RSS

Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΥΤΗ …

31 Αυγ.
.
Σαν ήμουνα μικρή , δεν ήμουν και … ΤΟΣΟ όμορφη όσο είμαι τώρα , γιατί είχα μεγάλα αυτιά και μεγάλη μύτη (τώρα και τα δυο … έχουν μικρύνει , γι αυτό και θεωρούμαι εκπάγλου καλλονής) . Και τα μεν αυτιά , όλο και τα έκρυβα κάτω από τα μαλλιά , αλλά την μύτη , δεν μπορούσα να την κρύψω με τίποτα . Ήταν λοιπόν ένα γειτονάκι μου , ένα κωλόπαιδο και μισό , που με φώναζε … Πινόκιο … κι εγώ επειδή ήξερα το παραμύθι , όλο πατούσα τα κλάματα , και παραπονιόμουν στην μάνα μου . Κάποτε η μάνα μου παρακάλεσε την μάνα του “κωλόπαιδου” να τον νουθετήσει να μην το κάνει αυτό και όντως ο πιτσιρικάς , άρπαξε φαινεται καμιά σφαλιάρα και το άλλαξε το τροπάρι . Άρχισε να με φωνάζει … “Παπανδρέου” (εννοώντας Γεώργιο Παπανδρέου … τον παππού του νυν) , που ειρήσθω εν παρόδω , είχε μεγάλη … μύτη (αλλά που να τα ξέρετε αυτά , εσείς ο νεαρόκοσμος… ).
Εγώ μη πολυκαταλαβαίνοντας , ρώτησα την μάνα μου το γιατί , … και εκείνη (επειδή με είχε βαρεθεί πια με τα κλάματα μου) , μου είπε πως με φωνάζει έτσι ο νεαρός γείτονας , γιατί μια μέρα θα γίνω μια … σπουδαία πολιτικός , ίσως και Πρωθυπουργός της Ψωροκώσταινας , και έτσι όλοι μείναμε ευχαριστημένοι και τα επεισόδια … αποσοβήθηκαν .
————————————-
Βρε … λες ;…

 

Ετικέτες: , , ,

48 responses to “Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΥΤΗ …

  1. mr e.

    31 Αυγούστου , 2010 at 21:39

    Καλώστηνε κι ας… άργησε…
    Καλό μήνα «μικρέ πινόκιο» που θέλεις να γίνεις και …πρωθυπουργός…
    Για να το καταφέρεις δεν φτάνει να σε φωνάζουν… πρέπει και να είσαι … «παπανδρέου» ή τουλάχιστον …»γιωργάκης»…
    Φιλιά.

     
    • silia

      2 Σεπτεμβρίου , 2010 at 16:09

      @ mr e.
      Α , μπα … τώρα πια δεν θέλω να γίνω πρωθυπουργός …
      Απλά θέλω να ξαναγίνω παιδί … Να με πειράζει μόνο το ότι με φωνάζουν «Πινόκιο» … Ή Παπανδρέου …
      Ουφ … μελαγχόλησα .
      Φιλιά κι από εμένα .

       
  2. Despoina's Decoupage

    1 Σεπτεμβρίου , 2010 at 00:56

    Δεν ξερω για πρωθηπουργος… (μαλον δεν κανεις, παραεισαι τιμια και καθαρη γιαυτο το…επαγγελμα) Συγγραφεας ομως …επρεπε οπωσδηποτε να γινεις!!!
    Φυσικα ποτε δεν ειναι αργα, αλλα… δεν με ακους… με ακους;

     
    • silia

      2 Σεπτεμβρίου , 2010 at 16:13

      @ Despoina’s Decoupage
      Το ξέρω καλή μου ότι δεν είναι αργά … αν και όπου βρίσκω , διαβάζω , μαθαίνω για διαγωνισμούς διηγήματος πχ … παντού στις προϋποθέσεις βάζουν το … νεαρόν της ηλικίας .
      Τέλος πάντων … Κάποτε , παλιά , μου είχες κάνει μια πρόταση … Θα επικοινωνήσω μαζί σου σε πιο πριβέ χώρο .
      Φιλάκια .

