RSS

ΣΑΒΒΑΤΟ 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2011 , ώρα : 00.05 …

01 Απρ.
Κατέβηκε αλαφιασμένη από το ταξί , «πέταξε» ένα 20ευρω στον ταξιτζή και χωρίς να περιμένει ρέστα , βάλθηκε να φτάσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα στην είσοδο της πολυκατοικίας της … Επί σκοπώ , είχε σταματήσει το ταξί ένα τετράγωνο πιο μπροστά από το σπίτι της , παρ’ όλο που βιαζόταν … Ε , μην την πάρει και κανένα μάτι να κατεβαίνει από ταξί … Τί ταξί χρειάζεσαι για να πας στον συνοικιακό κινηματογράφο , 200 μέτρα πιο κάτω ;… Φύλαγε τα ρούχα σου …κλπ…
Λίγο πριν ξεκλειδώσει την πόρτα της πολυκατοικίας  , «άνοιξε» το κινητό που είχε «κλείσει» την ώρα που ξεκλείδωνε την πόρτα της γκαρσονιέρας , σε άλλη πολυκατοικία , πριν δυο περίπου ώρες … Στον καθρέφτη της εισόδου της οικοδομής , έφτιαξε λίγο τα μαλλιά της και διόρθωσε το στραβοκουμπωμένο πουκάμισο . Μέσα στο ασανσέρ , έβγαλε το σκισμένο καλσόν και το παράχωσε γρήγορα-γρήγορα στο βάθος της τσάντας και συγχρόνως κάλυψε πρόχειρα με μια γενναία δόση consealer την «πιπιλιά» στην βάση του λαιμού της χαμογελώντας αυτάρεσκα , αλλά και ελαφρά ανατριχιασμένη . Ίσα που πρόλαβε … Ευτυχώς … ρετιρέ . Λίγο πριν ξεκλειδώσει την πόρτα , πέρασε λίγο κραγιόν στα τυφλά πάνω στα χείλη και παίρνοντας βαθιά ανάσα … μπούκαρε μέσα …
Σχετική ησυχία . Ο σύζυγος , μισοξαπλωμένος μπροστά στην TV , έβλεπε τις νυχτερινές ειδήσεις . Τα παιδιά δέρνονταν (όχι σπουδαία πράγματα … ψιλοσφαλιάρες μόνο) κάπου στα μέσα δωμάτια . Ο γάτος , την αγνόησε … Αχ , ας την «αγνοούσε» και ο άλλος ξαπλωμένος «γάτος» … Αλλά , πού τέτοια τύχη …
– Πού ήσουν ;… Άργησες …
– Ε , όχι και άργησα … ούτε 12 δεν είναι ακόμα …
…είπε καθώς σήκωνε το μανίκι για να δει την ώρα , αλλά μάταια … Το ρολόϊ της , έλειπε … «Αναπαύονταν» ξεχασμένο έξω απ’ την ντουζιέρα της μίζερης γκαρσονιέρας ΤΟΥ … Έρριξε μια γρήγορη ματιά στην οθόνη του κινητού …
… «Στο σινεμά ήμουν … βραδυνή προβολή … μόλις τέλειωσε», ήθελε να πει αλλά κοιτάζοντας στην οθόνη του κινητού , εκείνο το : » Σάββατο 2 Απριλίου , ώρα : 00.05″ της «μπήκε» ο διάολος που λένε και το αποφάσισε :
– Ήμουν με τον … γκόμενο … Έκανα επί 2ωρο ένα φοβερό σεξ μωρό μου, με πολλαπλούς οργασμούς τόσο έντονους , που με το ζόρι στέκομαι στα πόδια μου. Φτιάξε μόνος σου βραδινό και φρόντισε τα παιδιά, γιατί είμαι για βουτιά στο κρεβάτι επί τόπου !» …
– Τί λες ;… Είσαι με τα καλά σου ;… (είχε σηκωθεί από τον καναπέ και τραύλιζε ελαφρά) … Τα παιδιά έφαγαν … Παραγγείλαμε πίτσα … Εσύ στο σινεμά δεν είπες πως θα πήγαινες ;… μα τί λέω ;… ΤΙ ΛΕΣ ;;; ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ;;;…
– Πρωταπριλιά βρε !… Ξύπνα !… Έχεις αποβλακωθεί πια μ’ αυτήν την TV. Πρω-τα-πρι-λιά …. you know ?… Λέμε … ψεμματάκια σήμερα . Σε γέλασα καημένε !… Ξύπνα !
Το χρώμα , επανήλθε γρήγορα στα μάγουλά του και γελώντας της έσκασε ένα φιλί στο μάγουλο και μουρμουρίζοντας ένα …
– Είσαι μεγάλη … μαϊμού …
… ξαναγύρισε στην αποχαύνωση της φωσφορίζουσας οθόνης …
Εκείνη , ξάπλωσε αμέσως … Ήταν «πτώμα» …Ωστόσο , δεν την έπαιρνε ο ύπνος … Έμεινε μέσα στα σκοτεινά να ρεμβάζει .
……………………
Πολύ αργότερα , ξάπλωσε κι εκείνος και νοιώθοντας την ξύπνια , της  χάιδεψε ελαφρά τα οπίσθια και επιχείρησε να την πάρει στην αγκαλιά του .
– Ωχ , καημένε … Κόφτο …
– Τί θα πεί «κόφτο» ;… τί έχεις ;
– Είμαι … πτώμα , … δεν σου τό’πα ;
– Έλαααα… άστα τα ψεμματάκια . Η πρωταπριλιά , τελείωσε εδώ και ώρα … Μία και τέταρτο είναι η ώρα . Μπήκε πια η 2 του Απρίλη .
– Άσε με μωρέ , μωρό μου … Έχω κεφαλόπονο .
-«Κεφαλόπονο» της 1ης Απριλίου , ή «κεφαλόπονο» της 2ας Απριλίου ;  (συνέχιζε να την χαϊδεύει , αλλά ψιλοανόρεχτα) .
– … της 2ας Απριλίου …
– Ok … Καληνύχτα …
Γύρισε πλευρό και προσπάθησε να κοιμηθεί . Όμως ούτε αυτόν τον έπαιρνε  ο ύπνος . Κάτι δεν του καθόταν καλά … κάτι σαν να μην ταίριαζε … «Δεν πρέπει να αφήνω να με παίρνει ο ύπνος στην τηλεόραση – σκέφτηκε – και χάνω τον ύπνο μου μετά και …»
– Δεν μου λες … Τί ώρα ήταν , όταν μπήκες μέσα στο σπίτι ;… Ήταν 12 , ή περασμένες  12 ;… Ήταν 1η ή 2α Απριλίου ;…
Δεν του απάντησε …
Καμώθηκε πως κοιμόταν …
.

