RSS

HELP ME PEOPLE ! … (ό έστι μεθερμηνευόμενον εις … ΑΓΙΟΥΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ! )

26 Νοέ.
Κάποτε , σε βαριά απελπισία , από ερωτική απογοήτευση , καθώς εξομολογιόμουν τα …  «πάθη της ψυχής” μου , σε μια κολλητή μου , πήρα την εξής απάντηση-παρηγορία :
– Όλα θα αμβλυνθούν μια μέρα και κάποτε ίσως και να ξεχαστούν …. Αλλά επειδή  “ουδέν κακόν αμιγές καλού” , εκμεταλλεύσου αυτή την φάση για να μπορέσεις να γράψεις , μπας και τελειώσεις αυτό το …ρημάδι το βιβλίο σου …
– Τι εννοείς ; ότι τώρα χωρίς τον «—»  θα έχω χρόνο ; (κλαψούρισα)
– Όχι βρε , μην αρπάζεσαι… Εννοώ ότι θα έχεις ….κατάθλιψη …. Έτσι θα σου κατεβαίνουν ιδέες .
– Μα , οι καλές ιδέες για γραφή , κατεβαίνουν μόνον όταν διακατέχεσαι από θλίψη … από κατάθλιψη ;…
– Ούτε λόγος … 
Ξέρετε γιατί το έγραψα αυτό το παραπάνω ;…
Μα , γιατί απλά είναι η απόδειξη ότι … ΔΕΝ  πάσχω από κατάθλιψη …
Και για να γίνω πιο κατανοητή , σας πληροφορώ (κάτι που φυσικά το έχετε αντιληφθεί ήδη … όλοι) ότι τον τελευταίο καιρό , λίγο το οικονομικό πρόβλημα , λίγο η κλεισούρα μέσα στο σπίτι , λίγο η συνέπειες της απομάκρυνσης από την 37χρονη «θητεία» μου μέσα στα Νοσοκομεία (όπου μοιραία έρχεσαι σε επαφή με όλων των ειδών τους ανθρώπους) , λίγο τα χρόνια που περνούν με τις … συνέπειές τους … με έρριξαν σε ένα μαρασμό να το πω … ζάρωμα να το πω … απραξία … απομόνωση ?… Όπως όμως και να το πω , πίστεψα ότι βρίσκομαι σε κατάθλιψη .
Σαν … σωτηρία απ ‘ αυτή την στρυφνή σκέψη , μου ήρθε η ανάμνηση αυτής της κουβέντας με την ομολογουμένως … σοφή κολλητή μου … Οταν έχεις κατάθλιψη … γράφεις . Όταν ΔΕΝ γράφεις τί έχεις ?… Απλά … έλλειψη ιδεών («τεμπελιά» , πήγα να γράψω , αλλά ας μην εκθέτω περισσότερο τον … υπέροχο Εαυτό μου …. καθ’ ότι και η Ταπεινοφροσύνη , δεν είναι και η Αρετή που τρέχει από τα μπατζάκια μου)  .
Έλλειψη ιδεών λοιπόν … Χμ…. ζόρικο αυτό .
Και όταν διακατέχεσαι από κάτι «ζόρικο» , τι κάνεις ???
Μα … απλά ζητάς βοήθεια από τους «δικούς» σου ανθρώπους …
Και ποιοί είναι οι «δικοί» μου άνθρωποι ?  Έλεος … μην μου πείτε «ο σύζυγος» , ή  «τα παιδιά» σου , γιατί σας πληροφορώ , πως τους …. «γυρίζει» το μάτι ανάποδα , κάθε που με βλέπουν καθισμένη στον υπολογιστή να γράφω και να … «τους γράφω» . Μη μου πείτε ακόμη και … «οι γείτονες» ή οι εξωδιαδικτυακοί φίλοι , γιατί με έχουνε «γραμμένη» γιατί πιστεύουν ότι κι εγώ τους έχω γραμμένους λόγω της ενασχόλησης μου με τα διαδικτυακά …
Τί (ή μάλλον … ποιοί) μου μένουν τελικά ? …
Μα … εσείς αγαπημένοι μου αναγνώστες (bloggers και μη) φυσικά . Άλλωστε , εσείς είστε που ανησυχείτε , και επιθυμείτε και … τρώγεστε κυριολεκτικά για μια μου … αράδα εδώ μέσα .
Αγιούτο ! λοιπόν καλοί μου φίλοι … Βοήθεια  ! … Help !…. πως να το πω …
Βοηθάτε με καλέ . Δώστε μου …. προτείνετέ μου … εμπνεύστε μου ιδέες …
Ελάτε … Δεν είναι δα και δύσκολο . Κάτι θα βρείτε . Κάποια λέξη , κάποια κρυφή σας (ανομολόγητη) επιθυμία , κάποια αμαρτωλή ή δακρύβρεχτη , ή ξεκαρδιστική ιστορία που σας έρχεται στο μυαλό … στην μνήμη … κάτω από την γλώσσα σας τέλος πάντων , αλλά δεν την ξεστομίσατε μέχρι τώρα … Δώστε μου κάτι … να το κάνω ιστορία (να βάλω φυσικά και τις «σάλτσες» μου) , να έχετε να πορεύεστε μέσα στον μακρύ παγωμένο και δυσκοίλιο Χειμώνα που μας περιμένει .
Και επειδή οι περισσότεροι από εσάς , είστε bloggers , θα μπορούσατε να μου αντιτείνετε το … «Μα … αν έχουμε ιδέες , γιατί να τις δώσουμε σε σένα , και να μην τις γράψουμε εμείς ?» …
Μα … γιατί με … λατρεύετε γλυκές μου αγάπες … Γι αυτό …
Φιλιά και … περιμένω .
Ένας ένας … Μην σπρώχνεστε .
.

