakada

    Νοέμβριος 4 , 2011 at 21:24

    Αννα Σίλια κι εμενα μου εχεις λείψει! (Πολύ ! ) Δια του πληκτρολογειν ψυχοθεραπεία δεν είπαμε?
    Φιλια και καληνυχτες!
    Σε σκεφτομαι συχνα τελευταια …

     
  12. Βαγγέλης (Minorakias)

    Νοέμβριος 5 , 2011 at 07:25

    Καλημέρα. Θα ήθελα πρώτα να σας πώ πως είσθε ένας υπέροχος άνθρωπος που με τις σκέψεις του και την φαντασία του συγκινεί και άνθρωποι που με τον τρόπο τους συγκινούν είναι άκρως απαραίτητοι την σήμερον.
    Στην «πορεία» της γνωριμίας μου μαζί σας βρίσκομαι στην ανάρτηση «time capsule 2010». Παρακινούμενος απ΄τον πρόλογο της ανάρτησης αυτής (σκέψεις περί ζωής) σας στέλνω αυτό (http://videos.arte.tv/de/videos/das_ganze_leben_ist_ein_geschenk_-4225480.html ) και εύχομαι να διαβάσετε το σχόλειο το συντομότερο γιατί σήμερα είναι η τελευταία ημέρα πρόσβασης για το φιλμάκι αυτό. Άν για οποιοδήποτε λόγο το χάσετε και θέλετε να διαβάσετε το βιβλίο ή να δείτε το βίντεο στείλτε μου «μιά» διεύθηνση.

    Τα σέβη μου

     
    • silia

      Νοέμβριος 12 , 2011 at 23:06

      @ Βαγγέλης (Minorakias)
      Δυστυχώς , αν και το διάβασα έγκαιρα το σχόλιο σου την 5η Νοεμβρίου δηλαδή , δεν κατάφερα να το δω το βιντεάκι , δεν ξέρω τον λόγο .
      Η ηλεκτρονική μου διεύθυνση αναγράφεται στο About μου … Δεν έχω άλλη .
      Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια .

       
  13. ακροβατιστής

    Νοέμβριος 10 , 2011 at 22:22

    Γλυκιά καλησπέρα…
    Φιλιά

     
  14. silia

    Νοέμβριος 12 , 2011 at 23:07

    @ ακροβατιστής
    Καληνύχτα , με αγάπη .

     

Σχολιάστε

 
