RSS

ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ … (…μα ο χρόνος ο αληθινός …)

28 Δεκ.
Πριν λίγες ώρες , γιορτάσαμε μαζί με τα παιδιά μας , τα γενέθλια του πατέρα τους και συντρόφου της ζωής μου τα τελευταία … 41 χρόνια …
Τον έβλεπα έτσι … καθισμένο δίπλα στον «μικρό» κι απέναντι από τον «μεγάλο» να τους κοιτάει με λαχτάρα και μου φάνηκε … βουρκωμένος .
– Τι τρέχει ;… Σαν να δάκρυσες , ή μου φάνηκε ; (τον ρώτησα χαμηλόφωνα και σκύβοντας ελαφρά μπροστά προς το μέρος του , για να μην με ακούσουν οι γύρω)
-Ε , δεν το βρίσκω και πολύ ευχάριστο να με ρωτούν … «τα πόσα κλείνεις» … (αστειεύτηκε χαμογελώντας) .
– Πες μου κάτι πολύ ευχάριστο , που επιθυμείς … που λαχταράς να έχεις φέτος (αντιγύρισα την κουβέντα, για να τον κάνω να ξεχαστεί από τις «γκρίζες» σκέψεις  και να χαλαρώσει)
– Ξέρεις … Ξέρεις εσύ … Γιατί κι εσύ το ίδιο επιθυμείς … (μου απάντησε κοιτάζοντας με πια … μέσα στα μάτια …
.
.
 

Ετικέτες: ,

28 responses to “ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ … (…μα ο χρόνος ο αληθινός …)

  1. penthilos

    Δεκέμβριος 28 , 2011 at 03:06

    Μας συγκινησες Αννα…

     
    • silia

      Ιανουαρίου 3 , 2012 at 01:17

      @ penthilos
      Το έχω ξαναπεί , αλλά επειδή είσαι «νέος» εδώ μέσα , θα το ξαναπώ για να το ακούσεις κι εσύ :
      Η Συγκίνηση είναι ένα υγιές συναίσθημα , και πολύ χαίρομαι όταν το … προκαλώ σε κάποιον .
      —————————————–
      Άσχετο :
      Αν είσαι εσύ ο ίδιος σ’ αυτό το avatar , ένα έχω να σου πω :
      – Ομορφάαααααααντρα μου !

       
  2. ακροβατιστής

    Δεκέμβριος 28 , 2011 at 09:40

    Τυχερός…
    Γεννέθλια με τα δυο του παιδιά και με την υπέροχη σύντροφό του…
    Αλλά βρε Αννα μου έχω μια απορία.Πώς την «πάλεψες» (όπως λέει και η νεολαία) τόσα χρόνια με Αιγόκερω?ΗΡΩΙΔΑ… χιχιχιχι!!!
    Αστειεύομαι…για να σαι ακόμα εκεί θα τον σώζει ο ωροσκόπος…χιχιχιχι!
    Φιλιά πολλα και να περάσετε υπέροχα το υπόλοιπο των γιορτών.
    Και του χρόνου….με εγγόνι!!!

     
    • silia

      Ιανουαρίου 3 , 2012 at 01:38

      @ ακροβατιστής
      Η αλήθεια είναι πως σαν Αιγόκερως , με … βαρούσε συχνά στα νεύρα , αλλά επειδή είμαι ένας γνήσιος (και με ωροσκόπο Λέοντα) και ως εκ τούτου … άκρως μεγαλόψυχος και αξιοθαύμαστος Λέων , στο τέλος όλων των διαφωνιών μας (=καυγάδες) … τον συγχωρούσα .
      Α χα χα χα χα !!! … Τελικά , έχει δίκιο ο Πρεσβύωπας (=Yiannis Stoupis) , που απορεί με το πως με άντεξε ο δύσμοιρος ο άντρας μου τόσα χρόνια .

