RSS

Κάτι μας … «μπήκε» …

21 Μαρ.
Ok , ok … Το παραδέχομαι πως ο τίτλος , είναι αυτό που λέμε … «πιασάρικος» …
Είναι λίγο … γαργαλιστικός , λίγο σκανταλιστικός , λίγο αλέγρος , λίγο παιχνιδιάρικος και … αρκετά κεφάτος … Όπως ακριβώς … αισθάνομαι σήμερα …
Γιατί ;
Μα , γιατί λένε ότι μας …μπήκε η Άνοιξη .
21 Μαρτίου . Εαρινή Ισημερία .
.
.
.
Μια 12ωρη μέρα , αγκαλιά με μια 12ωρη νύχτα :
.
Η Ποίηση :
.
Ο Ύπνος :
.
Η Άρνηση του Ρατσισμού και των φυλετικών διακρίσεων :
.
Ένα παιδί με σύνδρομο Down :
.
Η Δασοπονία (η Επιστήμη και φροντίδα των δασών) :
.
και το κουκλοθέατρο :
.
……….
πιάνονται χέρι-χέρι και αναζητούν την Άνοιξη …
 

spring wanted

……………….
… μια Άνοιξη που φέτος αργεί , αλλά είμαι σίγουρη ότι … παραμονεύει …
Από πού είμαι σίγουρη ότι μας παραμονεύει ;
Μα από το … κέφι που με «άλωσε» σήμερα και με έκανε να γράψω αυτό το ποστ .
———————————
Σήμερα 21η του Μάρτη … Εαρινή Ισημερία και … παγκόσμια ημέρα
της Ποίησης ,
του Ύπνου ,
κατά του Ρατσισμού και των φυλετικών διακρίσεων ,
των παιδιών (πάντα παιδιά παραμένουν) με σύνδρομο Down ,
της Δασοπονίας , και
του κουκλοθέατρου …
***************************
Τί ωραία νοιώθω , που μου … «μπήκε» !!!
Εσείς ;;;
 

Ετικέτες: , , , , , , ,

30 responses to “Κάτι μας … «μπήκε» …

  1. ακροβατιστής

    Μαρτίου 21 , 2011 at 21:17

    Για μένα Αννα Σίλια μου «Ενα το χελιδόνι και η Ανοιξη ακριβή «…
    Παρόλ’ αυτά έχω μέσα μου μια αισιοδοξία, ενώ όλα τα δεδομένα γύρω μου μου δείχνουν το αντίθετο!Λες να ναι ΕΛΠΙΔΑ?
    Ξυπνάει σιγά σιγά η φύση και θα οργιάσει σε λιγο καιρό…
    Ας ξυπνάμε και εμείς σιγά σιγά…
    Φιλιά πολλά!!!

     
    • silia

      Μαρτίου 22 , 2011 at 22:27

      @ ακροβατιστής
      Όταν είσαι φύσει αισιόδοξο (όχι χαζοχαρούμενο … Αισιόδοξο) άτομο , «ξυπνάς» και … ευκολότερα .
      Και για μένα … (απ’ τα μικράτα μου , ακόμη) … «Ενα το χελιδόνι και η Ανοιξη ακριβή»…
      Φιλιά κι από μένα .

       
  2. erimos

    Μαρτίου 21 , 2011 at 22:27

    Ημέρα αφιερωμένη στην ποίηση, με τι άλλο μπρούμε να σχολιάσουμε;

    Εσύ δε θα μου πεις ευχαριστώ,
    όπως δε λες ευχαριστώ στους χτύπους της καρδιάς σου
    που σμιλεύουν το πρόσωπο της ζωής σου.

    Ομως εγώ θα σου λέω ευχαριστώ
    γιατί γνωρίζω τι σου οφείλω.

    Αυτό το ευχαριστώ είναι το τραγούδι μου.

    Γιάννης Ρίτσος

    Λοιπόν καλώς μας … μπήκε,
    την καληνύχτα μου . χαμογέλα.

