RSS

ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙ ΚΑΙ… ΜΠΟΥΚΑΔΌΡΟΣ

31 Ιαν.
10307242_10202775907732994_3124925548596488152_n.
Πριν σας διηγηθώ την σημερινή μου ιστορία, θα παραθέσω ένα κομμάτι, από παλιά μου ανάρτηση στο blog, γιατί υπάρχει άμεση σύνδεση με τα σημερινά:
—————————
«…. ιδού μια μικρή ιστορία, από την στρατιωτική θητεία του μικρού μου γιου, που είναι και η μεγάλη μου αδυναμία (επειδή είναι πολύ όμορφος… σχεδόν όπως εγώ). Η ιστοριούλα αυτή είναι απόσπασμα από σχόλιο σε φίλο αναγνώστη του blog μου , που κάποτε με ρώτησε, πως πέρασε τις γιορτές των Χριστουγέννων ο «Μαρκόνης» μου («μαρκόνης», γιατί έκανε παρέλαση στην διάρκεια της θητείας του σαν… ασυρματιστής):
Όσο για τον “μαρκόνη” μου, άκου (μια που νοιάζεσαι γι αυτόν και με συγκινείς), πως πέρασε τα Χριστούγεννα του:
Βρισκόταν σε υπηρεσία σε ορεινό Φυλάκιο της περιοχής, για δεύτερη εβδομάδα και θα κατέβαινε για τα Χριστούγεννα στο Τάγμα του στην πόλη, αλλά… έφαγε τριήμερη κράτηση (φυλακή), γιατί έκλεψε για λίγη ώρα το στικάκι του φορητού Internet, από τον συστρατιώτη του… Μουσταφά Μ. και πιάστηκε να σερφάρει στον υπολογιστή του φυλακιου (έχουν υπολογιστή, αλλά δεν έχουν Internet). Το ζητούσε επίμονα από τον συστρατιώτη του, αλλά εκείνος του το αρνιόταν… έτσι κι εκείνος το… “δανείστηκε” το… «βούτηξε» δηλ. για λίγο και τιμωρήθηκε με το να μείνει μέχρι και την Δευτέρα στο φυλάκιο, πάνω στο βουνό και να χάσει τα Χριστούγεννα του…
Στην ερώτησή μας (μπαμπάς και μαμά) “γιατί το έκανε αυτό”, απάντησε με αφοπλιστική ειλικρίνεια:
-Ήθελα να διαβάσω το Χριστουγεννιάτικο ποστ της μαμάς… Πάντα κάτι καλό γράφει τέτοιες μέρες και δεν ήθελα να το διαβάσω μπαγιάτικο”…
Ο “μαρκόνι” μου φίλε μου, έγινε “κλεφτρόνι” για να “διαβάσει” το γραπτό της μαμάς του και με έκανε… πολύ περήφανη …
Χαλάλι του η… “στενή”…»
——————————–
Θυμάμαι πως τότε, ο Τάκης κατ’ ιδίαν (όχι μπροστά του), μου εξέφρασε ένα μικροπαράπονο, κάτι σαν… ζήλεια:
-Για τον μπαμπά του, ποτέ δεν έκανε κάτι τέτοιο… Κάτι ακραίο… κάτι παρατραβηγμένο, έστω…
-Δεν… έτυχε (τον παρηγόρησα, φουντώνοντας από περηφάνεια, για το ότι ο μικρός, είχε γίνει… κλεφτρόνι για χάρη της μαμάς του)… Ίσως στο μέλλον…
… κι εκεί, σταμάτησε η κουβέντα.
———————————
Σήμερα ο μικρός μου έχει… γενέθλια. Τον περίμενα να γυρίσει από την δουλειά για να φάμε μαζί. Γύρισε στις 18.30 περίπου και…
-Θα φάω αργότερα μαμά. Θα πεταχτώ δυο λεπτά, μέχρι το κοιμητήριο, να «δω» τον μπαμπά λίγο… Πάντα χαιρόταν με τα γενέθλια μου.
-Είναι αργά βρε παιδί μου… Έδυσε πια ο ήλιος…
-Ε και;… λες να φοβάμαι ρε μάνα; χα χα χα! πλάκα έχεις.
-Όχι βρε παιδί μου, αλλά… να… θα είναι κλειδωμένες οι πόρτες…
… ούτε που με άκουσε… Βρόντηξε την πόρτα πίσω του.
Βροχή, αέρας, σκοτάδι… Ανατρίχιασα…
Γύρισε, μετά από μια ώρα… ίσα, που είχα αρχίσει να ανησυχώ.
Σκισμένο το τζην του, ματωμένο, μούσκεμα τα μακριά μαλλιά του, με ένα είδος θριάμβου… χαράς, ικανοποίησης…
-Όντως, μάνα… κλειστές οι πόρτες. Πήδηξα από τα κάγκελα… «Είδα» για λίγο τον μπαμπά. «Τριανταενός, πατέρα» του είπα… «μου λείπεις»… και πήγα πίσω, να φύγω, μα ο φρουρός από το απέναντι στρατόπεδο, πήρε το «100», όταν με είδε να μπουκάρω και με περίμεναν οι μπάτσοι με το περιπολικό… Εκεί ήταν που σκίστηκα λίγο στα κάγκελα… Βγαίνοντας. Με πήραν στο Τμήμα, για εξακρίβωση στοιχείων, με ρώτησαν γιατί… τους είπα πως έχω τα γενέθλια μου και έπρεπε να πάω στον πατέρα μου… γι αυτό. Ήταν κι ένας φίλος του μπαμπά και με ξαμόλυσαν με… νουθεσίες…
——————————–
Του έβαλα Betadin στο τραύμα, μια μικρή γάζα, του έκανα και μια δόση αντιτετανικού ορού και… έστρωσα τραπέζι…
——————————–
Ακούς ρε Τάκη;
Ο γιος σου, έγινε… μπουκαδόρος, για πάρτη σου…
«Κλεφτρόνι», για την μάνα και «μπουκαδόρος» για τον πατέρα του.
Έτσι για να μην παραπονιέσαι…
Τριανταενός, αγάπη μου… Μεγάλωσε κι αυτός…
 