       
  3. faros

    1 Σεπτεμβρίου , 2010 at 07:13

    Σκέφτηκες, ότι απλά, μπορεί να είχες … μικρό κεφάλι ;;;;;;;;
    (και τώρα που αυτό … μεγάλωσε – σκέψου τι έχει … μέσα – μίκρυναν και αφτιά και μύτη) 😀

    Είδες, που μερικές φορές, δεν είναι και καλό να έχεις πολλές γνώσεις ;;;
    (αν δεν ήξερες το παραμύθι, μπορεί και να σ΄άρεζε το … προσονύμιο)

    Που λες, ποτέ δεν είν΄αργά, καλομελέτα κι έρχεται … όχι τίποτ΄άλλο, αλλά, να, να μπορούμε επιτέλους να βάζουμε και καμμιά πολιτική … πινελιά σ΄αυτό το μπόγκ χωρίς … ι(υ)στο(ε)ρίες !!!!!!!!!! 😆 😆 😆

    Φχαριστώ (για το … τυχερέ του … προηγουμένου) 😀

    Θερμή Καλημέρα και πολλές πολλές ευχές για Καλό Μήνα – και χωρίς τσιγάρο, έ ;;; να μην ξεχνιέμαστε …

     
    • silia

      2 Σεπτεμβρίου , 2010 at 16:20

      @ faros
      Σ’ ευχαριστώ για τον έξυπνο τρόπο , που βρήκες να δικαιολογήσεις τα μεγάλα αυτιά και την μεγάλη (το πάλαι ποτέ) , μύτη .
      Αλλά να είσαι σίγουρος , ότι πολιτική πινελιά (εκτός από την πλάκα , που γίνεται καμιά φορά) , μέσα σ’ αυτό το μπλογκ , θα φροντίσω , να μην μπει ούτε με σφαίρες … Ούτε και … Πρόεδρος της Δημοκρατίας αν γίνω ….
      Και αν επιμένεις πολύ … μπορεί για το χατήρι σου , να ανοίξω ένα … άλλο μπλογκ , όπου θα μπορούμε να βάζουμε ό, τι πινελιές κάνεις κέφι … Αλλά για εδώ … ξέχνα το .
      Όσον αφορά το «χωρίς τσιγάρο» , επιφυλάσσομαι για να ενθουσιαστώ , γιατί δεν πολυπιστεύω ότι θα τηρηθεί ή θα σεβαστεί (από όλους) το μέτρο .
      Την αγάπη μου .

       
  4. Marina

    1 Σεπτεμβρίου , 2010 at 07:41

    Καλο μήνα μυτούλα. Ετσι είναι τα παιδιά, σκληρά το ένα με το άλλο. Ισως να αλληλοπροπονούνται για τις μετέπειτα σκληρότητές τους, στη πραγματική ζωή.

    Αραγε να περιμένουμε μία βουλευτική τουλάχιστον και για την ώρα εξέλιξη της μυτούλας;

     
    • silia

      2 Σεπτεμβρίου , 2010 at 18:06

      @ Marina
      Όχι … όχι βουλευτική … Ας μην το κατεβάζουμε το επίπεδο …
      Άλλωστε με το «ουστ» που πέφτει στους δημόσιους χώρους , άμα τη εμφανίσει … κ@λου , που κάθεται στα έδρανα της Βουλής , δεν με σηκώνει με τίποτα .
      Ίσως κάτι σε … Καλλικράτη ;…Μμμμ δεν ακούγεται και άσχημο …
      ——————————–
      Και , ναι . Δεν υπάρχει σκληρότερος κόσμος από τον παιδικό … Ίσως γιατί πάντα τα παιδιά μιμούνται με μεγάλη επιτυχία αυτά που βλέπουν να κάνουν οι … μεγάλοι .