     
    • silia

      Μαρτίου 22 , 2011 at 17:03

      @ erimos
      Θα απαντήσω με μια άλλη «ομορφιά» (λατρεύω τον Ρίτσο) :

       
  3. Sotiris Kanell.

    Μαρτίου 22 , 2011 at 01:40

    Θα προτιμούσα να μας «μπει», γιατί … έτσι, και όχι επειδή το ημερολόγιο έδειξε 21, γιατί ήδη δείχνει 22 και πολύ φοβάμαι πως ήδη βγήκε.
    Για τα περισσότερα, αν όχι για όλα…

     
    • silia

      Μαρτίου 22 , 2011 at 22:32

      @ Sotiris Kanell.
      Μην … απαισιοδοξείς . Τα όμορφα , να σκέφτεσαι ότι έρχονται … Έτσι θα καταφέρεις να επιβιώσεις κι αυτή την Άνοιξη .
      Δεν είμαι ανόητη … Απλά πιστεύω ότι και μέσα στην απόλυτη μαυρίλα , μπορεί να υπάρξει μια αχτίδα ομορφιάς … Αρκεί να έχεις : «Πάντα ανοιχτά , πάντ’ άγρυπνα τα μάτια της ψυχής μου…» , που έλεγε και ο Εθνικός μας ποιητής .

       
  4. Theorema

    Μαρτίου 22 , 2011 at 08:17

    Παρόλο που την άνοιξη δεν την συμπαθώ ιδιαίτερα (μου φαίνεται γκρινιάρα και πλανεύτρα εποχή), μετά από αυτό το ποστ σας νομίζω πως της χαμογελώ με μια πρωτόγνωρη συμπάθεια 🙂

     
    • silia

      Μαρτίου 22 , 2011 at 22:43

      @ Theorema
      Μη θαρρείς , κι εμε΄να δεν είναι πάντα το καλύτερο μου , αλλά αυτό το «πλανεύτρα» που είπες , μου … «γνέφει» θετικά .
      Και …
      χαίρομαι πολύ , αν το ποστ μου έγινε αιτία γι αυτό το … ψιλοφλερτ .

       
  5. faros

    Μαρτίου 22 , 2011 at 08:38

    Μια Ανοιξιάτικη Καλημέρα ! 😀
    Αν, αν και έχει λίγο αεράκι !

    Αλλά, που θα πάει, θα Ανοίξει κι η καρδιά μας !

     
    • silia

      Μαρτίου 25 , 2011 at 21:47

      @ faros
      Από τότε που έγραψες αυτό το σχόλιο , (όντως είχε φριχτό αέρα) , πέρασαν κάτι μέρες … Στο μεταξύ , ώσπου να απαντήσω … όντως μπήκε και η Άνοιξη .
      Ήταν μια πολύ όμορφη Ανοιξιάτικη μέρα σήμερα .
      Εύχομαι να «ανοίξουν» όλες οι καρδιές , γιατί «κλειστή» καρδιά , δεν λέει … Είναι σαν το αλεξίπτωτο . Πέφτεις με κλειστό αλεξίπτωτο ;… Πάει , την πάτησες .
      Φιλί Ανοιξιάτικο .

       
  6. DaisyCrazy

    Μαρτίου 22 , 2011 at 08:57

    αχ ναι ωραια πολύ ωραία νιώθω που μπήκε η άνοιξη, που’ναι λιγη ζεστούλα το μεσημέρι κι ας έχει λίγη σκόνη η ατμόσφαιρα που κάνει τα μάτια να δακρύζουν σε άσχετες στιγμές 🙂

    πολλλά πράγματα είχαν την παγκόσμια μέρα τους χθες, αλλά θέλω να σταθώ στα παιδιά με σύνδρομο down που έτυχε να συνυπάρξω μαζί τους για καιρό στο παρελθόν και να πω ότι δεν υπάρχουν άτομα που σ’αγαπούν όσο αυτά, το χαμογελο τους είναι ειλικρινές το ίδιο και ο θυμός ή το δάκρυ τους. γι’αυτό κάπου με ενοχλεί αυτή η μανία να βρούμε τρόπο να μην γεννιούνται (βλ. νέες εξετάσεις που θα υποβάλλονται όλες οι εγκύοι με αυτό το σκοπό) τι μας ενοχλούν τα παιδιά με σύνδρομο down? έχουν κι αυτά τον τόπο τους στη ζωή και μας διδάσκουν μαθήματα ζωής κι ανθρωπιίας. γιατί να θέλουμε να χαθούν;

    όμορφο ποστ Σίλια μου. να’σαι καλά!
    καλημερούδια!