HEEEELP MEEEE !!!

———————————————
ΥΓ . Ιδέα γι αυτό το ποστ (εκτός από την … ανέχεια ιδεών που με κατατρύχει τελευταία , μου έδωσαν ένα κείμενο της  Λιακάδας (περί … έμπνευσης)  και η παρακάτω εικόνα :
.

OW MY DEAR ... HELP ME PLEASE ...


 

Ετικέτες: , , , , , ,

41 responses to “HELP ME PEOPLE ! … (ό έστι μεθερμηνευόμενον εις … ΑΓΙΟΥΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ! )

  1. ακροβατιστής

    Νοέμβριος 26 , 2011 at 22:56

    Τίτλος: «Σύμπνοια vs άλλος για Χίο τράβηξε κι άλλος για Μυτιλήνη»
    (Δεν εννοώ τον Μπουμπούκο στην Μυτιλήνη, θα με ενδιάφερε βέβαια ένα χιουμοριστικό σου κειμενάκι, για τις ανθρώπινες σχέσεις)
    ………..Τα υπόλοιπα τα αφήνω σε σένα…
    ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ!!!

     
    • Ηλίας Παγωνάκης

      Νοέμβριος 26 , 2011 at 23:34

      Απόψε σ΄ανακάλυψα και θεωρώ ιδιαίτερα ευτυχή τον εαυτό μου.Συνέχισε,γράφεις καλά και όχι σπαραξικάρδια,πολύκλαυστα και θνησιγενή σχόλια.Και εγώ λατρεύω τις γάτες,το ωραιότερο και πιό ανεξάρτητο είδος του πλανήτη.Σ΄ευχαριστώ πολύ για τη γνωριμία.

       
      • silia

        Νοέμβριος 29 , 2011 at 23:58

        @ Ηλίας Παγωνάκης
        Εγώ σ’ ευχαριστώ πολύ , γι αυτό το υπέροχο «…και θεωρώ ιδιαίτερα ευτυχή τον εαυτό μου» .
        Όχι «σπαραξικάρδια,πολύκλαυστα και θνησιγενή» … Ούτε ιδιαίτερα ελαφρά και επιπόλαια χαζολογήματα … Η Ζωή , είναι όμορφη , μόνο μέσα στην … απλότητα της .

         
    • silia

      Νοέμβριος 28 , 2011 at 00:57

      @ ακροβατιστής
      Πόσο όμορφα … ανυπόμονη η Νεότης !…
      Και να θέλει να κρυφτεί η αδημονία δεν την αφήνει .

       
  2. ακροβατιστής

    Νοέμβριος 26 , 2011 at 22:58

    Καλό βράδυ είπα; Δεν είπα…
    Καλό βράδυ!!!
    ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΤΕΜΠΕΛΙΑ…χιχιχι!!
    Φιλιά πολλά!

     
    • silia

      Δεκέμβριος 1 , 2011 at 17:20

      @ ακροβατιστής
      Και ….ναι
      … αναφαίρετο το δικαίωμα (στην τεμπελιά) .

       
  3. Τσαλαπετεινός

    Νοέμβριος 26 , 2011 at 23:05

    (Με αυστηρή φωνή που δε σηκώνει αντιρρήσεις)
    Λοιπόν! Δεν έχω πρόχειρη ιστορία, αλλά μου περισσεύουν έξι λέξεις που τις καταθέτω εδώ και θέλω την επόμενη βδομάδα, Σάββατο, άντε το αργότερο Κυριακή να περάσω και να βρω μια ωραία ιστορία που να τις περιέχει. Οι λέξεις είναι: ορος, χαλι, καλος, φανάρι, απόσβεση, σθένος.