       
  5. Νατασσα

    1 Σεπτεμβρίου , 2010 at 08:20

    Αχαχα!
    τι ωραία ιστορία!
    καλό μήνα!

     
    • silia

      2 Σεπτεμβρίου , 2010 at 18:08

      @ Νατασσα
      Γειά σου Νατάσσα .
      Ας γελάσουμε και λίγο , γιατί η ζωή μας παραέγινε γκρίζα .
      Καλό μήνα και σε σένα .

       
  6. Lilith

    1 Σεπτεμβρίου , 2010 at 10:06

    Εγώ απ’ την άλλη, πιο πολύ θα τρόμαζα με την πιθανότητα να γίνω πολιτικός, παρά με τον Πινόκιο.
    Αλλά βέβαια, η μαμά ήξερε τι φιλόδοξο λιονταράκι είχε γεννήσει και κατάφερε με την κατάλληλη εξήγηση να σταματήσει άμεσα το κλάμα! 😆

    Φιλιά πολλά!

     
    • silia

      2 Σεπτεμβρίου , 2010 at 18:24

      @ Lilith
      Δεν τρόμαζα με το «Πινόκιο» … Θύμωνα …
      Όσο για το «Παπανδρέου» … τί να σου πω …
      Θυμάμαι εκείνη την εποχή , την χωρίς TV , την εποχή του ραδιοφώνου με … δελτίο , την εποχή της βεγγέρας και των συνάξεων και της κουβέντας των μεγάλων στην καλή την κάμαρα , περί παντός επιστητού ή μη … Κουτσομπολιό , συζητήσεις περί σεξ , αναμνήσεις από τον πόλεμο και την πείνα της Κατοχής , πολιτικές συζητήσεις … Τότε που κρυφά στήναμε αυτί εμείς οι μικροί , μπας και «πιάσουμε» τίποτα από αυτά τα … μαγικά και σπουδαία , που αφορούσαν μόνο τους μεγάλους … Και «πιάναμε» αόριστα , την .. έξαψη των μεγάλων , με λέξεις ακατανόητες για εμάς τότε … όπως «εκλογές» , «λαοφιλής» , «βία και νοθεία» , «114» , «πατριωτισμός των Ελλήνων» , «Σύνταγμα» και … «Ανένδοτος» …
      Ύστερα , ο «Ανένδοτος» , έγινε … «Αλλαγή» και αρκετά μετά … «λεφτά …υπάρχουν» … Κι ώσπου να γίνουν όλα αυτά , βρεθήκαμε εμείς να είμαστε καθισμένοι στις πολυθρόνες και να είμαστε εμείς οι μεγάλοι , και τα παιδιά να μην νοιάζονται πια παρά μόνο για τους διαγωνισμούς τραγουδιού , χορού , ακροβατικών και μοντελισμού της TV … και μεις χωρίς ελπίδα και προπαντός χωρίς παρέα , και χωρίς … «έξαψη» να δακρύζουμε ΜΟΝΟΙ … κατάμονοι … παρέα μόνο με μια φωσφωρίζουσα οθόνη …
      —————————–
      Παραμελαγχόλησα …
      Παρενέργειες της … συνταξιοδότησης , ίσως .
      Σε φιλώ κι εγώ και σε νοιάζομαι .

       
  7. Spy

    1 Σεπτεμβρίου , 2010 at 13:11

    Πείτε μας απλώς εγκαίρως σε ποιά χώρα ώστε να προλάβω να μεταφέρω τα εκλογικά μου διακαιώματα (σε μια άλλη…)
    😛

     
    • silia

      2 Σεπτεμβρίου , 2010 at 18:28

      @ Spy
      Τώρα με την Ενωμένη Ευρώπη και την ante portas … Παγκοσμιοποίηση , δεν … σας σώζει τίποτα φίλε μου …
      Γι αυτό καθείστε στα … αυγά σας και … ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΕ !!!

