RSS

ZOO … (αφιέρωμα στην ημέρα του Αγίου (?) Βαλεντίνου)

14 Φεβ.
Μου είπε (έγραψε) κάποτε παλιά , κάποιος φίλος , στα πλαίσια μιας κουβέντας περί … Έρωτος :
 «Να το … προσγειώσω λιγάκι το … θέμα ?… Ας το προσγειώσω .
Ο έρωτας θέλει δύο , κι αυτοί οι δύο , να είναι άνθρωποι , με τις αδυναμίες τους , με τα λάθη τους , με την μετριότητα τους , με τις μ@@@κίες τους , με … με … με …
Άρα ???
Άρα , έρωτας και Βλακεία , Έρωτας και Ευτυχία , Έρωτας και Δημιουργία , Έρωτας και προβλήματα , Έρωτας και Πόνος , θα συνυπάρχουν στον αιώνα των αιώνων … Αμήν …
Κάνουμε χωρίς φαί ;;;Κάνουμε χωρίς ντύσιμο ;;;… όχι . Τρώμε πάντα αυτό που πρέπει ;;; Ντυνόμαστε όπως πρέπει ;;; Όχι ! … Έτσι είναι και ο Έρωτας . Περίεργο πράγμα ?… όχι , εντελώς φυσιολογικός ! 
Τίποτα παραπάνω … τίποτα λιγότερο … απλά … φυσιλογικός !
Γι αυτό λοιπόν σου λέω και σου ξαναλέω : 
Ο έρωτας θέλει δύο …  κι αυτοί οι δύο , να είναι άνθρωποι !
——————————————————————
Επειδή το χιούμορ είναι μια … κοφτερή λεπίδα που με την κατάλληλη χρήση , μπορεί να πιάσει τους φόβους και τις ανασφάλειες σου και να τους (τις) κάνει … κρόσσια και επειδή νομίζω πως όλοι μας αυτή την εποχή είμαστε λίγο πολύ , γεμάτοι φόβους και ανασφάλειες , θα σας πω (γράψω) την απάντηση που του έδωσα :
“Και αυτοί οι δύο να είναι … άνθρωποι …” ???
Μπα , μην το λες … Δεν ειναι πάντα απαραίτητο , να είναι άνθρωποι
Εμένα κάποιον , που παλιά ήμασταν τρελλά ερωτευμένοι μεταξύ μας , όλοι λέγανε , πως ήταν … γαϊδούρι και για κάποιον άλλο , που επίσης αγαπούσα , ή νόμιζα πως αγαπούσα (στο απώτερο παρελθόν) η μάνα μου έλεγε πως είναι μεγάλος … μπούφος και στην τελική , δεν είχε και άδικο .
Επίσης κάποιος που επίσης στο μακρυνό παρελθόν , ήταν ερωτευμένος μαζί μου (κι εγώ … δεν λέω … ) , με φώναζε “περιστέρα μου” , “γατούλα μου” (του σεξ) , “ελαφίνα μου” (μη βλέπεις , που τώρα πάχυνα … λίγο) … και άλλα τέτοια από το ζωικό βασίλειο … και όταν χωρίσαμε , με είπε και … “γουρούνα” ….
Ακόμη , ο εδώ και 35 χρόνια σύζυγος μου , προχθές που του είπα ψέμματα για κάποιες … αγορές που έκανα (και το … ανακάλυψε το ψέμμα) , μου είπε επί λέξει : “Σίλια , είσαι μεγάλη … κατσίκα» … Και επειδή τον αγριοκοίταξα , το διόρθωσε αμέσως σε :»Σίλια , είσαι μεγάλη … μαϊμού” …
Βλέπεις λοιπόν , πως δυό ερωτευμένοι , δεν είναι πάντα , εκ προοιμίου … άνθρωποι .
————————————————-
.
Άντε βρε … και του χρόνου με υγεία (του Αγίου Βαλεντίνου) 
Α , και το σύνθημα μας ας είναι (όπως έγραψα σήμερα και στο facebook) :

«Ερωτευθείτε , γιατί … χανόμαστε !»