     
    • silia

      Μαρτίου 25 , 2011 at 22:51

      @ DaisyCrazy
      Χαίρομαι που στέκεσαι στα παιδιά με σύνδρομο down . Πάντα αποτελούσαν μια από τις μεγάλες μου αγάπες , ίσως γιατί είχα την ευκαιρία να γνωρίσω αρκετά από αυτά , σε διάφορες φάσεις της ζωής μου , από τα παιδικά μου χρόνια ως την (λέμε τώρα) … ωριμότητα μου .
      Όμως Daisy μου , επέτρεψέ μου :
      Άλλο να αγαπάς και να συντροφεύεις και να βοηθάς και να διασκεδάζεις , ένα τέτοιο παιδί , και άλλο … να είναι δικό σου … Να είσαι ο γονιός του . Έχεις μόνιμα μέσα σου μια πληγή … ένα «γιατί ;» … ένα «γ@μ…το» . Όχι γιατί σε κουράζει ή γιατί ντρέπεσαι , ή γιατί αλλιώς τα σχεδίασες … Αλλά γιατί αναλογίζεσαι , τί θα απογίνει αυτό το «παδί» (γιατί αυτό το «παιδί» , ΔΕΝ μεγαλώνει , δεν ανεξαρτητοποιείται , δεν μαθαίνει να πορεύεται μόνο του … ΠΟΤΕ) , όταν με το καλό θα κλείσεις τα μάτια σου … Και μη μου πει κανείς ότι θα φροντίσει η Πολιτεία … ή η Κοινωνία , γιατί θα είναι σαν να λέμε ανέκδοτα …
      Θυμάμαι τον Θωμά , ένα μογγολάκι παιδικό μου φίλο . Τρία αδέρφια , αγόρια με δυο καλούς γονείς . Ο Θωμάς , ο μεσαίος . Ο μεγάλος αδερφός συμμαθητής μου , έγινε στρατιωτικός γιατρός (άριστος από τα μικράτα του) . Ο μικρός , πυρηνικός φυσικός (άριστος … τον «άρπαξαν» οι Αμερικάνοι στην NASA … ζει ακόμα στην Αμερική) . Ο Θωμάς με τους γονείς του … Κάποτε όταν έφυγα από την Θεσσαλονίκη όπου έβλεπα λόγω συντεχνίας τον μεγάλο , έχασα τα ίχνη τους . Κάπου άκουσα ότι ο γιατρός προσβλήθηκε από κακόηθες νόσημα … Είχα στεναχωρηθεί , αλλά το ξέχασα . Πριν λίγο καιρό , συναντηθήκαμε στην γενέτειρα μου οι παλιοί συμμαθητές και είδα και τον φίλο μου τον στρατιωτικό γιατρό . Ήμασταν 60ρηδες … Έμοιαζε 80άρης και βάλε … «Έχασα τον Θωμά πέρυσι» μου είπε «Ζούσαμε μαζί μετά τον θάνατο των γονιών μας . Η «νόσος» ήταν φτιαχτή … με βοήθησαν από τον Στρατό σ’ αυτό για να μην παίρνω μεταθέσεις , για να μπορώ να έχω πάντα μαζί μου τον Θωμά . Αυτό ήταν η αρχή της οικονομικής μου καταστροφής … Έμεινα ανύπαντρος και δεν έκανα οικογένεια , γιατί όλες οι … υποψήφιες νύφες την … έκαναν μόλις έβλεπαν τί … κουνιάδο θα είχαν να φροντίσουν . Βλέπεις ο Θωμάς ήταν ένα 6χρονο παιδί γύρω στα 150 κιλά , με όλες τις ομορφιές , αλλά και τις κακίες ενός μικρού παιδιού … Και αυτός Άννα μου … με «άφησε» πέρυσι … » … Έπεσε στην αγκαλιά μου κλαίγοντας σαν μικρό παιδί … Ήθελα να του πω πως πρέπει να δοξάζει τον Θεό , που «έφυγε» πρώτος ο Θωμάς (γιατί ο μικρός ήταν χαμένος στην Αμερική) , αλλά δεν τόλμησα …
      Είναι μεγάλο και πολύπλοκο το θέμα , και δεν μπορούμε να το αναπτύξουμε , πολύ μάλλον να το εξαντλήσουμε και να απαντήσουμε στο «γιατί να μην γεννιούνται» , στα πλαίσια των σχολίων σε μια ανάρτηση .
      Ωστόσο , αν θέλεις να πούμε κάτι παραπάνω , πολύ ευχαρίστως .
      Καλή , γλυκιά και ενδιαφέρουσα Άνοιξη , να έχεις .

