RSS

– ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ?!?!…

12 Δεκ.
.
Κάποτε πριν χρόνια , είχα ένα “έκτακτο” περιστατικό στη δουλειά μου (είμαι Αναισθησιολόγος , για όποιον δεν γνωρίζει) και πριν μπω στο χειρουργείο , ζητησα να δω κάποιον συγγενή του αρρώστου για ιστορικό , ενημέρωση των κινδύνων κλπ) γιατί με τον ίδιο τον ασθενή δεν μπορούσα να συνενοηθώ (λόγω γλώσσας) . Μου αριβάρησε λοιπόν στο γραφείο ένας μαυριδερός κοντούλης τύπος με “λάμπον όμμα” και αυστηρό ύφος .
– Μιλάς ελληνικά ; (τον ρώτησα)
– Αν μιλάω Ελληνικά ;;; Μα για ποιόν με πέρασες ; Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ; Εγώ έχω στο σπίτι μου ψυγείο (μου αποκρίθηκε)
– Τί τον έχεις τον κύριο που θα χειρουργηθεί ; (ρώτησα λίγο παραξενεμένη και αρκετά αμήχανη)
– Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ; Εγώ έχω στο σπίτι μου ψυγείο (μου …ξανααπάντησε)
– Πλάκα μου κάνεις ρε φίλε ; Άντε σε παρακαλώ και βιάζομαι (ήδη είχα περάσει στην σφαίρα του … εκνευρισμού)
– Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ; Εγώ έχω στο σπίτι μου ψυγείο … (η βελόνα είχε κολλήσει)
– Ρε … κόφ’την πλάκα (είχα κατρακυλήσει πια στην κατάσταση … «έξαλλη» )
– Ξέρεις ποιος είμαι ….κλπ….
Λίγο πριν εκδηλώσω πλήρη υστερία , …όρμησαν μεσα στο γραφείο μου δυο σεκιουριτάδες του Νοσοκομείου , τον εβγαλαν έξω με το μαλακό και ….
– Σας ενόχλησε κυρία Σίλια ; Σας πείραξε ; Όχι ; Α , εντάξει … Ένας  “ψυχάκιας” είναι που επαναλαμβάνει το ίδιο πράγμα σε όποιον τον ρωτήσει οτιδήποτε …
Ουδεμία σχέση είχε με τον προς εγχείρηση ασθενή … Ήταν από τους «τύπους» που τριγυρίζουν στις Δημόσιες Υπηρεσίες και περιφέρουν την παραξενιά τους (το είπα με … κομψό τρόπο … τέλος πάντων) . Απλά έτυχε να περνάει από εκεί την ώρα που η αδελφή βγήκε έξω στον διάδρομο , και φώναξε  «Ένας συγγενής του κ. Τάδε παρακαλώ» και που ο συγγενής του κ. Τάδε κάπου χάζευε …
—————————————-
Γιατί έγραψα αυτή την ιστορία ?…
Μα γιατί αποφάσισα που και που , να σας … «βομβαρδίζω» με ιστορίες καθημερινής τρέλλας , από ένα Δημόσιο Νοσοκομείο .
Σας φιλώ .
 

Ετικέτες: , ,

38 responses to “– ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ?!?!…

  1. faros

    Δεκέμβριος 13 , 2011 at 03:46

    Έτσι κι αλλιώς, τη ζωή μας, την έχουν κάνει μπάχαλο …

    Βάλε και εσύ λίγη τρέλα να μας … αποτελειώσεις !!! 😆 😆 😆

    υ.γ.: άσχετο. είδα ότι ένας από την «παλιοπαρέα», «έσκασε» μύτη στο προηγούμενο … Τι πάθαν άραγε όλοι και χαθήκαν έτσι μονομιάς ; Σε μένα έχει να εμφανιστεί … μπλόγκερ κανά χρόνο τώρα …

