RSS

ΚΛΕΦΤΗΣ … ΨΥΧΩΝ

22 Οκτ.

Ξέρετε φίλοι μου , μου αρέσει να … ακούω τους ανθρώπους να μιλούν … Μου αρέσει να μου διηγούνται διάφορα . Μαζεύω “διαμαντάκια” … λόγια , ιστορίες ή κομμάτια ιστοριών και έρχεται κάποια ώρα που τα βάζω σε μια σειρά , σαν κομμάτια ενός παζλ και έτσι βγαίνει μία ιστορία …

Μ’ αυτά που λέω , θυμήθηκα  κάποιον διαδικτυακό μου “φίλο” , παλιότερα , που όταν του το είπα αυτό το παραπάνω , τρόμαξε … ταράχτηκε … και σχεδόν με έβρισε μαλώνοντας με … “Κλέβεις την ψυχή μας … τις σκέψεις μας … χρησιμοποιείς τον νου … τις μνήμες μας , τα βιώματα , τις φαντασιώσεις μας τον εσωτερικό μας κόσμο δηλαδή , προς … ίδιον όφελος … Κι εγώ που νόμιζα ότι θέλεις να με ακούς , για μένα … ” …
Μάταια προσπάθησα να τον πείσω ότι είχε άδικο , και ότι δεν έκανα τίποτα κακό , ούτε είχα εκθέσει ποτέ άτομο , αλλά μάταια … Δεν μου ξαναμίλησε από τότε … ποτέ …
Ουφ … μελαγχόλησα τώρα που το θυμήθηκα αυτό …
Όχι , όχι φίλοι μου … Δεν φταίτε εσείς  γι αυτήν μου την (ελαφριά) μελαγχολία ….
Άλλα … φταίνε .
 

Ετικέτες:

8 responses to “ΚΛΕΦΤΗΣ … ΨΥΧΩΝ

  1. Nina C

    Οκτώβριος 23 , 2012 at 06:51

    Άδικος ο φίλος. Μα από πού νομίζει ότι αντλούμε την έμπνευση, οι παντός είδους γραφιάδες; Από τα προσωπικά βιώματα και την φαντασία μας. Και οι σχέσεις με τους φίλους, απ’ όποιον χώρο κι αν προέρχονται, δεν παύουν ν’ αποτελούν προσωπικά βιώματα. Είναι το έναυσμα. Μετά έρχεται η φαντασία, συμπληρώνει τα κενά και αλλάζει ό,τι πρέπει να αλλαχθεί.
    —–
    Προσωπικά, σου επιτρέπω, Ομορφιά μου, να εμπνευστείς από την πολυτάραχη και σκανδαλώδη ζωή μου και να γράψεις ό,τι θέλεις!!!

     
  2. Allu Fun Marx

    Οκτώβριος 23 , 2012 at 11:25

    Περίεργη αντίδραση από τον φίλο σου. Κι εντελώς άδικη.
    Δεν υπάρχει «ίδιον όφελος».

     
  3. Ακροβατιστής

    Οκτώβριος 23 , 2012 at 15:41

    Ολοι μας έχουμε τα άλυτα θεματάκια μας…
    Ετσι και ο φίλος έτυχε να «ξεφορτώσει» σε εσένα…
    Μην λερώνεις την ψυχή σου με τέτοιες σκέψεις αγαπημένη…
    Σε φιλώ

     
  4. Marina

    Οκτώβριος 23 , 2012 at 20:21

    Στη θέση σου δεν θα έδινα σημασία στους εγωκεντρικούς. Ολοι οι συγγραφείς απο κάπου παίρνουν ιδέες, τι καλύτερο απο τις απόψεις των φίλων μας, απο τα βιώματά τους να γράφεται μία σελίδα ποίησης, απο τις αναμνήσεις τους ένα ποιοτικό βιβλίο. Καλύτερα που σε εγκατέλειψε απο «φίλη του»..πιο καλά χωρίς τενεκέδες.

     
  5. DaisyCrazy

    Οκτώβριος 24 , 2012 at 19:24

    μη μελαγχολείς γλυκιά Σίλια. κάποια άτομα περνούν απ’τη ζωή μας και φεύγουν. μένουν όσοι θέλουν, αξίζουν και μπορούν.
    πολύ αγάπη σου στέλνω έστω κι από δω και θετική ενέργεια.
    να’σαι καλά και να χαμογελάς!
    φιλιά

    υγ. μήπως είχες τη χαρά να γίνεις γιαγιά; 🙂

     
  6. Λιακαδα ©

    Οκτώβριος 25 , 2012 at 13:17

    Περιεργη η αντιδρασή του .. Δεν ξερω πόσο φίλος ήταν αλλα σίγουρα αν σε ειχε καταλαβει τι ανθρωπος είσαι δεν θα αντιδρούσε ετσι .. Οποτε δεν πειραζει που σε …»εγκατελειψε…. Αυτος εχασε! Μην μελαγχολεις Αννιτσκα μου .. Μη σκας! Προφανως δεν αξιζε τον κοπο…
    Φιλακια και καλο απομεσημερο 😀

     
  7. mr e.

    Οκτώβριος 25 , 2012 at 15:09

    Πόσο άδικος αλήθεια ο φίλος σου! Αν δεν ακούσει δεν συνθέσει δεν βάλει καθένας τη δική του πινελιά τον δικό του εσωτερικό κόσμο δε διηγηθεί τη δική του ιστορία πως θα διαχυθεί η γνώση? Πως θα δημιουργηθούν συναισθήματα ? Αν ο φίλος σου είχε δίκιο πόσες φορές θα μας είχες κάνει να.. κλάψουμε ? Πόσες να γελάσουμε?… Αν είχε δίκιο θα υπήρχαν συγγραφείς ? θα υπήρχαν βιβλιοθήκες?
    Όσο για την … περιστασιακή σου μελαγχολία… απλά είναι ένα τρικ του φθινόπωρου για να αισθανθείς εντονότερα την ευτυχία που καιροφυλακτει ανα πάσα στιγμή να σε … ταρακουνησει…. (οπως και όλους μας). Ψηλά το κεφάλι !
    Φιλιά

     
  8. Fotini Makri

    Φεβρουαρίου 8 , 2013 at 23:14

    Εμένα δεν θα με πείραζε…Κλέψτε με άφοβα και αφήστε τους παράξενους στην παραξενιά τους. Γράφετε καταπληκτικά! Εμένα με αγγίζετε με τα κείμενα σας στα σημεία εκείνα που κρύβω και έχω καλά κλειδωμένα και τα φυλώ μόνο για εμένα…

     

Σχολιάστε

 