       
  7. Τζούτζη Μαντζουράνη

    Μαρτίου 22 , 2011 at 14:36

    εγώ νοιώθω πάντα ωραία οταν διαβάζω τα κείμενά σου…
    Νά’σαι καλά…. πάντα κεφάτη γεμάτη ζωή και εμπνευση…

     
    • silia

      Μαρτίου 25 , 2011 at 22:56

      @ Τζούτζη Μαντζουράνη
      Σ’ ευχαριστώ Τζούτζη . Χαίρομαι να ακούω τέτοιες ευχές ,από κεφάτους και χαρούμενους ανθρώπους .

       
  8. tina

    Μαρτίου 22 , 2011 at 19:53

    Είδα πελαργό σήμερα και μάλλον ήρθε η άνοιξη.Ο καιρός βέβαια έχει διαφορετική άποψη.Απο αύριο ίσως….

     
    • silia

      Μαρτίου 25 , 2011 at 23:06

      @ tina
      Αχ , μη το λές … Κι εγώ πριν λίγες ημέρες είδα επάνω στο σπίτι του βουνού , ανθισμένη αμυγδαλιά , αλλά μάλλον ΔΕΝ είχε μπει ακόμα η Άνοιξη …

      Σήμερα όμως , ήταν όντως παρούσα η Άνοιξη . Ζεστούλα , ελαφρό αεράκι … Όμορφα .

       
  9. Λευτέρης-Δικαίος

    Μαρτίου 22 , 2011 at 20:15

    Ημερολογιακά ναι, μπήκε. Όπως και για πολλούς. Αλλά και για πολλούς όχι! Μπήκε η άνοιξη στη Λιβύη; Μαζί με την «αυγή της Οδύσσειας»; Πώς θα μπορούσε;

     
    • silia

      Μαρτίου 25 , 2011 at 23:11

      @ Λευτέρης-Δικαίος
      Να ήταν μόνο η Λιβύη , χωρίς Άνοιξη φέτος … καλά θα ήταν…
      Εκτός από τον Πόλεμο , υπάρχει η Φτώχεια , η Αδικία , ο Πόνος , η Πείνα , η Νόσος , η Φυσική καταστροφή η Ορφάνεια , ο Χαμός ο Φόβος , … ο Θεός , που δεν μας βλέπει …
      Αχ , Λευτέρη …

       
  10. mr e.

    Μαρτίου 22 , 2011 at 23:54

    Έχεις το ταλέντο με ελάχιστες λεξούλες και μερικές φωτογραφίες (ομολογώ πάντα εξαιρετικές) να μας περνάς τα συναισθήματά σου…
    Σήμερα ξεπέρασες τον εαυτό σου… προτείνω λοιπόν, μαζί με όλα τ’ άλλα, η 21 Μάρτη (εαρινή ισημερία) ν’ αποτελεί στο εξής και την ημέρα της… Anna_Silia της δικής μας Άννας δηλαδή…
    Φιλιά και πάντα … α ν ο ι ξ η….