     
    • silia

      Δεκέμβριος 17 , 2011 at 19:16

      @ faros
      Η δικιά μου η … «τρέλα» , είναι άλλο πράμα φίλε Φάρε . Πολλοί πουλάνε τρέλα , αλλά όχι υψηλής ποιότητας σαν την δικιά μου …
      … Πάει … την ψώνισα .
      —————————————-
      Και πάμε στο ΥΓ. : Ξέρεις φίλε μου , όλα τα όμορφα , κάποτε … κιτρινίζουν , παλιώνουν , μένουν στην άκρη , «δυσπνοούν» … μαραζώνουν … Έτσι και τα μπλογκς . Έρχεται μια ώρα που «γερνούν» και έλκονται και γοητεύονται από άλλες αγάπες , αλλά ακόμα κι αν δεν ‘γοητεύονται από άλλη αγάπη , αφήνουν την παλιά να «ξεψυχάει σε μια άκρη … Όμως , μην απελπίζεσαι … Οι παλιές αγάπες , πάνε στον Παράδεισο .
      Χαρισμένο σε σένα με όλη μου την αγάπη :

       
  2. Το Φαούδι

    Δεκέμβριος 13 , 2011 at 09:03

    Και πολύ καλά κάνετε και μας τα λέτε κάτι τέτοια! Έτσι για να νιώθουμε κι εμείς λιγότερο σαλταρισμένοι!
    Καλημέρα

     
    • silia

      Δεκέμβριος 17 , 2011 at 19:21

      @ Το Φαούδι
      Όσο κι αν νοιώθει κάποιος λιγότερο σαλταρισμένος , η ουσία είναι ότι … ΕΙΝΑΙ σαλταρισμένος … κι αυτό πολύ δύσκολα αλλάζει .
      Συγγνώμη για το … απαισιόδοξον του σχολίου-απάντηση , αλλά μη θαρρείς … κι εγώ ψιλοχάλια νοιώθω τελευταία .

       
  3. stelios

    Δεκέμβριος 13 , 2011 at 16:52

    Και στο χειρουργείο ο γιατρός σου είπε: «Δε θα χρειαστούμε αναισθησιολόγο. Δε θα πονέσει καθόλου. Πάνω από τα ρούχα θα τον χειρουργήσω…»

    🙂

     
    • silia

      Δεκέμβριος 17 , 2011 at 19:57

      @ stelios
      Στέλιο !… Πόσο χαίρομαι που σε «ξαναβλέπω» μετά από τόσο καιρό .
      Έχω ακούσει … ουουουου , πράγματα και θάμματα από τους φίλους-συνεργάτες χειρουργούς , στην 35χρονη θητεία μου μέσα στα χειρουργεία (37 χρόνια «θητεία» , αλλά τα 2 , Αγροτικό στην Πίνδο… τα άλλα 35 , μέσα στα χειρουργεία… )
      Φιλί Στέλιο . Γράψε μου τα νέα σου .

       
  4. koyklitis

    Δεκέμβριος 13 , 2011 at 19:26

    Κοίτα τώρα να δεις τρέλα. Άκου έχει και ψυγείο…
    Πάλι καλά που δεν σου έλεγε ότι έχει και κότερο για να σε πάει βόλτα!

     
    • silia

      Δεκέμβριος 17 , 2011 at 20:04

      @ koyklitis
      Ε , καλά … Στα γραφεία των γιατρών , «παίζεται» εν πολλοίς τρελό φλερτ , αλλά σχεδόν ποτέ στο δικό μου . Αφ’ ενός γιατί όλοι οι πελάτες μου είναι … κοιμισμένοι (κυριολεκτικά) ή γλαρωμένοι (=αποβλακωμένοι από την προνάρκωση) , οι δε συγγενείς τους … χεσμένοι από τον φόβο και την αγωνία τους (που μυαλό για … σαλιαρίσματα) ..
      Ουφ … άτυχη φάρα , η των Αναισθησιολόγων …