       
  8. glaykidarling

    1 Σεπτεμβρίου , 2010 at 13:19

    χίλιες φορές να με φώναζαν Μαρία η άσχημη παρά Παπανδρέου…όποιος και να ήταν αυτός..μμ…μμμ χειρότερο θα μου έκανε το Ανδρέας…τώρα που το σκέφτομαι…
    δεν σου πάει για πολιτικός…παρα εισαι ντόμπρα για να γίνεις…
    όσο για τα παιδιά…θυμάμαι μια φορά στο πανεπιστήμιο μία καθηγήτρια ψυχολογίας μας είχε πει:τα παιδιά είναι φύσει κακά…γιατί δεν έχουν συνείδηση τί λένε και τί κάνουν…
    αυτό μου θύμισες…
    μπονζουρ!

     
    • silia

      2 Σεπτεμβρίου , 2010 at 19:16

      @ glaykidarling
      Εγώ πάλι , εκείνη την εποχή (πρόσεξε … μιλάμε για … 50 +ή- χρόνια πριν) αν κάποιο παιδί και δη αγόρι με φώναζε «Μαρία άσχημη» θα … πλάνταζα στο κλάμα , γιατί θα υπέθετα ότι ήταν τόσο αδιάφορος για το πρόσωπό μου , ώστε δεν ήξερε καν το όνομα μου … Για το «Παπανδρέου» , τί να πω … Εκείνη την μακρυνή εποχή , της μόδας ήταν να σε φωνάζουν «Κομπαρσίτα» , «Σίσσυ» , «Λολομπριτζίτα» , «Αλίκη Βουγιουκλάκη» , «Ναργκίς» , «Σοράγια» , και … «Φρειδερίκη» (μπρρρρρ) …
      Τί ωραία χρόνια …

       
  9. anomia

    1 Σεπτεμβρίου , 2010 at 22:13

    Εγώ πάλι θα διαφωνήσω με τους προλαλήσαντες και θα ξεκινήσω αμέσως τη δουλειά συγγράφοντας το καταστατικό του κόματος του οποίου θα ηγηθείς. Μόλις που προλαβαίνουμε τις εκλογές.
    (Θα ράψουμε και κάτι τις έτσι;)

     
    • silia

      2 Σεπτεμβρίου , 2010 at 19:22

      @ anomia
      Επιτέλους και ένας φίλος (μία φίλη) , που πιστεύει στα … μεγαλόπνοα ΚΡΥΦΑ μου όνειρα , σχέδια και επιδιώξεις …
      «Μαζί- μαζί … να σώσουμε τη Γή»
      —————————–
      Και βέβαια θα ράψουμε το κατιτίς μας … Τί στην οργή … Με τα περσινά θα πάμε στην ορκομωσία ;…
      —————————-
      Μήπως παραπήραν τα μυαλά μου αέρα ;

       
  10. bernardina

    2 Σεπτεμβρίου , 2010 at 12:57

    Anna Silia for prime minister!!! (Και for president μη σου πω…) 😀

     
    • silia

      2 Σεπτεμβρίου , 2010 at 19:29

      @ bernardina
      To … «Πλανητάρχης» , γιατί το τσιγκουνεύεσαι ;
      😆

       
  11. amelinia

    2 Σεπτεμβρίου , 2010 at 15:52

    Αν αποφασίσεις να βάλεις υποψηφιότητα εγώ θα σε ψηφίσω οπωσδήποτε Σίλια μου 🙂

    Όσο για τη μύτη σου… μπας κι ήταν ιδέα σου; Γιατί από παλιές φώτος που έβαλες εδώ τίποτα τέτοιο δεν πρόσεξα.

