RSS

ΣΤΟ… ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟ

22 Μαρ.

0af2ebb0a36738aeb8bcbb526d1d25fa

Μόλις πριν λίγο, γύρισα στο σπίτι, από επίσκεψη μου στο κοιμητήριο, της πόλης μου…
Υπάρχουν όροι, κανόνες, νόμοι, για το μήκος και το πλάτος των τάφων. Κάποιοι, θεωρούν, πως οι δικοί τους νεκροί, χρειάζονται και… δικαιούνται, πολύ περισσότερο χώρο και γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τους όρους, τους κανόνες και τους νόμους…
Έτσι λοιπόν σήμερα, καθώς έφευγα, συνάντησα μια γριούλα,(πολύ ηλικιωμένη γυναίκα) «παγιδευμένη» σε ένα στενό, να μην μπορεί με τίποτα να φτάσει στον δικό της (νεκρό), για να πράξει… ό,τι τέλος πάντων, ξεκίνησε από το σπίτι της να πράξει στον χώρο αυτό…
-Περάστε καλή μου… πάνω από τους τάφους (την συμβούλεψα)
-Δεν μπορώ κόρη μου.
-Θέλετε, να το κάνω εγώ αυτό για σας? (επέμενα… και ομολογώ, ότι με κυρίευσε ένα αίσθημα… κακίας)
-Α πα πα πα… δεν κάνει να πατάς πάνω στους πεθαμένους… Άλλωστε, κι εσένα, με μπαστούνι σε βλέπω… Άσε… θα ανάψω ένα κεράκι στην εκκλησία.
Περπατήσαμε μαζί, ως εκεί…
-Ποιον έχεις κόρη μου εσύ εδώ? (με ρώτησε, καθ’ οδόν)
-Τους γονείς μου και τον άνδρα μου… Εσείς? (ρώτησα χαλαρά… που να μην έσωνα να ρωτούσα)
-Τα δυο μου τα… εγγόνια…
__________________________
Άφησα να βγω από τον χώρο του κοιμητηρίου και μετά… βλαστήμησα…
-Ok, ok… το ξέρω Τάκη, γι αυτό, κατέβασε τον τόνο της «φωνής» σου… Το ξέρω, πως δεν το εγκρίνεις (να βλαστημάω… γενικώς), αλλά κι εσύ αν ήσουν στην θέση μου, το ίδιο θα έκανες… Έτσι δεν είναι;… Ε;… ε;… Έτσι μπράβο!… το ήξερα, πως στο τέλος, θα συμφωνούσες μαζί μου…

 
7 Σχόλια

Posted by στο Μαρτίου 22 , 2015 in εις μνήμην, εικόνες

 

Ετικέτες: , ,

7 responses to “ΣΤΟ… ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΟ

  1. ystoupis

    Μαρτίου 23 , 2015 at 00:28

    Ομολογώ πως κι εγώ σ’ εβρισα!!!! Οπως ο Τάκης……

     
  2. ΑΣΠΑΣΤΟΣ

    Μαρτίου 23 , 2015 at 11:02

    Λόγοι υγείας με κράτησαν μακριά από το χώρο και έχασα τη σειρά μας, γεγονότα και επεισόδια…
    Γράφεις τόσο μα τόσο αληθινά και ανθρώπινα και κάθε που σε διαβάζω δακρύζω
    …ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

     
  3. erimos

    Μαρτίου 25 , 2015 at 00:26

    Δεν κατάλαβα, πού βρίσκεται το άτοπο στην ερώτησή σου; (και πίστεψέ με, δεν την πίκρανε η
    ερώτησή σου), εσύ άδικα πικράθηκες.

    Δες τι λέει ο Πίνδαρος σε έναν υπέροχο στίχο του, αναρωτιέται τι είναι ο άνθρωπος:

    «Εφήμεροι είμαστε! Τι είναι τάχα ο άνθρωπος και τι δεν είναι; Ό ν ε ι ρ ο σ κ ι ά ς»

    Και μάλλον έχει δίκιο, όπως δίκιο έχει και η γιαγιά πως δεν πρέπει να πατάμε πάνω στους πεθαμένους.

    Μην το παίρνεις λοιπόν κατάκαρδα, και να είναι καλά η γερόντησα που έχει καταφέρει να
    μαζέψει το μυαλό της!!!…

    Να έχεις ένα καλό ξημέρωμα …και
    χαμογέλα.

     
  4. erimos

    Μαρτίου 30 , 2015 at 09:41

    Καλημέρα.

    Ωραίο το Συλλήβδην, όμως το όνειρο μιας σκιάς το βρήκα εδώ:
    https://left.gr/news/o-anthropos-einai-oneiro-mias-skias

    Να έχεις μια όμορφη μέρα …και
    χαμογέλα.

     
  5. Αργύρης

    Ιουνίου 29 , 2015 at 10:39

    Η πρώτη φράση που ήρθε στο μυαλό μου όταν σε διάβασα ήταν ¨¨ Το κέρατό μου το δίφορ﨨

     
  6. efge63

    Ιανουαρίου 11 , 2016 at 15:19

     

Σχολιάστε

 