       
  5. nosfy

    Δεκέμβριος 13 , 2011 at 19:27

    κι εγω εχω ..και ψυγειο και πλυντηριο και τηλεοραση (οχι πλασματος )

     
    • silia

      Δεκέμβριος 17 , 2011 at 20:14

      @ nosfy
      Αφιερωμένο στο ωραιότερο ΠΛΑΣΜΑ της νύχτας :

      .
      Ψυγείο έχεις … Πλυντήριο , έχεις … Τηλεόραση (οχι πλασματος … αλλά τέλος πάντων , πόσων ιντσών ?… και μη μου πεις πως δεν έχει σημασία το μέγεθος … της οθόνης γιατί θα ξενερώσω) , έχεις …
      Κινητό … έχεις ?
      .

       
  6. erimos

    Δεκέμβριος 13 , 2011 at 20:49

    Που με έστειλες πάλι βρε Άννα…
    …»ξέρεις ποιος είμ΄εγώ ρε;; εγώ είμ εξουσία ρε!!! και κείνα που ξέρετε να τα
    ξεχάσετε»…αγροφύλακας η εξουσία…. ήταν Σεπτέμβρης του 49 και ήμουν
    11άχρονω παιδί…και κείνα που ήξερα δεν ταίριαζαν καθόλου… (για δυο
    χρόνια είχα Δάσκαλο μαχητή του Δ.Σ.), με εκείνα που ήθελε η εξουσία να
    ξέρω…
    Αυτός… η εξουσία καλέ… τι είδους αναισθητικό και νυστέρι χρειαζόταν;;;
    Ας είναι… ακόμα και για αυτόν… έπειτα από χρόνια είχε κάτι αλλάξει μέσα του…
    απαλά αποθέτω την καλησπέρα μου, και …να
    χαμογελάς.

     
    • silia

      Δεκέμβριος 17 , 2011 at 20:18

      @ erimos
      Τι θα πει … που σε έστειλα ?… Πίσω … στις πίσω σου «σελίδες» σε έστειλα , αλλά στις «γκρίζες» στις σκοτεινές . Ξέχνα τα και χαμογέλα κι εσύ .
      Παίρνω με προσοχή την πολύτιμη «καλησπέρα» σου , που απίθωσες στη γή του μπλογκ μου και την φιλώ χαμογελώντας .

       
  7. Liakada

    Δεκέμβριος 14 , 2011 at 01:31

    Στη θεση σου θα παταγα μια.. αναισθησια σε αυτον να μαθαινε πια εισαι , εσυ! λολ 😀 Η τρελλα δυστυχως δεν παει στα βουνα! Να εισαι καλα και να χαμογελας!

     
    • silia

      Δεκέμβριος 23 , 2011 at 02:01

      @ Liakada
      Ναι , αλλά αναισθησία με … ρόπαλο …
      Σ’ αυτού του βαθμού την υστερία με έφερε …
      Χαμογελώ .

       
  8. DaisyCrazy

    Δεκέμβριος 14 , 2011 at 10:25

    Τέλεια απόφαση αφού είμαι σίγουρη ότι θα’χεις πολύ υλικό να μοιραστείς μαζί μας 🙂

    Ο τύπος ήξερε άλλη έκφραση ή η γνώση της ελληνικής γλώσσας που κατείχε περιοριζόταν εκεί; Πάντως το να έχεις ψυγείο κακά τα ψέματα είναι αρκετά σημαντικό ας μην το παίρνουμε ελαφρα΄τη καρδιά. 😀
    Φιλάκια γλυκιά μας Σίλια!

     
    • silia

      Δεκέμβριος 22 , 2011 at 01:58

      @ DaisyCrazy
      Ακριβώς … Ήθελε να μου πει , πως δεν είναι όποιος κι όποιος … Ότι δεν είναι κάποιος ουτιδανός σκηνίτης (επρόκειτο για Ρομά , τσιγγάνο) , αλλά ότι είχε σπίτι και πιθανώς και … οικοσκευή ηλεκτρική … άρα νοικοκύρης .