     
    • silia

      Μαρτίου 26 , 2011 at 00:27

      @ mr e.
      Έχεις ταλέντο , με ένα σχετικά σύντομο σχόλιο , να με κάνεις … ομορφότερη .
      (ως γνωστόν , όταν κοκκινίζουν τα μάγουλα μου , γίνομαι κατα γενικήν ομολογίαν … ομορφότερη)
      ———————————-
      Αυτό για την ημέρα της… Anna_Silia , να το βάλεις σε … δημοψήφισμα …
      Μωρ’ δεν είν’ κακό …

       
  11. faros

    Μαρτίου 23 , 2011 at 09:09

    Μια ακόμη Ανοιξιάτικη Καλημέρα ! 😀

     
  12. faros

    Μαρτίου 24 , 2011 at 08:14

    Καλημερούδια ! 😀

     
  13. faros

    Μαρτίου 25 , 2011 at 08:00

    Καλημέρα, καλή … παρέλαση ! 😀

     
    • silia

      Μαρτίου 26 , 2011 at 00:22

      @ faros
      Φάρε , καλημέρα και σε σένα …
      Τέρμα για μένα οι παρελάσεις …
      Τώρα πια , θα ξαναπάω σε παρέλαση , όταν θα είναι να καμαρώσω κάποιο εγγόνι … Εγγονή , κατά προτίμηση .

       
  14. erimos

    Μαρτίου 25 , 2011 at 23:55

    Τέτοια Άνοιξη Αννα μας … «άλλη να μη μας στείλει,
    που λέει πως στην Ελλάδα μας,στοτώθηκι΄ο απρίλης»… Φ.Λάδης….

    Πάντως εδώ στα νότια έχει μπει για τα καλά,και ειδικά σήμερα έκανε ζέστη,
    μακάρι να μπορούσα να σας στείλω λίγη εκεί στα βόρεια.

    Ελα μωρέ …μη ζηλεύετε …που θα πάει ; θά κάνει την περατζάδα της και από
    τη γειτονιά σας!.
    Μια ζεστή ανοιξιάτικη καληνύχτα…και μην ξεχνάς .. Χαμογέλα.

     
    • silia

      Μαρτίου 26 , 2011 at 00:20

      @ erimos
      «Οι παλιές οι φάμπρικες, ότι και να κάνεις
      έχουν κάπου μια ψυχή, που ποτέ δεν φτάνεις…
      Στίχοι : Φ. Λάδης
      ————————————-
      Κι εδώ καλά ήταν πια σήμερα …
      Δειλά – δειλά , αλλά … μας «μπήκε» … Η Άνοιξη , καλέ …
      Ανέβηκα στο σπίτι του βουνού σήμερα (έχω , αν δεν το ξέρεις , ένα σπίτι σε ένα ορεινό χωρίο της περιοχής) . Ένα δροσερό (τί δροσερό … μάλλον κρύο) αεράκι και ήλιος λαμπρός … Η γή ακόμα … «δειλή» , αλλά που θα πάει ;… θα … ξετσουμίσει (όπως λέμε εδώ στον τόπο μας) κι αυτή .
      Χαμογελώ … έννοια σου .

       
  15. faros

    Μαρτίου 26 , 2011 at 09:00

    Σωστά το λες … εμείς είχαμε κάτι παιδια φίλων … μετά ψαράκι μετά τσιπουρακίου και ρετσίνας … Τι να κάνεις, όλα χρειάζονται ! 😀
    Καλημέρα και Καλό Σαββατοκύριακο !

     
  16. faros

    Μαρτίου 27 , 2011 at 08:19

    Καλημερούδια !

     
  17. faros

    Μαρτίου 28 , 2011 at 08:35

    Καλημέρα, Καλή Βδομάδα !

     
  18. Liakada

    Μαρτίου 28 , 2011 at 20:29

    Eνα το χελιδονι και η Ανοιξη ακριβn! Για να γυρισει ο ηλιος θελει δουλεια πολυ! Η Ανοιξη που προσμενουμε θαρρω θα αργησει πολυ ναρθει αυτη τη φορα Σιλια μου
    Ευχομαι να εισαι καλα και παντα ετσι ευδιαθετη 😀

     

Σχολιάστε

 