 

Ετικέτες: , , ,

44 responses to “ΣΑΒΒΑΤΟ 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2011 , ώρα : 00.05 …

  1. faros

    2 Απριλίου , 2011 at 07:27

    Για να δω … χμμμ … 08.26 2 Απρίλη …
    Η αλήθεια είναι ότι πολύς κόσμος «ξεχνάει» πολύ εύκολα γιατί παντρεύεται …
    Και είναι πολύ κρίμα …

    Τέλος πάντων … Θα έχουμε πάλι … διαφωνίες … 😀 😀 😀

    Καλημέρα και Καλό Σαββατοκύριακο !

     
    • silia

      3 Απριλίου , 2011 at 00:18

      @ faros
      Συμφωνώ ότι «πολύς κόσμος “ξεχνάει” εύκολα γιατί παντρεύεται» …
      Ο γάμος θέλει ΚΑΙ … κόπο , ΚΑΙ τρόπο .

       
  2. olvios

    2 Απριλίου , 2011 at 08:54

    Εδώ το πιάτο είναι καυτό.
    Πολύ καυτό.
    Θα χρειαστούν σύντομα και οι δύο …… φαρμακευτική ή αλκοολική συνδρομή.

     
    • silia

      3 Απριλίου , 2011 at 00:23

      @ olvios
      Κάπως επιπόλαια , θα έλεγα , πως για την ώρα και οι δυό χρειάζονται … μπάτσες για να συνέλθουν … αν και χλωμό το βλέπω να συνέρχονται . Αυτά τα πράγματα , είναι να μην πάρουν την … ρότα τους . Έτσι και την πάρουν … βράστα .
      Ευδαίμονα φίλε μου , την εκτίμηση μου .

       
  3. nefeli

    2 Απριλίου , 2011 at 10:52

    Η φωσφορίζουσα οθόνη είναι κακή συναναστροφή. Ευθύνεται για πολλά σκισμένα καλσόν και ατελείωτες ώρες μοναξιάς.
    Σταμάτησε τουλάχιστον να τον παίρνει ο υπνος, μετά απο αυτο το αστειάκι;
    καλημέρα:)

     
    • silia

      3 Απριλίου , 2011 at 00:44

      @ nefeli
      Η φωσφορίζουσα οθόνη φταίει , δεν λέω … αλλά αυτό που πραγματικά φταίει … θαρρώ πως … κατοικοεδρεύει κάπου πιο βαθιά …
      Και όπως είπα και λίγο παραπάνω στον φίλο Φάρο , ο γάμος για να επιβιώσει , χρειάζεται κόπο και τρόπο και μεγάλη προσπάθεια και υπομονή και επιμονή στο δέον ΚΑΙ από τις δυο πλευρές .
      Όσο για το αν το «αστειάκι» , … μπα , δεν τα κατάφερε να του σταματήσει την … έμπροσθεν της TV ραστώνη και απάθεια και αδιαφορία . Αν «ποτίσει» η ψυχή σου απ’ αυτά τα «ξύδια» … δεν υπάρχει πισογύρισμα … Γιατί όπως λέει και το ποίημα «Μόνο λίγο καιρό ξυπνάει και ξανά προς την αδιαφορία τραβά…» (πλάκα κα΄νω , μην με παίρνεις και πολύ στα σοβαρά )
      Καλώς ήρθες .