       
  9. mr e.

    Δεκέμβριος 14 , 2011 at 18:39

    φανταζομαι οτι στην εποχή που αναφερεσαι το… ψυγειο θ αντιστοιχουσε με τα σημερινα «προτυπα» με… καγιεν… Οπως και νάχει ακουγεται διαφορετικα… κάνεις άλλους συνειρμούς οταν το ακούς… πχ οταν ακουσες την περιφημη φραση συμπαιρανες οπι ειχεις να κανεις με τρελλο ενω αν σουλέγε «ξερεις ποιος ειμαι γω ? εγω εχω καγιεν» θα καταλαβαινες οτι εχεις να κανεις με μ@λ@κ@…. Πάντως ένας τρελός απλά βέπει το αντικειμενικό με άλλο ματι…κάνει ρε παιδί μου ο εγκέφαλος του άλλη μεταφραση….
    φιλια από τον mr E.
    .
    ,
    ,
    ,
    ξέρεις ποιος είμαι γω ?
    .
    .
    .
    .
    εγω λατρευω τα κειμενακια σου…

     
    • silia

      Δεκέμβριος 23 , 2011 at 02:19

      @ mr e.
      Ε , όχι πια και τόσο παλιά εποχή , ώστε ένα ψυγείο να έχει την αξία ενός καγιέν .
      Απλά στον τόπο μου (εδώ που ζω) , έχουμε δυο κομμάτια (δυο είδη να το πω , φυλές να το πω , ομάδες να το πω ?) τσιγγάνων (και οι δυο Τουρκόφωνοι) . Οι μεν ανοικοκύρευτοι , νομάδες , που ζουν σε τενεκέ-μαχαλά ή και αντίσκηνα και οι δε , νοικοκύρηδες σε οικισμό δικό τους με άμιλλα στο νοικοκυριό και την καθαριότητα , με δημοτικό Ιατρείο , με δημοτικό φούρνο , με παλιές … BMW , έξω στις αυλές τους , με επίσημες τελετές γάμου (εντάξει … τα κορίτσια παντρεύονται μεταξύ … 11 και 16 χρόνων) και άλλα τέτοια πολιτισμένα , που κάνουν τους πρώτους να … φθονούν τους δεύτερους …
      Ε , ο εν λόγω ψυχάκιας , ήθελε να μου πει (με τον δικό του πάντα τρόπο) , πως είναι νοικοκύρης , ότι ζει σε σπίτι και όχι σε τενεκεδένιες κατασκευές , και ότι διαθέτει όλα τα στοιχεία του Πολιτισμού , όπως … ηλεκτρικό ρεύμα και συνεπώς … ψυγείο … Και όλα αυτά , επειδή θεώρησε ότι τον υποτίμησα ρωτώντας τον αν ξέρει Ελληνικά … Θέλησε ίσως να μου δείξει ότι είναι ένας άνθρωπος κι αυτός με την αξία του .
      ————————————
      Α , και που είσαι ?…
      Ξέρω πολύ καλά ποιος είσαι .
      Είσαι αυτός που … λατρεύω τα σχόλια του
      (οι … εξαιρέσεις , επιβεβαιώνουν τον κανόνα)
      ________________________
      Χαρούμενες γιορτές .