       
      • ακροβατιστής

        Ιανουαρίου 11 , 2012 at 23:22

        Λέων με Λέοντα ωροσκόπο…
        Ετσι εξηγείται!!!Υπέροχο…
        Φετίχ?
        Τα μαλλιά σου φαντάζομαι…

         
      • silia

        Φεβρουαρίου 2 , 2012 at 02:40

        @ ακροβατιστής
        Φετίχ … τα πάντα μου !
        (σωστή απάντηση για έναν γνήσιο Λέοντα … ε? )

         
  3. DaisyCrazy

    Δεκέμβριος 28 , 2011 at 10:04

    Να ζήσει, να τον χαίρεστε! Ό,τι επιθυμεί δικό του! Ένα εγγονάκι να’ρθει να τον γεμίσει χαμόγελα 🙂
    Κι εμένα η μάνα μου γιόρταζε χθες. Γενέθλια αμέσως μετά τα Χριστούγεννα.
    Φιλάκια Σίλια μου

     
    • silia

      Ιανουαρίου 3 , 2012 at 01:20

      @ DaisyCrazy
      Δεν το παραδέχεται πως … το θέλει τόσο πολύ … Παριστάνει τον … κρύο , αλλά προχθές , στα γενέθλια του είχε πιει και λίγο , είχε και τους δυο του γιους (… εντάξει … και την νύφη) και συγκινήθηκε και το … ομολόγησε .
      Φιλί στην μανούλα σου από εμένα .

       
  4. Yiannis Stoupis

    Δεκέμβριος 28 , 2011 at 10:04

    Oλοι θέλουμε να γίνουμε παππούδες και γιαγιάδες όταν τα παιδιά μας ερθουν εις γάμου κοινωνίαν. Θεμιτή η επιθυμία, φτάνει όμως να μην είναι καταπιεστική.
    Χρόνια πολλά στον καλό σου.
    Αλήθεια!!!! 41 (ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΝΤΑ ΕΝΑ) πως σε άντεξε;;;;;;
    Γιάννης Στουπής

     
    • silia

      Ιανουαρίου 3 , 2012 at 01:22

      @ Yiannis Stoupis
      Έχεις απόλυτο δίκιο γι αυτό το «φτάνει όμως να μην είναι καταπιεστική» . Το έχω ζήσει (παλιά … πολύ παλιά) και όντως είναι ανυπόφορο το καταπιεστικό .
      Τι θα πει «πως με άντεξε» ?… Μπορούσε να κάνει και αλλιώς ?

       
  5. Zambia

    Δεκέμβριος 28 , 2011 at 12:37

    Φιλιά του πολλά!
    Να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται!
    Ζ.

     
    • silia

      Ιανουαρίου 3 , 2012 at 01:23

      @ Zambia
      Φιλιά κι από μένα .

       
  6. faros

    Δεκέμβριος 28 , 2011 at 21:27

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ! 😀 😀 😀 😀 😀

    υ.γ.: Πάντα βρίσκεις έναν ΦΟΒΕΡΟ τρόπο να λες απλά (αλλά και σπουδαία συνάμα) πράγματα …

     
    • silia

      Ιανουαρίου 3 , 2012 at 01:24

      @ faros
      Κι εσύ πάντα , βρίσκεις έναν πολύ κολακευτικό τρόπο για να μου εκφράσεις τα συναισθήματα σου για το πρόσωπο και την γραφή μου .
      Σ’ ευχαριστώ .

       
  7. mr e.

    Δεκέμβριος 29 , 2011 at 15:21

    Χρόνια πολλά στον…»κοντοπατριώτη» μου. Να τον και να σε χαίρεται… 41 χρόνια ε? Ετσι γα να δειτε μερικοί μερικοί τι αξίζουν οι… «πελοποννήσιοι»… και ας μην είναι Υδροχόοι… ας είναι απλά …Αιγοκεράκια… Χρόνια καλλά με εγγόνια και χαρές. Φιλιά σας…

     
    • silia

      Ιανουαρίου 3 , 2012 at 01:57

      @ mr e.
      Τα 41 χρόνια δεν δείχνουν τόσο πολύ το τί αξίζουν οι Πελοποννήσιοι , αλλά το πόσο … μοιρολάτρες και ψυχικά ανθεκτικοί είμαστε εμείς οι Θρακιώτες .
      Πλάκα κάνω …
      Άσχετο : Γιατί κάτι μου λέει πως … μπορεί να είσαι Υδροχόος ?
      —————————
      Φιλιά κι από μένα .

       
  8. agrampelli

    Δεκέμβριος 29 , 2011 at 16:29

    Ναι,ξέρω και εγώ…είθε να αξιωθούμε την χαρά την τεράστια!!!
    Και εκατό να γιορτάζετε:)

     
    • silia

      Ιανουαρίου 3 , 2012 at 01:59

      @ agrampelli
      Αν δεν την αξιώθηκες αυτή την χαρά ακόμη , σου εύχομαι να την αξιωθείς … Γρήγορα .
      Ευχαριστώ σε .