    (μη με ρωτήσετε που πάει ο τόνος στις 3 πρώτες. όπου θέλετε τον βάζετε. μια από αυτές μπορείτε να μην τη χρησιμοποιήσετε)

    Καλή δουλειά.
    😉

     
    • silia

      Νοέμβριος 30 , 2011 at 00:11

      @ Τσαλαπετεινός
      Αν και με … εξιτάρουν οι εντολές που δίνονται με …»αυστηρή φωνή που δε σηκώνει αντιρρήσεις» , ομολογώ ότι εδώ και δυό-τρεις ημέρες που πήρα το σχόλιο σας , παλεύω η δύστυχη να σκεφτώ κάτι … ζουλώ το μυαλό μου (όποιος ρωτήσει «το ποιό» ? , δεν θα του ξαναμιλήσω) και γενικά παιδεύομαι να κατεβάσω μια ιδέα που να «τεντώνεται» στο … Προκρούστιο κρεβάτι που μου βάλατε , αλλά … ΔΕΝ …
      Δεν εγκαταλείπω όμως … Μου μένουν , 4 ολόκληρες μέρες … Ποιος ζει ποιος πεθαίνει (που λένε και στον τόπο μου) , ως τότε …
      Σας αφήνω τώρα … Πάω να προσπαθήσω να γράψω .
      ———————————-
      ΥΓ. Αυτή η … «απόσβεση» … με τσάκισε …

       
  4. νοσφερατος

    Νοέμβριος 26 , 2011 at 23:08

    κατι θα ..σκεφτω.

     
    • silia

      Νοέμβριος 30 , 2011 at 00:15

      @ νοσφερατος
      Να σου δώσω εγώ μια ιδέα αγαπημένο μου Βαμπίρ ?

       
  5. Velvet

    Νοέμβριος 27 , 2011 at 01:04

    Ιδεες δεν εχω να σου δωσω
    Μονο αυτο
    «Μια βραδια ερωτα ενα ποστ λιγωτερο»

    Κι ασε τον κοσμο να κουρευεται
    Μαζι κι εμας τους μπλοκερς

    Καλο βραδυ

     
    • silia

      Δεκέμβριος 1 , 2011 at 01:05

      @ Velvet
      Πω , πω !… πόσο όμορφο σχόλιο !
      «Μαχαίρι» στην καρδιά μου … Από εκείνα τα μαχαίρια , που μπορεί μεν να σου ξεσκίζουν την καρδιά , αλλά τα … λατρεύεις .

       
  6. agriada52

    Νοέμβριος 27 , 2011 at 09:22

    Εγώ πάλι, έχω ιδέες και βαριέμαι… γιατι πρέπει να βγάζω φωτογραφίες, να τις μεταφέρω στον υπολογιστή και να τις βάζω σε μια σειρά… Μην μου πεις να σου τις πω, ειναι απ το περιβάλλον μου. Μπα σήμερα θα βγάλω φωτογραφίες, έχει μια υπέροχη χειμωνιάτικη ημέρα! Μήπως θα ήταν αυτό μια ιδέα για να γράψεις; Μπορείς να βγείς και να παρακολουθήσεις τους ανθρώπους… τοτε θα έχεις σίγουρα να γράψεις.

     
    • silia

      Δεκέμβριος 1 , 2011 at 01:10

      @ agriada52
      Γλυκειά μου agriada , ομολογώ , ότι … ναι μεν οι ιδέες μου και λιγόστεψαν και με παιδεύουν ώσπου να γίνουν συγκεκριμμένες και έχουν γίνει βραδυκίνητες , αλλά βασικά … κι εγώ βαριέμαι .
      ——————————————-
      «Μια υπέροχη χειμωνιάτικη ημέρα» ?… Χμμμ , καλή ιδέα , αλλά κάτι έχω γράψει στο παρελθόν :
      https://silia.wordpress.com/2009/01/23/
      Φιλί χειμωνιάτικο (από σήμερα … Χειμώνας)

       
  7. Stamatis Gr

    Νοέμβριος 27 , 2011 at 09:40

    Κάνε ότι κάνω κι εγώ αλλά διαφορετικά. Βγες έξω, παρατήρησε τους ανθρώπους, μίλησε αν θες μαζί τους και γράψε τις ιστορίες τους. Πραγματικές ή φανταστικές δεν έχει και τόση σημασία. Οι άνθρωποι γύρω μας είναι ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης. Κάνε μια βόλτα στο blog μου και θα πάρεις μια ιδέα 😉

     
    • silia

      Δεκέμβριος 1 , 2011 at 01:29

      @ Stamatis Gr
      Οι άνθρωποι , όντως είναι … υπέροχοι (σαν πηγή έμπνευσης) …
      Πρέπει να εγκαταλείψω την «κλεισούρα» μου και να ξαναβγώ στον Κόσμο .
      Όλοι σχεδόν , μου λέτε το ίδιο πράγμα … Ο καθένας με τον τρόπο του …
      ——————————–
      Έκανα βόλτα από το blog σου και για μια ακόμα φορά … γοητεύτηκα .

       
  8. ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

    Νοέμβριος 27 , 2011 at 17:48

    Χαχαχα….