       
  10. nosfy

    Δεκέμβριος 15 , 2011 at 22:08

    εκει στα 70 κατι αρχισε και το ..καμακι..: μανουλι’ εχω τηλεοραση » ελα σπιτι μου να δεις κιαμα δεν σ’αρεσει ντυνεσαι και φευγεις

     
    • silia

      Δεκέμβριος 23 , 2011 at 02:35

      @ nosfy
      Αχ , nosfy … Μου θύμισες , όμορφες εποχές … Παιδιά των λουλουδιών , καμπάνα παντελόνια , πουκάμισα με τεράστιους μυτερούς γιακάδες , Μάταλα , ταγάρια , φούστες με πολλά βολλάν , Γούντστοκ , χιπάκια , φαβορίτες , καμάκια , ασπρόμαυρη τηλεόραση … ΕΙΡΤ … ΥΕΝΕΔ …
      Μου θύμισες ακόμη κάποιον , που στην προσπάθειά του να μην παραλάβει το … «απολυτήριο» που επιχειρούσα να του βάλω στο χέρι , προσπάθησε να με δελεάσει με :
      – Μείνε … Θα ζήσουμε πολύ όμορφα … θα αγαπιώμαστε … θα δουλεύουμε , θα αποκτήσουμε δικό μας σπίτι … ίσως ίσως και …. δική μας τηλεόραση …
      Ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι της ανοχής μου … τους όποιους ενδοιασμούς και πισωπατήματα … Ήταν το «κλικ» που με έκανε να … βάλω υπογραφή και σφραγίδα στο … «απολυτήριο» του .
      Α , ρε nosfy … τι μου θύμισες …
      Θεσσαλονίκη 1970 …

       
  11. Φωτεινή

    Δεκέμβριος 16 , 2011 at 19:14

    Πολύ καλά έκανες να γράψεις και καλά θα κάνεις να συνεχίσεις να μας «βομβαρδίζεις» Τέτοιες βόμβες καλοδεχούμενες.
    Λατρεύω και εγώ τα κείμενά σου. Το έχω ξαναπεί.
    Φιλιά πολλά

     
    • silia

      Δεκέμβριος 22 , 2011 at 11:13

      @ Φωτεινή
      Εσύ , ναι … το έχεις ξαναπεί , αλλά κι εμένα μου αρέσει να το ακούω και να το ξανακούω .
      Κάτι τέτοια λόγια από τους φίλους μου , μου δίνουν δύναμη , για να μην παρατήσω το blogging .

       
  12. ακροβατιστής

    Δεκέμβριος 17 , 2011 at 18:29

    Λες να το παθε από ερωτική απογοήτευση?
    «Το γαρ πολύ του έρωτος γεννα παραφροσύνη»

    Φιλιά και καλό βράδυ!

     
    • silia

      Δεκέμβριος 22 , 2011 at 11:11

      @ ακροβατιστής
      Πω πω ! τι ομορφιά είναι αυτή που μου έστειλες …
      Ήμουν πάντα και συνεχίζω να είμαι βαθιά ερωτευμένη και με την Μελίνα και με τον υπέροχο Μάνο .
      Ευχαριστώ σε .

       
  13. faros

    Δεκέμβριος 20 , 2011 at 13:32

    Σας μερσώ Κυρία μας για την αφιέρωση !
    Και ξέρεις τι κρατάω ;
    Που απευθύνεται στους επαρχιώτες …

    Γι αυτό λοιπόν μας ξεχάσανε οι Λασπιώτες …
    Γιατί είμαστε επαρχιώτες !!!

    Δεν πειράζει, ας είναι καλά αυτοί !

