RSS

ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ… «ΧΑΜΟΓΕΛΟ» :)

17 Σεπτ.

1235004_10201113483213420_448948238_n

Ακούστε τώρα, κάτι καταπληκτικό:
Ο «καλούτσικος» («καλούτσικο» λέω τον νέο μου οδοντογιατρό, που φέρνει λίγο σε… Μπαντέρας), μου βάζει στο χέρι έναν καθρέφτη λέγοντας μου:
– Τελειώσαμε! κοιτάξτε και πέστε μου αν είστε ικανοποιημένη.
Κοιτάζω… τί να δω? Η τέλεια οδοντοστοιχία. Οκτώ καινούρια υπέροχα δόντια σε δυο γέφυρες, δυο εξαγωγές που δεν φαίνονται πια πουθενά, 4 σφραγίσματα, τρεις απονευρώσεις, βαθύς καθαρισμός των ούλων και μια υπέροχη λεύκανση των πάντων… Αμήν!…
– Καταπληκτικό ! (μουρμουρίζω και ψιλοανατριχιάζω στην σκέψη ότι ήρθε η ώρα της αμοιβής αυτού του «καταπληκτικού» αποτελέσματος). Πρέπει να μιλήσουμε πια και για την αμοιβή σας…
Κρατάω την ανάσα μου , κι αυτός (ο καλούτσικος) συνεχίζει:
– Να σας πω. 21 (!) συνεδρίες, ενάμισυς μήνας δουλειάς, υλικά, εργατικά, τεχνίτες, κούριερ κλπ… το όλον… 3.000 ευρώ…
Πριν χτυπήσω το πρώτο εγκεφαλικό , συμπληρώνει:
– Ο Οδ. Σύλλογος της πόλης μας, αποφάσισε να παίρνουμε μόνο το 50% της αμοιβής σε περιπτώσεις γιατρών ή άλλων συναδέλφων… δηλαδή 1500… Βγάζουμε και 500 ευρω γιατί προσωπικά το θεωρώ τιμή μου και… διαφήμιση που με προτιμήσατε για γιατρό σας, μας μένουν… 1000…
Ελαφρά ανακουφισμένη του χαμογελάω ελαφρά αμήχανα (με το καινούριο μου χαμόγελο)
Χαμογελάει κι αυτός (τελικά δεν είναι μόνον καλούτσικος … Πολύ καλός είναι … Κάτι σαν … Μπαντέρας ένα πράμα, είπαμε) και…
– Ένα τέτοιο όμορφο χαμόγελο αξίζει… 1000 ευρω… δεν μου χρωστάτε τίποτα, αλλά θα σας δώσω και μια απόδειξη για 500 ευρω, γιατί ποιος εφοριακός θα μας πιστέψει και γιατί έτσι πρέπει να κάνουμε, για να ορθοποδήσει η χώρα μας…
…………………………………..
Μετά φύσηξε ένα δυνατό αεράκι, βρόντησε μια πόρτα και… ξύπνησα!
Φτουουουου! όνειρο?… Έτρεξα στον καθρέφτη. Όχι όλα. Το υπέροχο νέο μου χαμόγελο, ήταν στην θέση του !!!
======================
Πλάκα κάνω .
Πλήρωσα ένα 500ρικο, μόνο…
Με απόδειξη…
Όσο για το χαμόγελο… δεν σας λέω τίποτα. Παραέγινα ωραία…
Άντε να δω, πως θα το διαχειριστώ αυτό… Τί θα πει «ποιο»? Το… «παραέγινα ωραία» 🙂

 
8 Σχόλια

Posted by στο Σεπτεμβρίου 17 , 2016 in Uncategorized

 

8 responses to “ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ… «ΧΑΜΟΓΕΛΟ» :)

  1. mr e.

    Σεπτεμβρίου 17 , 2016 at 11:30

    Νομίζω πως σε ότι αφορά τους κυνόδοντες ο…Μπαντερας σ έκανε…γάτα!…
    Δεν είναι τα καινούρια σου δοντακια αγαπητή Αννα που ομορφαίνουν το χαμόγελο σου αλλά ο θησαυρός της ψυχής σου που καθρεφτίζεται σ αυτό (το χαμόγελο σου).Να χαμογελάει πάντα !

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 17 , 2016 at 11:56

      @mr e.
      Πάλι καλά… Θα μπορούσε να με κάνει… βαμπίρ 🙂 🙂
      __________________
      Ω, τί καλά!!! «τσίμπησα» πάλι το… κοπλιμεντάκι μου, πρωί-πρωί 🙂
      Ευχαριστώ mr e.

       
  2. pitsiloti-Tzoutzi Mantzourani

    Σεπτεμβρίου 18 , 2016 at 00:28

    Μου αρέσειιιιιιιιι και το κείμενο μου αρέσει και εσύ Αννα πάντα μου αρέσεις και φυσικά το χαμόγελο του γάτου με ξτρελλαίνει….. Φιλιααααααα όμορφη…

     
    • silia

      Σεπτεμβρίου 20 , 2016 at 14:31

      @pitsiloti-Tzoutzi Mantzourani
      Κι εμένα μου αρέσει, που πάντα με «διαβάζεις» και πάντα κάτι καλό έχεις να πεις 🙂

       
      • pitsiloti-Tzoutzi Mantzourani

        Νοέμβριος 4 , 2016 at 13:56

        Πάντα σε διαβάζω, πάντα σε παρακολουθώ και πάντα σε αγαπώ, πολύ…..

         
  3. argyris446

    Σεπτεμβρίου 18 , 2016 at 08:05

    Reblogged στις worldtraveller70.

     
  4. erimos .

    Οκτώβριος 2 , 2016 at 21:13

    Καλά, μη βαράς που έκανα τόσους μήνες να διαβώ το κατώφλι σου.
    Δεν ξέχασα…
    Πολύ το χάρηκα που ξαναβρήκες το χαμογιέλιο σου και κάνεις και ας να χαμογελάμε.

    Όμως ρωτάς εμάς πώς να το διαχειριστείς «αυτό»… κοίτα ποιά ρωτάει!
    Έλα βρε Άννα αφού είσαι εξπέρ στο να διαχειρίζεσαι τέτοιες καταστάσεις, τώρα θα κωλώσεις με τέτοιο απαστράπτον χαμόγελο;
    Να έχεις ένα καλό ξημέρωμα, και…
    χαμογέλα.

     
    • silia

      Οκτώβριος 3 , 2016 at 21:35

      @erimos .
      Χαίρομαι τόσο, μα τόσο πολύ, που σε «ξαναβλέπω» εδώ μέσα.
      Καλέ μου φίλε, πρέπει επιτέλους να καταλάβεις, πως κάποιες ερωτήσεις μου είναι εντελώς… «ακαδημαϊκές» 🙂 και τις κάνω, μόνο και μόνο για να «τσιμπήσω» καμιά φιλοφρόνηση 🙂 🙂 🙂
      Χαμογελώ, έννοια σου…

       

Σχολιάστε

 