       
  4. erimos

    2 Απριλίου , 2011 at 15:09

    Πως το είπε εκείνος ο μεγάλος δημιουργός;… ο Μαγιακόφσκυ καλέ!.

    Τους προβολείς στήστε
    άπλετο φως στη ράμπα να πέσει,
    η δράση να κυλάει,να παρασέρνεται στη δίνη.
    Η τέχνη δεν πρέπει ν΄αντανακλά σαν τον καθρέφτη,
    μα σαν φακός να μεγεθύνει!!!

    Παρά το φαινομενικά αστείο του πράγματος…μεγεθύνεις σαν φακός…
    καλή μας Άννα,…υπαρκτό, και καμιά φορά μεγάλο,και εν πολύς άλυτο πρόβλημα της ελληνικής και όχι μόνο,οικογένειας.

    Ευχαριστώ για τη χαρά που μας δίνεις να σκεπτόμαστε.
    Χαμογέλα.

     
    • silia

      4 Απριλίου , 2011 at 00:19

      @ erimos
      Αστείο ;… Καθόλου αστείο , και χαίρομαι που το χαρακτηρίζεις «φαινομενικά αστείο» … πράγμα που ήταν και ο αρχικός σκοπός μου .
      Οι «ήρωες» μου εδώ , είναι … τραγικοί μέσα στην «φτήνια» τους …
      Αυτός , μια μέρα θα νοιώσει δυστυχισμένος και θα ψάχνει για ένα «διότι» κι αυτή , είναι ήδη δυστυχισμένη και … δεν το ξέρει …
      Πάντως , μου έδωσες ιδέα … για κάτι … για μια άλλη εκδοχή της ιστορίας .
      Με κάνεις περήφανη με την τελευταία σου πρόταση . Είναι μεγάλη χαρά να σκέφτεσαι … Ίσως είναι η ίδια η ζωή …
      «cogito ergo sum» (δηλ. σκέφτομαι άρα υπάρχω … Καρτέσιος , αν δεν κάνω λάθος) .
      Έννοια σου … χαμογελάω … Δεν μπορώ να κάνω και αλλιώς , με τέτοια που μου λες . Χαμογελάω , απ’ την χαρά μου .

       
  5. Sotiris Kanell.

    2 Απριλίου , 2011 at 17:22

    Υπάρχει αντίστοιχο και σε internet?

    ——
    Σίγουρα δεν φταίει η τηλεόραση.
    Αλήθεια τι δικαιολογία θα υπάρχει όταν θα πάει να φέρει το ρολόι;

    Όπως πάντα, εξαιρετικό!!!!!!!!

     
    • silia

      4 Απριλίου , 2011 at 01:13

      @ Sotiris Kanell.
      Και βέβαια θα υπάρχει κάτι αντίστοιχο… Μια … πλανεύτρα «οθόνη» είναι άλλωστε και το internet …
      Αν και … τώρα που το καλοσκέφτομαι , ο … «νετάκιας» , έχει περισσότερες πιθανότητες να είναι ένας ενδιαφέρων τύπος … Σε γενικές γραμμές , είναι πιο ενδιαφέρων τύπος … Βασικά (σε πλειοψηφία) είναι σκεπτόμενος άνθρωπος και μπορεί να χρησιμοποιήσει το «κόλλημα» του για να προσεγγίσει λίγάκι και το έτερο ήμισυ … πχ . «ελα , μωρό μου να σου δείξω κάτι που πιστεύω ότι θα σε ενδιαφέρει … τί ;… δεν σε ενδιαφέρει ;… έλα να σου δείξω κάτι άλλο … έλα λίγο πιο κοντά … μμμμ έτσι μπράβο , δεν τον κλείνουμε τον υπολογιαστή τώρα ;… όχι ;;;… σου άρεσε ;… ok , να συνεχίσουμε έτσι , είδες τι ενδιαφέρον είναι το internet ;»
      Ενώ με την TV …. τί να κάνει ; Πόσο μπορεί να ενδιαφερθεί μια γυναίκα για το πως σουτάρει ο Εουσέμπιο και πόσο μαλάκας αποδείχθηκε τελικά ο Ρονάλντο ;…
      ———————————
      Όσο για την δικαιολογία , δεν νομίζω να χρειάζεται (να βρεθεί δικαιολογία) … Χαμπάρι (κατά πάσα πιθανότητα , δεν θα το πάρει , ότι λείπει το ρολόϊ , μέχρι την επόμενη … «κινηματογραφική» συνεδρία … Κι αν το πάρει … ε, σιγά τώρα , μη δεν βρούμε κάποια δικαιολογία . Όταν αρχίζεις να πηγαίνεις στον … «κινηματογράφο» , ήδη έχεις προετοιμαστεί … με ένα σωρό δικαιολογίες-ατάκες … (χμμμ , μου έδωσες ιδέα … για ένα ποστ με τίτλο «οδηγίες προς ναυτιλομένους»… ή «οδηγίες προς σινεφίλ» ) .
      Σ’ ευχαριστώ για τα 8 θαυμαστικά .