    Στο ίδιο φίλη μου καλή πατάμε μονοπάτι
    όπου των «γλάρων», όταν με δουν, γυρίζει τους το μάτι,
    εις την οθόνη μου μπροστά, το πληκτρολόγιό μου,
    πετούν υπονοούμενα και χάνω τον …έλεγχό μου
    :-))))

    ΄Οσο για ιδέες, τούτη την περίοδο της εθνικής κατάθλιψης…. άσ’το και δεν παλεύεται…

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
    • silia

      Νοέμβριος 27 , 2011 at 18:31

      @ ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ
      Κι όμως …. Θα σφίξω τα δόντια και θα το … παλέψω το «θεριό» …
      Τό’ χω ξανακάνει στο παρελθόν με επιτυχία . Βέβαια , ήμουν πολύ νεότερη και πολύ πιο «ξεκούραστη» … Όμως …
      … όμως , θα το παλέψω . Τι έχω τάχα να χάσω ? … Αν όμως κερδίσω και ξαναβρώ χαμένα πολύτιμα … «κέρματα» (=χαμόγελα) ?… Θα το παλέψω .
      Καλώς ήρθες .

       
  9. Despoina's Decoupage

    Νοέμβριος 28 , 2011 at 00:12

    Να γράψεις για τη ζωή που φεύγει, που δεν την προλαβαίνω, που δε μου φτάνει, να γράψεις για τον έρωτα τον τελευταίο που έχω το θράσος να τον περιμένω, να τον απαιτώ.
    Να γράψεις για το πόσο σκληρό είναι να μεγαλώνεις, ( βλέπεις; το καμουφλάρω, φοβάμαι και να το ξεστομίσω ακόμα. να γερνάς λοιπόν!!) να γερνάς και να νιώθεις …. τη μια μέρα έφηβη, και την άλλη… να ετοιμάζεσαι να υποδεχτείς τον κύριο χάρο.
    να γράψεις για τα ροζ, κίτρινα, κόκκινα, πορτοκαλί, άσπρα, καραμελάκια που σε φλερτάρουν αδιάντροπα, που και συ το ξέρεις πως δεν θα μπορείς για πολύ ακόμα να τους αντισταθείς.

    Ξέρω ξέρω… δεν γίνεται να γράψει κανείς κάτι με αυτά τα δεδομένα. και άντε και εσύ το γράφεις… ποιος θαρρείς θα κάτσει να το διαβάσει; εγώ όμως έτσι αισθάνομαι. δεν έχω χαρούμενες ιδέες να σου δώσω ( άσε που… αν είχα… σιγά μην στην έδινα χαχαχα)

     
    • silia

      Νοέμβριος 30 , 2011 at 17:41

      @ Despoina’s Decoupage
      Για τον … τελευταίο έρωτα , έγραψα μάτια μου
      ( https://silia.wordpress.com/2008/07/04 ) …
      Αν το θέλεις όμως , να σου ξαναγράψω κάτι γι αυτόν τον … Θεό-Τύραννο …. Ο έρωτας , όπως και νά’ χει , είναι σαν ιδέα , ανεξάντλητος .
      Όμως … συγχώρα με . Για το πόσο σκληρό είναι να μεγαλώνεις … δεν μπορώ … αρνούμαι να γράψω . Το να μεγαλώνεις , έχει και την καλή του όψη και μ’ αυτή (την καλή όψη) θέλω να ασχολούμαι … Όσο μπορώ και …. για όσο μπορώ .
      ————————————————
      ΥΓ. Άσχετο : Αυτά τα … πολύχρωμα καραμελάκια , τί ακριβώς είναι που … δεν το κατάλαβα ? Μην μου πεις κάτι … τρομακτικό … Δεν θα το αντέξω .
      Φιλιά .

       
  10. DaisyCrazy

    Νοέμβριος 28 , 2011 at 10:29

    Αχ τέλεια ιδέα! Αν γράψεις μια ιστορία για κάθε ιδέα που θα σου πούμε θα γεμίσουμε με ποστ απολαυστικά δικά σου Σίλια μου 🙂

    Λοιπόν εγώ στο κλίμα των ημερών θα σου ζητήσω να μας εξιστορίσεις τα πιο όμορφα και τα πιο άχαρα Χριστούγεννα που πέρασες. Αν το’χεις κάνει ήδη εναλλακτικά προτείνω ανάλογο ποστ για την πιο όμορφη Πρωτοχρονιά και την πιο άχαρη.. Μπορούν να γίνουν και δύο ποστ, ένα με τα χαρούμενα, όμορφα και ένα με τα άχαρα 😉

    Φιλάκια γλυκά!