– 
 update της 15ης -2-2012
————————————-
Αν με παρακαλέσετε … γονατιστοί και ένθερμα με ικετέψετε , θα σας διηγηθώ και την ιστορία του άντρα που με φώναζε чайка , δηλαδή «γλάρο» (τσάικα) . 
Οι περισότερες εικόνες , είναι παρμένες από εδώ 
 
 

Ετικέτες: ,

23 responses to “ZOO … (αφιέρωμα στην ημέρα του Αγίου (?) Βαλεντίνου)

  1. pitsiloti

    Φεβρουαρίου 15 , 2012 at 02:12

    Σίλια είσαι τελικά….. μεγάλη……
    Chapeau Madame!
    Αφού κατάφερες και με έκανες να χαμογελάσω…..
    Να είσαι καλά…. πάντα.

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 15 , 2012 at 21:33

      @ pitsiloti
      Όντως … μεγάλη είμαι (διανύω ήδη τα 63) , αλλά ΔΕΝ φταίω εγώ … Η ταυτότητα μου φταίει …
      ————————————–
      Τα λέω αυτά τα ψιλοχαζοχαρούμενα , γιατί προσπαθώ να κρύψω την ευχάριστη αμηχανία , που μου προκάλεσε το όμορφο σχόλιο σου .
      Αμηχανία , ελαφριά αιδώ , και έντονη ευχαρίστηση . Αυτό το τελευταίο , λόγω του ότι σε έκανα να χαμογελάσεις …
      Είναι τόσο όμορφο να κάνεις τον άλλον να γελά …

       
  2. χριστίνα

    Φεβρουαρίου 15 , 2012 at 10:17

    «πέρδικα της ακρογυαλιάς που πλάνεσες τ’αηδόνι και το’κανες να περπατεί τη νύχτα και κρυώνει»
    τι ‘σαι’συ!καλημέρες!

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 15 , 2012 at 21:47

      @ χριστίνα
      «Αηδόνι μου λαβώθηκες
      απ’του Έρωτα τα βέλη
      κι έγινε η καρδούλα σου
      στα χέρια της κουρέλι»
      —————————-
      Τι είμαι ?
      Ένας άνθρωπος , που λατρεύει τις μαντινάδες , είμαι …
      Καλησπέρα και φιλί .

      (Χαίρομαι που σε ξαναβλέπω εδώ μέσα , γιατί αυτό το … «εδώ μέσα» (το μπλογκ μου εννοώ) είναι ό, τι αγαπώ πιο πολύ απ’ το Διαδίκτυο) .

       
      • χριστίνα

        Φεβρουαρίου 16 , 2012 at 19:27

        спасибо
        xxx

         
  3. ακροβατιστής

    Φεβρουαρίου 16 , 2012 at 19:24

    Οταν ο έρωτας είναι «επίγειος» είναι καταδικασμένος…
    Του κόβουμε τα φτερά για να τον φέρουμε στα δικά μας μέτρα.
    Και μετά στην καθημερινότητα συνθλίβεται και αρχίζει ο φαύλος κύκλος.
    Είναι τυχεροί αυτοί που τον έζησαν και ας τους αποκαλεί τώρα το ταίρι τους…κατσίκα ή στην καλή περίπτωση μαϊμού!!!
    Φιλια πολλά γλυκιά μου
    Εύχομαι σε όλους τους ερωτευμένους με τον έρωτα, χρόνια πολλά με το παρακάτω τραγούδι

     
    • silia

      Φεβρουαρίου 17 , 2012 at 03:28

      @ ακροβατιστής
      Με το που άρχισα να διαβάζω το σχόλιο σου ,μου ήρθε να βάλω φωνή διαμαρτυρίας , αλλά συνεχίζοντας , ένοιωσα τόση … μα τόση ικανοποίηση που έχεις κατά κάποιο τρόπο «μπεις» μέσα στην ζωή μου και την …κατανοείς .
      Τέλειωσες δε το σχόλιο σου με ένα υπέροχο «κρεσέντο» . Το τραγούδι αυτό (και μάλιστα η συγκεκριμένη εκτέλεση) , είναι από τα πολύ-πολύ αγαπημένα μου .
      Σε φιλώ κι εγώ .