       
  6. Liakada

    2 Απριλίου , 2011 at 19:11

    Τα πιο σοβαρα λεγονται μεταξυ σοβαρου κι αστειου! Ποσο ειπες ειχε ο μηνας? λολ
    Δεν σε πιστευω ! Φιλια Πρωταπριλιατικα!

     
    • silia

      4 Απριλίου , 2011 at 01:24

      @ Liakada
      Ο μήνας είχε πια … 2 … εδώ και … πέντε λεπτά … Ε , δεν ήταν πρέπον να πει ψέμματα (είχε τελειώσει πριν 5 λεπτά η πρωταπριλιά) … Έτσι λοιπόν , … είπε την αλήθεια , ως έντιμος άνθρωπος …
      Χα χα χα χα …. Ας γελάσουμε … Εδώ γέλασε ακόμα και ο σύζυγος .
      Σε τί δεν με πιστεύεις ;… Δεν πιστεύω να νομίζεις ότι είμαι … «σινεφίλ» ;

       
  7. πρεσβύωψ

    2 Απριλίου , 2011 at 19:57

    Κυρία μου, διαρκούσης της Μεγάλης Τεσσαρακοστής που η πλειοψηφία των Χριστιανών προετοιμάζεται δια την εβδομάδα των παθών και την Ανάστασιν, εσείς ασχολείσθε με την ξέσιν των πληγών πολλών εξ ημών που εχουμε έλθει εις γάμου κοινωνίαν προ πολλών ετών……
    Εν προκειμένω, εάν αμαρτία είναι και η φαντασίωσις… τότε ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω.

     
    • silia

      4 Απριλίου , 2011 at 12:09

      @ πρεσβύωψ
      Η …ξέσις των πληγών , είναι μια πράξη ιατρικά αποδεκτή . Πολλές φορές , μόνο αν φτάσει το μαχαίρι στο κόκκαλο , θεραπεύονται οι … «γάγγραινες» .
      Όσο για τις … φαντασιώσεις, άκου τί είπε ο Μέγας Βασίλειος (μια που αναφέρεσαι σε Μεγάλες Τεσσαρακοστές , εβδομάδες των Παθών και άλλα τέτοια Χριστιανικά) : “Ο εμβλέψας προς ηδονήν γυναικί , κάν μη τω έργω την μοιχείαν επιτελέση , αλλά τω γε την επιθυμίαν τη ψυχή παραδέξασθαι, ουκ αφίεται του εγκλήματος” , επαναλαμβάνοντας με άλλες λέξεις το ρηθέν από τον Ματθαίο “Πας ο βλέπων γυναίκα προς το επιθυμείσαι αυτήν , ήδη εμοίχευσεν αυτήν , εν τη καρδία αυτού” .
      .
      .
      Τώρα , κατ’ εμέ , η φαντασίωση εντάξει δε λέω … καλούτσικη είναι , αλλά αποτελεί «αμάρτημα» απέναντι στον ίδιο μας τον εαυτό , γιατί τον καταδικάζει σε … ημίμετρα . (πάει … θα με «κάψει» ο Θεός) .
      .
      .
      ΥΓ. Μην ξεχνάς φίλε μου ότι εγώ εκτός από γιατρός , είμαι και … αφορισμένη , οπότε , μπορώ άνετα να ασχολούμαι με … ξέση των πληγών .

       
  8. Θεία Λένα

    2 Απριλίου , 2011 at 22:25

    Αρχισες βλέπω και εσύ να γράφεις..ηδονικά. Να σε βάλουμε σε κανένα αντίστοιχο «Τετράδιο».