    υγ. θα διαφωνήσω με τη φίλη, στην κατάθλιψη δε θες να κάνεις τίποτα.. στη θλίψη ναι ναι θες να γράφεις

     
    • silia

      Νοέμβριος 29 , 2011 at 23:24

      @ DaisyCrazy
      Αν και πάνω στις γιορτές περιμένω να μου έρθει (από την Γηραιά Αλβιώνα , όπου ζει τα τελευταία 15+ χρόνια) ο μεγάλος μου και νιόπαντρος γιος , για να κάνουμε μαζί γιορτές , υπόσχομαι να ξεκλέψω λίγο χρόνο , για να σου γράψω αυτό (ή κάτι σαν αυτό) που επιθυμείς … Κι αυτό γιατί … σ’ αγαπώ πολύ-πολύ καλή μου και τρελλή (Crazy) μου , Daisy .
      ΥΓ . Το ξέρω πολύ καλά , πως όταν πάσχεις από κατάθλιψη , δεν θέλεις όχι να γράψεις , αλλά να κάνεις … τίποτα . Πρέπει να διαχωρίζουμε στο μυαλό μας την Κατάθλιψη , σαν νόσο , από την απλή Μελαγχολία (ή Θλίψη) , που παρέρχεται πολλές φορές και από μόνη της … Ιδίως η οφειλόμενη , σε ερωτική απογοήτευση .
      Φιλί .

       
  11. Το Φαούδι

    Νοέμβριος 28 , 2011 at 11:09

    Θα μου επιτρέψετε να σας προτείνω 2 πράγματα: 1) πιάστε το ξεσκονόπανο και αρχίστε το ξεσκόνισμα. Δώρα, στολίδια, βιβλία, άλμπουμ, πραματάκια κρυμμένα στα συρτάρια… Με την ησυχία σας όμως.
    2) Βγείτε μια βόλτα με τα χέρια στις τσέπες.

    Καλημέρα!

     
    • silia

      Νοέμβριος 29 , 2011 at 23:15

      @ Το Φαούδι
      Αν βγω βόλτα … με τα χέρια στις τσέπες , είναι μαθηματικά βέβαιο ότι … θα πέσω και θα με μαζεύουν με τα κουταλάκια , γιατί … αν βάλω τα χέρια στις τσέπες , με τί θα κρατάω το μπαστούνι μου ?…
      Σας «συγχωρώ» όμως γιατί
      α) Δεν με γνωρίζετε (άρα δεν γνωρίζετε πως κυκλοφορώ … μπαστουνάτη).
      β) καταλαβαίνω πως ο λόγος σας είναι μεταφορικός .
      Και γ) (και σπουδαιότερον) Μου κάνατε ένα από τα πιο όμορφα και συγκινητικά σχόλια που δέχθηκα ποτέ (αυτή η ενασχόληση με …»πραματάκια κρυμμένα στα συρτάρια» , είναι από τα πράγματα που αγαπώ και με συγκινούν , πολύ περισσότερο από πολλά στη ζωή μου).
      —————————-
      Σ’ ευχαριστώ .

       
  12. Sotiris Kanell.

    Νοέμβριος 28 , 2011 at 13:08

    Όλα καλά, αλλά μια παράκληση!
    Μη με αντιγράφεις.
    Όχι στα κείμενα. (ούτε στο δαχτυλάκι σου φτάνω..)
    Σε αυτά που κάνω!
    Άκου να μην έχεις κι εσύ έμπνευση και άκου να το αποδίδεις -μέσα σου- σε τεμπελιά, και άκου να θεωρείς ότι έχεις χάσει το κέφι σου για γράψιμο επειδή δεν σε τροφοδοτεί η καθημερινότητα που βίωσες τα προηγούμενα 37 χρόνια…
    ΕΕΕεεε άντε γράφε εσύ επιτέλους για να μη λένε ότι .. ξεσυνεριζόμαστε αλλήλους!!!
    :))

     
    • silia

      Δεκέμβριος 1 , 2011 at 01:34

      @ Sotiris Kanell.
      Βαδίζουμε (προφανώς) στις ίδιες ατραπούς … στα ίδια καλντερίμια της ζωής (ή σε παρόμοια … το ίδιο κάνει) . Γι αυτό λοιπόν μοιάζει σαν να σε «αντιγράφω» σ’ αυτά που κάνεις .
      Παράξενες οι «τροχιές» των ανθρώπων …

       
  13. Sotiris Kanell.

    Νοέμβριος 28 , 2011 at 22:08

    Για να πω και την πάσα αλήθεια, η κεντρική ιδέα του πιο πάνω σχολίου μου είναι κλεμμένη από το πιο κάτω ανέκδοτο!!!

    Διαγώνισμα στο σχολείο και τόσο ο Μπόμπος όσο και ο Τοτός που κάθεται μπροστά του, είναι εντελώς αδιάβαστοι.
    Μπόμπος: Ρε, ξέρεις τίποτα;
    Τοτός: Δεν έχω ιδέα. Εσύ ξέρεις;
    Μπόμπος: Όχι. Θα δώσω λευκή κόλλα!
    Τοτός: Και εγώ το ίδιο θα κάνω. Δεν ξέρω τίποτα. Θα δώσω λευκή κόλλα!
    Μπόμπος: Όχι ρε. Εσύ γράψε κάτι. Αν δώσουμε και οι δυο λευκή κόλλα, η δασκάλα θα λέει ότι αντιγράφαμε ….