    Άλλωστε ο άνθρωπος που έχει μια ψυχή σαν τη δικιά σου μόνο όμορφος μπορεί να είναι.

    Φιλιά

    υγ. χαίρομαι πολύ που σε ξαναβρίσκω εδώ, σ’ είχα πεθυμήσει, έμπαινα συχνά-πυκνά μπας και είχες γυρίσει αλλά άργησες λιγουλάκι 🙂

     
    • silia

      4 Σεπτεμβρίου , 2010 at 00:05

      @ amelinia
      Άκου … Την εποχή εκείνη , την παλιά , για την οποία μιλάω , η μύτη της μόδας ήταν η … Γαλλική μυτούλα . Οτιδήποτε ξέφευγε απ’ αυτό το μοντέλο , ακόμα και μια φυσιολογική κλασσική μύτη εθεωρείτο … μεγάλη . Γι αυτό είπα πως τώρα … μίκρυνε .
      Σ’ ευχαριστώ για την πανέμορφη φιλοφρόνηση σου . Όσα χρόνια κι αν περάσουν πάνω από την καμπούρα ενός ανθρώπου , πάντα είναι φοβερά ευχάριστο , να του λένε ότι είναι όμορφος (με την ευρεία έννοια του όρου «όμορφος» ) .
      Όσο για την αργοπορία μου … εδώ ήμουν … δεν πήγα πουθενά . Απλά , έχω ανακατατάξεις και καινούρια πράγματα στη ζωή μου , και αυτό με απομάκρυνε λίγο από το πληκτρολόγιο … Όλα θα … περάσουν . Όλα … θα ξεχαστούν .

       
  12. Liakada

    2 Σεπτεμβρίου , 2010 at 18:18

    Τι τη θες την πολιτικη βρε φιλεναδα… Μεινε οπως εισαι παιδι!Αν δεν σου κανει αντε να μεγαλωσεις και λιγακι μα οχι πολυ! Να παραμεινεις εφηβη… 😀
    Ειδικα σημερα χαιρομαι που σε ξαναδιαβασα…
    Φιλακια…

     
    • silia

      4 Σεπτεμβρίου , 2010 at 00:07

      @ Liakada
      Εγώ … δεν την θέλω την πολιτική … Τί να την κάνω ;… Αυτή με … φλερτάρει .
      —————————-
      Εγώ πάντα χαίρομαι όταν μιλώ μαζί σου .

       
  13. Dralion

    3 Σεπτεμβρίου , 2010 at 07:31

    Αφου προαλειφεσαι για πρωθυπουργος, μηπως θα μπορουσα να σου ζητησω ενα ρουσφετακι; 😉

     
    • silia

      4 Σεπτεμβρίου , 2010 at 00:13

      @ Dralion
      Πές το κι έγινε μωρό μου …
      .

       
  14. faros

    3 Σεπτεμβρίου , 2010 at 08:08

    Καλά, το δις εξ αμαρτείν, δεν είναι … προσόν δικό μου !!!
    Εγώ δεν πρόκειται να βάλω «πινελιά» ακόμα και να με … δέσεις !!!!!! 😆 😆 😆

    Στο … θέμα μας, τώρα.
    Υπάρχει μια «παροιμία» για την μεγάλη ή τη μικρή μύτη για τους άντρες !
    Για σας, τις γυναίκες, ισχύει ;;;
    Κι αν ισχύει … πως ;;;;;;;;

    Καλημερούδια !