       
  9. Το Φαούδι

    Δεκέμβριος 30 , 2011 at 11:54

    Χρόνια του Πολλά, Χρόνια Όμορφα, κοιτώντας πια μέσα στα μάτια!
    Να τον χαίρεστε!
    Και με το καλό να υποδεχτείτε τον καινούριο χρόνο!

     
    • silia

      Ιανουαρίου 3 , 2012 at 02:10

      @ Το Φαούδι
      Τον χαίρομαι σκανδαλιάρικο Φαούδι μου … Τον χαίρομαι . Είναι τόσο καλός άνθρωπος , που μόνο χαρά μπορεί να προκαλέσει στον άλλο .
      Και … σ’ ευχαριστώ για τις ευχές .

       
  10. Liakada

    Δεκέμβριος 30 , 2011 at 17:56

    Χρόνια Πολλά και καλα σε όλους ευχομαι Σιλια μου! Μακάρι το 2012 να σου φερει τέτοια χαρά! Στο εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου!
    Να τα κατόστησετε ή τελος πάντων εκει κοντά!
    Κράτα γερά μη μαρτυράς ηλικίες! Ειμαστε οσο έχουμε ζήσει, λέμε! Και θα ζήσουμε και αλλα τόσα αν είναι να είναι καλά.. Αλλοιώς σκασίλα μας αν φύγουμε και αύριο!
    ΦΙλι εορταστικό με μυρωδιές από πορτοκάλι και κανέλα!

     
    • silia

      Ιανουαρίου 3 , 2012 at 02:31

      @ Liakada
      Ευχαριστώ για όλα .
      … και για το «μυρωδάτο» φιλί σου .

       
  11. silentcrossing

    Δεκέμβριος 31 , 2011 at 01:07

    Υπέροχο, υπέροχη Σίλια!
    Να έχεις μια όμορφη χρονιά με τους ανθρώπους που σε αγαπάνε!

     
    • silia

      Ιανουαρίου 3 , 2012 at 02:37

      @ silentcrossing
      Σ’ ευχαριστώ καλέ μου … σ’ ευχαριστώ .
      ———————————–
      Άσχετο :
      Δε μου λες silent … Πες μου παλικάρι μου πόσων χρόνων είσαι …Όχι για κανέναν άλλο λόγο , ούτε καν από περιέργεια , αλλά για να μαζέψω όλες τις … άσπονδες . κλιμακτηριοεμμηνοπαυσιακές φιλενάδες μου και να τους δείξω το σχόλιο σου («… υπέροχη Σίλια!» ) , να ρθούν να … σκάσουν από την ζήλεια τους .
      Τέρμα το «Άσχετο» .
      ————————————
      Να έχεις κι εσύ μια (όσο γίνεται) όμορφη χρονιά .

       
      • silentcrossing

        Ιανουαρίου 3 , 2012 at 13:04

        χεχε αυτό ήταν καλύτερο από όλες τις ευχές που πήρα φέτος!
        σίλια είμαι τριάντα τέσσερα και στα πρόθυρα ρευματισμών 🙂
        εσύ όμως παραμένεις υπέροχη!

         
      • silia

        Ιανουαρίου 9 , 2012 at 11:11

        @ silentcrossing
        Έτσι μπράβο …
        Πάω τώρα να τηλεφωνήσω στην «συμμορία» των φιλενάδων μου …
        Έχει να πέσει … βεντάλια και Lexotanil , που θα πάει σύννεφο …

         
  12. erimos

    Ιανουαρίου 2 , 2012 at 00:06

    Πανέμορφη εικόνα!!!
    τι να κάνουμε; η γλυκιά προσμονή κάνει τα μάτια να βουρκώνουν…
    Μακάρι τέτοιες υπέροχες στιγμές να ζήσετε πάρα, μα πάρα πολλές ακόμα στη ζωή σας.
    Χρόνια σας πολλά και καλά, και να χαίρεσαι της ζωής σου το σύντροφο.
    Νάχετε μια ευτυχισμένη νέα χρονιά και η γλυκιά σας προσμονή να πάρει
    σάρκα και οστά.
    καλό ξημέρωμα, γιορτινό φιλί και…
    χαμογέλα.

     
    • silia

      Ιανουαρίου 3 , 2012 at 02:39

      @ erimos
      Σ’ ευχαριστώ έρημε φίλε μου .
      Σ’ ευχαριστώ και σου εύχομαι ό,τι καλύτερο επιθυμεί η ψυχή σου .

       

Σχολιάστε

 