     
    • silia

      4 Απριλίου , 2011 at 00:29

      @ Θεία Λένα
      Χμμμμμ … θεία Λένα μου … Όλοι μας , έρχεται κάποια στιγμή , ακόμα και οι πιο φλεγματικοί και … «υπεράνω» , που το θέλουμε το ¨ηδονικό» μας …
      Πρόσεξε :
      Αν σ’ αυτό το ποστ , έβαζα για τίτλο «Πολλαπλοί οργασμοί του Απρίλη» , θα είχε δεκαπλάσια αναγνωσιμότητα από τώρα …
      Καρατσεκαρισμένο αυτό .
      Φιλάκια .

       
  9. faros

    3 Απριλίου , 2011 at 07:59

    erimos: Πολύ σωστή η εν κατακλείδι επισήμανσή σου …

    πρεσβύωψ: Κατά τη γνώμη μου με την … σκέψη κανείς δεν παθαίνει τίποτα, με την … πράξη κάτι γίνεται …
    Αυτό για το «πρώτος το λίθο βαλέτω» κατά τη γνώμη μου είναι δικαιολογίες των … πρακτικών! Σου λέει, να μην είμαστε μόνοι μας …

    Σίλια μας, χαίρομαι πολύ που τελικά συμφωνήσαμε !
    Φυσικά θέλει στο γάμο και ΚΟΠΟ και ΘΥΣΙΕΣ και απ΄όλα, αλλά, κατά τη γνώμη μου εκείνο που χρειάζεται είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΓΑΠΗ (όχι σκέτο έρωτας) και ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ !
    Και, πάνω από όλα, να σκέφτεται το ζευγάρι με το μυαλό του και όχι με το … λιλί του ! 😀
    Διότι, το … λιλί, καλό είναι (πως θα μπορούσε να είναι αλλιώς), αλλά ΜΟΝΟ του δεν φέρνει την ευτυχία !
    Σεξ, κάνουν και τα … σκυλιά, δεν νομίζω να είναι … ευτυχισμένα ! 😆
    Λυπάμει τον άντρα της ιστορίας σου, όπως θα λυπόμουν και τη γυναίκα αν οι ρόλοι ήταν αντίστροφοι !
    Τέλος έχω μια φιλοσοφία (θα έλεγα):
    Μην κάνεις αυτό, που ΔΕΝ θα ήθελες να σου κάνει ο άλλος !

    υ.γ. πήρα θάρρος και είπα πολλά, σόρι !

    Πολύ πολύ Καλημέρα !

     
    • silia

      4 Απριλίου , 2011 at 12:17

      @ faros
      Σωστό … πολύ σωστό αυτό το «να σκέφτεται το ζευγάρι με το μυαλό του και όχι με το … λιλί του !» , που είπες , αλλά θα ήθελα να προσθέσω και το δικό μου ρητό :
      «Καλό είναι το παντρεμένο ζευγάρι να σκέφτεται που και που και το …»λιλί» του έτερου ημίσεως , γιατί αλλιώς το έτερο ήμισυ , όσο μυαλό κι αν έχει , θα αρχίσει τις επισκέψεις στους συνοικιακούς και πλέον απομεμακρυσμένους … κινηματογράφους» .
      .
      .
      Σοβαρά τώρα : Εύγε σου , αν στηρίζεις την ζωή σου στην φιλοσοφία του «Μην κάνεις αυτό, που ΔΕΝ θα ήθελες να σου κάνει ο άλλος» . Υπέροχο και … σπάνιο .

       
  10. erimos

    3 Απριλίου , 2011 at 21:14

    @ faros: Ευχαριστώ σε. Χαίρομαι αν σε κάτι βοήθησε.
    ———————————————————————
    Ουφ… επιτέλους τα κατάφερα και σου το έστειλα…συγγνώμη.
    Την θερμή καληνύχτα μου.
    Χαμογέλα.

     
    • silia

      3 Απριλίου , 2011 at 23:54

      @ erimos
      Μα … γιατί «συγγνώμη» ;
      Δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί μου ζητάς συγγνώμη για κάτι που μου δίνει ιδιαίτερη ευχαρίστηση ;
      Θα σου απαντήσω … πριβέ . Μόνο κάνε λίγη υπομονή , γιατί είμαι … αργοκίνητη (στα γραπτά μου)
      Καλό βράδυ .

       
  11. faros

    4 Απριλίου , 2011 at 08:02

    Ναι … χε χε … φαίνεται αυτό …

    Καλημέρα, Καλή Βδομάς !

     
    • silia

      4 Απριλίου , 2011 at 12:20

      @ faros
      Αυτό πάλι το «Ναι … χε χε … φαίνεται αυτό …» , τί είναι ;
      Στο «αργοκίνητη» αναφέρεσαι ;
      Ε , τί να κάνουμε ;… Μεγάλη γυναίκα είμαι με τις οστεοαρθρίτιδες μου …
      Μεγάλη , αλλά … ωραία μεγάλη .
      Φιλί .