     
    • silia

      4 Σεπτεμβρίου , 2010 at 01:02

      @ faros
      «Μεγάλη μπουκιά φάε , μεγάλη κουβέντα μη λες» … Σοφή παροιμία του λαού .
      Φαντάσου λέει, Φάρε μου , να ξημερώσει μια μέρα , όπου πεσμένη στα γόνατα θα σε παρακαλάω να … βάλεις μια ΜΟΝΟ ΜΙΑ … πολιτική πινελια στο μπλογκ μου και εσύ να με … τυραννάς , αρνούμενος …
      Τελικά , έχω μια … αρρωστημένη φαντασία .
      ———————————
      Καλά … σοβαρά δεν ξέρεις τί λένε για τους άντρες που έχουν μεγάλη μύτη ;;;…
      Λένε πως έχουν … μεγάλη τύχη …
      Με τις γυναίκες …
      Καληνύχτα , μεγάλε .

       
  15. demetrat

    3 Σεπτεμβρίου , 2010 at 14:52

    μωρέ εσύ , είμαι σίγουρη πως θα μπορούσες μιά χαρά να γίνεις πρωθυπουργός.
    Το κωλόπαιδο αλήθεια, τι έγινε;
    δ

     
    • silia

      4 Σεπτεμβρίου , 2010 at 01:06

      @ demetrat
      Γιατί όχι ;… Εδώ έγιναν πρωθυπουργοί , καν και καν …
      ——————————–
      Το κωλόπαιδο , έγινε … ζαχαροπλάστης …

       
  16. kanali

    3 Σεπτεμβρίου , 2010 at 20:29

    Άννα Σίλια για περιφερειάρχης!!!

    (πω πω κάτι αυτιά!!! όπως είχα πει και παλιότερα)

     
    • silia

      4 Σεπτεμβρίου , 2010 at 01:12

      @ kanali
      Όχι , όχι … μη βιάζεσαι … Πρώτα πρέπει να βάλω υποψηφιότητα για βουλευτής … να αποτύχω να εκλεγώ , και … μετά να με προτείνουν για Περιφεριάρχη …
      Α χα χα χα χα !!! …. οι γελοίοι …
      ———————————-
      Καλά βρε Καναλιώτη . Τα … αυτιά μου , πού τα βλέπεις ;… Δεν πιστεύω να βλέπεις αυτά του avatar … Όχι τίποτα άλλο δηλαδή , αλλά αυτά τα αυτιά , είναι για … ξεκάρφωμα .
      ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΛΗΓΩΝΕΙΣ ;;;

       
      • Kanali

        4 Σεπτεμβρίου , 2010 at 02:48

        Γι’ αυτά τα ωραία και ξεχωριστά αυτιά λέω…

         
      • silia

        4 Σεπτεμβρίου , 2010 at 23:04

        @ kanali
        Αααα , εκεί έμεινες εσύ ;… Αυτή η φωτο , είναι παλιά … πολύ παλιά και εκτός αυτού , είναι και … φωτοσοπιαρισμένη … Έτσι , για να σπάω λίγο την μονοτονία της ομορφιάς μου και να μην μου γίνονται κάποιοι (θαυμαστές) … τσιμπούρι .
        —————————–
        (Έκανα τα δύο σχόλια , … ένα , για να πιάνουμε πιο εύκολα ειρμό) .

         
  17. Velvet2

    3 Σεπτεμβρίου , 2010 at 21:33

    Κι εγώ θα συμφωνήσω με την ΑΝΟΜΙΑ
    Όλοι κάπως έτσι ξεκίνησαν, δειλα-δειλα
    Και χωρίς απαραίτητα μεγάλη μύτη και αυτιά
    Αργότερα απόκτησαν και από τα δυο
    Είναι από τα καλά του επαγγέλματος
    Ναχεις το κεφάλι σου ήσυχο
    Εγώ πάντως από τώρα σου υπόσχομαι
    την ιερή μου ψήφο

    Καλώς μας ξανάρθες και καλό μήνα
    ….