     
  14. faros

    Νοέμβριος 29 , 2011 at 19:03

    Ξέρεις ποιο είναι το νεανικό μου … απωθημένο ;;;
    Να «παίξω» με ένα Λεύκωμα !!!

    (εκεί που λέει «τι είναι ο έρωτας», «τι είναι το φιλί», «τι γνώμη έχεις για την φιλία» κλπ. κλπ. κλπ.)

    Να φλερτάρουμε έστω και στα … ψεύτικα !

    Κάνε κάτι λοιπόν … Εγώ δεν το κατέχω το … άθλημα !

    Κάνε κάτι και … γρήγορα !
    Έρχεται βαρύς χειμώνας !

     
    • silia

      Δεκέμβριος 1 , 2011 at 17:36

      @ faros
      Ωστε μου θέλεις και φλερτάκια , ε ?…
      Εγώ καλέ μου , τίποτα δεν φτιάχνω στα ψεύτικα … Αν θέλεις original hard flirt … είμαστε ok … Αν … φοβάσαι … ατύχησες .
      ————————————-
      Λοιπόν παιδιά (όλοι εσείς που μας διαβάζετε) :
      Κοιτάξτε πόσο ευγενικός , κόσμιος και προσεκτικός είναι ο φίλος μας ο Φάρος . Τον Χειμώνα που έρχεται τον χαρακτήρισε «βαρύ» , ενώ εγώ η αθυρόστομη … «δυσκοίλιο» …
      Μπράβο Φάρε μου .

       
  15. faros

    Νοέμβριος 29 , 2011 at 19:04

    υ.γ. μη μου πεις ότι το ξανάκανες … Ξανακάντο με την πείρα που έχεις πλέον … πιο ζουμερό !!! 😀 😀 😀

     
    • silia

      Δεκέμβριος 1 , 2011 at 17:38

      @ faros
      Έχω γράψει αρκετά (δυο , νομίζω) για τα Λευκώματα της μαθητικής μας ηλικίας … (και ένα που μου έφτιαξε και μου χάρισε ο Στιχάκιας … τρία).
      Ωστόσο επειδή σου έχω και μια … αδυναμία , το πολύ να βάλω καμιά επανάληψη-κονσέρβα (του Στιχάκια , που ήταν και πολύ ωραίο και άπτετο των … ενδιαφερόντων σου (φιλιά , έρωτες και τα συναφή), δεν θυμάμαι πια ούτε το λινκ , για να σας το δείξω … Φοβερά τα γηρατιά , τέλος πάντων) .
      ——————————-
      Αααααα ! το βρήκα το λινκ για το μπλογκ που μου έφτιαξε και μου «χάρισε» ο Στιχάκιας ! Ιδού :
      http://lefkoma.wordpress.com/
      Άντε , τυχερέ … πήγαινε και παίξε .
      ——————————-
      Καλά … Φάρε … παρασουσούλεψες , λέμε . Ακούς εκεί …»πιο ζουμερό» … Μετά , εγώ φταίω ?

       
  16. Theorema

    Νοέμβριος 30 , 2011 at 14:56

    Γράψε για το πνεύμα των Χριστουγέννων, που μια χρονιά πήγε και τρύπωσε μέσα σε ένα… κουτί παπουτσιών 😉

    Είμαι σίγουρη πως θα μεγαλουργήσεις!
    Δείγμα άφησες ήδη, συγκλονιστικό, εκεί δίπλα και πολύ σε ευχαριστώ γι’΄αυτό το τόσο ωραίο σχόλιο.
    Και για όλα.

     
    • silia

      Δεκέμβριος 2 , 2011 at 00:59

      @ Theorema
      Θα το προσπαθήσω , (να το γράψω) … Στο υπόσχομαι .
      Ήδη , μου έδωσες ιδέα … καλή …
      Εγώ σ’ ευχαριστώ και για την ιδέα , και για το ότι με διαβάζεις .
      Μια «ανάσα» χρόνος , έμεινε ως τα Χριστούγεννα …
      Θα το προσπαθήσω .

       
  17. Liakada

    Νοέμβριος 30 , 2011 at 23:34

    Καλή η ιδέα του Φάρου, Σίλια μου. Εννοώ τη Δεύτερη! ¨)p
    Πέρασα να σου αφήσω μια καληνύχτα!

     
  18. silia

    Δεκέμβριος 2 , 2011 at 01:00

    @ Liakada
    Καλό μας ξημέρωμα Λιακάδα μου .

     
  19. mr e.