       
      • faros

        5 Απριλίου , 2011 at 08:11

        Χε χε ναι … 😀

        Συμφωνώ με όλα ! 😀

        Καλημέρα … καλή !

         
  12. DaisyCrazy

    4 Απριλίου , 2011 at 08:16

    δε λένε ότι τις μεγαλύτερες αλήθειες τις λέμε κάνοντας πλάκα ή στα ψέμματα;
    αφού οι αλήθειες θέλουν τόλμη που οι πιο πολλοί δε διαθέτουμε 🙂

    ιστορία αληθινή, βγαλμένη απ’τη ζωή.
    πάντως εκεί στο ρολόϊ που είχε ξεχάσει νόμισα ότι κάτι θα έπαιρνε χαμπάρι ο σύζυγος.. αλλά προφανώς ήταν βαθύς ο ύπνο του ‘δικαίου’ που τον είχε ρίξει σε αποχαύνωση 😉

    καλημέρα και καλό μήνα Σίλια μου!

     
    • silia

      4 Απριλίου , 2011 at 12:30

      @ DaisyCrazy
      Μου θύμησες ένα παλιό αγαπημένο μου τσιτάτο :
      «Πρέπει να ασκηθούμε στην Τόλμη … Είναι η άσκηση , που χτίζει γερές ψυχές» .
      .
      .
      Μωρέ και να πάρει χαμπάρι ο σύζυγος το εξαφανισμένο ρολόϊ , υπάρχει λύση … Ξανακοιτάς το χέρι σου και ξεφωνίζεις :
      – Ααααα! πάει το ρολόϊ μου !!!Πάει ξεκουμπώθηκε το μπρασελέ και τό’ χασα ! Ααααα (μυξοκλαίς) Πάει το αγαπημένο μου ρολόϊ !!! Φυσικό ήταν . Σου είπα να μου πάρεις ρολόϊ με λουράκι δερμάτινο , αλλά εσύ στα @… σου … μου πήρες το φτηνό μπρασελέ ! Ορίστε τώρα … Πάει το έχασα ! ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ !!! όπως πάντα !
      … Ωραίο ε ;…
      Άντε σταματάω , γιατί κάποιοι εδώ μέσα , θα με αρχίσουν στα … γιαούρτια … Θηλυκός Πάγκαλος θα γίνω …
      Καλημέρα γλυκιά μου .

       
      • DaisyCrazy

        5 Απριλίου , 2011 at 09:20

        δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση να γιαουρτωθείς Σίλια μου, εκτός κι αν εννοείς να φας γιαουρτάκι με μέλι και καρύδια 😉
        και πάγκαλος δεν γίνεσαι γεννιέσαι 😛

        x

         
  13. newagemama

    4 Απριλίου , 2011 at 11:38

    Αχ μελαγχολώ. Εγώ είμαι απ΄ αυτές τις παλιορομαντικές που πιστέυω πως ο έρωτας κρατάει για πάντα…

     
    • silia

      4 Απριλίου , 2011 at 11:56

      @ newagemama
      Ο πραγματικός έρωτας , κρατάει για πάντα …
      Μόνο που σπανίζει … Σαν τον χρυσό ένα πράμμα …

       
  14. ακροβατιστής

    4 Απριλίου , 2011 at 20:12

    Ο γάμος και η μονογαμία είναι αντίθετα στην φύση του ανθρώπου…Κοινωνικά επιβεβλημένα είναι και τα δυο, όσο και οι τύψεις όταν κάποια στιγμή αυτή η φύση (που την έχουμε καταπιέσει γενεές γενεών) βγει στην επιφάνεια…Πάντως για του λόγου το αληθές θέλει πολύ δουλειά με τον εαυτό σου για να απελευθερωθείς και ταυτόχρονα να κρατήσεις την αξιοπρέπεια σου.Η ειλικρίνεια είναι το μόνο στοιχείο που μπορεί να κρατήσει οποιαδήποτε σχέση ζωντανή, αλλά χρειάζεται μεγάλη ωριμότητα και πολλή δουλειά!!!Γι΄ αυτό οι περισσότεροι από μας έχουμε αρκεστεί σε ημίμετρα…Το πιο χυδαίο απο όλα είναι (συγχωρήστε με για την έκφραση αλλά το εννοώ) οτι το παίζουμε κριτές και πληγωμένοι…ΕΓΩΙΣΜΟΙ!
    Εγώ έχω λειτουργήσει στο παρελθόν όπως περιγράφω παραπάνω (θιγμένη και εγωίστρια) αλλά διαπίστωσα οτι ήμουν υποκριτική.
    Μεγάλη αρετή η κατανόηση και η συγχώρεση αλλά…στην λαική της γειτονιάς μας δεν την πουλούν.Η «μπλε τανία»του Κισλόφσκι με έχει συγκλονίσει για όλα αυτά!
    Φιλία πολλά!