       
  4. DaisyCrazy

    Φεβρουαρίου 17 , 2012 at 20:48

    θερμοπαρακαλώ να μας γράψεις για τον τύπο που σε αποκάλεσε γλάρο 🙂
    φιλάκια!

     
    • silia

      Μαρτίου 6 , 2012 at 01:02

      @ DaisyCrazy
      Με αποκάλεσε «γλάρο» αλλά με την καλή έννοια …
      Με πολύ καλή έννοια .
      Υπομονή .

       
  5. silentcrossing

    Φεβρουαρίου 17 , 2012 at 22:43

    τσάικα, τσάικα, θερμοπαρακαλώ κι εγώ και ικετεύω τη δεσποσύνη σας να μας διηγηθεί την ιστορία 🙂

     
    • silia

      Μαρτίου 6 , 2012 at 01:06

      @ silentcrossing
      Καλά … καλά βρε silent . Σήκω απ’ τα πατώματα …
      Θα την γράψω την ιστορία …
      Όχι για κανέναν άλλο λόγο δηλαδή , αλλά για να μάθετε εσείς οι … νεολαίοι , τι θα πει … λατρεία …

       
  6. Liakada

    Φεβρουαρίου 20 , 2012 at 22:32

    Τελικα είσαι μεγάλη μαιμού! χαχαχχ Χαμογελουσα αδιακοπα οση ωρα σε διαβαζα! Μου εφερες τοσα στο νου … Προσωπα…καταστασεις .. σχεσεις… … «κοσμητικα επιθετα» γλυκα ή και .. απαξιωτικα»! Ανάλογα τη φάση που περνουσε ο καθε ερωτας! Ερωτες που περασαν και εσβυσαν.. ερωτες ζωντανους .. εκπληρωμενους και ανεκπλήρωτους!

    Ερωτευτειτε γιατι χανομαστε! Κρατω το συνθημα αλλα όχι για τη συγκεκριμενη μερα! Αυτο ειναι διαχρονικο!
    Σκεφτομαι όμως οτι ερχονται και στιγμες .. σε καθε ερωτα που γινομαστε «απανθρωποι» , όσο κι αν αγαπαμε τον αλλον… Μηπως ειναι κι αυτο μεσα στη ζωώδη φύση μας?

     
    • silia

      Μαρτίου 6 , 2012 at 01:13

      @ Liakada
      Και βέβαια … Ούτε κατά διάνοια το «ερωτευθείτε γιατί χανόμαστε» , μόνο για την συγκεκριμένη μέρα …
      Ερωτευθείτε και … νυν και … αεί , και εις τον αιώνα το άπαντα …
      —————————————‘
      Επιχειρείς να φιλοσοφήσεις , πάνω σε ένα πολύ ζόρικο κομμάτι του Έρωτα , αλλά δεν θα σε ακολουθήσω σ΄αυτό . Με τίποτε την σημερινή ημέρα , δεν θα ασχοληθώ με την … «απανθρωπιά» στον Έρωτα … Όχι γιατί δεν υπάρχει …. αλλά γιατί με πονάει .

       
      • Liakada

        Μαρτίου 6 , 2012 at 20:06

        Αμιν!

         
  7. erimos

    Φεβρουαρίου 21 , 2012 at 15:59

    Χαίρομαι για το κουράγιο σου που μας κάνεις και χαμογελάμε μες σ΄αυτή
    τη βαρυχειμωνιά που περνάμε…

    «Παραμύθι κρυμμένο σ’ έναν κόσμο γυαλί
    Που η ελπίδα ματώνει μ’ ένα αντίο στο στόμα
    Πόσο ακόμα θα βάφεις τα σύννεφα ροζ
    Με το νου σου να φτιάχνεις ένα τέλος μελί
    Πόσο ακόμα»

    Από τον anthrakoryxo εδώ: http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Poems&act=details&poem_id=85847

    Να είσαι πάντα καλά, θερμή παράκληση, την ιστορία με το «γλάρο» και μη σταματήσεις «να βάφεις τα σύννεφα ροζ».
    Καλό Βράδυ, και…
    χαμογέλα.