     
    • silia

      Δεκέμβριος 22 , 2011 at 11:09

      @ faros
      Καλημέρα Φάρε .
      Μην κάνεις θλιμμένες σκέψεις . Μην λες «μας ξεχάσανε» , για κανέναν . Λέγε «έχουν πολλές σκοτούρες και δεν προφταίνουν να επικοινωνήσουν μαζί μας» … Αν η αίτηση συγγνώμης (με την αυτοταπείνωση που προϋποθέτει) , είναι μία Αρετή , η ειλικρινής (και όχι για τους τύπους) και από καρδιάς χορήγηση συγγνώμης και αιτιολόγησης του σφάλματος του άλλου , αποτελεί ακόμα μεγαλύτερης αξίας Αρετή .
      Σου εύχομαι από καρδιάς «καλά Χριστούγεννα» . Έτσι όπως σου αρέσει να τα γιορτάζεις , μαζί με την αγαπημένη σου σύντροφο . Θυμάσαι τι σου έγραψα επ’ αυτού πριν λίγα χρόνια ? Εσύ μπορεί να μην το θυμάσαι αλλά εγώ δεν το ξεχνώ γιατί μου έκανε φοβερή εντύπωση αυτό που είχες γράψει . Σου είχα πει : “Πανέμορφος” λέγεται ο άνθρωπος , που ανήμερα τα Χριστούγεννα , κάθεται μαζί με το … για πολλά χρόνια ταίρι του και πίνει τον καφέ του μαζί της , χωρίς να … κοπροσκυλιάζει δεξιά κι αριστερά , ή χωρίς να αδιαφορεί ροχαλίζοντας μπροστά στην τηλεόραση , περιμένοντας το Χριστουγενιάτικο τραπέζι .
      Καλές γιορτές .

       
  14. erimos

    Δεκέμβριος 22 , 2011 at 00:31

    Θα λείψω μέρες, σαν βουνό που είμαι πάω στον Μωάμεθ, …τι βουνά και
    χαζομάρες καλέ, πάω στην εγγονή μου επειδή δεν μπορούν νάρθουν εκείνοι, …δουλειές.
    Εύχομαι αυτούς που περιμένεις νάρθουν κοντά σου, να είστε όλοι καλά και
    να ονειρεύεσαι ακόμα, να φαντάζεσαι, ή ακόμα – ποιός ξέρει – να βλέπεις,
    αυτά που υπάρχουν μα δεν φαίνονται, με της ψυχής σου τα μάτια.
    Καλό ξημέρωμα, και όπως και νάχει…
    χαμογέλα.

     
    • silia

      Δεκέμβριος 22 , 2011 at 01:36

      @erimos
      Πολύ όμορφη ευχή . Έχεις «πιάσει» (από ένστικτο μάλλον) , αυτά που ιδιαίτερα μου αρέσουν .
      Μου άρεσε πολύ η ευχή σου γι αυτό κι εγώ σου ανταποδίδω μια ευχή για τις χρονιάρες μέρες που θά’ρθουν (που ήρθαν σχεδόν) :
      Εύχομαι να ζήσεις σαν … τα ψηλά βουνά (μια που είσαι «βουνό» ) και ζώντας έτσι , να μπορέσεις να πας την εγγονή σου … νύφη στην εκκλησιά , κι ακόμη να δώσεις ένα φιλί στην δισεγγόνα σου για το πτυχίο των σπουδών της που μόλις σου έδειξε . Κι ακόμη, ακόμη , μια γλυκιά αγκαλιά στην … τρισεγγόνα σου , που μόλις γέννησε τον … τετράκισεγγονό σου …
      Κι αν μου πεις ή σκεφτείς , πως δεν ζει ο άνθρωπος (συνήθως) τόσο πολύ για να τα ζήσει όλα αυτά , σου εύχομαι να τα βλέπεις από εκεί πάνω στον Παράδεισο που θα είσαι κι έτσι να γίνεσαι κάθε φορά και πιο πολύ … ευτυχισμένος Άγγελος

       
  15. ακροβατιστής

    Δεκέμβριος 22 , 2011 at 10:36

    Καλά Χριστούγεννα Αννα Σίλια!
    Φευγω στους γονείς μου στο χωριό και εκεί δεν θα χω πρόσβση στο ίντερνετ…
    Τα λέμε την επόμενη βδομάδα.
    Σου στέλνω τις ευχές και πολλά γλυκά φιλιά!