    Δεκέμβριος 2 , 2011 at 17:10

    Αυτό το σχόλιο δεν έχει καμμια θεση εδω αλλά το παραθέτω απλά γιατι θέλω , με την σύμφωνη γνώμη του συγγραφέα φαντάζομαι, να το διαβασεις…

    Γράφει ο ψυχίατρος, Κλέανθης Γρίβας

    Προχθές μετεωρολόγοι, σεισμολόγοι και γεωλόγοι. Χθες οικονομολόγοι. Σήμερα συνταγματολόγοι. Και αύριο… αστρολόγοι. Πότε θα γίνουμε Πολίτες, ρε γαμώτο;

    ● Το άρθρο 50 του Συντάγματος ορίζει τις απολύτως συγκεκριμένες και περιορισμένες αρμοδιότητες του Προέδρου της Δημοκρατίας (ΠτΔ). Συνεπώς, ο ΠτΔ δεν μπορεί να έχει καμιά αρμοδιότητα που δεν αναφέρεται ρητά στο Σύνταγμα.

    ● Το άρθρο 38 του Συντάγματος δεν προβλέπει ρητά διορισμό εξωκοινοβουλευτικού πρωθυπουργού και, άρα, ο ΠτΔ δεν έχει αρμοδιότητα να διορίσει εξωκοινοβουλευτικό πρωθυπουργό. Σύμφωνα μ’ αυτό, εάν παραιτηθεί ο πρωθυπουργός, ο πρόεδρος της δημοκρατίας πρέπει να διορίσει πρωθυπουργό «αυτόν που προτείνει η κοινοβουλευτική ομάδα στην οποία ανήκει ο απερχόμενος πρωθυπουργός».

    ● Το άρθρο 37 του Συντάγματος προβλέπει διορισμό εξωκοινοβουλευτικού πρωθυπουργού, μόνο εάν υπάρχει έλλειψη δεδηλωμένης στη Βουλή και μόνο εφόσον δεν τελεσφορήσουν οι διερευνητικές εντολές. Σ’ αυτή την περίπτωση, ο ΠτΔ μπορεί να επιλέξει έναν από τους προέδρους των τριών ανώτατων δικαστηρίων της χώρας.

    (Περίπτωση διορισμού του κ. Ι. Γρίβα, προέδρου του Αρείου Πάγου ως υπηρεσιακού πρωθυπουργού. Μοναδική περίπτωση στη μεταπολιτευτική ιστορία που διορίστηκε εξωκοινοβουλευτικός πρωθυπουργός έξω από τον κύκλο των προέδρων των ανώτατων δικαστηρίων, ήταν η περίπτωση του Ξενοφώντα Ζολώτα (η λεγόμενη «οικουμενική κυβέρνηση»), η οποία σχηματίστηκε κατ΄εφαρμογή του άρθρου 37, δηλαδή μετά την αποτυχία των διερευνητικών εντολών, επειδή δεν υπήρχε απόλυτη πλειοψηφία 151 βουλευτών κάποιας κοινοβουλευτικής ομάδας).

    ● Συνεπώς, η «όπερα μπούφα» που υποστήκαμε επί μία εβδομάδα για να καταλήξουμε στη «λύση» Παπαδήμου που επιβλήθηκε από το πλέγμα: «Συμβούλιο Διεθνών Σχέσεων» – «Λέσχη Μπίλντερμπεργκ» – «Τριμερής Επιτροπή», διεθνής «χρηματοπιστωτική» μαφία (με κορυφαία την Goldman Sachs) και τα όργανα παγκόσμιας οικονομικής διακυβέρνησης (Παγκόσμια Τράπεζα, ΔΝΤ, ΠΟΕ), από τυπική και ουσιαστική άποψη συνιστά μια συνταγματική εκτροπή μεγαλύτερης σημασίας απ’ αυτή που επιχείρησαν τα Ανάκτορα τον Ιούλιο 1965.

    ● Μια μείζονος σημασίας απόφαση που αφορά έναν εξωκοινοβουλευτικό «πρωθυπουργό» η οποία επικυρώνεται από ένα «μαύρο μέτωπο» βολευτών εκλεγμένων από τον εκάστοτε κομματικό φύλαρχο και όχι από τον ίδιο το λαό, με την «εντολή» (τίνος;) να εφαρμόσει μια πολιτική που ενταφιάζει τη χώρα για πολλές δεκαετίες, από τυπική και ουσιαστική άποψη συνιστά μια συνταγματική εκτροπή ίσης σημασίας μ’ αυτή που επιχείρησαν οι θλιβεροί αυλικοί και τα μειράκια του Γιωργάκη Παπανδρέου την Άνοιξη 2010 με την επιβολή του πρώτου Μνημονίου.