8 responses to “ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙ ΚΑΙ… ΜΠΟΥΚΑΔΌΡΟΣ

  1. Evie

    Φεβρουαρίου 1 , 2015 at 06:32

    Αχα χα χα ολόκληρο ποινικό μητρώο για τους γονείς!!! Αλλά κι ο Τάκης θα είναι πολύ υπερήφανος!
    ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ.

     
  2. Snowball

    Φεβρουαρίου 1 , 2015 at 08:33

    Να είναι γερός και πολύχρονος…☺

     
  3. ystoupis

    Φεβρουαρίου 1 , 2015 at 08:40

    Kαλό μήνα. Χρόνια πολλά στον μικρό σου κανακάρη. Να είναι καλά και να μοιάσει του μπαμπά του…

     
  4. mr e.

    Φεβρουαρίου 1 , 2015 at 18:06

    Φανταζομαι πως τωρα θασαι δυο φορες η μαλλον τρεις φορες υπερηφανη για τον 31κοντουτη «κανακάρη» σου, μια για το πως τον μεγαλωσες, δυο γιατι τον καταντησες…»κλεφτη» για παρτη σου αλλά κυρίως γιατι τον έκανες …»μπουκαδορο» για χαρη του πατερα του…
    Μακάρι τετοιους «κλεφτες, μπουκαδόρους» νάχε κάθε σπιτι θαμασταν μια πολυ ωραια κοινωνία…»παράνομων»…
    Να τον χαιρεσαι και πολυ δικαια να τον καμαρωνεις. Το αξιζει και το αξιζεις. Πολυχρονος τυχερος και ευτυχισμενος και ας κανει ποτε ποτε και καμια … «κλεψουλα»…

     
  5. elenipap

    Φεβρουαρίου 1 , 2015 at 23:21

    Χρονια του πολλα καλα και ευτυχισμενα. Να τον χαιρεστε. Γιατι παντα θαστε δυο. Ο Τακης κι’εσυ………… Φιλια και αγκαλιες σου στελνω με αγαπη και κατανοηση.Γιατι μετρω πολλες απουσιες πανω μου, και κλαιω οταν του μιλας.Του Τακη…..

     
  6. Θεία Λένα

    Φεβρουαρίου 10 , 2015 at 23:26

    Καθυστερημένες ευχές σου δίνω για το παιδί σου, για τον άξιο γιό του πατέρα του που θα μπουκάρει και θα αψηφίσει τους πάντες αρκεί να κλέψει 2 στιγμές προσωπικές με τον μπαμπά του. Τυχερή μητέρα που είσαι.

     
  7. erimos

    Φεβρουαρίου 17 , 2015 at 14:43

    Άσχετο.
    Πριν από λίγο διάβασα μια μάλλον ευχάριστη είδηση.

    Επιστήμονες του Κέμπριτζ υποστηρίζουν πως βρήκαν το «κλειδί» για το σταμάτημα του Αλτσχάιμερ!

    Επειδή παλαιότερα είχες γράψει πως ο μεγάλος σου έχει μεταναστεύσει στην εσπερία για αυτόν ακριβώς τον σκοπό, συμμετέχει άραγε σε αυτήν την ερευνητική ομάδα;

    Κατά τα άλλα να χαίρεσαι και τα δυό σου τα παλικάρια, να είστε πάντα καλά,
    και…
    χαμογέλα.

     
  8. γιωργος μπετζιος

    Μαρτίου 23 , 2015 at 23:21

    Αννα εισαι τελεια… εισαι μαννα…προ παντος… να τον χαιρεσαι το μπουκαδόρο και το κλεφτρονι μου….

     

Σχολιάστε

 