     
    • silia

      Δεκέμβριος 22 , 2011 at 10:52

      @ ακροβατιστής
      Τις πιο θερμές ευχές μου , για χαρούμενα Χριστούγεννα .
      Να είσαι αισιόδοξη . Λέγε , πως με την καινούρια χρονιά , όλα θα πάνε καλύτερα . Λέγε λέγε , μπορεί να «πιάσει» .
      Τυχεροί … οι γονείς σου … Θα κάνουν όμορφα Χριστούγεννα , με σένα στην αγκαλιά τους .
      Φιλιά .

       
  16. Liakada

    Δεκέμβριος 23 , 2011 at 00:25

    ………………..★
    …………….*✱ ♥✿
    …………..*♥- ҈ -*※….
    ………..*✱ *♥*❉**.✿……
    ………¨※ *♥*- ҈ -*✿*…
    …..*♥**✱ *✿*- ҈ -*♥*..♥…
    ..*8***♥**- ҈ -**✿*♥*※8**……
    **- ҈ -*♥**❉**♥**o*✱*♥**- ҈….
    ……………__▒__……….
    ……………\▓▓▓/……….
    (¸.•´ (¸.•☼ ♥♫•´¯`•.♥¤,¸.•*´¯)(¯`*•.¸, ¤°´`°¤,¸.•*´¯)

    Mary ..Christmas!
    Τις πιο θερμές ευχές μου , για χαρούμενα Χριστούγεννα !
    Nα περασεις όμορφα και να προσεχεις τον εαυτο σου! Πολλα Φιλια 😀

     
    • silia

      Δεκέμβριος 23 , 2011 at 02:38

      @ Liakada
      Χαρούμενες γιορτές .
      Ξέχνα τα όλα τα ζόρικα , και ζήσε τα φετεινά Χριστούγεννα , όπως τότε … Τότε που ήμασταν παιδιά .

       
  17. faros

    Δεκέμβριος 25 , 2011 at 12:42

    Επειδή ξέρω ότι θα σου αρέσει, να σου πω ότι χθες κάναμε μαζί Χριστούγεννα και … Πρωτοχρονιά !!! 😀

    Χρόνια Πολλά και Καλά, Φίλη μας, σε σένα και σε όλη την οικογένειά σου !

     
    • silia

      Ιανουαρίου 3 , 2012 at 01:11

      @ faros
      Μπράβο σου καλέ μου φίλε …
      Αλλά γιατί μόνο Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά μαζί ?… Γιατί δεν έβαλες και το Πάσχα μέσα … με ένα κόπο και έξοδο … τρεις γιορτές μαζί ?
      Κατάλαβα … Μάλλον θα γιορτάσεις την Άνοιξη , Αποκρηά και Πάσχα μαζί .
      Φιλιά στη γλυκιά Φάραινα .

       
  18. Liakada

    Δεκέμβριος 25 , 2011 at 21:17


    Tα φετεινα Χριστουγεννα Σιλια μου ειναι χαρουμενα ..Γιατι οχι? Το σπιτι μοσχομυριζει ζεστασια απο τους ανθρωπους μεσα και γυρω μας! Ειμαι ορθια, κυκλοφορω, ειμαι υγιης οσο μπορω η νεολαια, εχω κοντα μου το κοριτσακι μου ( πολυ βασικο αυτο!) και .. το χαιρομαι οσο γινεται.. εχω τους φιλους μου, διπλα μου, ακομα και εξ αποστασεως! Αγαπω τους ανθρωπους μου και μ αγαπουν! Τα υπολοιπα μετρανε απο λιγο ως καθολου! Πια ζορια λοιπον? Χαμογελακι !

     
    • silia

      Ιανουαρίου 3 , 2012 at 01:12

      @ Liakada
      Λιακαδίτσα μου , απόψε … λάμπεις από χαρά … Τί τρέχει ?
      Σ’ ευχαριστώ απ’ την καρδιά μου .

       
    • silia

      Ιανουαρίου 3 , 2012 at 01:14

      @ mr e.
      Σ’ ευχαριστώ παλιοελλαδίτη μου …
      Και τις δικές μου ευχές .

       

Σχολιάστε

 