    Οι διαχειριστές του συστήματος (διαχειριστές ερήμην μας και εναντίον μας) αφού μας ανάγκασαν να γίνουμε κατά καιρούς μετεωρολόγοι, σεισμολόγοι, γεωλόγοι και οικονομολόγοι, τώρα μας αναγκάζουν να γίνουμε και συνταγματολόγοι, λίγο πριν μεταμορφωθούμε σε αστρολόγους. Πότε θα γίνουμε Πολίτες, ρε γαμώτο;

    Κλεάνθης Γρίβας

    ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ:

    Η εξουσιαστική σχιζοφρένεια (εξουσιοφρένεια) των «ευνούχων της αυλής» του Γιωργάκη, επιβάλλει μερική αναθεώρηση της ψυχιατρικής νοσολογίας, γιατί είναι η πρώτη φορά στα παγκόσμια πολιτικά και ψυχιατρικά χρονικά που 153 βολευτές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στον κομματικό τους φύλαρχο προκειμένου να… παραιτηθεί. Μοναδικό φάρμακο για την αντιμετώπιση αυτής της κενοφανούς μορφής εξουσιο-σχιζο-φρένειας είναι το «Σύνδρομο Ερντογάν»…

     
    • silia

      Δεκέμβριος 3 , 2011 at 01:03

      @ mr e.
      Αυτό το σχόλιο , όντως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΘΕΣΗ ΕΔΩ !… και το μόνο που έκανε , είναι να με πονέσει και να με θυμώσει τόσο , ώστε στο τέλος αυτής της ημέρας να σκεφθώ πως … η σημερινή , ήταν μια πολύ άσχημη … μια «χαμένη» ημέρα για μένα . Και όταν ένας μεγάλος (στην ηλικία) άνθρωπος , «χάνει» μια μέρα του , αυτό είναι μεγάλη χασούρα , γιατί στην «Δύση» σου , όλες οι ημέρες , έχουν μεγάλη αξία .
      Δεν υπάρχει δικαιολογία , γιατί είμαστε παλιοί «γνωστοί» (διαδικτυακοί) και πιστεύω , πως γνωρίζεις πολύ καλά τις διαδικτυακές «αρχές» και «όρους» μου . Πιστεύω ότι τις γνωρίζεις και πίστευα ότι τις σεβόσουν .
      Αν ήθελες απλά (όπως λες) να το διαβάσω , … υπάρχει και κάτι που λέγεται «προσωπική ηλεκτρονική αλληλογραφία (= mail) που είναι γνωστό στους ανθρώπους που «μπαίνουν» εδώ μέσα ….
      Επομένως , δύο λόγοι υπάρχουν που γράφηκε αυτό το σχόλιο εδώ :
      1) Ή ηθελες απλά να το διαβάσει … κάποιος άλλος (ή κάποιοι άλλοι) .
      ή
      2) Ήθελες απλά , να με πληγώσεις και να με θυμώσεις … Ίσως – ίσως , και να επιχειρήσεις (για δικούς σου προσωπικούς λόγους που … ειλικρινά αγνοώ και δεν καταλαβαίνω) , μία … αποχώρηση σου από αυτό το ιστολόγιο , αλλά με κεκαλυμμένη δική μου απόφαση (με δικό μου δηλ. το mea culpa) .
      Δεν υπάρχει 3) … 4) … ή 5) … κλπ …
      Το γνώριζες πολύ καλά …
      Το δις (και τρις) εξαμαρτείν , ουκ ανδρός σοφού , φίλε mr e.
      Κι εμένα , αν κάτι με εξιτάρει , αν κάτι με ελκύει αν κάτι έχω σαν οδηγό μου στις ανθρώπινες σχέσεις (όποια μορφή κι αν έχουν αυτές) … είναι η «σοφία» .

       
      • mr e.

        Δεκέμβριος 3 , 2011 at 16:19

        Δεν ισχύει τίποτα απ οσα μου αποδίδεις…. Νόμιζα απλά ότι θα το εβρισκες ενδιαφέρον. Αυτό και τίποτα άλλο. Ωστόσο έχεις δίκιο. Μπορουσα να στο στείλω σαν mail και όχι ως σχόλιο. ΣΥΓΓΝΩΜΗ για το ατοπημά μου. Ξέρω και σέβομαι απόλυτα τις θέσεις σου. Δεν θα επαναληφθει. Παραμένω, με δική σου εγκριση βέβαια, φανατικός αναγνωστης σου.
        Καλό απόγευμα.

        ΥΓ Θα ικανοποιηθω απολυτα αν το διαγραψεις.

         
  20. erimos

    Δεκέμβριος 2 , 2011 at 21:53

    Η μοναδική βοήθεια που μπορώ να σου προφέρω βρίσκεται σε μια μόνο
    λέξη: Αντιδρώ.
    με την αγάπη μου, καληνύχτα και…
    Χαμογέλα

     
  21. silia

    Δεκέμβριος 3 , 2011 at 01:10

    @ erimos
    Εκτιμώ βαθιά τον θετικό σου λόγο («αντιδρώ» ) , σαν βοήθεια προσφερόμενη … και σ’ ευχαριστώ γι αυτό .
    Όμως …
    Όμως , μου είναι αδύνατον να χαμογελάσω απόψε … Το αποψινό βράδυ , ήταν το τέλος μιας πολύ άτυχης … μιας «χαμένης» για μένα ημέρας .
    Ίσως (θα χαμογελάσω) μια άλλη βραδιά …
    Εδώ θα είμαστε … και θα τα λέμε .
    Φιλί καληνύχτας .

     

Σχολιάστε

 