     
    • silia

      6 Απριλίου , 2011 at 00:54

      @ ακροβατιστής
      Κάθε πράξη απελευθέρωσης , θέλει πολλή δουλειά και το να κρατήσεις και την αξιοπρέπεια σου , θέλει και πολύ κόπο …
      Υπέροχα , αλλά ζόρικα πράγματα .
      Σε μια κουβέντα , που είχα πριν κάποια χρόνια με την πολύ καλή φίλη γητεύτρια περί του » Ο γάμος και η μονογαμία είναι αντίθετα στην φύση του ανθρώπου» , μου είχε πει επί λέξει :
      «Πόσο θά ‘θελα οι άνθρωποι να νοιώθανε τόσο ελεύθεροι ώστε στην ερώτηση του συζύγου , ¨που ήσουν¨να απαντούσαν ¨»Έκανα επί 2ωρο ένα φοβερό σεξ μωρό μου, με πολλαπλούς οργασμούς τόσο έντονους , που με το ζόρι στέκομαι στα πόδια μου. Φτιάξε μόνος σου βραδινό και φρόντισε τα παιδιά, γιατί είμαι για βουτιά στο κρεβάτι επί τόπου !» …
      Αυτό ήταν το έναυσμα για να γράψω αυτό το ποστ … Τώρα , βρήκα και σαν ευκαιρία την πρωταπριλιά , και το … ταίριαξα .
      ——————————–
      Ωραίο και πολύ ενδιαφέρον το θέμα του πιο χυδαίου απ ‘ όλα (κριτές και πληγωμένοι…ΕΓΩΙΣΜΟΙ) , που γράφεις . Υπόσχομαι να ανοίξουμε μια συζήτηση πάνω σ΄αυτό , στο μέλλον .
      Φιλάκια για την ώρα .

       
  15. lampidona- Popi

    5 Απριλίου , 2011 at 00:34

    Εγω Αννα μου, εχω την συνεχεια της ιστοριας….
    – Εαν μου φυγεις θα πεθανω….. της ειπε !
    Εκεινη ηθελε τοσο πολυ να τον πιστεψει αλλα ηταν τοσο μπλεγμενη!
    Η διαισθηση βλεπεις ….. δεν την αφηνε!
    Σε μια εβδομαδα την ειχε αντικαταστησει και σε 6 μηνες παντρευοτανε!
    Ποιος ειχε κανει το λαθος, ποιος ελεγε αληθεια?

     
    • silia

      6 Απριλίου , 2011 at 00:32

      @ lampidona- Popi
      Άστα Πόπη …
      Το ποιός κάνει το «λάθος» είναι πολύ σχετικό …
      Αλλά , σχετικότερο όλων , είναι το ποιος … έλεγε , ποιος … λέει και ποιος στον αιώνα τον άπαντα … θα λέει την αλήθεια .
      Μην τα σκέφτεσαι αυτά … Μόνο θολούρες φέρνουν στο μυαλό …
      Πές μου «καληνύχτα» και πάμε για ύπνο .

       
  16. Liakada

    5 Απριλίου , 2011 at 18:12

    Δεν σε πιστευω οτι επλασες τετοια ιστορια! 😀
    Λογοπλοκα! Εχεις ιδεα απο σουπιες? χαχαχα
    Ειλικρινα αυτο το κειμενο σου το χαρηκα τοοοο σο πολύ !
    Τα εις μηκος σημαντικα συνδδευονται απο χειρονομια! λολ
    Πολλα φιλάκια Σιλιακι.

     
    • silia

      6 Απριλίου , 2011 at 00:37

      @ Liakada
      Α , έχω πλάσει και … χειρότερες (ιστορίες) .
      Ξεκίνησα για το αφιέρωμα στην πρωταπρολιά , να φτιάξω ένα ποστ , με διάφορες φράσεις-ψέμματα , που κατά καιρούς είπα … και ξάφνου … τσουπ !!! μου κατέβηκε αυτό το … σενάριο …
      Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου .
      Φιλί .
      ΥΓ. Τα εις μήκος σημαντικά συνοδεύονται από ένα … «Μετά συγχωρήσεως» …
      Ξανά φιλί .

       
  17. mr e.