     
    • silia

      Μαρτίου 6 , 2012 at 01:25

      @ erimos
      Εγώ χαίρομαι διπλά , που έκανα κάτι για να ζεστάνω την βαρυχειμωνιά σου και να χρωματίσω το χιόνι της καρδιάς σου .
      —————————————–
      Ο anthrakoryxos υπήρξε ένας πολύ – πολύ καλός διαδικτυακός φίλος από παλιά και είχα την ευχαρίστηση να τον γνωρίσω και δια ζώσης , όταν ξεκίνησε από κάπου πολύ μακριά (εκτός Ελλάδας) για να έρθει στον τόπο μου και να γνωριστούμε από κοντά … Υπέροχος ποιητής και όμορφος άνθρωπος . Δεν ξέρω αν η αναφορά του εκ μέρους σου ήταν τυχαία , αλλά με συγκίνησε πολύ .
      ———————————————–
      Όσο για τα σύννεφα , θα πάψω να τα βάφω ροζ , μόνον όταν …
      Άστο καλύτερα .
      Φιλί .

       
  8. erimos

    Μαρτίου 6 , 2012 at 15:35

    Επειδή η ποίηση αποτελεί ιδιαίτερη αδυναμία μου, αναζητώντας την και
    μέσα από το διαδίκτυο, τυχαία έπεσα πάνω του, όπως και δική σου
    σελίδα άλλωστε, και κόλλησα.
    Είναι όντως υπέροχος, καταπληκτικός ποιητής!!!
    Καμιά άλλη σχέση ή γνωριμία έχω με τον άνθρωπο, πέραν του να επισκέπτομαι τα ιστολόγιά του και να απολαμβάνω την ποίησή του.
    …καλά το αφήνω… καλό απόγευμα και…
    χαμογέλα.

     
  9. erimos

    Μαρτίου 7 , 2012 at 01:50

    Ναι, το έχω δει και διαβάσει.
    Δεν χρειάζεται να πω τίποτα…
    καλό ξημέρωμα, και…
    χαμογέλα.

     
  10. ΛΙΤΣΑ

    Μαρτίου 13 , 2012 at 22:06

    Ακόμα γελάω με το «ζωικό βασίλειο» …..Δε θυμάμαι από πότε έχω να δακρύσω από τα γέλια κι εσείς το καταφέρατε!!!
    Το διάβασα και στον άντρα μου και γελάμε ακόμα.
    Να είστε καλά, υγιής και ευτυχισμένη.

     
    • silia

      Μαρτίου 27 , 2012 at 18:28

      @ ΛΙΤΣΑ
      Μα … είναι τόσο όμορφο αυτό που είπες … Πόσο πολύ χαρούμενη με κάνει το ότι κατάφερα να σε κάνω να δακρύσεις από τα γέλια .
      Κάποτε παλιά , εδώ στον χώρο των μπλογκς , «άκουσα» (διάβασα) κάτι από τα πιο σπουδαία και όμορφα πράγματα (υποκειμενική άποψη … έστω) που άκουσα στη ζωή μου . Είχε πει μια φίλη :
      – Εμένα προσωπικά , τον άνθρωπο που με κάνει να γελώ , τον ερωτεύομαι δια βίου .
      ———————————
      Ωραίο δεν είναι ?

       
  11. Fotini Makri

    Φεβρουαρίου 8 , 2013 at 23:06

    Ο έρωτας είναι πάντοτε οδυνηρός…

     
    • silia

      Οκτώβριος 15 , 2013 at 18:42

      @ Fotini Makri
      Σε βάθος χρόνου , οι «πόνοι» , μαλακώνουν …

       

Σχολιάστε

 