     
    • silia

      4 Σεπτεμβρίου , 2010 at 23:17

      @ Velvet2
      Έτσι μπράβο … Να μου δίνετε θάρρος για να διαγράψω την λαμπρή μου πορεία στο … πολιτικό στερέωμα αυτής της χώρας , μαζί με άλλα «αστέρια» της πολιτικής ζωής , που είτε έχουν μεγάλα αυτιά και μεγάλες μύτες , είτε όχι …
      ————————————
      Εγώ το είπα , ότι παραπήραν τα μυαλά μου αέρα , κι εσείς … δεν με πιστεύετε .
      ————————————
      Καλό σου βράδυ ρομαντικέ φίλε μου .

       
  18. Despoina's Decoupage

    3 Σεπτεμβρίου , 2010 at 21:36

    Εδω ειμαι!!! (για την ακριβρεια… οχι ακριβως εδω, αλλα, θα επιστρεψω)
    Εσυ Αννα μου δεν χρειαζεται να ψαξεις για κανεναν διαγωνισμο, να παν να… που κοιτανε και ηλικιες. ετοιμασε απλα το βιβλιο σου… και …υπαρχουν τοσοι εκδοτες… που θα τριβαν τα χερια τους να εκδοσουν τετοια γραφη σαν τη δικη σου!!!

    Σε φιλω με αγαπη.

     
    • silia

      4 Σεπτεμβρίου , 2010 at 23:34

      @ Despoina’s Decoupage
      Αυτά τα τόσο γλυκά και πάντα επαινετικά λόγια σου για μένα , πόσο πολύ χαϊδεύουν την ματαιοδοξία μου και τα … μεγάλα αυτιά μου (που τώρα … μίκρυναν , μα τον Θεό , σας λέω) .
      ————————————-
      Θα σου στείλω mail σ’ αυτή την ηλεκτρονική διεύθυνση .
      Φιλιά και την ειλικρινή μου αγάπη .

       
      • Despoina's Decoupage

        6 Σεπτεμβρίου , 2010 at 11:57

        Αυτα που λεω, ειναι μοναχα αυτα που νιωθω και πιστευω για σενα Αννα.
        Γραψε μου οποτε θελεις!!

         
  19. faros

    4 Σεπτεμβρίου , 2010 at 07:51

    Είναι γεγονός ότι όταν λέω κάτι, αυτό είναι ΝΟΜΟΣ !
    Δεν ξέρω από … μπουκιές … 😀 , αλλά … θα το δεις …

    Όχι, δεν έχω … φαντασιώσεις !!! 😀

    Δεν ρώτησα για τους άντρες (το ξέρω αυτό … ξέρεις … για την … δήθεν τύχη), για τις ΓΥΝΑΙΚΕΣ ρώτησα … και μην μου απαντήσεις πάλι για την … τύχη !!! 😆

    Όχι, για μεγάλα ή μικρά … αυτιά, δεν ξέρω τίποτα, δεν … κυκλοφορεί τίποτα !!! 😀

    Καλημέρα, Καλό Σαββατοκύριακο !

     
    • silia

      4 Σεπτεμβρίου , 2010 at 23:39

      @ faros
      Λοιπόν , έχεις δίκιο …. Απάντησα μάλλον λάθος .
      Ok , λοιπόν , ας απαντήσουμε και για τις γυναίκες :
      Λένε , πως … οι γυναίκες που έχουν μεγάλα αυτιά , έχουν και … μεγάλη τύχη , με τους άντρες … Γι αυτές που έχουν μεγάλη μύτη , λένε , πως επίσης έχουν μεγάλη τύχη , γιατί λόγω ομοιότητας , κάνουν πάντα παρέα με άντρες που έχουν μεγάλη … μύτη .
      Φιλάκια .