    6 Απριλίου , 2011 at 00:03

    «…Πάει η αγάπη μου πάει με άφησε
    μόνη σε κάποια γωνιά
    να ‘τανε Θεέ μου καλύτερα φάρσα
    αχ να ‘τανε πρωταπριλιά…»

    Υπάρχει, πάντα, μια δύναμη άγνωστη που αν και σε κάνει να γνωρίζεις πολύ καλά την ημέρα ταυτόχρονα σε κάνει και να προσπαθεις να πεισεις «εαυτον και αλλήλους» ότι είναι πρωταπριλιά…. κάτι σαν «κατά συνθήκην ψεύδος» ας πούμε… και η ζωή συνεχίζεται με κάποιους να κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν και κάποιους να κάνουν πως… κοιμουνται… Πρωταπριλια λοιπον,,, Ψηφίστε πρωταπριλιά γιατί … χανόμαστε…

     
  18. silia

    6 Απριλίου , 2011 at 01:11

    @ mr e.
    Τι κι αν ψηφίσουμε … πρωταπριλιά , αφού σε λίγο θα … ξημερώσει η επόμενη μέρα (η 2α Απριλίου) και θα ξαναβρεθούμε φάτσα κάρτα με τους … εφιάλτες μας ;
    Απαισιόδοξη απόψε φίλε μου mr e. …
    Έτυχε …

     
  19. faros

    6 Απριλίου , 2011 at 07:04

    Πέτα την απαισιοδοξία σου μακρυά …
    ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ !

    Καλημέρα, Καλή !

     
    • silia

      9 Απριλίου , 2011 at 01:29

      @ faros
      Σαν … σφαιροβόλος ένα πράμα , ε ;…
      Θα το προσπαθήσω . Στο υπόσχομαι .

       
  20. Liakada

    8 Απριλίου , 2011 at 09:34

    Θεομπαιχτρα! 😀 Nα την προσεχεις τη φιλεναδα μου σε παραακαλω!Δεν ειναι καθε μερα πρωταπριλια και τα Σαββατα ειναι … πονηρες μερες! ;p
    Kι αλλα φιλια και καλημεραααααααα 😀

     
    • silia

      9 Απριλίου , 2011 at 01:30

      @ Liakada
      Την προσέχω την φιλενάδα σου … σαν τα μάτια μου .
      Έννοια σου …

       
  21. Kanali

    13 Απριλίου , 2011 at 00:24

    Εγώ ήρθα μήπως και προλάβω κανένα οργασμό (εναν από τους πολλαπλούς) αλλά με παραπέμψατε πρώτα εδώ. Ελπίζω να μην είναι όπως το ανέκδοτο «οργάνωση έχουμε αλλά γυναίκες δεν έχουμε φέρει ακόμη «…

    Πέρα από αυτά…
    – Είσαι μεγάλη … μαϊμού … 🙂

     
  22. silia

    15 Απριλίου , 2011 at 18:42

    @ Kanali
    Χα χα χα !!! Κανάλι μου , μου θύμησες τον γέρο γάτο μου τον Χιόνη , ευνουχισμένο από τα μικράτα του , που παρ’ όλα αυτά , έχει την περιέργεια για τα … τεκταινόμενα κάθε Γενάρη στις ρούγες και στα κεραμίδια της γειτονιάς από τον γατόκοσμο και τρέχει κι αυτός πίσω απ’ τους αφιονισμένους επίδοξους γατο-γαμπρούς από περιέργεια και μόνο και αρπάζει το ξύλο της αρκούδας , γιατί όλοι οι «απογοητεμένοι» γαμπροί , ξεσπούν επάνω του ….
    Τώρα , γιατί το θυμήθηκα αυτό ; Μάλλον από το «Εγώ ήρθα μήπως και προλάβω κανένα οργασμό» που είπες .
    Αλλά , … πέρα από αυτά …
    ΕΣΥ , είσαι μεγάλη μαϊμού … 😆

     
  23. ΣΑΘ

    15 Απριλίου , 2011 at 22:07

    «…………………………
    Με ρωτάει ο καιρός

    από πού θέλω να περάσει

    πού ακριβώς τονίζομαι

    στο γέρνω ή στο γερνώ.

    Αστειότητες.

    Κανένα τέλος δεν γνωρίζει ορθογραφία.
    …………………………………………………….»

    ( Κ. Δ. )

     
    • silia

      16 Απριλίου , 2011 at 01:28

      @ ΣΑΘ
      Φίλε ΣΑΘ , πολύ χαίρομαι , που σε ξαναβλέπω εδώ . Μη θαρρείς πως σ’ έχω ξεχάσει κι εσένα και το mail που σου χρωστώ … In time , που λένε και οι Αγγλομαθείς .
      Όσο για το πού θα μπει ο τόνος … βάλε τόνο και στα δυο … ή μην βάζεις καθόλου … Ούτως ή άλλως , οι άλλοι θα σε κρίνουν όχι βάσει αυτού που είσαι , αλλά βάσει αυτού που … έχουν στο μυαλό τους ότι είσαι .
      Φιλιά … μέσα στην μαύρη νύχτα .

       

Σχολιάστε