       
  20. DaisyCrazy

    4 Σεπτεμβρίου , 2010 at 14:39

    Εγώ πιστεύω ότι μια μεγάλη μύτη μπορεί να είναι γοητευτική.. πάνω στο κατάλληλο άτομο. Αν όλα είναι τα ίδια σε όλους τότε πως θα ξεχωρίζουμε ο ένας τον άλλο;
    Είχα μια φίλη όταν σπούδαζα που είχε όντως μεγάλη μύτη κι όμως κανείς δεν την πρόσεχε ξέρεις γιατί; Επειδή είχε τα πιο καταπληκτικά, εκφραστικά μάτια. Εγώ έκανα καιρό να συνειδητοποιήσω το μέγεθος της μύτης και βασικά εκείνη μου το έδειξε όταν μου είπε ότι σκεφτόταν να κάνει πλαστική. Ευτυχώς δεν έκανε στο τέλος γιατί πιστεύω θα άλλαζε όλο το πρόσωπο της.
    Όσο για την πολιτική καλύτερα μακριά γιατί όποιος αγγίξει μολύνεται ανεπανόρθωτα. Αν θες να λάβεις μέρος στα κοινά μπορείς να το κάνεις στην τοπική αυτοδιοίκηση. Ίσως εκεί τα πράγματα να είναι καλύτερα 🙂
    Πάντως έξυπνη η μανούλα σου, βρήκε κάτι να σου πει να κάνει το αρνητικό θετικό στα παιδικά σου μάτια 😉

    x

     
    • silia

      4 Σεπτεμβρίου , 2010 at 23:44

      @ DaisyCrazy
      Τι γλυκός άνθρωπος , που είσαι καλή μου , τρελλή μου μαργαριτούλα …
      Πέρα από την πλάκα που κάνω σ’ αυτό το ποστ , πιστεύω κι εγώ ακράδαντα , πως το κάθε αρνητικό επάνω σου , μπορείς να το κάνεις να αναδειχθεί σε προσόν , αρκεί να μην μπλεχτείς στην δίνη της γκρίνιας , της μιζέριας , του κομπλεξισμού , της απαισιοδοξίας , και της χαμηλής αυτοεκτίμησης .
      ——————————
      Η μαμά μου , καλή μου φίλη , ήταν μία … σοφή .

       
  21. DIONYSOS

    4 Σεπτεμβρίου , 2010 at 18:38

    Na υποθέσω ότι έστω μέσα απο σας προσπαθήσατε να συνδέσετε Πινόκιο και tην ένδοξη φάρα των Παπανδρέου. Μια προβληματική για ένα από τα 3.012.373 φλέρτ παρομοίου τύπου την έχω, το επίκεινα διάστημα. 😉

     
    • silia

      4 Σεπτεμβρίου , 2010 at 23:47

      @ DIONYSOS
      Σωστά υποθέσατε φίλε μου … Θα έλεγα , ότι είστε ένας άνθρωπος , που ξέρει να βλέπει , κάτω από την «επιδερμίδα» των ανθρώπων …
      Τώρα αυτό με το 3.012.373 , αν έλεγα πως το κατάλαβα , θα ήμουν μία … ψεύτρα . Με βοηθάτε λίγο ;

       
  22. σολωμάντζαρος

    21 Σεπτεμβρίου , 2010 at 23:11

    Όταν λέμε πως απο μικρό κι απο τρελό μαθαίνεις την αλήθεια κάτι τέτοια εννούμε.
    Ο μικρός δε νομίζω πως σε φώναζε Παπανδρέου λόγω της μεγάλης του μύτης.
    «Ήξερε» πως όλοι οι πολιτικοί είναι ψεύτες.
    Άρα η σύνδεση με τον Πινόκιο πολύ πιο άμεση!

     
    • silia

      22 Σεπτεμβρίου , 2010 at 21:38

      @ σολωμάντζαρος
      Λες ;…
      Λες , η Αλήθεια , να βρίσκεται μέσα στο DNA των μικρών παιδιών ;
      Τώρα θυμήθηκα κάτι πολύ γλυκό …

       
  23. σολωμάντζαρος

    23 Σεπτεμβρίου , 2010 at 09:18

    πράγματι πολύ γλυκό
    (και μελαγχολικό!)

     

Σχολιάστε